Gå til innhold

Hermione og Malin

Hermione

Anbefalte innlegg

Heisan Jolie og Mayamor!

Er ikkje flink til å skrive i andre sine dagbøker eg heller for tida. Blir liksom ikkje tid til det. Men eg er innom og les minst ein gang i veka. Så eg held meg oppdatert :-)

Veit ikkje om eg får så masse internett-tilgang i England. Drømmen hadde vore å finne ei leiligheit med breiband inkludert i husleiga, men eg trur ikkje eg skal håpe for mykje på det. Mannen får sikkert tilgang til internett på univesietetet, så eg kan sikkert stikke oppom der og låne PC'en hans ein gang i blant. Og så er det heilt sikkert masse internett-kafèar i Cambridge!

Er tilbake i Bergen fredag 13.mai. Og då er permisjonen min over :-( Mannen skal ha dei siste 3 mnd av permisjonen.

I natt skjedde det forresten noko litt skummelt. Vi pleier å snu Malin over på sida etter at ho har sovna pga det skeive hodet. Då sikrar vi at ho ligg på den sida som ho ikkje har så lyst til å ligge på. Våkna i 3-tida i natt av at Malin sutra litt, men det høyrtes ut som om ho var så langt vekke. Såg oppi senga og då oppdaga eg at ho hadde rulla over på magen og låg med ansiktet ned i puta :o Snudde ho over på ryggen og ga ho smukken og då sov ho fint vidare. Ho har jo aldri rulla over på magen i våken tilstand, så eg rekna med at det var trygt når ho sov. Men det ser ikkje sånn ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No er eg paa internett-kafe i Cambridge! Skulle absolutt hatt norskt tastatur...... :roll:

Bur paa Bed&Breakfast, men leitar flittig etter leiligheit. Det er utrulig dyrt her og skikkelig daarlig standard i forhold til pris. Maa betale 10 000 kr +straum, gass og vatn for skikkelig raatne leiligheiter med gamle skitne vegg-til-vegg tepper. Det er til og med teppe paa badet! I rein desperasjon tok vi ei leiligheit i gaar, men daa vi kom 'heim' igjen til rommet vaart fekk eg vondt i magen av aa tenke paa at eg skulle bu der i 3 mnd, saa vi ombestemte oss. Har heldigvis ikkje skreve kontrakt endaa.

Er skikkelig imponert over Malin. Ho har vore utrulig taalmodig heile tida. Ligg fint i vogna si og pratar eller sover mens vi fartar fraa visning til visning.

Ellers er eg litt bekymra naar det gjeld mat til Malin. Har endaa ikkje klart aa finne ein butikk som selger groet til babyar. Trudde dei solgte Nestle-produkt i heile Europa, men ikkje her, tydeligvis....Har heller ikkje funne svisker. Malin har ikkje baesja sidan vi reiste fraa Norge :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No begynner ting aa gaa seg litt til her! :P

Malin har endelig begynt aa baesje igjen. Fant fruktmos av eple og sviske som kan gis fraa 4 mnd paa eit supermarked 20 min ganga fraa der vi bur. Maa opp der og hamstre ein dag, for eg kan ikkje gaa dit kvar dag. Gaar 3-4 timar per dag, og det er tydeligvis litt for mykje for mine stakkars bein. Har nemlig fatt kraftig beinhinnebetennelse :-( . Var saavidt eg klarte aa gaa dei 10 minutta det tar aa komme til internett/kafeen, og eg gruar meg til aa gaa heim igjen

Vi har forelobig gitt opp aa finne leiligheit. Altfor dyrt i forhold til standard. Saa no bur vi i eit bufellesskap. Kostar 10 000 kr i mnd, men standarden er veldig bra. Har eit rom paa ca 16 kvadrat og deler kjoekken og bad med 5 andre. Bufellesskapet er beregna for korttidsleige, saa det kjem nok til aa bli litt gjennomtrekk av folk der. Akkurat no bur vi med ei danserinne fraa Soer-Afrika, ein professor fraa Iran, ein elektriker fraa England, ein laerer fraa Australia og ei stuepike fraa Litauen. Fargerikt fellesskap! :-)

I gaar var eg og Malin paa kaffimoete med Society for visiting scholars. Det er beregna paa familien til gjesteforskarar og utvekslingsstudentar paa universitetet. Det var ei mor fraa Kina med to smaa der, men ellers var det berre damer i 50 og 60-aara. Det pleier visstnok aa vere fleire moedre der, saa eg skal gaa dit neste veke og. Er vinterferie i Cambridge denne veka, saa mange har reist vekk.Var veldig glad for at eg hadde Malin med meg, for daa var det mange som kom bort og snakka med meg. Uten ho hadde eg nok vore litt lost :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Koselig å høre hvordan dere har det. :klem:

Jeg skriver med engelsk tastatur...

