lillen Skrevet 4. september 2004 #341 Del Skrevet 4. september 2004 *roper* Maaaagnhild! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. september 2004 #342 Del Skrevet 4. september 2004 Har ikke hørt noe enda. Begynner å bli bekymret nå... Håper de har født for lenge siden og bare har glemt å sende melding til meg... :blomst_opp: til Hermione og mannen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. september 2004 #343 Del Skrevet 4. september 2004 Helt enig! De har det nok fint...alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. september 2004 #344 Del Skrevet 5. september 2004 ENDELIG!!! Nå har vi ventet lenge!! "Vi fekk ei jente kl 07.24 i dag! 3850 g og 53 cm lang. Fødselen var lang og grusom, men alt gjekk bra til slutt!" GRATULERER SÅ MASSE, Hermione!! Gleder meg til å hilse på snuppa!!! mange klemmer fra Magnhild og familien!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 5. september 2004 #345 Del Skrevet 5. september 2004 Gratulerer med babyen!! :blomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 5. september 2004 #346 Del Skrevet 5. september 2004 Gratulerer så masse med jenta!! Datteren din holdt oss alle lenge på pinebenken, men lengst føltes det nok for mor og far. Du har vært kanontøff Hermione, du holdt på kjempelenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. september 2004 #347 Del Skrevet 5. september 2004 GRTULERER! :rosasmil: Håper dere har det bra...nå! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 5. september 2004 #348 Del Skrevet 5. september 2004 Gratulerer så mye med jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. september 2004 #349 Del Skrevet 5. september 2004 Gratulerer så masse, Hermione!! Endelig kom den etterlengtede jenta Stor klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. september 2004 #350 Del Skrevet 5. september 2004 Gratulerer med jenta, endelig- håper dere koser dere sammen nå, og det tøffe allerede er glemt... :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. september 2004 #351 Del Skrevet 5. september 2004 Gratulerer så masse med jenten. En god venninne av meg har bursdag i dag. Så dette blir lett å huske... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. september 2004 #352 Del Skrevet 5. september 2004 :o Jeg har jo helt glemt at storebroren min har brsdag i dag, så jeg skal nok huske det også!! Bare jeg husker at storebror har bursdag så... Det har jeg ikke hittil... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. september 2004 #353 Del Skrevet 5. september 2004 Gratulerer med deres lille datter!! Og gratulerer med overstått fødsel Håper du har det bra! Tenk, nå er dere en liten familie! Gleder meg til å treffe deg igjen på treff, og da blir det kos å hilse på babyen din også! :hjerter2: Stor klem fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. september 2004 #354 Del Skrevet 5. september 2004 Gratulerer med prinsessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 5. september 2004 #355 Del Skrevet 5. september 2004 Endelig! Gratulerer så mye med den vesle jenta! Endelig var den vesle frøkenen her, som vi har venta så lenge på - jeg har vært på jobb hele dagen uten nettilgang (og etter at jeg kom hjem har sambo sittet ved dataen non stop!), så jeg har lurt og lurt! Og jammen var hun ute! Leit å høre at fødselen ble lang og tøff, men jeg er sikker på at resultatet er verdt det! Gleder meg til å se bilder av den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 5. september 2004 #356 Del Skrevet 5. september 2004 Hei Først og fremst : Gratulerer så masse med veslejenta !! :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Endelig kom hun etter mye lengsel og smerte. Håper alt det vonde blir fort glemt når du ser for et nydelig resultat alle smertene fikk Masse klemmer fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. september 2004 #357 Del Skrevet 6. september 2004 Gratulerer så mye med den lille jenta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 8. september 2004 Forfatter #358 Del Skrevet 8. september 2004 Tusen takk for alle gratulasjonane! Har store problem med å sitte pga stor rift, så eg kan ikkje skrive så mykje no. Kom heim igjen i går og er ganske sliten av mangel på søvn. Jenta (som vi endelig har bestemt at skal heite Malin ), har dessverre snudd døgnet. Ho søv heile dagen og må av og til vekkast for å få mat, men om natta vil ho ikkje sove i det heile tatt :-( . Då skal ho ha mat heile tida. Kjem tilbake med detaljert fødselshistorie når eg kan sitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. september 2004 #359 Del Skrevet 8. september 2004 Velkommen til verden Malin!!! Gleder meg til å lese om fødselen. Litt skrekkblandet fryd kanskje. Håper dere koser dere i alle fall!! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. september 2004 #360 Del Skrevet 8. september 2004 Flott navn da Håper riften gror fort! Nok en gang gratulerer med babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå