bizzy Skrevet 2. september 2004 #321 Del Skrevet 2. september 2004 Krysser fingrene for at du slipper å få igangsetting!!!!!! Da tar jeg helgen og håper på å komme tilbake på mandag og lese at du har tatt turen til storken i løpet av helgen... Ha en glad og forløsende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 3. september 2004 Forfatter #322 Del Skrevet 3. september 2004 No begynner eg faktisk å lure på om det skjer noko her! :o Trur kanskje eg har rier, men dei er ikkje regelmessige. 7-12 minutt mellom og ganske vondt. :o Gjekk ein times tur med mannen i kveld. Først masse oppoverbakke og så ned igjen. Hadde store problem med å bevege meg resten av kvelden pga smerter i bekkenet, symfysen, lysken og innsida av låra. Kjentest nesten ut som om eg hadde vore på ridetur :klø: Gjekk og la oss ca kl 23. Eg fekk ikkje sove som vanlig, og 00.30 begynte eg å kjenne mensmurringar i mage og rygg. Gjekk på do og oppdaga masse slim med blod i på papiret. Ca ein time seinare begynte det som eg trur er rier. Men eg har ropt ulv, ulv så mange gangar no, så eg tør ikkje tru at det er sant heilt endå. Blir iallefall dårlig med søvn denne natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. september 2004 #323 Del Skrevet 3. september 2004 :o :o :o :o :o :o :o :o :o Også har du ikke skrevet mer enda?? Ååååh nå er jeg ikke lite spent da!!!! Lykke lykke til uansett hvor du er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 3. september 2004 #324 Del Skrevet 3. september 2004 :o :o :o Oioioi !! Her har det skjedd ting ja, og det har ikke jeg fått med meg :o Håper du er i fødsel nå, det hørtes jo veldig lovende ut dette Hermione, på tide å få jenta ut nå Masse fødevibber ((((((((((( )))))))))))))) Nå er det jaggu din tur !! Ønsker deg masse lykke til med fødsel Masse klemmer fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 3. september 2004 Forfatter #325 Del Skrevet 3. september 2004 Er her endå, men no er eg overbevist om at fødselen virkelig er i gang. Men eg er redd det kjem til å ta tid. Riene blir jo aldri regelmessige! Varierer frå 5-10 minutt mellom kvar ri. Og dei varer 20-45 sekund. Den siste var jæsla vond og varte 45 sekund. Snakka med jordmor på KK i 7-tida, og ho meinte eg burde vente med å komme inn til riene var regelmessige, 5 minutt mellom kvar og varte i minst 45 sekund. Så eg får vel vente litt til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 3. september 2004 #326 Del Skrevet 3. september 2004 Heisann Så flott at fødselen kom igang av seg selv, at du slipper igangsetting Det er nok riktig det jordmor sier om at riene BØR vare 45 sekunder for at de skal være effektive og skikkelige rier. Og regelmessigheten er også viktig, for ellers kan ting dabbe av igjen...... Men det høres jo veldig lovende ut dette da Skal gi deg et godt tips, ta deg en tur i dusjen med godt varmt vann og spyl varmt vann over mage og rygg når riene er som verst, det lindret i alle fall veldig godt hos meg. Jeg satt faktisk i dusjen i 1, 5 time under forrige fødsel oppe på KK; de måtte slite meg ut derfra Også husk å puste, det hjelper faktisk masse Også vil jeg ønske deg masse lykke til med den store opplevelsen som står foran deg, dette klarer du, det vet jeg Lover å følge spent med videre for dette er kjempespennende !! Masse gode klemmer fra Pludre PS; hvem er sladrevenn for deg ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 3. september 2004 #327 Del Skrevet 3. september 2004 Kjempespennende!! Om du ikke allerede er på KK så kan jeg signere pludre og dusjen. Det er fantastisk deilig å stå i dusj med varmt vann. Gleder meg til å høre fortsettelsen...og masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. september 2004 #328 Del Skrevet 3. september 2004 Oi! Må bare melde meg som snikleser nå Jeg ønsker deg masse lykke til! Kanskje du og Meta føder på samme dag...?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #329 Del Skrevet 3. september 2004 Så spennende!! føler nesten som om jeg sitter og smugleser i en spennende roman!! Håper at du får en fin opplevelse når det lille vidunderet skal ut i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 3. september 2004 #330 Del Skrevet 3. september 2004 Jihaa! Enda en fødsel på trappene! Skal si det er produktive jenter her inne! Håper håper håper riene dine tar seg opp og bli regelmessige og fine. Nå er det din tur! Kanskje du er på føden nå? Lykke til, Hermione! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. september 2004 #331 Del Skrevet 3. september 2004 Heia Heia Heia!! Utrolig praktisk å ha deg og meta på KK samtidig da!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. september 2004 #332 Del Skrevet 3. september 2004 Heia heia, snart ved målet nå..tenk så lenge du har lengtet og ventet og nå var dagen her..eller i morgen kanskje.. :klø: - er det ingen som kan sladre om hvordan det går med Hermione da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. september 2004 #333 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg skal sladre!! Og jeg gleder meg som en unge til jeg får lov! Håper det ikke er lenge til nå!!! :hoppe: Jeg blir jo helt verpesyk av dette her jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. september 2004 #334 Del Skrevet 3. september 2004 Tenker på deg!! Så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. september 2004 #335 Del Skrevet 3. september 2004 fortsatt ikke hørt noe!! Håper det skjer noe i alle fall. Nå kommer jeg ikke på nett før i morgen. Så om noe skjer i natt så får dere ikke vite det med en gang!! Jeg er skikkelig spent ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 4. september 2004 #336 Del Skrevet 4. september 2004 Arrghhh !!! Jeg var sikker på at det hadde skjedd noe jeg nå.... Har nesten ikke sovet i natt, bare ligget og vridd meg som en makk, for underbevissheten min har jobbet på spreng Jaja, jeg får komme meg iseng igjen, måtte bare ned og sjekke, og kanskje få ro i sjela, men neida..... Uansett hvor du er nå Hermione, ønsker jeg deg masse lykke til. Dette går fint !! Masse klemmer fra Pludre, som ikke får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. september 2004 #337 Del Skrevet 4. september 2004 Fortsatt ingen jente ute. Hermione reiste på KK i går kveld, men ble sendt hjem med kun 1 cm åpning. I morges var det blitt 3-4 cm når hun kom opp dit. Hermione er trøtt og sliten nå. Vi får håpe det skjer litt mer snart. Unner ingen å gå så lenge!! Tenker på deg vennen!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. september 2004 #338 Del Skrevet 4. september 2004 Oj oj, lykke til da! :blomst: :blomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 4. september 2004 #339 Del Skrevet 4. september 2004 Hei Nå var jeg sikker på at Hermione hadde fått jenta si Unner ingen å ligge så lenge med rier, det er helt forferdelig, har gjort det selv Men når hun har 3-4 cm, så regnes jo fødselen som skikkelig igang i alle fall. Jeg heier på deg Hermione, i løpet av dagen er du blitt mamma for første gang Masse føde-fort vibber fra meg ((((((( ))))))) Klem fra Pludre, som har litt nå, men som fremdeles er veldig spent !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. september 2004 #340 Del Skrevet 4. september 2004 Nå må vel hermoine være mamma? *noen som har hørt noe??* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå