Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #21 Skrevet 8. mars 2009 Jeg strikker sokker til kjæresten min. Han sokkene jeg lager til han.
Chiquita Skrevet 8. mars 2009 #22 Skrevet 8. mars 2009 Akkurat nå er det Mor Signes baby-teppe som jeg skal gi i gave til en liten gutt. Nettopp avsluttet et Mor Signe-teppe i voksen-størrelse, og skal ta fatt på enda tre Mor Signe-tepper i junior-størrelse når jeg blir ferdig med baby-teppet
lille_mei Skrevet 8. mars 2009 #23 Skrevet 8. mars 2009 Denne tråden vil jeg ha i mine innlegg Jeg drømmer om å strikke denne eller denne men klarer ikke helt å sette i gang noen så store prosjekt.. Er ikke sikker på om jeg er flink nok ennå... Jeg er ikke helt inni mønster å slikt. nå strikker jeg bare en ullbukse i størrelse 3 år. Har brukt så lang tid på den at jenta mi har vokst ut av den... Kjedelig å strikke på pinne nr2 uten mønster i tynt ullgarn, så pausene blir mange og lange. Jeg strikker også ullsokker, men får ikke helt til hælen så den må jeg sy i etterpå. Blir slike hull i sidene. * ARG *
Frk. Stella Skrevet 8. mars 2009 #24 Skrevet 8. mars 2009 Hovedprosjektet mitt nå er denne - i denne rosafargen. første gang jeg strikker med Merino ExtraFine og det er et nyyydelig garn...
Kitty_katt Skrevet 8. mars 2009 #25 Skrevet 8. mars 2009 Har akkurat strikket ferdig en kattepus bamse:) I sånn "fuzzy" garn, slik at det ser ut som en slags pels:) Kjempesøt :rødme:
Chica Skrevet 9. mars 2009 #26 Skrevet 9. mars 2009 Denne tråden vil jeg ha i mine innlegg Jeg drømmer om å strikke denne eller denne men klarer ikke helt å sette i gang noen så store prosjekt.. Er ikke sikker på om jeg er flink nok ennå... Jeg er ikke helt inni mønster å slikt. nå strikker jeg bare en ullbukse i størrelse 3 år. Har brukt så lang tid på den at jenta mi har vokst ut av den... Kjedelig å strikke på pinne nr2 uten mønster i tynt ullgarn, så pausene blir mange og lange. Jeg strikker også ullsokker, men får ikke helt til hælen så den må jeg sy i etterpå. Blir slike hull i sidene. * ARG * Den første der er veldig enkel å strikke, og babyklær går jo ganske kjapt unna i forhold til klær til voksne.
lille_mei Skrevet 10. mars 2009 #27 Skrevet 10. mars 2009 Den første der er veldig enkel å strikke, og babyklær går jo ganske kjapt unna i forhold til klær til voksne. Ja, det er sikkert enkelt, men jeg forstår ikke oppskrifter. Så det jeg trenger er noen som kan sitte ved siden av meg å vise meg hvordan det skal gjøres eller forklare meg det. Så i en annen tråd at de prøvde å få til en strikke klubb. Det hadde vært noe det.
Chica Skrevet 11. mars 2009 #28 Skrevet 11. mars 2009 Ja, det er sikkert enkelt, men jeg forstår ikke oppskrifter. Så det jeg trenger er noen som kan sitte ved siden av meg å vise meg hvordan det skal gjøres eller forklare meg det. Så i en annen tråd at de prøvde å få til en strikke klubb. Det hadde vært noe det. Du har ikke noen venner som kan hjelpe deg da?
Berry Skrevet 11. mars 2009 #29 Skrevet 11. mars 2009 Så lyst å strikke denne, men er ikke så god på å lese oppskrifter, tror jeg må ta meg en tur til tante etter hjelp:D http://garnstudio.com/lang/no/visoppskrift...=10&lang=no
veslemøy Skrevet 12. mars 2009 #30 Skrevet 12. mars 2009 Eg har nyst blitt ferdig å strikke min første Marius genser ever. Brukte berre 3 veker på den (høres ut som eg ikkje hatt noko liv i løpet av den tida, men det har liksom gått av seg sjølv om kveldan) :gjeiper: Så no har eg fått den montert, vart veldig fornøgd med resultatet. men no blir det ikkje noko store prosjekter på ei stund...
Gjest Illiya Skrevet 13. mars 2009 #31 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har akkurat begynt på en lang jakke, som går til leggene. http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppsk...=71&lang=dk
Gjest Nuni Skrevet 22. mars 2009 #32 Skrevet 22. mars 2009 Nå fant ikke jeg bilder på nett, men jeg strikker en lue i vrangbord og sliter nå når jeg skal begynne med fellingen. Dere må gjerne se om dere kan hjelpe, har startet egen tråd på det her. Har også et sitteunderlag jeg holder på med som skal toves, har strikket 4 av disse, så hele familien har på hyttetur
Gjest *smak* Skrevet 27. mars 2009 #33 Skrevet 27. mars 2009 Jeg strikker tøfler som skal toves. Blir visst aldri ferdig med de Kanskje jeg skal begynne å fullføre alle prosjektene jeg begynner på, kjedelig når alt er halvveis. :klø:
Berry Skrevet 23. april 2009 #35 Skrevet 23. april 2009 http://garnstudio.com/lang/no/visoppskrift...d=1&lang=no snart ferdig med denne :D
Nika_83 Skrevet 23. april 2009 #36 Skrevet 23. april 2009 Babyteppe til familiens nykommer 20 rett, 20 vrang da jeg er helt håpløs på mønster men blir fint allikevel Bruker Dale babyull i naturhvitt...
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #37 Skrevet 23. april 2009 Jeg strikker dette babysettet fra Dale (s. 4), men ensfarget i kremhvitt. Er veldig glad i å strikke til små babyer- resultatet kommer så fort at man slipper å gå lei før man begynner på et nytt prosjekt! http://www.dale.no/dalegarn/dokumenter/203Baby_pdf_lav.pdf
Grønt blad Skrevet 24. april 2009 #38 Skrevet 24. april 2009 Nå strikker jeg lommebøker etter oppskrift fra Fin i formen.
Lovis Skrevet 24. april 2009 #39 Skrevet 24. april 2009 Strikker Hello Kitty genser til den minste. Må vel lage to, så storesøster blir fornøyd også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå