Persille Skrevet 30. januar 2011 #861 Del Skrevet 30. januar 2011 Uff da! Håper formen hennes blir bedre, ikke noe gøy med syke barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #862 Del Skrevet 2. februar 2011 Det viste seg at snuppa hadde "den 4.barnesykdommen". Tre dager med feber og så utslett. Hun er nesten bra nå. Har begynt å få igjen apetitten, selv om det bare er skorper som er tingen, men hun sover mye enda. Håper hun blir frisk til ettårsdagen på lørdag! Stakkar litja Håper hun blir i bedre form i morgen. Skummelt å våkne av brak Veldig skummelt! Hun bruker å ligge i mellom oss de gangene hun ligger i senga vår, men av en eller annen grunn så hadde vi byttet plass i løpet av natta. Godt det gikk så bra! En liten lærepenge for mor da... Uff da! Håper formen hennes blir bedre, ikke noe gøy med syke barn Nei, det er absolutt ikke noe gøy! Det har vært litt tungt om dagen med en først febervarm og slapp unge, så en unge som sutrer mere enn hun er blid, men jeg hadde nok sikkert vært like sur sjøl! Det har vært mye smukk på dagtid og litt kluss med rutiner, men det får bare gå for en periode. Når en så dårlig som hun har vært er "alt" lov! Til helga blir det fest! Svigers kommer og vi skal ha bursdagsselskap med langbord og masse godt å spise. Gleder meg masse! Svigerinnen min greide å ødlegge litt av gleden med å spørre om det er greit at hun sender bort 4-åringen på hyttetur med et vennepar. Hadde visst "glemt" seg når invitasjonen kom. Men det passer henne sikkert utmerket siden hun skal på annet party på kvelden og sikkert vil ha barnefri på søndag. Selv har de vært så nøye med at alt av familie SKAL komme i deres barns bursdagsselskap. Det har vært mye prat hvis noen har vært forhindret, pga. f.eks. ferie. Men det er greit! Hun har selv lagt lista nå og det er veldig kjekt å vite om prioriteringene hennes! Ellers begynner hardtreninga til fysioterapauten å merkes. På vekta! Har gått ned et kilo den siste uka! Det går saaaaakte med vektnedgangen, så det var morro med et sånt byks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #863 Del Skrevet 3. februar 2011 "Eiii, eeeei!" I dag fikk jeg passet mitt påskrevet når jeg prøvde å få lillesnupp til å spise den siste brødbiten til frokost! Så ord nr tre ble "nei". Når vi sier nei til henne så virker det som om hun ikke vet hva det betyr, men det gjør hun visst! Hun er jo så morsom når hun gjør ting hun vet hun ikke har lov til og jeg sliter ofte med å holde en streng mine! Hun pirker med en finger og så når f.eks. skuffa åpnes sier hun ååååh, med overrasket mine. Så setter hun også opp en streng mine med rynkede øyenbryn før hun hviner av latter og setter opp sitt bredeste smil, så bredt at alle tennene vises og øynene blir en tynn strek. Det er vanskelig å være streng da! I dag har vi vært på ettårskontroll og det gikk fint. Hun ligger fremdeles helt på gjennomsnittet i vekt, men har strekt seg godt siden sist. Vaksina gikk fint (med litt grining rett etter, selvsagt) og hun har ikke vært slapp eller varm i ettermiddag. Hun var litt trøtt og skeptisk når vi kom, så hun ville bare bli bært. De spurte forsiktig om hun reiste seg og gikk rundt bord osv, kanskje forsiktig med tanke på puta. Det var godt å si at hun har gått siden før jul! Mannen som har vært borte mandag til onsdag, har vært hjemme i dag. Han er forkjølet og var sliten av mye jobb og hosting på natta. Formen var ikke så ille utover dagen og det var godt å ha han hjemme etter at han har vært borte i tre dager. I morgen kommer svigers og i helga blir det feiring av en stk ettåring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #864 Del Skrevet 5. februar 2011 Har en ettåring i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. februar 2011 #865 Del Skrevet 5. februar 2011 Gratulerer så mye med ettåringen Dette året har virkelig gått fort! Håper bursdagsfeiringen gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 6. februar 2011 #866 Del Skrevet 6. februar 2011 Grattis med ettåringen! Regner med det var stor feiring i går. Fikk hun mye fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #867 Del Skrevet 7. februar 2011 Ettåringen vår Er 76 cm, 9755 gram og har en hodeomkrets på 46 cm. Hun har blondt hår, blå øyne og 6 tenner. Hun ler høyt og smiler ofte, og gjør grimaser hele tiden. Hun går støtt, elsker å gjemme seg og gå oppdagelsesferd der hun helst ikke skal være. Hun er glad i å pille på ting, nupper, lo, tape og spiser gjerne det og alt av papir hun får tak i! Hun er glad i å hoppe og herje i senga. Hun har en favoritt bamse som må være med i senga og som hun overøser med kos og klemmer. Hun sier åh! og setter opp et overrasket og spent fjes når det går i døra, det ringer på eller det piper i mobilen. Hun er litt skeptisk, men også veldig tillitsfull. Hun hater å vaske fjeset og pusse tennene. Hun kan gjerne gjøre det selv, men mamma og pappa får ikke hjelpe til. Gratulerer så mye med ettåringen Dette året har virkelig gått fort! Håper bursdagsfeiringen gikk fint Takk! Bursdagsfeiring ble kjempefin, til tross for litt stress. Grattis med ettåringen! Regner med det var stor feiring i går. Fikk hun mye fint? Takk! Hun fikk en del klær og litt leker, som sto øverst på ønskelista. Besteforeldrene kjøpte begge dukker, så nå har hun tre dukker i rosa i ymse størrelser. Ser ut til at hun liker dem, selv om mor synes de ser litt creepy ut! Hun har gitt dem flaske ( ble litt sur for at hun ikke kunne suge melk ut av den. ), kledd av og på (med hjelp), kost og pirket dem i øynene! Hun fikk også Brio-toget etter sin far, med et par nye vogner. Hun er litt liten for det, men jeg synes det er veldig morro med sånn arv. Vi har ikke kjøpt så mye leker til henne fordi vi regnet med å få det til jul og bursdag, men det ble ikke helt som vi håpte, så jeg tror vi må ut å shoppe litt leker. Akkurat nå er det litt mye baby-leker i kassene... Vi ble 13 til bords og det var veldig koslig. Hadde selskapet i nyhuset, selv om vi ikke er i nærheten av å flytte inn. Men vi har så god plass der og her hjemme er det ribbet før visning. Det ble veldig mye stress for festkomiteen (mor). Kjære hadde vært å fyrt opp i peisen og strødd, og hadde helt glemt tiden, så vi ble hentet et kvarter før gjestene skulle komme og da skulle det dekkes opp og pyntes, ingenting var gjort på forhånd. Han skulle i tillegg være snill og satte på oppvaskmaskina på vanlig langprogram. Den hadde jeg gjort klar med alt vi skulle bruke av bestikk og kopper og kar for hurtigvask, og skulle sette på den når vi kom, i god tid før gjestene kom. Jeg hadde gledet meg til å pynte og kose meg, men det ble bare å hive på bordet, håndvaske og delegere oppgaver etterhvert som folk kom. Det ble veldig fint og koslig til slutt, men veien dit var ikke morro for jeg var både stresset og sur (les:dritsur! PMS hjalp ikke akkurat!)Jeg var ikke helt fornøyd med kjæres innsats, for han har vært syk (forkjølet med feber) hele uka og har ikke verken spurt om jeg trengte hjelp eller lurt på opplegget. Jeg har gjort alt og er litt lei meg for at han ikke har vist mere interesse, og den lille hjelpa jeg fikk ble feil. Huff, huff, det er noe med syke mannfolk! Vi skal ha et ekstra selskap med venner neste helg. Og da skal jeg kose meg og ikke stresse! Men først skal hjemmet vårt vises og forhåpentligvis selges for masse, masse penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. februar 2011 #868 Del Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer så mye med ettåringen!! Hun høres helt herlig ut! Det er skremmende å se hvor fort tida går altså Jeg syns at du nettopp ble gravid jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #869 Del Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer så mye med ettåringen!! Hun høres helt herlig ut! Det er skremmende å se hvor fort tida går altså Jeg syns at du nettopp ble gravid jeg Tusen takk, Honning! Jeg kan ikke fatte hvor fort tiden har gått og jeg synes selv at det ikke er lenge siden jeg ble gravid! I dag er det mordag, men her i gården er det dårlig med feiring gitt! Fortalte kjære forrige helg at det var morsdag neste helg og fikk han til å ordne med mordagsgave til sin mor. Men på meg vanket det bare; ja, gratulerer med dagen, forresten, når jeg klaget på rosene jeg fikk han til å kjøpe til meg på torsdag, med et bonuskort på en gratis bukett! Er egentlig ganske skuffa for han ble så glad for farsdagsgaven han fikk før jul, at jeg trodde og håpte at han husket på meg denne gangen! Han glemte jo både barselgave og morsdagsgave i fjor, og jeg har fortalt han hvor skuffet jeg ble. Han har beklaget og unnskyldt seg med at han jobbet så mye før snuppa ble født pga fødselspermisjonen og når det var morsdag i fjor levde vi i en lite boble med en datter som var 9 dager gammel. Har ikke bestemt meg for om jeg skal si noe. Eller om jeg skal bare bestille meg time til fotpleie og servere han kvitteringen. Litt tåpelig det siste... Jeg forventer ikke meg stort, men litt mere enn en gratis bukett jeg har tatt ut selv og hjemmebakte boller som han bakte i går til besøket av hans venner! Det er greit, han har laget middag i helga og hulpet meg med klesvasken (bare å henge opp, ikke sortere og sette på eller brette og legge på plass), men det skulle bare mangle når jeg er syk! Jeg blitt så forkjølet og synes veldig, veldig synd på meg selv! Jeg er potte tett, tårene renner, det verker i hodet og ørene, og jeg har feber. *dakkar meg selv!* Lillesnupp er heller ikke i storform. Hun har feber og kastet opp middagen. Det er nok tenner på gang, denne gangen her for hun tygger på fingrene og sikler bra. Lillesnupp har begynt i barnehagen! Og det går over all forventning! Jeg hadde ikke planer om å gå ifra henne de første dagene, men hun masjerte inn og så seg ikke tilbake, så det ble til at vi forlot henne allerede første dagen. Hun var der alene i 1,5 time og spiste lunsj sammen med de andre. Det gikk så fint. Fredag, dag to, var hun der i 4,5 time, spiste to måltid og ble lagt ned for dupp av de ansatte. Også da gikk det bare bra. Hun skal ha fri hver onsdag frem til høsten, og jeg har ikke tenkt å ha henne der mer enn noen timer om dagen, så lenge jeg går hjemme. Det er godt med en myk start, og hun får både lek og morro på bhg og kos med mamma. Kjære har jo hele sin permisjon igjen og jeg var litt i tvil om vi skulle ta plassen, men jeg tror hun har litt godt av det og det er ikke sikkert at vi har fått plass før til høsten om vi har takket nei. Så morra skal mamma ha en velfortjent "fridag", hvis snuppas form blir bedre. Jeg kan ikke si at jeg har hatt mye fri det siste året. Jeg klager ikke på det, for sånn blir det med barn, men jeg ser fram til bedre tid til meg selv på dagtid! Jeg har to uker igjen av sykmeldinga mi og skal kose meg med trening, gjøre ferdig snuppas album, rydde i papirene etter pappa (som jeg bare har lagt til side) og kanskje begynne med litt maling i nyhuset. Som sagt er det to uker igjen av sykmeldingen min og jeg ser ikke for meg at jeg begynner på om to uker. Kroppen er ikke klar, men psyken tror jeg at har godt av å komme seg ut å jobbe igjen. Jeg får se om de neste to ukene med mulighet for mere "fri" og litt ekstra trening (hvis forkjølelsa ikke blir langvarig) hjelper. Huff, det er vanskelig dette. Skulle ønske at jeg ble bedre og slapp å tenke på sykmelding og sånt! I dag blir det tidlig kveld! Er redd snuppa vil kreve litt i natt, siden hun la seg uten kveldsmat og melkeflaske, pga oppkastet. Kjære tok henne i natt, og siden han skal på jobb i morgen blir det nok "min tur" i natt. Men, håper hun sover natt igjennom og at hun er i bedre form i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2011 #870 Del Skrevet 13. februar 2011 Synes du skal bestille deg fotpleie på mannens regning jeg altså Enhver mor fortjerner en liten oppmerksomhet på morsdagen! Så herlig at snuppa trives så godt i barnehagen da, deilig for deg også da å slippe å gå fra en redd og gråtende unge Kos deg og nyt fridagene du, det er fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #871 Del Skrevet 15. februar 2011 Synes du skal bestille deg fotpleie på mannens regning jeg altså Enhver mor fortjerner en liten oppmerksomhet på morsdagen! Så herlig at snuppa trives så godt i barnehagen da, deilig for deg også da å slippe å gå fra en redd og gråtende unge Kos deg og nyt fridagene du, det er fortjent Jeg måtte bare fortelle han hvor skuffet jeg var over at han ikke hadde ordnet med en liten oppmerksomhet på morsdagen. Han var egentlig enig og syntes at det var kjekt å bli gjort stas på når det var farsdag, men fokuset hans har vært, som han sa litt feil, for mye på det som skal skje i framtiden og ikke nok på her og nå. Så mandag kom han hjem med 20 røde roser og et gavekort på 60min. fotpleie! Da ble jeg glad! (Og greide å ikke tenke for mye på at jeg faktisk hadde bedt om å få gave og glede meg over at han husket at jeg ønsket meg fotpleie til bursdagen min for et halvt år siden ) Det ble ikke noe "fridager", gitt. Snuppa og jeg har bare vært hjemme og vært syke. Vi har sovet litt ekstra (bl.a. fra 08-11 i dag ), kost på sofaen, sett på såper og tegnefilmer, bare gjort sånn akkurat med husarbeid og tatt livet helt med ro. Jeg er litt stresset over at jeg ikke har fått gjort det jeg planla, men håper jeg får gjort litt på torsdag og fredag for da satser vi på å sende litja i bhg igjen. Jeg skulle så gjerne ha gjort unna noe greier ang pappa, men det er så tungt at jeg har bare lagt det bort siden jul. Det er ikke noe som MÅ gjøres nå, men det hadde vært så greit å fått det ut av verden. Det blir så det går å gnager meg litt og så begynner jeg å tenke på pappa, og alt blir bare trist... Det er ikke så trist som når jeg gikk på pillen og jeg har også begynt å få igjen lysten på sex, så jeg er glad jeg sluttet på Cerazetten for en mnd siden! Håper ting ser enda lyser ut etterhvert! Det hadde ikke akkurat ikke skadet for det har vært mye "dritt tanker" i hodet mitt de siste mnd. De alle værste har gått på at jeg greier meg helt fint uten kjære... Poenget er jo at jeg ikke vil greie meg uten kjære! Jeg vil jo at vil skal være lykkelige og slippe å gå rundt å tidvis være helt lei meg og teit i hodet mitt. Noe sorg etter pappa må jeg regne med, med sånn som det har vært i det siste kan jeg ikke forstette med! Derfor hadde det sikkert vært veldig godt å komme seg ut i arbeid igjen! Snupppa har forresten slått seg på "wooow" og "åååh". Hun går bare rundt å sier det med en overrasket mine. Alt virker å være nytt og spennende ogm dagen! Jeg må si at jeg faktisk ikke helt har vent meg til å ha denne fantastiske skapningen tassende rundt. Det er jo bare et lite under det søte vesenet som har flyttet inn til oss. Jeg greier på en måte ikke å venne meg til at hun er vår, selv om det samtidig er den største selvfølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2011 #872 Del Skrevet 15. februar 2011 Så herlig at mannen kom hjem med roser og fotpleie da Det er virkelig fortjent Klart det blir triste tanker når man mister noen man er glad i Sorg er ikke lett og det er noe som aldri forsvinner...savnet vil alltid være der Godt humøret har blitt bedre etter du sluttet på pillene da, håper det bare går en vei fremover nå God bedring til litja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #873 Del Skrevet 16. februar 2011 Så herlig at mannen kom hjem med roser og fotpleie da Det er virkelig fortjent Klart det blir triste tanker når man mister noen man er glad i Sorg er ikke lett og det er noe som aldri forsvinner...savnet vil alltid være der Godt humøret har blitt bedre etter du sluttet på pillene da, håper det bare går en vei fremover nå God bedring til litja Helt enig, det var fortjent! Jeg sa til han at jeg syntes at jeg fortjente det når jeg går hjemme og steller for snuppa og han, ordner med klær, mat og renhold. Godt han så det han også, etter en kraftig på minnelese! :gjeiper: Sorgen føles litt bedre uten hormontilskudd. Den kommer ikke så ofte og uforklarlig, og blir heller ikke så trist. Formen er bedre for begge! Jeg vet ikke hva det var med snuppa i natt, men hun var våken i nærmere to timer uten opplagt grunn. Hun grein og var helt umulig, lekte, var rolig og kosete om en annen, og det skiftet fort som bare det. Hun greide å sparke og skalle meg i fjeset tilsammen fire ganger. Det gikk helt fint med henne og det var ikke med vilje, men det kjennes ut som om jeg gikk en runde i bokseringen i går! Det var et styr uten like og kjære greide å sove videre. Det er greit at han skal på jobb om morgenen, men når det er så ille som i natt er det kjekt å få hjelp. Han hjalp til litt på slutten, heldivis, og tok morgenstellet i dag, så han er litt tilgitt. Er drit trøtt nå og det blir nok enda rolig dag. Skal gå rundt i morgenkåpen som en zombie i et par timer og når snuppa legger seg, skal jeg ta en dusj og legge meg jeg også! Når dagene blir sånn føler jeg meg så uproduktiv! For jeg orker ikke å gjøre noe på morgenkvisten for da er jeg så trøtt, så skal det soves litt og så går det i ett med lunsj, rydding, osv, og så plutselig er det på tide å begynne å tenke på middagen. Timene bare flyger avgårde! Æsj, så trøtt jeg er! Håper snuppe slutter å kave på natta og står opp så tidlig, snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. februar 2011 #874 Del Skrevet 16. februar 2011 uff..hørtes ut som en slitsom natt Håper du slipper fler av dem ja! Søvn er så viktig, så skjønner godt at det blir en rolig dag på dere i dag Håper du fikk lagt deg litt når snuppa sov i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #875 Del Skrevet 17. februar 2011 Hun skrek og ville ha melk/kos/oppmerksomhet til akkurat samme tid i natt også, Lucky, men jeg ventet litt ekstra før jeg sto opp, og vips så hadde hun sovnet igjen. Og hun sov til syv i morrest, som vanlig, så det ble ikke så værst. Nå ligger snuppa på sofaen ved siden av meg og koser med smukk, favorittbamse og tv. Hun har vært i barnehagen i dag og var visst i form der, men når vi kom hjem fikk hun feber og har vært sååå slapp. Hun har sovet på brystet mitt, sånn som hun gjorde når hun var baby. Og når det kom musikk på tv`en så rykket hun til for å danse, selv om hun var så slapp. Og når den blå Nestlebjørnen vinket, vinket hun tilbake. Jeg var ikke i tvil om at hun var i bra nok form til å gå i bhg i dag, men nå har jeg litt dårlig samvittighet... Men hun var i god form i går og de i barnehagen skrøyt over hvor blid og nysgjerrig hun var i dag. Hun sov riktig nok 2,5t, men det er ikke veldig uvanlig. Hun gråt forresten når jeg leverte henne idag. Men det var bare å vinke og gå til bussen og trening. Hadde selvfølgelig lyst til å både gå tilbake å se om det gikk bra og å ringe bhg`en fra bussen, men jeg ringte mamma istedet. Jeg hadde sagt ifra om at hun har hatt et par gråte/raserianfall hvor hun var utrøstelig de siste dagene, så de lovte å ringe hvis det var noe. Det virker som reale jenter som jobber der og jeg kan jo ikke annet enn stole på at de tar godt vare på lille pia mi. Dårlig bekken-dag i dag. Jeg har sikkelig "tannpine" i korsryggen. Lekte på gulvet i går og kjente det kom noe da, men jeg har muligens eggløsning, så det kan ha innvirking i tillegg. Treninga gikk bra, men jeg kjenner også den ekstra godt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. februar 2011 #876 Del Skrevet 17. februar 2011 Så godt hun sovnet igjen i natt Det febergreine er ikke lett...kommer liksom så plutselig Godt hun har hatt en fin dag i bhg uansett da Håper bekkenet ditt får litt hvile nå i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 19. februar 2011 #877 Del Skrevet 19. februar 2011 Det er så koselig å lese om jenta di! Hun høres herlig ut! Bare en rask tur innom for å få deg på mine innlegg igjen, lillegutt har akkurat våknet etter dagens første lur, så han vil ha litt oppmerksomhet. Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. februar 2011 #878 Del Skrevet 19. februar 2011 Det er utrolig koselig å lese om litja Så godt at hun trives i barnehagen, og at du ahr mulighet til å få trent litt på egenhånd på dagtid. Håper bekkenet ditt blir bra snart. Gratulerer med en ettåring i hus forresten Utrolig hvor fort tiden går hos enkelte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. februar 2011 #879 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei Missiw! Det er godt at du fikk en forsinka morsdagsgave! Det er vel fortjent ja Håper bekkenet ditt snart kommer seg, for det er ikke noe morro vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #880 Del Skrevet 22. februar 2011 Så godt hun sovnet igjen i natt Det febergreine er ikke lett...kommer liksom så plutselig Godt hun har hatt en fin dag i bhg uansett da Håper bekkenet ditt får litt hvile nå i kveld da Det går litt opp og ned med sovingen igjen. I natt var det hysterisk grining flere ganger. Det var kun kos som hjalp og hun sovnet i armene på både kjære og meg. Vi la henne forsiktig ned i senga, men så fort hun oppdaget at hun lå der, så var det på`n igjen med hyling. Nei, det er ikke noe særlig med syk unge. Hun var hjemme fredag og i går, men vi prøver oss i bhg i dag. Hun sov og sov i går, men var i grei form når hun var våken, så jeg bestemte meg for at hun likegjerne kan sove i bhg som hjemme. Jeg skal på trening og da slipper jeg å ha mamma som barnevakt. Det er så koselig å lese om jenta di! Hun høres herlig ut! Bare en rask tur innom for å få deg på mine innlegg igjen, lillegutt har akkurat våknet etter dagens første lur, så han vil ha litt oppmerksomhet. Ønsker deg en god helg! Koslig at du tok turen innom! Det ble en deilig og avslappende helg! Det er utrolig koselig å lese om litja Så godt at hun trives i barnehagen, og at du ahr mulighet til å få trent litt på egenhånd på dagtid. Håper bekkenet ditt blir bra snart. Gratulerer med en ettåring i hus forresten Utrolig hvor fort tiden går hos enkelte Takk! Det er litt magisk med at det har gått et helt år! Det har gått innmari fort! Hun ser ut til å trives, menhun har bare vært der tre dager å langt. Så alt er vel nytt og spennende enda. Men hun er veldig sosial, så å omgås andre en bare mammaen er vel stas. Hei Missiw! Det er godt at du fikk en forsinka morsdagsgave! Det er vel fortjent ja Håper bekkenet ditt snart kommer seg, for det er ikke noe morro vet jeg! Ja, det var fint å morsdagsgave! Rosene er faktisk finere nå og det er over en uke siden jeg fikk dem! Huff, jeg håper også jeg blir bedre snart. Begynner å bli mektig lei av å gå rundt å ha små- og storvondt nesten hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå