Gå til innhold

Linda sin dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var såååå koselig å være hos dere!! (som alltid)

:kose:

I dag skal jeg til Hafjell med jobben!! Det blir kjempemoro... Skal ha seminar,så blir det fest i kveld :skaal: Og så er det :sol: i dag! Det er så deeeeilig..

Skrevet
Det var såååå koselig å være hos dere!! (som alltid)

:kose:

I dag skal jeg til Hafjell med jobben!! Det blir kjempemoro... Skal ha seminar,så blir det fest i kveld :skaal: Og så er det :sol: i dag! Det er så deeeeilig..

Nei, er det sant? Vi skal til Hafjell med jobben neste helg, så dumt det ikke var samtidig!! Da skulle jeg spionert på deg.. :lur: Håper dere får det gøy! :)

Skrevet

Ååå det høres gøy ut :biggrin:

Kos dere masse :klemmer:

Skrevet
Nei, er det sant? Vi skal til Hafjell med jobben neste helg, så dumt det ikke var samtidig!! Da skulle jeg spionert på deg.. :lur: Håper dere får det gøy! :)

Så artig da! Hadde vært moro om det var samtidig ja ;) Det blir nok supergøy,jobber med de kuleste folka!

Ååå det høres gøy ut :biggrin:

Kos dere masse :klemmer:

Tuuusen takk,søte deg :kose:

Skrevet

Linda! Der er du jo! Som jeg har lett etter deg! Jeg var litt lite aktiv her i en periode, også var du plutseliig helt borte herfra! Men, der er du jo :hoppe:

Hva foregår? Ny dagbok og nytt navn? :klø:

Skrevet

Håper du har det gøy på Hafjell! :klemmer:

Skrevet

Kose deg masse på tur, vennen min :hug:

Glad i deg!! :kose:

Skrevet

God tur! Ikke gjør noe jeg ville gjort!

:skya:

Skrevet
Linda! Der er du jo! Som jeg har lett etter deg! Jeg var litt lite aktiv her i en periode, også var du plutseliig helt borte herfra! Men, der er du jo :hoppe:

Hva foregår? Ny dagbok og nytt navn? :klø:

Hei!!Så koselig å høre fra deg! :kose: Jeg meldte meg ut fra forumet,for det var så mange som var så slemme og ekle.. men så bestemte jeg meg for å henge for det meste her inne hos dere! Og så fikk jeg litt abstinenser... :sjenert:

SÅ koselig!Jeg har ikke sett deg,prøvde å spore ned da jeg kom inn igjen.. :)

Håper du har det gøy på Hafjell! :klemmer:

Tusen takk,søte Muffin! Jeg hadde det kjempegøy!!!

Kose deg masse på tur, vennen min :hug:

Glad i deg!! :kose:

Superglad i deg! :kose:

God tur! Ikke gjør noe jeg ville gjort!

:skya:

:fnise: Jeg er som regel veldig snill jente! Har det litt moro med dansekunnskapene til mannfolka på jobb da,det er gøy!

Skrevet

:bolledeig::strix: Har dere SETT tickeren min eller?!! :strix::bolledeig:

LITT kort tid igjen nå!! Blir litt stressa også....klarer jeg å bli kvitt røykekg mine i tide...? Begynner på Grete Roede i dag....

Skrevet (endret)

:bolledeig: Ikke lenge igjen nå! :bolledeig:

Du klarer det helt sikkert :Nikke:

Endret av dinedama
Skrevet

Tusen takk,DD! Jeg håper virkelig det......

Skrevet

jeg har trua!

heia Linda!

Skrevet (endret)

Takk,Plingo!! Det hjelper med litt heiing :fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Endret av ¤Linda¤
Skrevet (endret)

Takk for kos,Siljus! :kose: tilbake..

Det var kjempebra på kurs i går! Nå vet jeg akkurat hvor mange kcal jeg skal ha også,så da er det jo greit... Smartiparti med å møtes en gang i uka altså,da får en motivasjon til å fortsette :Nikke: Og så er det ikke så kjempekult å stå på stedet hvil på kg'ene -så en passer litt ekstra på i uka :fnise:

:sukk: Jeg hååååper sånn at dette funker, at jeg får bort deler av spekket som kom på før bryllupet...

Endret av ¤Linda¤
Skrevet

Heier :duskedame: på Linda for at hun skal komme seg i mål såpass hun blir gift (ikke de at jeg ikke tror du blir gift uansett om kiloene er der eller ikke :rodme:) og kommer inn til oss :danser:

Skrevet (endret)

Tusen takk,Hønemora!! Gleder meg til å joine dere ja... :fnise:

Kan jo uansett se på det på den måten her da:kroppen min blir veldig sunn av det her! Ergo:bra rugekasse for en liten bønne :duskedame:

Endret av ¤Linda¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...