Gjest Ulva35 Skrevet 4. august 2009 #361 Del Skrevet 4. august 2009 Teriyaki Fine bilder på Facebook. Høres ut som dere har hatt en fin tur. Rekker ikke å kommentere så mye i dag, men ønsker deg en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2009 Forfatter #362 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Det høres ut som du hadde en veldig koselig tur. Jeg vil gjerne se bildene. Bare send en PM om du synes det er ok at jeg legger deg til som venn. Hvis du ikke synes det er ok, så skjønner jeg det. Masse lykke til hos jobzone! Min bror har fått jobb før gjennom et annet bemanningsselskap (Adecco) og den jobben hadde han ett halvt år før han flyttet utenlands for å studere. I sommer har han sommerjobb hos det samme firmaet. Han trives kjempegodt, så du kan absolutt finne noe du trives med og i via et bemanningsselskp. Jeg har også vært på intervju hos et bemanningsselskap for lenge siden. De stilte masse spørsmål om hva jeg liker å gjøre, hvilke arbeidsmiljø jeg trives i, hva jeg hadde jobbet med tidligere, positive og negative sider, osv. Kort fortalt vil de nok bare karlegge hvilken personlighet du har, for å se hvilken jobb som kan passe best til deg. Hei The Kitten! PM er sendt! Takk for lykkeønskninger. Ja det er klart man kan ende opp med å få en god jobb, men synes likevel det er litt skummelt, i alle fall før man vet hva det gjelder. Ulva: Takk for det. Er fornøyd med bildene selv, så endte opp med å legge ut en del av dem. I dag har jeg sett Harry Potter på kino. Var nok den dårligste av dem alle, men likevel helt grei. God natta! Endret 4. august 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. august 2009 #363 Del Skrevet 4. august 2009 Hei The Kitten! PM er sendt! Takk for lykkeønskninger. Ja det er klart man kan ende opp med å få en god jobb, men synes likevel det er litt skummelt, i alle fall før man vet hva det gjelder. Ulva: Takk for det. Er fornøyd med bildene selv, så endte opp med å legge ut en del av dem. I dag har jeg sett Harry Potter på kino. Var nok den dårligste av dem alle, men likevel helt grei. God natta! Det er klart det er skummelt, men du trenger ikke takk ja til jobbene de tilbyr deg. Bare husk på at de slutter å tilby deg jobb om du takker nei til alt de kommer med. Ikke at du virker som en som er prippen jente som nekter å jobbe annet enn kule jobber. (Ja, jeg vet dårlig formulert ) Jeg har også sett Harry Potter, og synes heller ikke den var mer enn ok. Den var den dårligste av dem så langt. Har du lest bøkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. august 2009 Forfatter #364 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Det er klart det er skummelt, men du trenger ikke takk ja til jobbene de tilbyr deg. Bare husk på at de slutter å tilby deg jobb om du takker nei til alt de kommer med. Ikke at du virker som en som er prippen jente som nekter å jobbe annet enn kule jobber. (Ja, jeg vet dårlig formulert ) Jeg har også sett Harry Potter, og synes heller ikke den var mer enn ok. Den var den dårligste av dem så langt. Har du lest bøkene? Trodde jeg hadde svart deg i går.. Nei jeg har nok ikke lest noen av bøkene. Lest halvparten av den første, men er egentlig glad jeg ikke har lest dem. Hadde jeg lest dem, så hadde filmene blitt ødelagt, hehe. Er uansett ikke spesielt glad i å lese...Bortsett fra forum da Dagen i dag har gått med til å sitte inne på jobb og ønske seg ut til finværet. Har gått en liten tur med hunden, og nå venter jeg vel egentlig bare på at klokken skal bli halv sju, for da skal jeg gå til byen og møte noen veninner. Og i kveld blir det taco. I går var forresten jeg og kjæresten hos onkelungen hans, og "tanteungen" min. Hun er ca. 4,5 mnd. og såå søt. Smiler og prøver virkelig på krabbingen og sånt, men får det ikke helt til enda. Skikkelig sjarmerende unge. I morgen drar min kjære til Lofoten, så da blir jeg hjemme alene i helgen. Endret 6. august 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. august 2009 #365 Del Skrevet 6. august 2009 å, jeg har jo gledet meg sånn til å se den! synes den så superbra ut! men men.. ser den vel uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 7. august 2009 Ja det er klart de må ses uansett. Kommer nok til å kjøpe den også, for jeg skal ha alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. august 2009 #367 Del Skrevet 7. august 2009 Teriyaki Har dere supervær om dagen, eller ligger Bodø sånn midt mellom finværet? Nå har vi hatt familie i Nordland, Trom og Finnmark i 2 puljer og de bare jubler over været Broren min som sjelden eller aldri blir målløs påstår han blr det av den vakre naturen og det fine været. Ha en superfin fredag Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 7. august 2009 Hei Ulva! Været har vært flott i mange dager nå! Noe som er kjempeflott, men litt kjipt i forhold til at det blir drepende varmt på jobb. Naturen i Nordland er ordentlig flott ja! Vet ikke om den er så forskjellig fra deres? Men det er i alle fall nydelig, og hvis du så bildene fra fjellturen, så så du i alle fall hvordan det er i fjellet, men selve skogsnaturen er også virkelig noe for seg selv. Vært til samtale hos Jobzone i dag. Gikk kjempebra, og hun var skikkelig ivrig med å få meg ut i jobb. Hadde er kjempegodt inntrykk sa hun! :) Nå er det jobb! Hadefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2009 Forfatter #369 Del Skrevet 7. august 2009 Etter en lang og kjedelig arbeidsdag sitter jeg nå hjemme og spiser risengrynsgrøt Deilig. Men må nok på jobb i morgen også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2009 Forfatter #370 Del Skrevet 8. august 2009 I dag er det lørdag, så da får jeg "lov" til å spise noe annet ann allbrain. Så i dag har jeg laget en litt stor frokost, egentlig. Har blandet mat fra tre kulturer! Fetaost, som er gresk, tacokrydder på kyllingen, som er mexicansk, og nanbrød som er indisk. Var ganske godt, i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. august 2009 Forfatter #371 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) En nokså vanlig søndag i dag. Jeg har stort sett bare slappet av i dag, men om en halv time skal jeg på trening, og etter det blir det kvalitetstid med kjæresten min som jeg ikke har sett tiden torsdag. Kommer hjem snart. Er så stas om dagen. Etter at orkideen har vært blomstløs i minst et år, begynner det endelig å komme en liten spire. Oppdaget den for max litt over en uke siden, og den er allerede dobbelt så stor! Eneste som er kjipt, er at bladene til blomsten er skadet etter valpetiden til minsten, så de er ikke så fine. Vet heller ikke om det er noe som kommer til å bli bedre. Orkideer bytter vel ikke "hovedblarne" noe særlig... Ja en ting til..Det er så grusomt irriterende den der følelsen man får i livmoren et par dager før mensen. Den kjennes oppblåst og øm ut, og følelsen er der konstant. I tillegg har jeg nå fått en desperat lyst på sjokolade. Så gjett om jeg skal spise sjokolade etter trening!! Har ikke spist lørdagsgodt, så det går vel greit det! Bare tanken på den gooode, møre og deilige smaken av sjokolade, eller nærmere bestemt, smash, som er dagens svakhet, gjør meg helt slapp i kroppen! mmm Føles ikke normalt å ha så alvorlig cravings Endret 9. august 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 9. august 2009 #372 Del Skrevet 9. august 2009 Teriyaki for orkideen din Jeg har ikke peilig på orkideer, men fikk til en selv engang som kom igjen. Og det var stor stas. Kos deg med kjæresten og ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. august 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Teriyaki for orkideen din Jeg har ikke peilig på orkideer, men fikk til en selv engang som kom igjen. Og det var stor stas. Kos deg med kjæresten og ha en fin kveld Ja det var fint! Hadde nesten gitt den opp, men endelig! Nå gjelder det bare å få den stoore nye og fine elefantfoten til å overleve. I tillegg har vi et fikentre som lever, mens alt annet har hittil dødd. Hoia, kaktuser osv. Så når man endeig får til noe, er det jo koselig. Endret 9. august 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. august 2009 #374 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg er bare innom for å høre hvordan det går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. august 2009 Forfatter #375 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg er bare innom for å høre hvordan det går? Hei Kitten! Joda her går det som det går, hehe. Bilen har streiket igjen. Denne gangen er det startmotoren. Alt skal tydeligvis gå galt med bilen for tiden. Får ikke tid til å betale halvparten av utfigtene fra forige ting en gang før neste kommer. Så sånn kan det gå. I dag har min kjære begynt på den rikshospital-dietten. Jeg har bestemt meg for å ikke være med, så nå blir det forskjellig middag på oss de neste dagene. Bortsett fra biff-dagen. Da vil jeg være med Det at jeg må stresse med buss og sånt til jobb..Det gjør at jeg mister totalt lysten til å dra. Med bil er det i alle fall mer motiverende, på en måte. Hvordan går det der da? Endret 11. august 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. august 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Heihei! Ikke så stor aktivitet for tiden ser jeg. Menmen Har vært i en merkelig form i det siste. Veksler mye mellom å være slapp, kvalm, sliten, og i dag mårrest etter å ha sovet var jeg litt svimmel og fjern, på en måte. Samme greia skjedde etter trening i dag. Klarte forøvrig ikke å fullføre mer enn halve økten pga. jeg ble kvalm og slapp. Og i går hadde jeg en liten periode kulde- og hetetokter. Nesten så jeg begynner å lure på om jeg er hypokonder Hadde det forresten ikke vært for at jeg har mensen, så hadde jeg trodd at jeg var gravid..Men heldigvis har jeg fått dette avkreftet så jeg slipper å gå runde å tenke på det. Hadde blitt gal. Så sånn går det. Nå er jeg forøvrig stupe trøtt, og er egentlig veldig klar for å Endret 13. august 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. august 2009 #377 Del Skrevet 14. august 2009 Teriyaki Kanskje du blir svimmel og uvel fordi du trener for mye , men du må ta vare på deg selv vett du. Hypokonder tviler jeg sterkt på at du er, og kulde og hetetokter høres kjent ut, men tror ikke du får det på min måte før om sånn ca 30 år+++ Ha en fin fredag Teriyaki og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. august 2009 Forfatter #378 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hei Ulva. Jeg trener bare ca. tre ganger i uken, så det tviler jeg egentlig på.. Er helt oppølst i tårer nå. Er så lei meg. Hvorfor må det alltid være meg som sliter. Er så sliten av å være nedfor og lei seg. Har riktignok hatt det veldig fint med meg selv, og med kjæresten de siste ukene, men når det er en dag som dette, så er det som om alt har vært trasig hele tiden. jeg klarer ikke å ha en kald og ignorerende kjæreste som sier mange dumme ting! Men jeg klarer heller ikke å gi slipp på den kjempegode kjæresten som jeg har 90% av tiden. Ikke vil jeg det heller. Disse kranglene vi har av og til, får meg bare til å ville holde enda hardere fast på han. Ikke i den forstand at jeg kveler og driver han bort, men psykisk sett. Jeg vil ikke miste han. Hvis noen hadde sagt til meg at det gikk an å ha så sterke følelser for noen, for 3 år siden, så vet jeg ikke om jeg hadde trodd på det. Det er ikke den samme type følelser som man har for familien. Kjærestefølelser er mye mer intens. Vi har vært sammen i nesten to år nå, men jeg føler meg ikke mett på han i det hele tatt. Det som også gjør meg trist, er at jeg ikke har så mye tid til veninner for tiden. I snitt er jeg med veninner mindre enn en gang i uken for tiden. Tiden strekker bare ikke til, og det gjør at jeg føler meg utilstrekkelig. Det siste jeg vil er at vennene glemmer meg av fordi jeg ikke har tid... Skulle så ønske kjæresten min kunne kaste av deg den kaldheten en liten stund, og bare komme ut av soverommet og gi meg en ordentlig klem, og en følelse av at det kommer til å gå bra.. Endret 14. august 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. august 2009 #379 Del Skrevet 15. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. august 2009 Forfatter #380 Del Skrevet 15. august 2009 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå