Gå til innhold

Hva strikker du nå?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Strikker en lilla adventsduk i kunststrikk. Blir fin, har igjen bare 10 omg på den, så da er det håp for at den blir ferdig i adventstida. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg begynt å strikke ei svart lue til en gutt :)

Skrevet

Lilla lue til meg selv. Ble brått tusen minusgrader her. :forvirret:

Skrevet

Et sjall for samboeren! Strikker for første gang nå etter omtrent.. tja.. 10-15 år?

Blitt helt hekta nå igjen.. :rødme:

Gjest studine22
Skrevet

Jeg strikker et kosedyr :D Til kusinen min. Skal også strikke tøfler til min bror, og om jeg rekker; et par vanter til mamma. Kan hende jeg sparer sistnevnte til neste jul. Har nemlig lyst til å strikke en genser til meg selv. Helst mariusgenser!

• 4 uker senere...
Gjest Arhirwen
Skrevet (endret)

Denne tråden må jeg ha under mine innlegg! :happy:

Strikker dette for tiden, i blått! ;)

Hentesett i Lanett

Endret av Arhirwen
Skrevet
Denne tråden må jeg ha under mine innlegg! :happy:

Strikker dette for tiden, i blått! ;)

Hentesett i Lanett

Det har jeg nettopp strikket i grønt! Kjempefint sett, men lite i størrelsen. Strikket str 3-6 mnd til en venninnes baby, og nå er barnet 6 uker og settet passer akkurat. ingen kjempebaby heller. Så strikk større enn du tror.

Gjest Arhirwen
Skrevet
Det har jeg nettopp strikket i grønt! Kjempefint sett, men lite i størrelsen. Strikket str 3-6 mnd til en venninnes baby, og nå er barnet 6 uker og settet passer akkurat. ingen kjempebaby heller. Så strikk større enn du tror.

Har fått det tipset fra før også, men takk for at du skrev det her :) Burde gjort det i stad når jeg skrev innlegget.

Flott at andre sier i fra! ;)

Gjest LittleMe85
Skrevet

Holder på å strikke en lue med mønster:)

Skrevet

Skal vi se... :ler:

Pågående prosjekter: ribbestrikket nøstebarnbukse, liten tunika/kjole-sak, babyjakke (skal bare feste tråder, finne knapper), babysokker (skal bare sys sammen), babylue (pittelitt igjen), babyvotter (ferdig med en). Og ja, og så pulsvarmere! Tror det var alt...

Gjest Arhirwen
Skrevet
Skal vi se... :ler:

Pågående prosjekter: ribbestrikket nøstebarnbukse, liten tunika/kjole-sak, babyjakke (skal bare feste tråder, finne knapper), babysokker (skal bare sys sammen), babylue (pittelitt igjen), babyvotter (ferdig med en). Og ja, og så pulsvarmere! Tror det var alt...

Hehe, bra det er flere som har såkalte pågående prosjekter! ;)

Skrevet
Hehe, bra det er flere som har såkalte pågående prosjekter! ;)

Et jobbstrikketøy (uten for mye mønster / telling), et av typen denne-må-jeg-lage-for-den-er-så-praktisk-å-ha-men-hjelpes-så-kjedelig-å-strikke-så-dette-går-tregt-gitt, et dette-garnet-var-så-fint-så-jeg-må-bare-begynne-med-en-eneste-gang, og selvfølgelig et par feste-tråder-er-grusomt-kjedelig-så-det-utsetter-vi... ;)

Gjest Arhirwen
Skrevet
Et jobbstrikketøy (uten for mye mønster / telling), et av typen denne-må-jeg-lage-for-den-er-så-praktisk-å-ha-men-hjelpes-så-kjedelig-å-strikke-så-dette-går-tregt-gitt, et dette-garnet-var-så-fint-så-jeg-må-bare-begynne-med-en-eneste-gang, og selvfølgelig et par feste-tråder-er-grusomt-kjedelig-så-det-utsetter-vi... ;)

Helt enig! :jepp:

Jeg startet på en body for en stund siden - en helt vanlig frem og tilbake, uten mønster. Jeg måtte bare legge den vekk, for jeg ble helt sprø av at det gikk så sakte! :ler:

Skrevet

Jeg strikker en genser for min barnbarn.

Skrevet

Nå strikker jeg monsterbukse til Lillegutt :)

Å, gurimalla så enkelt! Skal nok strikke flere sånne! :jepp:

Gjest Arhirwen
Skrevet
Nå strikker jeg monsterbukse til Lillegutt :)

Å, gurimalla så enkelt! Skal nok strikke flere sånne! :jepp:

Har sett bilder av den buksa - den er kjempetøff! :jepp:

Skrevet

På pinnene akkurat nå:

En lue, str voksen

Lårhøye selbustrømper ( ja, jeg er en frysepinn...)

Barnesokker

Vest, str 14 år

Bellas Votter ( har en tenåring som er Twilightfan...)

Skrevet

Kjole, eller skjørt hvis jeg ikke gidder å strikke helt opp ;)

Skrevet

Akkurat begynt på leggvarmere til meg selv :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...