Gå til innhold

Korslaget


Lurvina

Anbefalte innlegg

Heh. Syntes Team Vinni var en av de beste i kveld, men det var visst ikke resten av Norge enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørte ikke låten hans før nå, og har ikke hørt de andre sine, men man hørte jo nesten ikke teksten eller noe, og da falt det litt igjennom for min del.

Jeg har dog begynt å stusse mer og mer over denne dansingen korene må drive med hele tiden. Jeg har sett mange kor opptre, og aldri noe lignende. Greit med litt smådansing og noen enkle trinn, men ... Dette er jo ikke en musikal. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Si meg.. hvem er det som sitter å stemmer egentlig???

Vinnie var absolutt best i kveld syns jeg da. Og rimelig kjedelig at de gamle streverne skal være igjen til slutt. Korslaget trengte litt friske innslag som Vinnie og Toshie..

Men greit nok, er det en generasjon eller to over meg som stemmer, så kan jeg vel skjønne det..

Ellers må jeg si jeg elsket den nye låta til vinnie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Syntes Vinnie og Toschie var de to beste og mest spennende korene, og synes det er utrolig kjedelig at det er så "safe" og "trauste" artister som er igjen... Men som gjest sa, det er vel flere som stemmer i en eller to generasjon opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid-84

Trist at det ble Vinnie og koret hans som måtte dra! De var jo helt knall! En rappelåt fremført på et litt hillbillie-vis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det er jo ikke bare de kjente og kjære trauste som står igjen da ;) Venke og Birkeland er jo også der! Heia team Venke! Slo både Samsaya, Toschie OG Vinni!!! Hvem skulle trodd det om lille Birkeland?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Venke tells som traust. Typisk pen syngedame som appellerer til generasjonen over.

Nei vet du hva. Venke tells ikke som traust!! Hun er ikke i samme trauste kategori som jørn, hanne og elg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
Nei vet du hva. Venke tells ikke som traust!! Hun er ikke i samme trauste kategori som jørn, hanne og elg!!

Hun er jo ikke akkurat spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei vet du hva. Venke tells ikke som traust!! Hun er ikke i samme trauste kategori som jørn, hanne og elg!!

huff, hennes kor syns jeg har vært det kjedeligste hver helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes det er helt topp at det er "de gamle traverne" som er igjen. Ikke fordi jeg hadde noe imot de andre, jeg likte særlig Toschie. Men i de fleste avstemningsprogrammer er det ungdommen som dominerer, og avstemningen blir deretter. På tide vi voksne også er med på leken! ;)

Men forøvrig så tror jeg ikke egentlig det er så mye alder som er viktig her. De tre korene som har gått ut har vært fra Bergen/Oslo, store byer.

De fire som er igjen er alle fra relativt små byer der det er mye lettere å motivere lokalbefolkningen til å stemme som gale for å støtte koret sitt. Team Elg har nok hele Nordmøre på lag, team Jørn har hele Nord-Norge osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg synes det er helt topp at det er "de gamle traverne" som er igjen. Ikke fordi jeg hadde noe imot de andre, jeg likte særlig Toschie. Men i de fleste avstemningsprogrammer er det ungdommen som dominerer, og avstemningen blir deretter. På tide vi voksne også er med på leken! ;)

Men forøvrig så tror jeg ikke egentlig det er så mye alder som er viktig her. De tre korene som har gått ut har vært fra Bergen/Oslo, store byer.

De fire som er igjen er alle fra relativt små byer der det er mye lettere å motivere lokalbefolkningen til å stemme som gale for å støtte koret sitt. Team Elg har nok hele Nordmøre på lag, team Jørn har hele Nord-Norge osv.

Det har du kanskje rett i.

Personlig syns jeg programmet ble litt kjedelig nå som vinnie og toschie gikk ut, men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes i hvert fall at Team Elg og Team Jørn er gørrkjedelige.

Elg syngeskrek helt grusomt på sangen i dag.

Team Vinnies sang var ganske tøff på refrenget.

Uansett, er jeg den eneste som synes den tildelingen av sangene for neste uke var urettferdig?

Selv om jeg ikke tror fremføringene har noe som helst å si på stemmegivningen, folk stemmer på den artisten de liker/den som er fra sitt hjemsted, så er det en viss forskjell på underholdningsverdi i Britney Spears/Ricky Martin vs dansebandsangen til Vinnie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i hvert fall at Team Elg og Team Jørn er gørrkjedelige.

Elg syngeskrek helt grusomt på sangen i dag.

Team Vinnies sang var ganske tøff på refrenget.

Uansett, er jeg den eneste som synes den tildelingen av sangene for neste uke var urettferdig?

Selv om jeg ikke tror fremføringene har noe som helst å si på stemmegivningen, folk stemmer på den artisten de liker/den som er fra sitt hjemsted, så er det en viss forskjell på underholdningsverdi i Britney Spears/Ricky Martin vs dansebandsangen til Vinnie.

Poenget er vel å få korene til å synge noe radikalt forskjellig fra hva de synger når artistene velger. Derfor får Elg Britney, mens Vinni får danseband. Det er veldig langt fra deres stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hørte ikke låten hans før nå, og har ikke hørt de andre sine, men man hørte jo nesten ikke teksten eller noe, og da falt det litt igjennom for min del.

Jeg har dog begynt å stusse mer og mer over denne dansingen korene må drive med hele tiden. Jeg har sett mange kor opptre, og aldri noe lignende. Greit med litt smådansing og noen enkle trinn, men ... Dette er jo ikke en musikal. :klø:

Jeg synger i et ganske kjent kor...og aldri i livet om vi har en sånn koreografi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skjønner tegninga nå, gitt. Toschie og Vinni er ute, da er vel Elg nestemann. Jeg skal i alle fall ikke se programmet flere ganger, de som er igjen er et gigantisk GJESP (sorry, Elg).

Tror det må være religiøse folk over 40 som stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Syntes ikke vinni sko ha dratt da. Mene venke har presentert dårligst siden starten, skjønner ikke hvorfor hun enda er med. Heier uansett på Jørn:) De er flinkest! Så like eg han praktisk talt blinde fyrn på jørn sitt kor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...