Gå til innhold

Hermione og Malin


Hermione

Anbefalte innlegg

Søsteren min bestemte seg for at barn nummer fire skulle helte Malin.

Så kom Jørgen som har 3 søstre... :ler:

Flott navn.

God bedring med rifter og nyt barselstiden så godt du kan.

De er så søte når de bare ligger der... :hjerte:

Hvert alderstrinn - sinn sjarme og sine utfordringer. :Nikke:

Håper å invitere gjengen hjem her om en liten stund.

Håper du også orker.

Dato får vi komme tilbake til. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No har Malin snudd om igjen og blitt verdens roligste, snillaste baby :hjerter:

I natt sov ho frå midnatt til halv åtte bortsett frå ei ammepause i tretida. Eg våkna sju og var fullstendig utkvilt. Så då fekk eg tid til ein lang dusj før ho våkna.

Trur nok det var fordi eg hadde lite melk at ho var urolig dei første nettene. No har eg rikelig med melk. Skikkelig steinharde puppar som lekker heile tida. Trur eg må investere i fleire ammeinnlegg.

I dag var vi ute på trilletur med vogna for første gang. Malin sov heile tida, så ho fekk ikkje med seg noko av det. Ho sov når eg la ho i bagen og våkna ikkje før vi kom heim igjen.

I går sov ho seg til og med gjennom Føllings testen på KK, så ho har godt sovehjerte :hoho:

Seint i går kveld fekk eg vite at pappaen til ei veninne av meg er død :cry:. Han døde av hjerteinfarkt. Han var innlagt på Haukeland då eg fekk Malin, så veninna mi var innom meg og fortalte at pappaen var alvorlig sjuk, men at det gjekk bedre med han. Men så gjekk det altså gale likevel. Har prøvd å ringe ho på mobilen i dag, men får ikkje svar. Klarar ikkje å snakke med mora hennas, så eg orkar ikkje å ringe på fasttelefonen. Har sendt ei tekstmelding om at eg tenker på ho og at eg skal prøve å ringe igjen i mårra viss ho orkar å snakke.

Syns det er så fælt at ho kanskje går gjennom den verste tida i sitt liv hittil samtidig som eg er lykkelig over å ha blitt mamma. Livet er urettferdig! Får dårlig samvittighet over å vere glad og lykkelig når ho har det så fælt, men samtidig har eg opplevd min dose av dødsfall i nær familie, så eg syns eg fortjener å vere lykkelig no... :(

Eg burde absolutt gått i begravelsen, men det er 4 timers køyretur dit. Har ikkje lyst til at Malin skal sitte så lenge i bilsetet når ho er så lita. Då måtte vi tatt mange pauser. Dessuten klarar eg ikkje å sitte i bil så lenge pga stinga. Reknar med at ho forstår meg, men syns likevel det er dumt sidan ho har stilt opp for meg når eg gjekk gjennom noko lignande for mange år sidan.

No klarar eg ikkje å sitte på denne vonde stolen meir, så det blir ikkje noko fødselshistorie i dag heller. Men den er på veg! Når det gjeld bilder er det litt meir usikkert. Mannen er nemlig veldig skeptisk til å legge ut bilder av ho på nettet. Men eg skal prøve å overtale han til at vi kanskje kan legge ut eit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde vi virkelig ei stri tørn med Malin :-(

Det begynte med at eg var skikkelig dårlig i magen på formiddagen. Må vere noko eg hadde ete, men eg skjønnar ikkje heilt kva :klø:

I fem-tida på ettermiddagen blei Malin veldig urolig. Skulle ha pupp heile tida og var heilt utrøstelig når eg tok ho vekk frå puppen. Bæsja, hikka og gulpa heile tida.

Innimellom klarte vi å få ho til å sovne ved å gå rundt på golvet og bysse ho etter amming. Men med ein gang vi la ho ned våkna ho og skreik igjen. Ho holdt det gåande til 01.20. Då foreslo mannen at eg kunne legge ho oppå magen min med berre bleie på, hud mot hud. Det virka faktisk! Ho sovna og sov som ein stein i over 5 timar :o . Amma ho litt, og så sov ho tre timar til. Så ho må ha vore heilt utslitt av å skrike så masse.

I dag går alt så mykje bedre. Akkurat no ligg Malin og pappaen på sofaen og tar ein middagslur. Malin oppå brystkassa til pappa :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en nydelig prinsesse :)

Hørtes ut som du hadde en strevsom fødsel.... men at dere har det veldig fint nå :wink:

Forstår godt at du ikke orker å sitte lenge foran pc'en. Jeg maktet ikke så mye da jeg nettopp hadde født. ta den tiden du trenger og kos deg med litt egentid foran pc når du har lyst og ork til det.

Gleder meg til å prate med deg og se den nye verdensborgeren :)

Nyt dagene :Nikke:

Masse klemmer fra ny dag (ikke langt unna deg) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en liten klem og sier at jeg tenker på deg. :klem:

Ikke helt i form om dagen - forskjølet og vond i halsen

- så besøk tror jeg vi må utsette litt slik at ikke masse Kg-babyer blir syke... :wink:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp ! :P

Traff Magnhild på Lagunen i dag, så ho er den første på Kvinneguiden som har møtt Malin.

Fant ut at det var på tide å få vekk gravid-magen frå avataren, så no er det Malin som er der :hjerter:

Skal ligge eit bilde i Galleriet av ho og, men eg trur det må godkjennast først. Fant det iallefall ikkje igjen etter at eg hadde lasta det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Hei! :vinke:

Du var på Åsane Senter i går sant..? Jeg så deg og din kjære med barnevognen, men det gikk ikke opp for meg at det var deg før lenge etter jeg hadde passert dere... :oops: Så jeg fikk ikke sagt hei..

Men vi treffes vel på et treff etter hvert? :D

Ha en fin søndag!! Håper alt står bra til med deg og din lille familie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var heilt sikkert meg du såg Hulderjenta!

Eg såg ikkje deg, men det er typisk meg. Ser tvers gjennom kjentfolk når eg ikkje har briller på :oops: .

Har gått nokre dagar sidan sist eg skreiv her no.

Mandag og tirsdag var Malin heilt umulig :roll: . Hang i puppen heile dagen og nekta å sove meir enn 5 minutt i slengen. Kanskje 10 minutt viss ho fekk ligge på magen min. På mandag begynte ho i fem-tida på ettermiddagen då mannen hadde komt heim frå jobb. Er veldig glad for at ho ikkje begynte før. Holdt på til klokka var ca 01 med amming kvar halvtime og trakking fram og tilbake på stua. Omsider sovna ho. Eg rekna med at ho kom til å sove i 5 timar av utmattelse, men det gjorde ho ikkje. Våkna kvar 3. time for å få mat.

Tirsdag formiddag fekk eg besøk av Helsesøster. Malin oppførte seg som ein engel gjennom heile besøket. Helsesøstera hadde med seg vekt sånn at eg fekk sjå om ho fekk nok mat. Det gjer ho absolutt. Var blitt 4470 g! :o Ho var gått ned til 3520 g dagen etter at vi kom heim frå sjukehuset, så ho har gått opp nesten 1 kg på to veker!

Etter at Helsesøstera hadde gått ca kl 12 begynte ho på samme måte som kvelden før. Fra 12 til 01.30 sov ho kun korte smålurar på 5-10 minutt. Resten av tida gjekk med til skriking og amming. Eg amma og mannen byssa. Til slutt var eg så utslitt at eg begynte å grine eg og :grine: . Men då sovna ho heldigvis på magen til pappaen sin :Gjesp: .

I dag har alt gått mykje bedre! Var ute og trilla vogn aleine for første gang i fordmiddag. Er litt styr å få ut vogna aleine sidan vi bur i blokk, men det gjekk heldigvis greit. Må først legge Malin i bagen på golvet i leiligheita, deretter humpe vogna ned trappa og så springe opp igjen for å hente Malin og bagen.

Ho sovna med ein gang eg begynte å trille.

Etter middag sov ho faktisk i over tre timar! Etterpå fekk ho morsmelk på flaske av pappaen sin. Har prøvd det ein gang før, men då ville ho ikkje ha. I dag gjekk det fint! :P

Håpar resten av kvelden går like fint og at ho klarar å sove i natt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann.

Husker hvordan jeg ammet og ammet og bysset og abr og prøvde alt mulig for at Ingvild skulle falle til ro. Jeg gråt jeg også... får jo så vondt av den lille når hun ikke faller til ro.

Håper hun ikke sliter med for mye magevondt.

Godt at hun har lagt godt på seg. Det er jo (tross alt) det viktigste. At hun er sunn og frisk og spiser godt.

Hadde vært kjekt å treffes. Jeg er ganske fleksibel.

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne treffe deg ny dag! Kanskje vi kan treffast ein plass i vår bydel eller du kan komme heim til meg. Veit ikkje om eg er heilt klar for å ta buss med vogn endå nemlig. Har litt sånn angst for at ingen skal hjelpe meg inn og ut av bussen eller at bussen skal begynne å køyre mens eg er framme for å betale og at vogna veltar osv..... Men eg må jo gjere det før eller seinare, så det er kanskje berre å hoppe i det og få det overstått.

No har vi hatt to fine dagar med Malin etter å ha hatt to fæle i begynnelsen av veka. Ho søv veldig godt i vogna si, så i går var eg på to trilleturar. Og i natt sov ho faktisk 6 timar i strekk! Og etter amming sov ho 2,5 timar til. Eg stod opp i 8-tida og hadde faktisk ein heil time for meg sjølv til å dusje og ete frokost før ho våkna.

Og så har vi vore ute og trilla uten regntrekk på vogna.

Deilig at det endelig er litt oppholdsvær i Bergen.

Sånne dagar er det herlig å ha baby :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første tiden bruker en jo for å bli kjent med den lille. :hjerte:

Det er jo omveltning for Malin også i livet utenfor livmoren... :ler:

Hadde vært koselig å treffes...

Kunne jo tatt et lite et på TGI-Friday en sen ettermiddag

- eks. neste onsdag (6 oktober) - kl.18.00. ?

*Lodde stemningen*

Så tenkte jeg på et lite treff her i huset over høtferien...

Kom gjerne med tilbakemeldinger.

Hva passer best:

* Torsdag 14 oktober kl.18.00.

* Tirsdag 19 oktober kl.18.00.

* Torsdag 21 oktober kl.18.00.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...