Uvant til å begynne med, men samboer er helt avhengig.

På vårt trykker jeg (samtidig...)

"Control" + "Alt" og l = ø

"Control" + "Alt" og z = æ

"Control" + "Alt" og w = å

Vet ikke om det er det samme der du er, men prøv da... :wink:

Høres ut som et skikkelig eventyr å bo i et bofellesskap med mange ulike mennesker...

Popper innom her og kikker etter hvordan dere har det...

Pludre fikk forresten jenten sin i går.

Alt står bra til med mor og datter.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tusen takk for tipset om tastaturet Mayamor, men det virkar dessverre ikkje her :-(

I Cambridge er det vanligvis ei veke i aaret med vinter, og det var forrige veke. 2-3 cm snoe paa bakken og kaos. Alla snakka om kor kaldt det var og alle nyhetssendingane hadde reporterar som rapporterte live fraa 'snoekaoset'. Litt merkelig for oss nordmenn at det blir saa mykje oppstyr pga litt vinter.

Dama som eig huset vi bur i er skikkelig gniten paa sentralvarmen, saa vi merka virkelig at det var blitt vinter. Maatte sitte med to gensarar og stilongs inne paa rommet. Mannen blei sjuk og var sengeliggande i to dagar. Daa han begynte aa komme seg blei eg sjuk. Var sjuk fraa torsdag til i dag. Er ikkje heilt frisk endaa, men har ikkje feber iallefall. Kan ikkje hugse naar eg var saa sjuk sist. Maa vere minst 10 aar sidan. Heldigvis er Malin fremdeles frisk *bank i bordet*

Husverten fekk nok daarlig samvittighet, for no staar varmen paa heile doegnet. Paa fredag lagde ho betasuppe til oss og lot meg og Malin vere i huset hennas om dagen mens mannen hennas fiksa vinduet paa rommet vaart. Det var nemlig voldsomt trekk fraa vinduet.

Paa loerdag, 26.februar, begynte Malin endelig aa rulle fraa rygg til mage. Ei veke foer ho blei 6 mnd. Bedre seint enn aldri :P Saa no har ho plutselig blitt meir mobil og eg maa passe litt meir paa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Heisan Mayamor!

Travelt kan eg vel ikkje seie at eg har det, men det er litt vanskelig aa faa oppdatert her naar eg ikkje har nett-tilgang heime. Er ikkje alltid eg klarar aa time det saann at Malin sover naar eg gaar forbi nettkafeen. Og viss ho er vaken kan eg berre gloyme aa gaa inn. Daa mistar ho tolmodigheten etter 5 minutt.

Alt er bra med oss her. Vinteren i Cambridge er over no, saa no er det varmt og fint ute. 13 grader i dag.

Malin rullar over alt no og undersoker alt ho faar tak i.

Ho faar to maaltid med groet no. Halv porsjon til lunsj og full porsjon til kvelds. Og saa faar ho fruktmos. Men det er ho ikkje saa glad i. Likte det i begynnelsen, men no er det visst ikkje saa godt lengre.

Dessverre slit vi litt med nattesovnen for tida. Ho vaknar 1-2 gangar om natta for aa faa pupp og sover veldig urolig fraa midnatt fram til ho vaknar forste gang rundt kl 3. Kastar seg fram og tilbake og sutrar litt innimellom. Eg vaknar kvar gang ho beveger seg, saa eg er rimelig sliten for tida. Legg meg klokka ni :roll:

Maa prove aa faa orden paa sovinga snart. Kan ikkje ha det saann naar eg skal tilbake i jobb i mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

I dag faar eg besoek! Mamma kjem og skal vere her ei veke. Lenge sidan ho har sett Malin no, saa eg reknar med at pund-sedlane kjem til aa sitte laust. Har allerede sett meg ut ein del ting til ho som eg har lyst paa. Det er baby Gap, Mothercare, H&M, NEXT, Babies R'Us og diverse andre butikkar her i Cambridge, saa det er nok aa bruke pengar paa! Har lyst paa litt nytt til meg sjoelv og, men har ikkje saa mykje pengar til overs. Alle pengane gaar jo til husleige!

Malin har laert masse nytt i det siste. Forrige helg begynte ho aa spele paa slurva og denne helga begynte ho aa seie papapa. Ventar fremdeles paa at ho skal seie mamama. Viss eg legg godviljen til, sa ho kanskje noko som ligna paa loerdag, men eg er ikkje heilt sikker.

