Gå til innhold

Korslaget


Lurvina

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

veldig bra med vamp!

hanne og koret har tydeligvist hva haugalendingene ønsker i diskusjoner på h-avis.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes Team Hanne var best ja.... Men stemmer litt på Venke og Vinni også. MEN samsaya ble flaut altså....Like greit at de røyk..Han som startet sangen sang jo heeelt grusomt:( Ble flau jeg..Også var hun så veldig opptatt av at "oslo skulle samles"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å se mer på dette iallefall. Jeg synes det er ganske kjedelig og langdrygt - litt sånn program hvor det ser ut som de som er med har det kjempegøy, men hvor det ikke når helt fram til meg som ser på.

Som gammel korsanger syns jeg heller ikke dette minner mye om kor, de synger knapt tostemt og det er mye fokus på en eller to solister synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, charming er han! men er det bare jeg som syns at solistene hans ikke er de flinkeste...? da tenker jeg spesielt på hu som sang i forrige program på "Sweet dreams.."

Syntes heller ikke at solistene til team vinnie er de flinkeste. Ikke er han sjarmerende heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Imsdal

Det bli altfor mye pjatt mellom hver sang og altfor langdrygt med reklamepauser og nyhetspause..

Synes det blir for mye "vokalonanering" (som de sier i idol :gjeiper: ), og mye fokus på hvem som er solister..

Hadde egentlig gledet meg til korslaget, men nå lørdag ble jeg bare skuffet..

Han som startet sangen i koret til Samsaya sang jo kjempesurt, og han unggutten som bare sto og "ooooh" i slutten på sangen der ble jo bare sånn showoff, greit nok, han har sikkert en bra og kraftig stemme, men de kunne vel kanskje tatt han inn en plass der det passet.. blir liksom litt sånn alt på en gang :) Men det er min mening da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det. Synes Hanne var utrolig flink. Fikk en følelse av at hun ikke klarte å slitte løs jubelen over at hun gikk videre. Jeg vet ikke om tolket det feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
En bekjent av meg er med i det ene koret.. Det jeg har hørt er at en i koret blir en slags korleder, og i det koret var det ihvertfall slik at korlederen hadde alt ansvaret for å finne øvingslokaler, bestemme dager for øving og lede øvelsene uten at kjendisen var nevneverdig involvert..

Dette ga meg inntrykk av at kjendisene her bare skal sole seg i glansen!

Er det sant? Er det en korleder som gjør grovarbeidet, slik at kjendisen kan ta æren?....så kvalmt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg liker det. Synes Hanne var utrolig flink. Fikk en følelse av at hun ikke klarte å slitte løs jubelen over at hun gikk videre. Jeg vet ikke om tolket det feil.

Hanne sitt kor fikk ikke med seg at de gikk videre pga all støyen.! tipper de hadde slippet jubelen løs om de hadde fått det med seg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg ble så glad av å høre på Samsayakoret jeg. Han som åpnet og han på tretten hadde så utrolig mye sjarm, fordi det ikke var så glattpolert som flere av de andre korene.

Team Hanne kan det jo, men jeg har jaggu sansen for han lille skjeve Vinni også jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg liker Vinni og Toshie sine lag, synes det er mange sangere der med masse sjarm, spesielt på Toshie sitt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker egentlig ikke programmet, men lar det stå på i bakgrunnen, så får man med seg sangene og om noen er spesielt flinke.

Kjenner dog lite igjen fra da jeg sang i kor. Er jo nesten bare fokus på solistene, jo, og knapt flerstemmig sang. Kjedelig.

Han "praktisk talt nesten blinde" fyren fra team Jørn syntes jeg var skikkelig sjarmerende, da. :fnise:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant? Er det en korleder som gjør grovarbeidet, slik at kjendisen kan ta æren?....så kvalmt...

Det har jeg hørt også.... kjenner ei som er med i et av korene...

Kjendisene er med på sendingene og dagen før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Vinni og Toshie sine lag, synes det er mange sangere der med masse sjarm, spesielt på Toshie sitt :jepp:

Helt enig med Grafica !!

Endret av calcutta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Hva synes dere om kveldens opptredener?

Jeg synes Team Hanne gjorde det strålende... stor gåsehud-faktor!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det har jeg hørt også.... kjenner ei som er med i et av korene...

Kjendisene er med på sendingene og dagen før..

En av korlederne (husker ikke hvem det var) sa jo at h*n ikke hadde hørt koret sitt synge sangen de sang i kveld før under sendingen... Ganske merkelig opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av korlederne (husker ikke hvem det var) sa jo at h*n ikke hadde hørt koret sitt synge sangen de sang i kveld før under sendingen... Ganske merkelig opplegg.

Ja, helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...