Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det virker som om dere er irritable på meg fordi at jeg føler at hvis jeg forelsker meg i en jente som har ligget med mange, - så vil jeg være littegranne mer på vakt?

Er det egentlig veldig rart hvis vi tenker oss om? Jeg tror at en jente som er tjuefem som kanskje bare har ligget med fire fem er mer tilbøyelig til å være troast og ikke hoppe like lett videre til neste person som en jente som for eksempel har ligget med trettifem stykker i en alder av tjuefem.

Om jeg ble sammen med en jente som likte å ligge med gutter for fornøyelsens skyld så vil hun i mine øyne være en større risikofaktor enn en jente som "bare mååå være dritforelska og bare må kjenne gutten i to år før hun prøver ham".

Synes dere at dette eksemplet også var vanskelig å forstå?

Og dere som hele tiden beskylder meg for dobbeltmoral bare fordi jeg ønsker meg en jente som ikke liker å ligge med ukjente menn eller veksler om partner bare fordi jeg ikke har noen formening om menns utsvevende liv?? Hallo, jeg føler at jeg har ligget med en del jenter og forsøkt forskjellige varianter av dere, skal jeg være flau for det? Er det noe å skamme meg over? Skjønner ikke det jeg.

Hvorfor dette spill for galleriet? På en anonym nettside hvor alle ens identiteter er skjult så virker det veldig viktig for kvinner å fremstille seg som bedre og mer rettskaffne enn de egentlig er, hva kommer det av? Ingen har vært utro, og det er ihvertfall ikke horete av en jente å ligge med så mange at hun ikke kan huske navn og situasjoner på alle, og hvis kvinner får tilbakemeldinger da er det om å gjøre å rakke ned på han som sier ifra?

Jeg føler at mine erfaringer er av de gode jeg. Når en mann eller skal vi si et menneske har ligget med flere ulike personer så gjør det meg bedre i stand til å finne ut hvilkene egenskaper som er viktig for meg. En av dem er at en jente ikke har ligget med altfor mange gutter jeg synes er teite.

Tidligere har jeg også vært utro, det var i min ungdom med kjæresten min, senere hørte jeg at hun også hadde pult på diverse så dårlig samvittighet fikk jeg vel egentlig ikke.

Men det betyr ikke at jeg ikke har lært! Senere har jeg vært trofast i alle mine forhold og føler meg berittighet til å fortelle andre om hvordan forhold jeg har til utroskap.

Dere har det litt annerledes for i deres verden så har dere aldri vært utro, og aaaalle de femogtyve gutter var selvsagt i uuuuker i mellom, og aaaaallesammen visste seeelvfølelig at forholdet var over. Og hver eeeeneste gang dere har hatt penis i deres munn så har dere avklart alle mulige forhold og betingelser og absolutt aldri har det skjedd noe uavklart eller misforståelser. Det her selvsagt aaaldri foregått at dere for eksempel har ligget med en gutt for å senere ligge med en kamerat av denne gutten eller en annen gutt han kjenner.

Uff som jeg misunner deres naivitet...! Skulle jo ønske som dere at jeg også var like jomfruelig uopplevd i utroskap, men dessvere så hindrer livserfaringen min det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... må bare flire litt av dæ waco....

Så du mener at hvis man har hatt mer enn en sexpartner så er man dømt til å være utro når man går inn i et forhold??? Hva hvis man har vært single i flere år? Er det ikke da bare naturlig at det kan være flere sexpartnere inne i bildet enn kun en?

Når jeg var single så hadde jeg sex med flere enn en.. Noen ons' og så var det en "fast" man hadde å ty til... Hehe.. jeg kan virkelig ikke se hvordan det at jeg har hatt mer enn en sexparter når jeg var single gjør at det er mer sannsynlig at jeg skal være utro enn de som kun har hatt en...!

Nå har jeg en fantastisk kjæreste og det kunne ikke falt meg inn å vært utro mot han! :)

Og med tanke på det å hoppe fra Per til Petter til Ole.. Ser virkelig ikke det store problemet med å gjøre dette hvis man er single og de guttene man har sex med ikke er i et forhold...

Kan nesten ikke ta disse utspillene dine alvorlig...

Gjest dylan thomas
Skrevet
Det virker som om dere er irritable på meg fordi at jeg føler at hvis jeg forelsker meg i en jente som har ligget med mange, - så vil jeg være littegranne mer på vakt?

Er det egentlig veldig rart hvis vi tenker oss om? Jeg tror at en jente som er tjuefem som kanskje bare har ligget med fire fem er mer tilbøyelig til å være troast og ikke hoppe like lett videre til neste person som en jente som for eksempel har ligget med trettifem stykker i en alder av tjuefem.

Jeg er i hvert fall ikke irritert, jeg bare stiller litt spørsmålstegn ved logikken. Jeg har absolutt ikke noe problem ved å se det at man er litt mer på vakt i en situasjon som du beskriver, men min mening er vel at det sier mer om vår usikkerhet som menn, enn om jentene.

Det er vel like mulig, at jenta som har ligget med 4 stykker, når hu nærmer seg 30 får "angst" og føler hun ikke har fått rast fra seg i ungdommen, og dermed ...

Like mye som jenta som har notert 35 hakk i kolben, ved fylte 25 føler behovet for å roe ned, og finne den spesielle gutten. Er noe mer eller mindre sannsynlig enn det andre?

Jeg har vært sammen med ei jente som kun hadde et fåtall partnere, men likevel bedro meg. Jeg har også vært sammen med ei jente som hadde 4 ganger så mange partnere, men som var lojal og stødig som fjell i forholdet.

Gjest Gjest
Skrevet

Du ser ikke dobbeltmoralen i at du sier at når DU har ligget med mange, så er det bare en positiv ting, men om en jente har ligget med mange, så er hun en utro tøs?

Ingen har sagt at det er noe galt i å være skeptisk til jenter som har ligget med mange. Jeg har det samme synet på menn, jeg vil heller ikke være sammen med en som har ligget med halve byn. Ikke fordi jeg tror at han da automatisk må ha vært utro, men fordi det da virker som om han ikke tar ting så seriøst. Det folk reagerer på, er dobbeltmoralen din, som beskrevet over, samt at du hevder at mange sexpartnere er ensbetydende med å ha vært utro. For det går nemlig an å ha hatt mange partnere uten å ha vært utro, nemlig ved å avslutte forholdet før hvert partnerbytte.

Jeg har selv hatt 4 partnere. Jeg har likevel aldri vært utro. Det har gått lang tid fra jeg avsluttet forholdet med den forrige partnere, til jeg gikk inn i et nytt forhold med en ny partner. I følge ditt tidligere innlegg, har jeg likevel vært utro, siden jeg ikke fremdeles er sammen med min parner nr 1?? Du bommet nok litt på logikken der ;)

Skrevet

Nika, hvorfor mener dere da dere var single? Jeg snakker om de gangene man har forhold. For eksempel er det ganske vanlig for kvinner å ligge med en ny mann for å vise kjæresten at det er slutt.

Men hva vet vel dere? Dere er jo uopplevde og har aldri utøvet utroskap eller vært borte i det. Så vi kan vel heller snakke når dere også får den samme livserfaringen til svik, utroskap og vanskapte drømmer slik at samtalen balanseres littegranne...

Skrevet

"Og dere som hele tiden beskylder meg for dobbeltmoral bare fordi jeg ønsker meg en jente som ikke liker å ligge med ukjente menn eller veksler om partner bare fordi jeg ikke har noen formening om menns utsvevende liv?? Hallo, jeg føler at jeg har ligget med en del jenter og forsøkt forskjellige varianter av dere, skal jeg være flau for det? Er det noe å skamme meg over? Skjønner ikke det jeg."

øøøøøøøøøøøøøøøøøøø.....................????

Så med andre ord: Du har ingen problem med at du har ligget med flere og fått forsøkt litt forskjellige partnere, mens vi jenter skal helst bare ha hatt en partner??? Skal vi jenter være flau for at vi har hatt mer enn en partner?

Beklager waco... men synes virkelig ikke at du gjør saken din bedre for hvert eneste innlegg du kommer med!

Gjest Gjest
Skrevet
Nika, hvorfor mener dere da dere var single? Jeg snakker om de gangene man har forhold. For eksempel er det ganske vanlig for kvinner å ligge med en ny mann for å vise kjæresten at det er slutt.

Men hva vet vel dere? Dere er jo uopplevde og har aldri utøvet utroskap eller vært borte i det. Så vi kan vel heller snakke når dere også får den samme livserfaringen til svik, utroskap og vanskapte drømmer slik at samtalen balanseres littegranne...

Hvor har du det fra at det er vanlig for en kvinne å ligge med en ny mann for å vise kjæresten at det er slutt? Det er vås fra ende til annen. Kan du kanskje vise til dokumentasjon for denne påstanden?

Hva er å være "uopplevd"?

Hvorfor må man ha vært utro/blitt bedradd for å uttale seg om at man kan ha hatt mange sexpartnere uten å ha vært utro?

Når du selv har vært utro, er det en smule latterlig å være bitter og spy edder og galle over andre som er utro.

Skrevet
Det er vel like mulig, at jenta som har ligget med 4 stykker, når hu nærmer seg 30 får "angst" og føler hun ikke har fått rast fra seg i ungdommen, og dermed ...

Like mye som jenta som har notert 35 hakk i kolben, ved fylte 25 føler behovet for å roe ned, og finne den spesielle gutten. Er noe mer eller mindre sannsynlig enn det andre?

Et viktig poeng dylan. Selvsagt er det nok riktig at en jente som har rast fra seg før hun er 25 vil være mer tilbøyelig til å være trofast enn en jente som er jomfru og "bare vil smake livet". Selvfølgelig, jeg ser poenget.

Men det er ikke bare antallet som er viktig synes jeg. Det blir litt for snevert. Jeg føler at det er av minst like stor viktighet å vite hvem hun har ligget med. Hvis det har vært et par tre klassekompiser på ungdomskolen og kanskje 3-4 gjennom russetiden og par tre studenter på slutten så er det jo greit. Jeg vil heller ha en kvinne som har kjørt normalløpet enn å ha for eksempel en jente som har bare ligget med fem asylsøker og sugd penis på kriminelle narkomane i bytte mot kontantkort.

Tror alle ser poenget...

Gjest dylan thomas
Skrevet
Jeg vil heller ha en kvinne som har kjørt normalløpet enn å ha for eksempel en jente som har bare ligget med fem asylsøker og sugd penis på kriminelle narkomane i bytte mot kontantkort.

Jeg føler vel at jeg ikke ville funnet så mye common ground mellom meg og den du beskriver der, til å havne i et forhold uansett, så den blir noe teoretisk for meg.

Men nå er jeg ganske skamløs selv da. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å ta med meg hun jeg vil ha i Parkveien, uten at det hadde blitt et utroskapsdrama. ;)

Skrevet

Nika nika... vel åssen skal jeg få formulert det når du heller vil være demotivert og holdningsødeleggende i stedet for å være forståelsesfull og imøtekommende?

At jeg har ligget med forskjellige typer jenter gjør meg føler jeg i bedre stand til å velge riktig. Altså at jeg er mye sikrere når jeg går igang med et forhold. Det vil si at den kvinnen jeg velger er utvalgt i blant mange andre.

Så kan hun mislike det om hun føler for det. Kanskje hun synes det er en dum egenskap det at man er i stand til å ta sikre valg, kanskje føler hun at hun heller vil ha en mann som ikke vet hva han vil. Vel, da får hun gjerne gjøre det.

Jeg kan ikke tvinge noen til å like meg eller respekter meg, skulle noen føle eller mene at det er skikkelig dust at jeg er mer selvsikker på valgene jeg tar, - okok, - da passer ikke hun for meg heller.

Hva har dette med dobbeltmoral å gjøre er mitt spørsmål? At menn etterlyser litt andre kvaliteter hos kvinner, enn kvinner etterspør egenskaper hos menn er det noe jeg kan noe for?

Skrevet

Waco: og det er ikke vanlig for menn å ligge med ei jente etter at et forhold har tatt slutt for å bevise at man er ferdig med det forholdet?

Og ang utroskap.... jeg har vært utro en gang og det er noe av det dummeste jeg noen ganger har gjort! Men å si at jeg var utro pga at jeg har hatt flere sexpartnere er heilt latterlig! Det var et dårlig valg jeg tok der og da og fikk svi for det.. Jeg skal ikke en gang prøve å forsvare hvorfor jeg gjorde det, for jeg er fullstendig klar over hvor idiotisk det var!

Så jeg har nok litt erfaring å komme med når jeg uttaler meg her Waco..

Men man lærer så lenge man lever... Han jeg er sammen med nå er klar over at jeg var utro en gang når jeg var 19.. men det hindrer ikke han i å elske meg for den jeg er NÅ! Jeg kunne aldri vært utro mot han!

Gjest Gjest
Skrevet
Nika nika... vel åssen skal jeg få formulert det når du heller vil være demotivert og holdningsødeleggende i stedet for å være forståelsesfull og imøtekommende?

At jeg har ligget med forskjellige typer jenter gjør meg føler jeg i bedre stand til å velge riktig. Altså at jeg er mye sikrere når jeg går igang med et forhold. Det vil si at den kvinnen jeg velger er utvalgt i blant mange andre.

Så kan hun mislike det om hun føler for det. Kanskje hun synes det er en dum egenskap det at man er i stand til å ta sikre valg, kanskje føler hun at hun heller vil ha en mann som ikke vet hva han vil. Vel, da får hun gjerne gjøre det.

Jeg kan ikke tvinge noen til å like meg eller respekter meg, skulle noen føle eller mene at det er skikkelig dust at jeg er mer selvsikker på valgene jeg tar, - okok, - da passer ikke hun for meg heller.

Hva har dette med dobbeltmoral å gjøre er mitt spørsmål? At menn etterlyser litt andre kvaliteter hos kvinner, enn kvinner etterspør egenskaper hos menn er det noe jeg kan noe for?

Du ser virkelig ikke dobbeltmoralen i at du lager ett sett regler for deg, og et helt annet for kvinner? Når du har ligget med mange, er det positivt, om en kvinne har ligget med mange, er det negativt. Hvorfor?

Hva om en kvinne har ligget med mange for å ha prøvd flere forskjellige og finne ut hva hun liker? Da er hun også bedre i stand til å vite hva hun liker. Den hun velger, er utvalgt blant mange. Det er AKKURAT det samme når en kvinne har gjort det, som når du har gjort det. Du kan ikke si at når du har gjort en ting, så er det ikke noe galt i, men når en kvinne har gjort akkurat det samme, så betyr det at hun er en utro tøs.

Om du ikke skjønner at det er dobbeltmoralsk, så bør du slå opp ordet "dobbeltmoral" i ordboken. For du vet tydeligvis ikke hva ordet betyr.

Skrevet
Det folk reagerer på, er dobbeltmoralen din, som beskrevet over, samt at du hevder at mange sexpartnere er ensbetydende med å ha vært utro. For det går nemlig an å ha hatt mange partnere uten å ha vært utro, nemlig ved å avslutte forholdet før hvert partnerbytte.

Jeg skjønner ikke hvor den dobbeltmoralen din kommer inn i bildet? Det er ganske standhaftige meninger for mennesker med jomfruelig innsikt i utroskapsproblematikken? Uopplevde mennesker som ikke har utøvet eller blitt bedratt i utroskap kjenner heller ikke de følelsene som ligger i svik og bedrageri.

Dere skjønner det kanskje ikke selv, men for en mann så kan det nesten virke som utroskap om dere for eksempel ligger med kamerater av hverandre.

Jeg har selv hatt 4 partnere. Jeg har likevel aldri vært utro. Det har gått lang tid fra jeg avsluttet forholdet med den forrige partnere, til jeg gikk inn i et nytt forhold med en ny partner. I følge ditt tidligere innlegg, har jeg likevel vært utro, siden jeg ikke fremdeles er sammen med min parner nr 1?? Du bommet nok litt på logikken der ;)

Det er det jeg forteller. Du er for ung og du er for uopplevd. Når har ligget med tjue gutter eller tjuefem så kan du komme tilbake og fortelle litt videre hva slags erfaringer du har skaffet deg..!

Skrevet
Jeg føler vel at jeg ikke ville funnet så mye common ground mellom meg og den du beskriver der, til å havne i et forhold uansett, så den blir noe teoretisk for meg.

Jeg tror det er vanlig menneskelig atferd jeg. Det å være litt selektiv med valg av seksualpartner. Alle vi har jo ulike behov og lyster, og alle tenner på forskjellige ting. De valgene jeg tar er begrunnet ut fra de erfaringer jeg har gjort meg i løpet av livet, og slik jeg ser det, - jenter som er enkle å få tak i er lette å miste..!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg skjønner ikke hvor den dobbeltmoralen din kommer inn i bildet? Det er ganske standhaftige meninger for mennesker med jomfruelig innsikt i utroskapsproblematikken? Uopplevde mennesker som ikke har utøvet eller blitt bedratt i utroskap kjenner heller ikke de følelsene som ligger i svik og bedrageri.

Dere skjønner det kanskje ikke selv, men for en mann så kan det nesten virke som utroskap om dere for eksempel ligger med kamerater av hverandre.

Det er det jeg forteller. Du er for ung og du er for uopplevd. Når har ligget med tjue gutter eller tjuefem så kan du komme tilbake og fortelle litt videre hva slags erfaringer du har skaffet deg..!

Jeg er ikke ung, jeg er 40 ;)

Jeg har overhodet ikke noe ønske om å ligge med flere menn, jeg har funnet min ene mann, jeg. Hvorfor skulle jeg ligge med flere menn? Hva slags erfaringer er det jeg da vil ha skaffet meg som gjør meg mer erfaren til å diskutere utroskap, enn jeg er nå? Og om jeg ligger med 20 menn, så vil jo ingen ha meg etterpå, for da har jeg ifølge din definisjon vært utro ;)

Dobbeltmoral: , ifølge ordboken: vaklende moral; det å praktisere én moral og dosere en annen, strengere

Hvorfor det du sier kvalifiserer som dobbeltmoral:

Du praktiserer det å ligge med mange, og hevder at når DU gjør det, så er det en positiv ting. Samtidig anklager du kvinner som har ligget med mange, for å være utro og ikke kjærestemateriale.

Altså. du lager én moral som gjelder for deg, og en annen, mye strengere, som gjelder for kvinner. Ergo: dobbeltmoral.

"Uopplevde" er ikke et ord. "Uerfarne" er derimot et ord, det er kanskje det du mener?

Skrevet

Ok, hvis dere kaller meg dobbeltmoralsk skal jeg kalle dere hyklere. Dere får slå opp selv hvis dere ikke skjønner hva det betyr.

Bare fordi at jeg har en legning som gjør at jeg tenner mest på jenter som ikke har ligget med altfor mange gjør meg dobbeltmoralskt?

Dobbeltmoralskt ville det jo vært hvis jeg fortsatte å forelske meg i jenter som lå med mange, og ikke satset på mer selvinnsiktreflekterende jenter.

Jeg kan fortelle hva jeg tenner på angående kvinner, men jeg kan ikke gi noen formening om hva kvinner burde tenne på når det kommer til menn.

At kvinner flest brunster på menn som er attraktive hos andre kvinner er vel ikke noe jeg kan noe for? Er det min feil at kvinner har andre kvaliteter når de forelsker seg? Kanskje da er det viktigere å ha trygg økonomi og være harmonisk.

Er kvinner som etterspør menn med trygg økonomi og er harmoniske selv om de ikke er det selv, - er de da dobbeltmoralske i følge deres logikk?

Jøje meg.

Gjest Gjest
Skrevet
Ok, hvis dere kaller meg dobbeltmoralsk skal jeg kalle dere hyklere. Dere får slå opp selv hvis dere ikke skjønner hva det betyr.

Bare fordi at jeg har en legning som gjør at jeg tenner mest på jenter som ikke har ligget med altfor mange gjør meg dobbeltmoralskt?

Dobbeltmoralskt ville det jo vært hvis jeg fortsatte å forelske meg i jenter som lå med mange, og ikke satset på mer selvinnsiktreflekterende jenter.

Jeg kan fortelle hva jeg tenner på angående kvinner, men jeg kan ikke gi noen formening om hva kvinner burde tenne på når det kommer til menn.

At kvinner flest brunster på menn som er attraktive hos andre kvinner er vel ikke noe jeg kan noe for? Er det min feil at kvinner har andre kvaliteter når de forelsker seg? Kanskje da er det viktigere å ha trygg økonomi og være harmonisk.

Er kvinner som etterspør menn med trygg økonomi og er harmoniske selv om de ikke er det selv, - er de da dobbeltmoralske i følge deres logikk?

Jøje meg.

Hvorfor er vi hyklere?

Du er ikke dobbeltmoralsk fordi du tenner på kvinner som har ligget med få menn. Les innlegget over en gang til. Du er dobbeltmoralsk fordi du lager en regel for deg selv, og en annen for kvinner. Du snakker stygt om kvinner som gjør akkurat det samme som du selv har gjort, mens du påstår at når DU gjorde det, så var det bare positivt. Du bør lese definisjonen av dobbeltmoral en gang til. Tenn på hvem du vil, du, men ikke kom med anklager mot jenter som bare gjør akkurat det du selv har gjort.

De fleste kvinner jeg kjenner vil IKKE ha menn som har ligget med halve byn. Hvor får du det fra at kvinner vil ha slike?

Skrevet

Så spør jeg deg igjen, vil en kvinne som etterspør en mann med trygg økonomi og er harmonisk, uten at hun selv har trygg økonomisk eller er harmonisk for dobbeltmoralskt?

Er det ikke lov å ønske seg de kvaliteter hos partneren man kanskje ikke har selv? For eksempel har jeg vanskelig for å stå opp om morningen, - ja da ønsker jeg meg en morgenfugl. Er jeg da dobbeltmoralskt? Jeg er lat og ikke flink til å trene, derfor ønsker jeg meg en som er flink til trene og motiverende for mosjon, - er jeg da i deres verden dobbeltmoralskt? Ikke er jeg flink til å lage mat derfor synes jeg mennesker som kan kokkekunsten er interessante, - gjør det meg dobbeltmoralskt?

Det virker som om dere bruker begreper akkurat som det passer dere i stedet for å skjønne hele rekkevidden av begrepet.

Gjest Gjest
Skrevet
Så spør jeg deg igjen, vil en kvinne som etterspør en mann med trygg økonomi og er harmonisk, uten at hun selv har trygg økonomisk eller er harmonisk for dobbeltmoralskt?

Er det ikke lov å ønske seg de kvaliteter hos partneren man kanskje ikke har selv? For eksempel har jeg vanskelig for å stå opp om morningen, - ja da ønsker jeg meg en morgenfugl. Er jeg da dobbeltmoralskt? Jeg er lat og ikke flink til å trene, derfor ønsker jeg meg en som er flink til trene og motiverende for mosjon, - er jeg da i deres verden dobbeltmoralskt? Ikke er jeg flink til å lage mat derfor synes jeg mennesker som kan kokkekunsten er interessante, - gjør det meg dobbeltmoralskt?

Det virker som om dere bruker begreper akkurat som det passer dere i stedet for å skjønne hele rekkevidden av begrepet.

Jeg skrev nettopp i innlegget over ditt, at du kunne tenne på hvem du ville uten å være dobbeltmoralsk.

Det er ikke dobbeltmoralsk å være noe selv, og samtidig ønske seg noen som ikke er på samme måten. Det som ER dobbeltmoralsk, er å si at "jeg er slik, og når jeg er slik, er det helt i orden, men alle ANDRE som gjør NØYAKTIG det samme, gjør noe grusomt galt".

Om du er b-menneske men ønsker deg en morgenfugl, har da ingenting med dobbeltmoral å gjøre. Det er om du sier at "jeg sover lenge, og da er det helt i orden. Men om et annet menneske sover lenge, så er vedkommende en latsabb og unnasluntrer". Om du sier "jeg sover lenge, og det er det helt i orden at alle andre gjør også. Men jeg har lyst på en som våkner tidlig", så er det ikke dobbeltmoalsk. Eller du kan si "jeg sover lenge, ergo er jeg en latsabb. Det er alle anre som også sover lenge. Jeg har ikke lyst til å v'ære sammen med en latsabb, jeg vil ha en morgenfugl". Da har du ETT sett regler, som gjelder for alle sammen. Altså ikke dobbeltmoral.

Igjen. les definisjonen av dobbeltmoral. Det er når du lager TO sett med regler, Én for deg selv, og en annen, mye strengere, for andre, at det er dobbeltmoral.

Skrevet

Jeg må nesten si meg litt enig med trådstarter. Høyt antall partnere henger litt sammen med utroskap, hos begge kjønn. Nå kjenner ikke jeg alle jenter i verden, men hos dem jeg har vært i forhold med stemmer det.

To av eksene mine var ikke utro, vi slo opp på en relativt "fin" måte, de hadde hatt få sexpartnere. Den siste eksen min hadde pult halve hjembyen sin, og fikk rask rykte på seg for å være løs da hun flyttet til min by. Hun skrøt til meg over hvor mange hun hadde pult. Og hvordan hun hadde sugd en random fyr i en bakgate en gang. Også etter vi ble sammen var hun løs. Dum og forelsket som jeg var så tok det hele 3 måneder fra jeg bestemte meg for å slå opp til jeg klarte det.

Så dyrekjøpte erfaring er ivertfall å aldri bli sammen med ei som blir regnet som løs. Men jeg vil tro dette gjelder like mye gutter som jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...