Fremdeles ingen krabbing, men ho kan sitte ganske lenge uten stoette no. Sett seg opp sjoelv i vogna naar eg har ryggen i mellomstilling og nektar aa legge seg bak igjen. Har og begynt aa ligge i Cleopatra-positur paa golvet naar ho ligg og leikar :P Ser nesten ut som om ho proever aa komme seg opp i sittande.

Geldar meg veldig til aa komme heim til Bergen no! Litt over ein mnd igjen..... Borte bra, men heime best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Malin har begynt aa klappe i hendene! Begynte heilt av seg sjoelv for to dagar sidan. Har ikkje proevd aa laere ho det, for eg trudde det var for tidlig. Men no klappar ho masse heile tida. Gidd sjoelvsagt ikkje gjere det naar eg skal vise det fram til andre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Treff tirsdag 26 april kl.18.00. på det vanlige stedet.

Undetegnede reserverer bord og sender pm til alle inviterte.

Håper det passer for deg å komme.:klem:

Vet ikke om du er i Bergen da, men hvis du er og det passer ville det vært koselig å se deg. Hvis ikke blir det sikkert ikke lenge til neste treff...

Flinke Malin! :klappe:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle virkelig oenske at eg var i Bergen 26.april, men vi kjem nok ikkje heim foer 13.mai....... :(

Haapar at det blir nytt treff i mai! Og paa ettermiddag/kveld sidan eg begynner aa jobbe igjen 18.mai :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin har begynt aa klappe i hendene! Begynte heilt av seg sjoelv for to dagar sidan. Har ikkje proevd aa laere ho det' date=' for eg trudde det var for tidlig. Men no klappar ho masse heile tida. Gidd sjoelvsagt ikkje gjere det naar eg skal vise det fram til andre :wink:[/quote']

Kjenner til det problemet ja :ler:

Småen liker heller ikke å vise det han kan frem til andre. Uansett hvem det er. Koselig å følge med på livet i England, og vi skal alltids få til flere treff vi vettu :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Ja flere treff skal vi alltids få til vet du.:Nikke:

18 mai som jobbstart.

Føler du nettopp fødte jeg...

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag klarte eg aa sette meg paa ei brennesle! To gangar! Og saa plasserte eg handa paa den til slutt :roll:

Malin hadde nettopp sovna i vogna og eg skulle liksom kose meg paa ein benk ved elva med god bok og sjokolade muffins. Saag ikkje at det stakk opp ei brennesle mellom plankane i benken :-( Blei dritsur, saa eg gadd ikkje sitte der likevel. Saa daa gjekk eg paa internettkafe i staden for. Svir og stikk endaa :(

Leverte sjoelvmeldinga paa nettet i gaar og rekna meg fram til at eg faar nesten 4000 kr i restskatt! Mannen faar igjen over 5000 kr, saa det syns eg er blodig urettferdig. Maa laane pengar av han saann at eg faar betalt foer 30.april. Skylder han fremdeles pangar fraa daa eg tok lappen i vinter. Kjem meg visst aldri over denne pengekneika :-x

Har bestemt meg for aa jobbe 80% stilling fram til jul, saa det kjem til aa fortsette aa vere trangt med pengar ei stund til.

Malin hadde eit skikkelig skrikeanfall i dag. Hadde eit i gaar og, men i dag varte det i nesten 30 minutt. Begynte med at eg la ho ned paa golvet etter eit bleieskift naar ho eigentlig ikkje ville det. Vanligvis bagynner ho aa sutre litt og saa gaar det over til skriking viss eg ikkje tar ho opp igjen. Men i dag var det full sirene med ein gang. Og ho stoppa ikkje daa eg tok ho opp. Proevde aa synge litt, men ho hoeyrte det antageligvis ikkje fordi ho skreik saa voldsomt. Proevde aa tilby pupp, men daa blei det berre verre. Etter aa ha trakka fram og tilbake paa det lille rommet vaart i nesten ein halvtime mens eg strauk ho over ryggen, roa ho seg endelig ned igjen. Trur rett og slett ho ikkje heilt veit korleis ho skal stoppe aa grine naar ho foerst skrik skikkelig. Vanligvis skrik ho nemlig berre viss ho blir redd, og det skjer kanskje 1-2 gangar i veka. Resten av tida kjem ho aldri lengre enn til sutring foer eg eller pappaen er der . Litt bortskjemt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

4 dagar igjen til vi skal heim til Bergen!!! :hoppe:

No gledar eg meg virkelig til aa komme heim igjen. Har ikkje meir pengar igjen heller, saa no MAA vi heim.

