Blowers daughter Skrevet 4. februar 2010 #101 Del Skrevet 4. februar 2010 Den ligger i Krambugata 3. Kafeen heter som sagt KREM og ligger i 1.etasje til et thon(?) Hotell. Evt spør deg frem til ovenfor "Olavs pub" ved Nova kino om du må spørre deg frem. Dere andre; rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 4. februar 2010 #102 Del Skrevet 4. februar 2010 Den ligger i Krambugata 3. Kafeen heter som sagt KREM og ligger i 1.etasje til et thon(?) Hotell. Evt spør deg frem til ovenfor "Olavs pub" ved Nova kino om du må spørre deg frem. Dere andre; rett meg om jeg tar feil. Det er ikke Thon, men Choice. Comfort Hotel Trondheim, nærmere bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 12. februar 2010 #103 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er i dag det var treff ja? Jeg er kjempespent på å møte dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. februar 2010 #104 Del Skrevet 12. februar 2010 Satser på treff i dag ja Jeg kommer bare en snartur da men pytt sann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 12. februar 2010 #105 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg kommer også en tur, ved 12-tiden tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 12. februar 2010 #106 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Vi så etter deg i dag, Unknown. Håper ikke problemet var å finne oss/kafeen? Endret 12. februar 2010 av Blowers daughter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 12. februar 2010 #107 Del Skrevet 12. februar 2010 Thihi! På vegen til kafeen så kom jeg på at jeg ikke vet hvordan dere ser ut! Men jeg håpte på at der kanskje bare var 2-3 stk der, for da visste jeg det var dere..Jeg var innom, såg meg rundt og gikk igjen Er egentlig veldig sjenert, så jeg turte ikke spørr om noen var fra KG.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 14. februar 2010 #108 Del Skrevet 14. februar 2010 Thihi! På vegen til kafeen så kom jeg på at jeg ikke vet hvordan dere ser ut! Men jeg håpte på at der kanskje bare var 2-3 stk der, for da visste jeg det var dere..Jeg var innom, såg meg rundt og gikk igjen Er egentlig veldig sjenert, så jeg turte ikke spørr om noen var fra KG.. Så synd da! Møtes på nytt fredag 26 februar kl 11.30. Noen av oss kan jo i løpet av neste uke forklare hvordan vi ser ut Jeg har feks blondt, langt (oppklippt) hår og har en (lys) grønn Simovogn med en Libero blomst hengende foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 15. februar 2010 #109 Del Skrevet 15. februar 2010 Hyggelig om du tar turen neste gang ja Unknown:) Jeg har blondt halvlangt hår og har sort Simovogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 15. februar 2010 #110 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har brunt halvlangt hår og Bugaboo-vogn med rødt trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 15. februar 2010 #111 Del Skrevet 15. februar 2010 Og jeg har skulderlangt kommuneblondt hår og har en grå bebé confort-vogn Håper du finner oss neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 16. februar 2010 #112 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) En grønn, en sort, en rød og en grå vogn sammen bør jeg vell kunne finne Jeg har en grå city cross med litt grønt/kvitt mønster på og har forhåpentligvis forstatt langt brunt hår (skal til frisøren på lørdag, men tror ikke det blir så stor forandring) Skal prøve igjen neste gang! Skal komme litt forseint så jeg vet at dere er der i alle fall Takk for beskrivelser Hvor satt dere sist forresten? For jeg såg dere sikkert Endret 16. februar 2010 av Unknown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 16. februar 2010 #113 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har blondt, langt hår, stort sett alltid i hestehale, og brun emmaljunga-vogn med orange og hvite detaljer (tipper vi har samme bag, bare i forskjellige farger.) Vi satt rett til høyre fra inngangen. Er dessverre litt vanskelig å bestemme sittested på forhånd, siden det er et ganske populært sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 16. februar 2010 #114 Del Skrevet 16. februar 2010 Visst det er inne i det hjørnet på en måte så tenkte jeg faktisk at det sikkert var dere..Jaja, ser dere neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 16. februar 2010 #115 Del Skrevet 16. februar 2010 Men mange var litt forsinket forrige gang. Jeg var der 3-4 min over forrige gang, og var absolutt først, så kan hende du var der litt tidlig? Ehm, vi får vel skjerpe oss litt til neste gang, eller at du kommer litt senere ja Må jo finne hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 16. februar 2010 #116 Del Skrevet 16. februar 2010 Vi satt til høyre i kroken når du kommer inn hovedinngangen. Det er mange barselgrupper som møtes på Krem så det varierer litt hvor vi sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 16. februar 2010 #117 Del Skrevet 16. februar 2010 De fleste mødrene kommer litt senere enn det vi bruker, og oftest sitter vi enten i hjørnet til høyre ved inngangen eller ved bordene til høyre litt lengre inn i rommet. Av infoen over er vi 4 blonde og ei med brunt hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 16. februar 2010 #118 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) og 5 babygutter Endret 16. februar 2010 av effy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 16. februar 2010 #119 Del Skrevet 16. februar 2010 Haha, blir M eneste jente da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 16. februar 2010 #120 Del Skrevet 16. februar 2010 jepp! Og det blir såå kos å få ei jente i gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå