waco Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #41 Skrevet 12. mars 2009 Bra observert mister nice, den kunnskapen du besitter angående kjønnsmarkedet forutsetter en viss erfaring. Dersom man bruker denne erfaringen til å være litt selektiv med hva som er bra å legge sin lyst på så blir man straks beskyldt for dobbelmoral og får en del andre trakasseringer etter seg. Forstå den som kan?
waco Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #42 Skrevet 12. mars 2009 Du ser virkelig ikke dobbeltmoralen i at du lager ett sett regler for deg, og et helt annet for kvinner? Når du har ligget med mange, er det positivt, om en kvinne har ligget med mange, er det negativt. Hvorfor? Her begynner dere igjen. Hvor er det jeg har skrevet at det er positivt at menn ligger så mange som mulig? Jeg synes det er negativt at playere og slike rundbrennere er attraktive jeg. Og hvor er det jeg har skrevet at det er negativt at kvinner ligger med masse forskjelige menner for "lystens skyld" eller fordi det "passet så godt der og da" eller den sedvanlige "han har jo gitt meg så mye" forklaringen?? At jenter vil veksle mellom mange forskjellige gutter å ligge med uten at det skal være noe "innhold" fordi hun ikke mener noe med det, hun er jo singel så hun bryr seg ikke om følelser, - ja sånne rastløse kvinner velger jeg å ikke prøve å brunste på. Forstår ikke at det skal være dobbeltmoralskt når man faktisk ettersøker moralske jenter? Det at jeg ikke ønsker å gifte meg med jenter som er fri fra å knytte følelser med de hun forbruker seksuelt er vel ikke deres problem? Og som mrnice påpeker, det er gode årsaker til at menn etterhvert finner ut av erfaring at det er noen kvinnetyper som holder seg trofaste og så er det kvinner som har litt mer fleksibel moral (for eksempel ved å ikke reflektere over hvorvidt livsførselen kan oppfattes som utro og svikfult).
Gjest Bond Skrevet 12. mars 2009 #43 Skrevet 12. mars 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest womenwomen Skrevet 13. mars 2009 #44 Skrevet 13. mars 2009 Jeg er i hvert fall ikke irritert, jeg bare stiller litt spørsmålstegn ved logikken. Jeg har absolutt ikke noe problem ved å se det at man er litt mer på vakt i en situasjon som du beskriver, men min mening er vel at det sier mer om vår usikkerhet som menn, enn om jentene. Det er vel like mulig, at jenta som har ligget med 4 stykker, når hu nærmer seg 30 får "angst" og føler hun ikke har fått rast fra seg i ungdommen, og dermed ... Like mye som jenta som har notert 35 hakk i kolben, ved fylte 25 føler behovet for å roe ned, og finne den spesielle gutten. Er noe mer eller mindre sannsynlig enn det andre? Jeg har vært sammen med ei jente som kun hadde et fåtall partnere, men likevel bedro meg. Jeg har også vært sammen med ei jente som hadde 4 ganger så mange partnere, men som var lojal og stødig som fjell i forholdet. Jeg er veldig enig med deg ovenfor . Er bare tull at jenter som har hatt flere partnere - er mer tilbøyelige til utroskap senere i livet .Jeg tror heller det er motsatt . At de som ikke har fått levd ut og utforsket sexualiteten i ungdomsåra / som ung voksen - vil føle et tap senere i livet og få denne utforsker trangen senere i livet - kanskje når de er etablert , gift og fått barn - så kommer panikken over og de føler livet ikke ble helt som de ønsket eller parforholdet sitt så bra som de ønsket - og de ser de ikke fikk gjordt allt de kunne tenkt seg å gjøre mens de var singel og ung . Kjenner et tilfelle . Hun giftet seg ung og fikk barn etc . I 35 års alde ble hun helt vill . Gikk fra mannen og hadde det ene forholdet etter det andre - altså levde et utsvevende sexliv og med mye festing osv Tedde seg som en ungdom - ikke som en voksen ...Må si jeg er overlykkelig over at jeg fikk ha en ungdomstid og være en singel voksen som samlet erfaringer på det området . Føler det helt ok å endelig ha slått meg til ro - og har det helt supert med den jeg etablerte meg med . Kunne aldri tenkt meg å være utro .Og er ingen problem å takke nei til ONS tilbud om jeg får - når jeg går ut etc Er ikke fristende lenger .Forde jeg har mann hjemme og ikke er singel lenger - får dekt mine behov - og ONS er ikke et savn nå .Når man er singel er man jo i en helt annen situasjon - så da er det lett å fristes til det . Dårlig sex liv / utilfredsstillende sexliv - er større grunn til utroskap tror jeg .Enn at man har hatt flere partnere tidligere . De som har litt erfaring - får gjerne et bedre og mer vellykket sexliv senere i livet når de etablerer seg - og blir nok mer fornøyd sånn sett i et senere parforhold - så dermed er ikke utroskap fristende . Siden de allerede har et godt sexliv .Og ikke føler behov for å være utro eller experimentere med andre menn . Det har man gjordt seg ferdig med - mens man var singel . WACO - Du er litt på jordet ! Utrolig gammeldagse påstander du kommer med om kvinner og bare tull at de med minst partnere er mest trofast ! Har da sett mange slike bli vill i nikkersen senere i livet når det passer dårligst å begynne å experimentere og utforske ....
MRN Skrevet 13. mars 2009 #45 Skrevet 13. mars 2009 Ingen som kommer med tall? Jeg har hatt sex en gang, og føler meg på (er sikker på meg) at jeg aldri kommer til å være utro. Kameraten min er utro og har hatt 63 partnere + de som han har vært utro med. Dama hans har vært med 4 stk før han - hun er ikke utro. Tror også det har noe med debutalderen også å gjøre. Jeg debuterte da jeg var 26, ikke utro. Ei venninne på 19 år og to barn debuterte da hun var 12 år - hun har vært utro. (Hun har hatt 15+. Hun vet faktisk ikke hvor mange hun har hatt, noe som jeg tolker som et dårlig tegn.) Man kan lese mye av statistikk, men en ting jeg er enig i. Jenter som har virkelig rast fra seg, de kan gjerne bli trofaste i slutten av 20-årene. Den har jeg tro på.
Gjest amu Skrevet 13. mars 2009 #46 Skrevet 13. mars 2009 Du uttaler deg mye om hva kvinner ser etter i en partner. Det er du tydligvis i stand til, men Hvis dere føler det er viktig at mannen deres er trofast så er det vel viktig for dere, om dere synes det er viktigere at mannen for eksempel er attraktiv blant andre damer, eller at dere har tatt mannen deres fra en annen dame, - javel så er det også helt greit for meg. Vi har heldigvis ulikt tenningsmønster. Men jeg lurer på, - hvorfor gjentar dere spørsmålet hundre ganger til meg om det er like viktig for manne å være trofast??? - Det kan vel jeg umulig svare på??? Hva vet jeg liksom? Jeg tenner da ikke på menn, jeg har da vel ikke noen tenningsmønster om hva jeg synes er attraktive egenskaper hos menn? Jeg har vel ikke anelse om hvordan dere evaluerer eller velger ut menn dere skal ligge med. Om en mann som har ligget med mange er like uattraktiv som en jente som har ligget med mange kan dessverre ikke jeg svare på...? (hvorfor spør dere meg hele tiden hva dere selv synes er attraktivt?) At kvinner flest brunster på menn som er attraktive hos andre kvinner er vel ikke noe jeg kan noe for? Er det min feil at kvinner har andre kvaliteter når de forelsker seg? Kanskje da er det viktigere å ha trygg økonomi og være harmonisk. dette har du ingen formening om. Til ikke å være kvinne vet du mye om hva kvinner vil ha, men som mann vet du lite om hva en kvinne setter pris på hos deg? Dette er merkelig da du tydligvis har en inngående samtale med en eventuell parter, Men det er ikke bare antallet som er viktig synes jeg. Det blir litt for snevert. Jeg føler at det er av minst like stor viktighet å vite hvem hun har ligget med. Hvis det har vært et par tre klassekompiser på ungdomskolen og kanskje 3-4 gjennom russetiden og par tre studenter på slutten så er det jo greit. Jeg vil heller ha en kvinne som har kjørt normalløpet enn å ha for eksempel en jente som har bare ligget med fem asylsøker og sugd penis på kriminelle narkomane i bytte mot kontantkort. får du ingen tilbakemeldinger på hva som er akseptert oppførsel fra din side? Og dere som hele tiden beskylder meg for dobbeltmoral bare fordi jeg ønsker meg en jente som ikke liker å ligge med ukjente menn eller veksler om partner bare fordi jeg ikke har noen formening om menns utsvevende liv?? Hallo, jeg føler at jeg har ligget med en del jenter og forsøkt forskjellige varianter av dere, skal jeg være flau for det? Er det noe å skamme meg over? Skjønner ikke det jeg. Hvem har skrevet at du skal skamme deg over det? Tenk heller litt over hvorfor en kvinne som har gjort det samme er det dårlig valg for deg. Hvorfor er ikke i orden at hun har gjort de samme erfaringene som deg? Jeg føler at mine erfaringer er av de gode jeg. Når en mann eller skal vi si et menneske har ligget med flere ulike personer så gjør det meg bedre i stand til å finne ut hvilkene egenskaper som er viktig for meg. En av dem er at en jente ikke har ligget med altfor mange gutter jeg synes er teite. Når vi snakker om mennesker , skal vi nevne kvinne i samme slengen? Dere har det litt annerledes for i deres verden så har dere aldri vært utro, og aaaalle de femogtyve gutter var selvsagt i uuuuker i mellom, og aaaaallesammen visste seeelvfølelig at forholdet var over. Og hver eeeeneste gang dere har hatt penis i deres munn så har dere avklart alle mulige forhold og betingelser og absolutt aldri har det skjedd noe uavklart eller misforståelser. Det her selvsagt aaaldri foregått at dere for eksempel har ligget med en gutt for å senere ligge med en kamerat av denne gutten eller en annen gutt han kjenner. Det er ingen som har nevnt noe om å ligge med kamerater av eks-kjærester. Hvorvidt er er moralsk "riktig" er en annen sak. Men tråden handler om utroskap. Men forstår jo utfra dette: Dere skjønner det kanskje ikke selv, men for en mann så kan det nesten virke som utroskap om dere for eksempel ligger med kamerater av hverandre. at dette nesten er utroskap. Nika, hvorfor mener dere da dere var single? Jeg snakker om de gangene man har forhold. For eksempel er det ganske vanlig for kvinner å ligge med en ny mann for å vise kjæresten at det er slutt. Du skjønner, siden du er motstander av utroskap, antok de fleste at du selv ikke hadde vært utro. Jeg forstod iallefall ikke at tråden plutselig kun var for de som hadde vært utro. Du har rett i at noen kvinner er utro for å komme seg ut av et forhold. En annen grunn til at enkelte kvinner er utro er at de forelsker seg i en ny mann. I motsetning til enkelte menn som er fornøyd i forholdet, men som aktivt går inn for å finne en, ofte yngre, kvinne for spenningens skyld. Mye av forskjellen mellom menn og kvinners utroskap går på at de fleste utro kvinner ikke bevisst går inn for å finne en elsker, mens mange menn gjør nettopp dette. Jeg gjør som deg, og følger trenden med ikke å lenke til en kilde. Men hva vet vel dere? Dere er jo uopplevde og har aldri utøvet utroskap eller vært borte i det. Så vi kan vel heller snakke når dere også får den samme livserfaringen til svik, utroskap og vanskapte drømmer slik at samtalen balanseres littegranne... Jeg skjønner ikke hvor den dobbeltmoralen din kommer inn i bildet? Det er ganske standhaftige meninger for mennesker med jomfruelig innsikt i utroskapsproblematikken? Uopplevde mennesker som ikke har utøvet eller blitt bedratt i utroskap kjenner heller ikke de følelsene som ligger i svik og bedrageri. Det er det jeg forteller. Du er for ung og du er for uopplevd. Når har ligget med tjue gutter eller tjuefem så kan du komme tilbake og fortelle litt videre hva slags erfaringer du har skaffet deg..! Hvordan kan den kvinnen du vil ha være i stand til å verdsette trofasthet? Når det i følge deg kun er de som har hatt mange partnere og selv har vært utro som kan mene noe om dette. Da må hun jo ha gjort seg opp en mening om dette basert på erfaring. Men da vil du jo ikke ha henne. Du misforstår sikkert det meste av det jeg skriver, men siden du aldri svarte på dette, Jeg tror du må sitere meg på hvor jeg har skrevet at jeg ikke synes det er viktig å være trofast. Ser ikke selv hvor jeg har skrevet dette, og siden det ikke var min hensikt at det jeg skrev skulle bli oppfattet slik, kan du vise meg det, slik at jeg fremover kan skrive på en annen måte for ikke å bli misforstått. får det gå sin gang.
Mons Skrevet 15. mars 2009 #47 Skrevet 15. mars 2009 Støtter faktisk waco i hans røde tråd. Ufifra erfaring har han rett til å markedsføre sitt syn på hvilken type kvinner han foretrekker - uansett hvordan dette synet har oppstått. Min erfaring har gitt meg en logikk som går mer på GRENSER...eller er det bare foskjellige begreper. Og i tillegg hvilke motiver som lå bak et vilt sexliv og de refleksjonene som finnes i ettertid. Motiver, ja. Det er så populært for damer å liksom forklare at de også har et sexbehov som blir tilfredsstilt ved ONS - f eks en kjappis med barens sjarmør på utestedets toalett. Prøv å sett mange av disse kvinnene til veggs med de egentlige bakenforliggende behov så står man igjen med ett sentralt ord, nemlig BEKREFTELSER. For noen er dette behovet ganske utpreget og vedvarende opp i moden alder. Når en slik kvinne får en krise i forholdet, så vil jeg tro at hennes grenser for å være seksuelt utro og "pisse litt i buksa for å holde seg varm" er en potensiell trussel for seksuell troskap i forholdet. Mer enn en som har opplevd endel, men har modne refleksjoner eller en som tidligere har vist litt måtehold. Spesielt ille er det hvis en voksen dame ikke har noen refleksjoner over alle gifte menn hun tidligere har feid over. Derimot - en dame som har hatt litt mer strenge grenser med hvem og hvor mange som slipper til, vil jeg kanskje logisk vurdere på en annen måte - som mann. Her er ikke sannsynligheten for et kjapt nummer så stor. utroskap vil også kunne forekomme. Jeg tror bare at signalene i forkant Burde være ganske så tydelig for en mann med en normalt utviklet empati!
Gjest amu Skrevet 16. mars 2009 #48 Skrevet 16. mars 2009 (...) Prøv å sett mange av disse kvinnene til veggs med de egentlige bakenforliggende behov så står man igjen med ett sentralt ord, nemlig BEKREFTELSER. Alle mennesker har behov for bekreftelse. Men det blir for enkelt å si at kvinner kun har sex fordi de er ute etter bekreftelse. Kvinner har også behov for seksuell tilfredsstillelse. (...) Spesielt ille er det hvis en voksen dame ikke har noen refleksjoner over alle gifte menn hun tidligere har feid over. På samme måte som det er ille med alle de utro menn, som ikke har noen refleksjoner over alle single kvinner de har feid over. Derimot - en dame som har hatt litt mer strenge grenser med hvem og hvor mange som slipper til, vil jeg kanskje logisk vurdere på en annen måte - som mann. Her er ikke sannsynligheten for et kjapt nummer så stor. utroskap vil også kunne forekomme. Jeg tror bare at signalene i forkant Burde være ganske så tydelig for en mann med en normalt utviklet empati! Ok. Jeg tenker at dersom jeg hadde blitt sammen med en mann som da han var singel hadde hatt sex med mange, velger han bort dette når han går inn i et forhold. Altså, jeg stoler på at han vil være sammen med bare meg, ellers hadde han forblitt singel. Noen ganger tenker jeg at menn som helst ser at kjæresten har hatt meget få partnere før dem, er redd for at de ikke strekker til på det seksuelle plan. De ønsker ikke at hun skal ha hatt mange hun kan sammenligne med, av frykt for ikke å være den beste hun har hatt.
Gjest huja Skrevet 16. mars 2009 #49 Skrevet 16. mars 2009 Noen ganger tenker jeg at menn som helst ser at kjæresten har hatt meget få partnere før dem, er redd for at de ikke strekker til på det seksuelle plan. De ønsker ikke at hun skal ha hatt mange hun kan sammenligne med, av frykt for ikke å være den beste hun har hatt. Vi var der på 60-tallet, på 70-tallet, på 80-tallet og vi har fortsatt ikke kommet lenger enn at det er et tegn på manndom og erfaring når en mann har hatt mange seksualpartnere, mens en kvinne ikke er til å stole på - hun er en "sklie" og dømt til å være utro. Om 30-70 år så diskuterer vi dette fortsatt.........
waco Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #50 Skrevet 16. mars 2009 Amu, hvis du føler at en mann du virkelig begjærer er en mann som ufrivillig er jomfru eller bare har fått seg et ligg med en transseksuell hore i rio de janeiro så er det helt iorden det for meg. Eller for å si det på en annen måte, dersom det er sånn i dine øyne, at en mann blir mer attraktiv og deiligere dess flere andre jenter har avvist ham så er det også helt greit for meg. Om du synes at gutter og menn som aldri får seg noe er dine utvalgte, - javel, - til og med det er også flott for meg. Men når jeg føler at jeg er min fulle rett til å avvise jenter som har en moral jeg synes "er for mange". Hvorfor ikke respektere meg, jeg respekterer jo at du liker best menn uten erfaringer, digger menn som sjeldent har fått napp, eller som velger deg fordi han mangler sammenligningsgrunnlag med andre kvinner..!?
Kiyo Skrevet 16. mars 2009 #51 Skrevet 16. mars 2009 Ah waco waco Satser på at alle kvinnene du møter som lever opp til kravene dine ser på din erfaring med x antall kvinner som et faktum at du er kronisk utro og et ludder jeg
waco Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #52 Skrevet 16. mars 2009 Sikkert mange jenter som ikke ville vært sammen med en slask som meg, - men det er jo ikke de jeg sikter på...
Gjest prippen? Skrevet 17. mars 2009 #53 Skrevet 17. mars 2009 Amu, hvis du føler at en mann du virkelig begjærer er en mann som ufrivillig er jomfru eller bare har fått seg et ligg med en transseksuell hore i rio de janeiro så er det helt iorden det for meg. Eller for å si det på en annen måte, dersom det er sånn i dine øyne, at en mann blir mer attraktiv og deiligere dess flere andre jenter har avvist ham så er det også helt greit for meg. Om du synes at gutter og menn som aldri får seg noe er dine utvalgte, - javel, - til og med det er også flott for meg. Men når jeg føler at jeg er min fulle rett til å avvise jenter som har en moral jeg synes "er for mange". Hvorfor ikke respektere meg, jeg respekterer jo at du liker best menn uten erfaringer, digger menn som sjeldent har fått napp, eller som velger deg fordi han mangler sammenligningsgrunnlag med andre kvinner..!? Det er aldri noen mellomting med deg, enten er det badboys vi vil ha eller tøfler mens det finnes så utrolig mange varianter mellom der. Og det samme gjelder vel med jenter. Jeg ser ikke på menn med mange ONS som menn med erfaring, erfaring går ikke bare på kvantitet men mye på kvalitet. Og kvaliteten stiger jo flere ganger man har sex med samme person, for da lærer man hverandre å kjenne og hva som fungerer best for begge to. ONS går på forbruk, og disse mennene/guttene ser på mengden nedlagte damer som en bekreftelse på sin manndom. Akkurat som deg føler jeg meg i min rett til å avvise menn som har en moral jeg synes er "for mange".
Gjest amu Skrevet 17. mars 2009 #54 Skrevet 17. mars 2009 Amu, hvis du føler at en mann du virkelig begjærer er en mann som ufrivillig er jomfru eller bare har fått seg et ligg med en transseksuell hore i rio de janeiro så er det helt iorden det for meg. Eller for å si det på en annen måte, dersom det er sånn i dine øyne, at en mann blir mer attraktiv og deiligere dess flere andre jenter har avvist ham så er det også helt greit for meg. Om du synes at gutter og menn som aldri får seg noe er dine utvalgte, - javel, - til og med det er også flott for meg. Men når jeg føler at jeg er min fulle rett til å avvise jenter som har en moral jeg synes "er for mange". Du fremstiller en kvinne som har hatt få partnere som en kvinne med god moral. Grunnen til at hun ikke har hatt mange partnere er at hun er reflektert og selektiv i valg av partnere, det er et bevisst valg som ligger i grunn. Mens en mann som har hatt få partnere, fremstiller du som en stakkar som aldri får seg noe og som alltid bli avvist. Det synes som om du mener han ikke kan ha et ønske om ikke å ligge med mange, men at det er ytre omstendigheter som er årsaken til hans få partnere. Hvorfor ikke respektere meg, jeg respekterer jo at du liker best menn uten erfaringer, digger menn som sjeldent har fått napp, eller som velger deg fordi han mangler sammenligningsgrunnlag med andre kvinner..!? Jeg respekterer ikke holdninger om at det er ulike krav til kvinner og menn på grunn av en oppfatning av at det er kjønnet som avgjør hvordan man handler og reagerer i visse situasjoner. Spesielt vanskelig er det for meg å forstå at en person som verdsetter en viss type adferd hos partneren, ikke stiller de samme krav til seg selv om å innfri de samme kravene. Ikke uttal deg om hva jeg føler om det ene og andre. Jeg føler ikke at det er viktig for meg om en partner har samme holdninger til mennesker og verden som jeg selv har. For meg er det viktig. Jeg driver ikke med følerier i like stor grad som deg.
waco Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #55 Skrevet 17. mars 2009 Jammen amu, - hvordan går det an å være uenig i at det er mye lettere for en kvinne å ligge med mange menn, enn det er for for en mann å ligge med flere kvinner dersom han ønsker det? Behovet og etterspørsel er jo ulikt fordelt mellom kjønnene, trodde alle skjønte såpass jeg? Hvis det var helt jevnbyrdig så hadde jeg vært enig med deg. For meg så virker du som en reflektert jente som er selvsikker nok til å stå for valgene du gjør. Jeg synes bare det er litt synd at du oppmuntrer jenter til å ligge med drøssevis av karer uten å skjønne at det ikke alltid er like sunt..!
Gjest undrast Skrevet 17. mars 2009 #56 Skrevet 17. mars 2009 Jammen amu, - hvordan går det an å være uenig i at det er mye lettere for en kvinne å ligge med mange menn, enn det er for for en mann å ligge med flere kvinner dersom han ønsker det? Hvor har du det fra? Er det noe du tror eller ligger det noe vitenskaplig bak som du kan linke til? Behovet og etterspørsel er jo ulikt fordelt mellom kjønnene, trodde alle skjønte såpass jeg? Hvis det var helt jevnbyrdig så hadde jeg vært enig med deg. For meg så virker du som en reflektert jente som er selvsikker nok til å stå for valgene du gjør. Jeg synes bare det er litt synd at du oppmuntrer jenter til å ligge med drøssevis av karer uten å skjønne at det ikke alltid er like sunt..! Hvor oppmuntrer hun? Jeg ser bare at hun prøver å få fram at det er dobbeltmoral at jentene skal ha en annen holdning til det enn menn?
waco Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #57 Skrevet 17. mars 2009 Hvor oppmuntrer hun? Jeg ser bare at hun prøver å få fram at det er dobbeltmoral at jentene skal ha en annen holdning til det enn menn? Jeg bare fikk det inntrykket at hvis en jente har ligget med masse ukjente gutter så er det jeg som er gammeldags og dobbeltmoralskt? At det er dårlig gjort av meg å si at jeg sånne damer ikke er førstevalget hvis jeg skal satse på et seriøst og livslangt forhold? Hvor har du det fra? Er det noe du tror eller ligger det noe vitenskaplig bak som du kan linke til? Hør da fjolle, skal vi diskutere saklig eller skal vi bare tulle? I min verden får kvinner flere tilbud om sex enn det menn får. Hvis det er sånn at dere mener at tilbudet er helt likt mellom menn og kvinner, - ja da skjønner jeg godt at dere ikke har skjønt bæret av hva jeg snakker om. For å gi et eksempel. For eksempel på sexdatingsiden fling er det 13500 registrerte norske menn og 16 registrerte kvinner. Om du går inn på en eskorteside så vil du finne at menn til og med betaler for sex med ukjente kvinner. Gjett hvem som har størst tilbud da!? Litt synd at jenter som amu som er såpass åpensinnet og interessert i andre menneskers meninger skal få argumentene sine umyndiggjort av ukjente gjester som bare kverulerer og skaper seg samfunnssammensetninger som ikke er relatert til virkeligheten...
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #58 Skrevet 17. mars 2009 Man kan faktisk fint utforske uten å ha en hel haug med partnere...hvis man har ett stort antall partnere regner jeg med at noe er galt med deg.. Enten er du veldig usikker, eller veldig ensom, (needy) Har man ikke behov så søker man heller ikke til så mange mennesker...har man ingen grenser og tøyler på sine seksuelle behov så har det ingenting med styrken på lysten å gjøre..mens derimot svakhet i andre karakters avgjørende egenskaper og verdier. For hver gang ett forhold eller ekteskap brytes så er oddsen økt for at den personen er ute av stand til å skape ett langvarig forhold av sterk og dypere karakter..vises på deres overfladsike omgang med mennesker...så hvorfor skal de mer seriøse mennesker kaste bort sin tid på slike? Nei takk..hold dere til deres egne...livet blir faktisk slik som man skaper det..og akkurat derfor er livet til slike..akkurat så ustadig og overfladisk som der er. Kvalitet og kvantitet er sjelden samme ting...og som man reder ligger man: )
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. mars 2009 #59 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er ikke så veldig opptatt om dama bruker mye sminke eller om hun veier seg hele tiden. Det jeg liker å vite er om dama har ligget med så mange at det er stor sannsynlighet at hun heller ikke er trofast mot meg. Da jeg ble sammen med eks-mannen min, hadde jeg hatt sex med over 20 og han med to. Han var misunnelig på erfaringen min og var utro første gang etter knappe tre år.
Gjest undrast Skrevet 18. mars 2009 #60 Skrevet 18. mars 2009 Litt synd at jenter som amu som er såpass åpensinnet og interessert i andre menneskers meninger skal få argumentene sine umyndiggjort av ukjente gjester som bare kverulerer og skaper seg samfunnssammensetninger som ikke er relatert til virkeligheten... Du gikk tom for argumenter nå. Hvorfor er dine samfunnssammensetninger mer riktige fordi du tror at det er sånn? Jeg tror ganske mange her i landet uavhengig av kjønn opplever å bli avvist og ikke få nok sex. Og jeg tror det føles verre for en mann fordi en mann liksom skal ha mange seksualpartnere fordi han da kan vise til erfaring. Men, dette er noe jeg tror, akkurat som du tror at det er flere menn enn damer som ikke får seg noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå