Gå til innhold

Hva strikker du nå?

Fremhevede innlegg

Gjest tyttebær
Skrevet

En babybukse fra DropsDesign, babylue og votter til mannen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strikker et sjal i alpacca, i løs rillestrikk (fritt etter denne , men enkelttråd på pinne 9. Men oppdaget nå når jeg nesten er ferdig at jeg har lagt opp to masker for lite på hver rad i forhold til oppskriften, så skal bli interessant å se hvordan resultatet blir...

Skrevet

Holder på å strikke genser :) Jeg er snart feridg, men det sto oppgitt for lite garn i oppskriften, så jeg har gått tom. IRRITERENDE! Håper jeg får tak i mer i morgen...

Skrevet

Ganske mye, i grunnen... En lang vest/kjole til lillejenta (lager oppskrift as I go along), pingvindress til lillejenta, tøfler for toving til meg selv, tynn strikkejakke i alpakka til lillejenta i litt forstørret størrelse fra Myk start.

Skrevet

Har hatt strikketørke lenge, men no e lysta tilbake heldigvis:) Fekk meg hund i okt 09, så no strikkar eg til ho sidan det er så kaldt. Men ikkje så populært å ha det på seg..må nok tilvenning til:)

Skrevet

Jeg strikker votter og lue i silke-alpakka og Mor Signe teppe i babyull.

Skrevet

Jeg strikker disse knestrømpertil meg selv.

Trodde jeg skulle bli ferdig til jul, men jeg er ikke engang ferdig med en.

Jeg har planer om å strikke en kåpe til datteren min og noen luer, gensere og bukser til baby i magen.

Skrevet

Nå er det selbuvotter på pinnnene her

Skrevet

Akkurat nå strikker jeg selbuvotter uten tommel til Tronarvingen :) Første gang jeg strikker skikkelig mønster!

• 2 uker senere...
Gjest Arhirwen
Skrevet

Nå har jeg i tillegg til et hentesett begitt meg ut på et babyteppe i forskjellige blåtoner og litt hvitt i. Mønsteret er fra ei pute fra Dalegarn.

Vet ikke hvordan det blir, så får strikke noen centimeter og se. :jepp:

Skrevet
Skal vi se... :ler:

Pågående prosjekter: ribbestrikket nøstebarnbukse, liten tunika/kjole-sak - ferdig, strikket to stk, babyjakke (skal bare feste tråder, finne knapper), babysokker (skal bare sys sammen), babylue (pittelitt igjen), babyvotter (ferdig med en). Og ja, og så pulsvarmere! Tror det var alt...

Akkurat nå holder jeg på med en body (fra Myk Start), og så strikker jeg litt her og der på diverse andre prosjekter :ler: Lurer på å starte på et teppe til, også.

Skrevet
Akkurat begynt på leggvarmere til meg selv :D

Og de skal jeg rekke opp att, for jeg kommer jo aldri til å bruke leggvarmere :fnise:

Så jeg har begynt på ei lue isteden, men er litt sur fordi den lua må jeg bruke mye mer garn enn det som sto i oppskrifta faktisk. :kjefte:

Skrevet

Jeg strikker genser til bikkja, min egen oppskrift.

Tror en blir fresh. :5:

Skrevet

Jeg har litt forskjellig på gang, begynte på et babyteppe for et års tid siden som jeg strikker litt på en sjelden gang, men nå står votter på menyen. Jeg skal strikke 4 par votter til min utenlandske familie, etter egen oppskrift.

Så fort jeg får tak i garn har jeg lyst til å begynne på en Puff Daddy.

Skrevet

Jeg strikker sokker til meg selv:) Når de er ferdige blir det votter av noe garn jeg har liggende!

Skrevet

Akkurat nå er det noen enkel pulsvanter.

Skrevet

En sengehygge, som jeg skal bruke som sjal/jakke.

Skrevet

Begynt på ullbukse i ribbestrikk til guttungen til neste vinter :)

Skrevet

Mariusgenser til minstejenta, og sokker til meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...