Laanekassen tar jo ein stor jafs av neste loenning :roll:

Malin har blitt 8 mnd no og har endelig begynt aa aale seg framover! Har litt aa hente paa stilen endaa, men ho kjem seg fram og det er det viktigaste. Klarar ikkje heilt aa sette seg opp sjoelv endaa, men viss ho faar hjelp til aa komme seg opp kan ho sitte leeenge.

Trur ho held paa aa faa ei tann og, for humoeret er ikkje paa topp i dag. Hadde litt feber i helga og har faatt litt utslett i ansiktet. Kanskje det og er pga tenner?

Ellers har ho laert seg masse nye lydar. Seier mamamama, mimimimi, nananna, neineinei, jajaja, bababab, papapa, dadada, tatata og noko som lignar paa tiss :-)

Amming har begynt aa bli veldig problematisk. Ho blir distrahert av den minste lyd, saa det er umulig aa amme offentlig. Syns det er litt dumt, for det er saa praktisk med puppen. No maa eg hugse paa aa ta med mat og drikke til ho viss vi skal ut. Skal tilbake i jobb om ei veke, saa det er vel paa tide aa kutte ned paa amminga uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Gjest Mayamor

Velkomen hjem fradet store utland. :klem:

Hvordan er det å være tilbake i jobb da?

Synes liksom at Malin er bitteliten enda jeg...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Heisann,

håpe dere har det bra alle tre.

Håper det går greit i jobb.

Hadde vært kjekt å treffes en dag.

Jeg er sjelden innom her, men send meg bare en pm om du vil treffes.

Jeg er også i jobb - men 50% foreløpig pga. bekkenvondt..

Hadde forresten store problemer med amming selv når Ingvild var på den alderen... Tror hun begynte å bi vrien allerede ved 6-7 mnd.alder... og det ble bare værre og værre. Ble ukonsentrert med den minste lyd eller bevegelse. Ved 8 mnd. alder ammet jeg morgen, ettermiddag og kveld. Innimellom ville hun ikke ha annet enn om morgenen, da hun var litt groggi.

Etterhvert begynte hun å vite mye i puppen og det sluttet hun aldri med. Jeg sluttet å amme helt da hun ar 9 1/2 mnd. Da ville hun ikke ha mer...

Klemmer herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Mayamor og Ny dag!

Her er det travelt ja! Slitsomt å begynne å jobbe igjen.

Malin våknar nemlig fremdeles opptil 2-3 gangar om natta :roll: Så eg får ikkje meir enn 4-5 timers søvn kvar natt. Dermed treng eg minst 3 koppar kaffi for å klare å komme meg gjennom arbeidsdagen uten å sovne over tastaturet :Gjesp: .

Malin kosar seg heime med pappaen sin, men er fryktelig mammadalt om ettermiddagen/kvelden. Skal helst sitte på fanget heile tida. Så det blir ikkje mykje tid til Kvinneguiden for tida! Er ofte innom og les litt, men får aldri somla meg til å skrive. Skal ned til 80% stilling i august, så då håpar eg det blir litt bedre.

Vil gjerne treffe deg, ny dag, men trur det må bli ei helg eller når eg har ferie. Dei dagane eg jobbar forsvinn utan at eg får tid til noko sosialt :-(

Har skjedd mykje med utviklinga til Malin etter at vi kom igjen frå England. Ho krabbar ikkje endå, men ålar seg raskt frå rom til rom og står på alle fire og gyngar. Like etter at vi kom heim igjen frå England begynte ho å sette seg opp sjølv. Og så kan ho klappe i hendene, spele på slurva og peike. Forrige veke begynte ho å vinke og. Den siste veka har ho begynt å seie 'mamma' bevisst og så seier ho 'da' (=ja) og 'ei' (=nei). Og så ristar ho på hovudet viss eg prøver å gi ho mat/drikke når ho er mett :-)

Fekk ikkje barnehageplass, så det blir dagmamma frå august. Det er ei i barselgruppa mi på helsestasjonen som skal vere dagmamma. Ho bur i gangavstand frå oss og har ein gutt som er 2 mnd eldre enn Malin. Virkar veldig grei, så eg trur det blir bra! :P Og så er ho kvit dagmamma, og det syns eg er litt viktig. Har vore i kontakt med eit par andre dagmammaer som virka heller tvilsomme :o Ei av dei hadde ein tjukk bunke med gode referanser, men likevel sa magefølelsen at det var noko som ikkje stemte. Så eg valgte ikkje ho, sjølv om ho var 800 kr billigare i mnd. I ettertid har eg høyrt eindel negativt om ho frå andre, så det er eg glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...