Gå til innhold

En dråpe i havet

Teriyaki

Anbefalte innlegg

:vinke:

Jeg tror det er ekstra bittert for dem at Flesland visstnok åpner/ åpnet i kveld.

:troest: for at du ble dårlig i går.

Så hyggelig med komplimenter. :jepp:

Ja, kjedelig å bli dårlig, menmen. Alt i alt var det en hyggelig kveld. :)

Jeg irriterer meg over en bestemt bruker her på forumet som sier så mye nedlatende om andre, og bare oppløftende om seg selv! MEN som også av og til har veldig gode poenger.

I dag har det snødd, men nå er snøen borte. Snør det hos dere?

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er :snø: hver natt her, men om dagen er det :sol: og alt smelter igjen. Synes det kan holde opp med å :snø: nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er :snø: hver natt her, men om dagen er det :sol: og alt smelter igjen. Synes det kan holde opp med å :snø: nå altså!

Ja, men må si jeg begynner å bli bekymret for dette askeopplegget. De sier de frykter tre kalde somre, kjempedyre flypriser og at man må vente med å bstille ferie. Vi som skal til Kroatsia i sommer, og så klart dette med TRE kalde somre? Oioi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror media velter seg rundt i krisemaksimeringen som de holder på med. Tar det der som det kommer, det er uansett aldri varmt her på somemrn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror media velter seg rundt i krisemaksimeringen som de holder på med. Tar det der som det kommer, det er uansett aldri varmt her på somemrn ;)

Du må da bo veldig langt nord, for her i Bodø er det ofte kjempevarmt og godt! :)

Men joda, du har sikkert rett i at de krisemaksimerer det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ikke varmt nok for meg ;)

Hehe, hvor varmt liker du å ha det da?

Jeg har vært på spinning i dag. Velger som regel tirsdager fordi da er det favorittinstruktøren min er der. Han er bare helt utrolig flink, liker spesielt den siste pulsstoppen som han gjør helt hundre% anderledes enn alle andre jeg har vært hos. :)

Nå venter jeg på frustrerte fruer. Etter det er det privatpraksis, og så er det nattinatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives i 40 varmegrader :ler:

Ahhh! ikke snakk om trening. Har ikke trent siden forrige onsdag :sukk: Og tør ikke trene i morgen, da timen er ganske så utømmende for kroppen :( Skal shoppe i stedet! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives i 40 varmegrader :ler:

Ahhh! ikke snakk om trening. Har ikke trent siden forrige onsdag :sukk: Og tør ikke trene i morgen, da timen er ganske så utømmende for kroppen :( Skal shoppe i stedet! :nigo:

Men shopping er gøy! Jeg har også lyst til å dra på shopping, men skal vente til slutten av lønningsperioden for å se om jeg har noe igjen, noe jeg sikkert ikke har, så blir vel ikke så mye sånt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke på jobb i morgen! Det er så irriterende å egentlig ikke like jobben noe særlig. Den er jo helt grei, men..Jeg teller hele tiden ned til når jeg er ferdig. Begynnelsen av august. Det er jo ikke SÅ lenge til, og jeg har en toukers ferie i juni/juli før den tid også. Dessuten begynner den mest hektiske tiden av året der nå, så får vel litt mer å gjøre slik at tiden går noe fortere....Må bare tenke positivt. Har i det minste en jobb å gå til, og som gjør at jeg klarer meg kjempefint nå før jeg omsider blir student. :)

Nå savner jeg R. Han dro på mandagen, kommer hjem max en time på fredag, drar på jobb, kommer hjem på kvelden. På lørdag skal han jobbe, og på søndag skal han jobbe. Så spørs om vi får så mye tid sammen før neste helg, men det kan jo være positivt også, for da savner vi sikkert hverandre enda mer, og det er egentlig litt godt, det. :)

Men...Jeg har ikke kommet dit hvor jeg føler meg kjempeheldig som hans kjæreste, hvor jeg føler at han fortjener meg og hvor jeg blir overlykkelig over å være sammen med han. Til det har han gjort/sagt for mye. Sakte, men sikkert, så håper jeg at jeg kommer meg dit. De bitre og vonde tankene dukker ikke like mye opp som de gjorde for f.eks. tre uker siden, så det bearbeides vel etter hvert. Jeg elsker han, og det er derfor jeg så inderlig håper at vi kommer oss dit vi en gang var. Vi var der for et år siden, så vi kan komme oss dit igjen. Det vet jeg. :)

Ps. Dette skrev jeg egentlig i går kveld, men så klikket KG, så kopierte bare teksten også limte jeg det inn i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Ja, det er ikke alltid like lett og ha kjæreste, det er mange ting som må taes hensyn til. Og er man glad nok i noen er det ikke lett å si at nå er ting over, for det om man ønsker man kunne sagt det noen gang altså.

Men så går det en stund, og man har så lyst å prøve og man er jo så glad i personen at slike tanker bare forsvinner mer og mer. Nå vet jeg ikke hva han har gjort, men tid, tillit og pleie av kjærligheten bruker å fungere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Ja, det er ikke alltid like lett og ha kjæreste, det er mange ting som må taes hensyn til. Og er man glad nok i noen er det ikke lett å si at nå er ting over, for det om man ønsker man kunne sagt det noen gang altså.

Men så går det en stund, og man har så lyst å prøve og man er jo så glad i personen at slike tanker bare forsvinner mer og mer. Nå vet jeg ikke hva han har gjort, men tid, tillit og pleie av kjærligheten bruker å fungere :)

Ja, det er tilliten han må jobbe hardt tilbake, og det håper jeg han får til. Fine, og sanne ord du skrev! Det er så sant, så sant. :)

Nei hva er det han IKKE har gjort? Hehe, neida, det var egentlig en spøk. Han har vært utro. Ikke fysisk utro, men han har gjort noe han viste jeg definerte som utroskap og et svik. Han såret meg hardt, men vi hadde gått gjennom en røff periode, og han hadde vel egentlig tatt meg for gidd. Da jeg egentlig var på vei til å gå, ble han utrolig redd, og jeg så det i han. Han gråt til og med. R gråter aldri. Derfor valgte jeg å gi det en siste sjans. Men det kom jo noe "positivt" ut av det. Det åpnet øynene mine. Det fikk meg til å innse at jeg kunne ikke godta at han kalte meg stygge ting når vi kranglet, så der har jeg virkelig satt foten ned, og han har blitt mye flinkere. Har hatt et par glipper, men da har jeg bedt han om å si unnskyld.

SÅ jeg håper forholdet er på vei til et bedre sted. Et mindre egoistisk sted, på en måte. :) Hvor man er flinkere til å ta hensyn til hverandre osv. :)

Hvordan har dagen din vært i dag da?

Jeg har hatt en flott dag på jobben, til å være på jobb, da. Etter jobb dro jeg på trenig, og etter det laget jeg hjemmelaget dansk pølsegryte. Ikke så sunt, men pølsene gikk ut så jeg hadde ikke noe valg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Da jeg våknet i dag morges :snø: det. Så gikk det en stund, og det var :sol: fra klar himmel. Noen timer etter det igjen var det hagl. Nå i kveld har det :regn:. Så her har vi vært innom det meste av værtyper. :fnise:

Jeg begynner å bli litt glad i vulkanen Eyjafjallajökull. :hoppe:

Sjefen min spurte meg nemlig i dag om jeg kunne jobbe ekstra. Da jeg kom på jobb fortalte hun at det var mange som var :syk: og noen har ferie. På toppen av det sitter noen fast i utlandet, og kommer seg ikke hjem pga. askeskyen. Det er i hovedsak disse jeg vikarierer for. Så jeg tjener en tussing, som vi sier her, på et vulkanutbrudd. :nigo:

Jeg skal jobbe i morgen også, dagtid fra 10-15. Er litt glad for at jeg ikke skal jobbe til 19. Den siste timen om fredagen er alltid kjemperolig, og det er ikke noe gøy. Jeg trives best når det er hektisk. Det er mer slitsomt å gå på jobb og ha lite å gjøre, enn å gå på jobb og ha masse å gjøre. Høres det logisk ut på noe vis? :klø:

Egentlig skulle jeg treffe en venninne for å :skravle: og :spise: lunsj i morgen. Det er nå utsatt til neste uke. Jeg synes man bør strekke seg litt når det er en spesiell situasjon. Det er ikke sjefen min sin feil at folk er syk, og det er heller ikke hennes feil at folk ikke kommer seg hjem fra utlandet. Faktisk er jeg bare kjempeglad for å bli spurt, for det viser jo at de er fornøyd med meg.

Skal jobbe lørdag også, men søndag skal jeg på kino med ei venninne. Da skal vi se "An Education." Det gleder jeg meg til. :popcorn:

Hva skal du i helgen, Teriyaki?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja det er jo bra du får noe postitivt ut at vulkankrisen :fnise:

Hvilken kino skal du se?

Jeg skal vel ikke så mye for øyeblikket. I morgen skal jeg på kafe, så skal jeg endelig få se R igjen etter at vi ikke har sett hverandre siden mandag, på lørdag skal jeg trene, kanskje dra til en veninne og se kattungene, så skal jeg kanskje på velvære hvis jeg velger å ta meg råd til det. På søndag skal jeg slappe av, sånn bortsett fra trening. :) Var vist litt likevel da :fnise:

Jo skal forresten på jobb fire timer på lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitten; det stemmer bra at det er tyngre å jobbe når det er lite å gjøre :opplyser: Pluss at tiden går myyyye raskere når det er noe å gjøre hele tiden. Heldigvis har det det sånn :nigo:

Teriyaki; Det er kjipt når de holder på slik disse guttene, og på en måte tror jeg at vi alle kan gå lei av hverandre. Det gjelder bare å huske på å ikke glemme av kjæresten sin opp i all hverdagen, om jeg kan si det slik. Han fikk seg nok en vekker av at du var på vei ut av livet, og håper han skjerper seg.

Det at han kjefter å sånn trenger jo bare å bety at han har et kraftig temperament :sjenert: kjenner meg nemlig litt igjen da. Roer han seg ned med en gang, eller er han langsint?

Jeg er heldigvis ikke langsint :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitten; det stemmer bra at det er tyngre å jobbe når det er lite å gjøre :opplyser: Pluss at tiden går myyyye raskere når det er noe å gjøre hele tiden. Heldigvis har det det sånn :nigo:

Teriyaki; Det er kjipt når de holder på slik disse guttene, og på en måte tror jeg at vi alle kan gå lei av hverandre. Det gjelder bare å huske på å ikke glemme av kjæresten sin opp i all hverdagen, om jeg kan si det slik. Han fikk seg nok en vekker av at du var på vei ut av livet, og håper han skjerper seg.

Det at han kjefter å sånn trenger jo bare å bety at han har et kraftig temperament :sjenert: kjenner meg nemlig litt igjen da. Roer han seg ned med en gang, eller er han langsint?

Jeg er heldigvis ikke langsint :fnise:

Jepp, han har et vodsomt temperament! Nei når vi har kranglet og det har roet seg, så er han i dårlig humør kjempelenge. Jeg prøver som regel å ta på meg et slags godt humør, fordi jeg vet at da blir jeg etter hvert i bedre humør, men han kan være stille og smågretten lenge etterpå. Han påstår han ikke er langsint, men etter en krangel som ikke har vært sånn kjempestor, så kan han ende opp med å være grinete lenge, og derfor blir det sånn småhakking i ettertid, dermed kan det like gjerne fortsatt være dårlig stemning to-tre timer etterpå, til tross for mine forsøk på å få han i bedre humør.

Han er en sånn som trenger avstand og avkobling fra hele meg når vi har kranglet. Vil helst ikke være sammen med meg, om så det bare for en time, for det er sånn han fortest kommer i bedre humør. Men jeg forlater aldri leiligheten ene og alene for å gi han den timen etter en krangel, da. Da kan han heller dra selv hvis han absoultt trenger tid borte.

Når det er sagt, så har jeg mange ting jeg gjør i løpet av en uke, så han får jo alenetid. :)

Jeg er utrolig kortsint, kan man vel si. Har lært meg til å legge fra meg det dårlige humøret etter krangling eller noe sånt ganske fort gjennom tiden etter at det har vært så mye negativitet i livet hittil. Eneste tiden jeg er "langsint", er hvis jeg virkelig har blitt såret. Da blir jeg som regel først en blanding mellom sint, forbannet og såret, så går det over til å være såret og lei seg, så blir jeg sint, så blir jeg frustrert, og det blir rett og slett bare et kaos av følelser. :fnise:

Den første uken etter "det han gjorde", så vekslet jeg hele tiden mellom å gråte til han og være lei meg, kjefte på han, ville ha avstand fra han, til å ikke vite hva jeg ville osv. osv.

MEN sånn generelt er jeg ikke langsint. Samtidig så kan jeg av og til, eller kanskje litt for ofte, bli småsur/irritert av filleting, som går over på 15 sekunder, men som er nok til at andre eller han for den saks skyld blir i dårlig humør fordi de ikke skjønner den korte lunten min.

Vi har jo alle våre feil. ;) Lurer på hvordan jeg hadde vært hvis jeg var en av disse som hadde svevd på en rosa sky uten større problemer enn hvilke sminke man skal ha på seg på lørdag.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja det er jo bra du får noe postitivt ut at vulkankrisen :fnise:

Hvilken kino skal du se?

Jeg skal vel ikke så mye for øyeblikket. I morgen skal jeg på kafe, så skal jeg endelig få se R igjen etter at vi ikke har sett hverandre siden mandag, på lørdag skal jeg trene, kanskje dra til en veninne og se kattungene, så skal jeg kanskje på velvære hvis jeg velger å ta meg råd til det. På søndag skal jeg slappe av, sånn bortsett fra trening. :) Var vist litt likevel da :fnise:

Jo skal forresten på jobb fire timer på lørdag..

Jeg skal ikke se en kino, men en film. :tunge: Skal se "An Education." Skrev dette i innlegget mitt. :opplyser:

Jeg vil også se kattunger! :hoppe: Velvære høres sinnsykt deilig ut! Det bør du unne deg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke se en kino, men en film. :tunge: Skal se "An Education." Skrev dette i innlegget mitt. :opplyser:

Jeg vil også se kattunger! :hoppe: Velvære høres sinnsykt deilig ut! Det bør du unne deg. :jepp:

Hvis det går an å ha ammetåke uten å være gradid/være mamma, så tror jeg at jeg hadde det da jeg leste innlegget ditt :fnise: Ser jo at du skrev det, hehe. Tror ikke jeg har hørt om den filmen.

Ja, kattunger er så skjønne! Vi får se ang. velvære..Jeg har jo penger til det, men har egentlig ikke råd til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det går an å ha ammetåke uten å være gradid/være mamma, så tror jeg at jeg hadde det da jeg leste innlegget ditt :fnise: Ser jo at du skrev det, hehe. Tror ikke jeg har hørt om den filmen.

Ja, kattunger er så skjønne! Vi får se ang. velvære..Jeg har jo penger til det, men har egentlig ikke råd til det. :)

Tenk på hvor deilig det er. Det er penger du har jobbet for, på den kjedelige jobben din, som du nå bruker på å unne deg noe godt. :hoppe: Hvor mye koster det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på hvor deilig det er. Det er penger du har jobbet for, på den kjedelige jobben din, som du nå bruker på å unne deg noe godt. :hoppe: Hvor mye koster det forresten?

Ja, det er det! :) Det koster vel 190 for inngang. Hvis man skal ha øl eller champagne så koster det sikkert flest :fnise: Men trenger jo ikke å drikke da. Er bare litt obs på at alle disse småbeløpene på hundre og to hundre kroner etter hvert blir mye penger.

Nattinatt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...