Gå til innhold

Korslaget


Lurvina

Anbefalte innlegg

Noen som skal se? Det skal jeg, og jeg håper at dette blir bra siden jeg kommer fra en plass i nærheten av en av byene som deltar :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miley

Kjenner at jeg er litt lei av Hanne Krogh, hun har vært mye i media i det siste. Kjekt at de har funnet mange som ikke er like oppbrukt, jeg tror dette kan bli veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lala_*
Noen som skal se? Det skal jeg, og jeg håper at dette blir bra siden jeg kommer fra en plass i nærheten av en av byene som deltar :gjeiper:

Hadde tenkt å se på, men når det er 45 minutters pause mellom programmet, ja så mister jeg interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på i starten, var flinke folk.. men som nevnt, de 45 minuttene - litt drøye! Begynte å gjøre andre ting i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

For ikke å snakke om all reklamen som var mellom, jeg må si jeg "glømte" sangene som hadde vært mellom hver reklame. Også nesten en times pause da, mister jo helt tråden i programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske kjedelig, og den pausen gjør jo at en glemmer av å følge med videre. Hva var egentlig fokus? Koristene eller kjendisene som leder korene? Finne sangtalenter? Skjønte ikke helt greia....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Det var gøy når korene sang, men for mye pjatt og greier innimellom. Skal se på neste helg og, i håp om at det blir litt mer spennende nå som de er ferdige med "introduksjonene" av stedene og artistene og sånt. Jeg kjenner en som er med i et av korene, så må liksom se på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett det på lørdag. Er det verdt å se på eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fikk ikke sett det på lørdag. Er det verdt å se på eller ikke?

Vel, i motsetning til de over, så synes jeg absolutt dette var verdt å se :) Bra musikk, bra stemning. Eneste som dro ned var tempoet (mulig det bedrer seg), og en programleder som aldri klarer å følge opp intervjuobjektene...menmen, jeg elsker korsang og musikk, og skal i alle fall følge med neste lørdag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Ugh, det var jo ikke kor engang. Bare masse mennesker som er vant til å synge singstar og gjør det samme nå, bare samtidig!

Jeg kommer til å gløtte innom for å se om de synger mer enn små-tostemt, men så lenge de bare synger rett fram og ikke 4-stemt så vil jeg nok ikke kalle det et ordentlig kor-show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ylva_*

Ser det på tv2.no jeg. Da kan jeg hoppe over alt pjattet og se det som er gøy, nemlig sangen.

Ellers synes jeg at de audition-greiene var rimelig tåplige. Så samme program på svensk tv og der virket det som mye mer ordentlige og virkelige audtions. Og på svensk tv virket det også som om kjendisene virkelig ledet korene. På tv2 så ble det liksom mye mer forhånds-arrangert. Tror ikke de folka som er med i korene bare har kommet på audtion. Tror nok heller de er plukket ut på forhånd. Hvem kommer ut på en stupetårn på Ingierstrand for å synge på en kald vinterkveld?

Vi fikk heller ikke se noe særlig fra innøving. Betyr det at koret egentlig har øvd med en annen dirigent og ikke med de kjendisene vi ser? Er det egentlig sånn at kjendisen bare står der og later som om det er "koret sitt"? Det virker litt sånn... Må si at den svenske versjonen var mye bedre!!

Men vi får se videre fremover da. Kan hende det blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Eneste som dro ned var en programleder som aldri klarer å følge opp intervjuobjektene...

Samme tenkte jeg på. Synes ikke dette var helt jobben for henne....men mulig hun var veldig nervøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes faktisk dette er kjempe bra jeg....Er jo 45 minutter pause mellom idol, og talentene osv så det blir jo det samme prinsippet.

Jeg er litt begeistret for team vinni jeg da...Han er så sjarmerende :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg synes faktisk dette er kjempe bra jeg....Er jo 45 minutter pause mellom idol, og talentene osv så det blir jo det samme prinsippet.

Jeg er litt begeistret for team vinni jeg da...Han er så sjarmerende :yvonne:

Ja, charming er han! men er det bare jeg som syns at solistene hans ikke er de flinkeste...? da tenker jeg spesielt på hu som sang i forrige program på "Sweet dreams.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg er med i det ene koret.. Det jeg har hørt er at en i koret blir en slags korleder, og i det koret var det ihvertfall slik at korlederen hadde alt ansvaret for å finne øvingslokaler, bestemme dager for øving og lede øvelsene uten at kjendisen var nevneverdig involvert..

Dette ga meg inntrykk av at kjendisene her bare skal sole seg i glansen!

Er forresten ikke alle som virkelig er fra kjendisens hjemsted heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Hanne var helt fantastiske ikveld!!!

Enig!

Og synes egentlig det var greit at det var team Samsaya som røyk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...