waco Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #61 Skrevet 18. mars 2009 Men, dette er noe jeg tror, akkurat som du tror at det er flere menn enn damer som ikke får seg noe. Hadde tilgjengeligheten for sex vært likt fordelt mellom kjønnene hadde det ikke eksistert prostitusjon. Men alle behøver ikke forstå dette her selv om det er slik.
Gjest amu Skrevet 19. mars 2009 #62 Skrevet 19. mars 2009 Jammen amu, - hvordan går det an å være uenig i at det er mye lettere for en kvinne å ligge med mange menn, enn det er for for en mann å ligge med flere kvinner dersom han ønsker det? Behovet og etterspørsel er jo ulikt fordelt mellom kjønnene, trodde alle skjønte såpass jeg? Hvis det var helt jevnbyrdig så hadde jeg vært enig med deg. For meg så virker du som en reflektert jente som er selvsikker nok til å stå for valgene du gjør. Jeg synes bare det er litt synd at du oppmuntrer jenter til å ligge med drøssevis av karer uten å skjønne at det ikke alltid er like sunt..! Jeg ser vi ikke lenger snakker om det samme. Jeg har ikke skrevet noe om hvem som har flest tilbud når det gjelder sex. Hva mener du med at du hadde vært enig dersom det var jevnbyrdig? Hadde du hatt et annet syn på kvinner som har hatt flere partnere hvis kvinner sjekket opp flere menn? Du legger flere ord i munnen på meg enn hva godt er. Vær snill og vis meg hvor jeg oppmuntrer jenter til å ligge med mange menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå