Gå til innhold

Når gjorde sist kjæresten noe hyggelig for deg?


Gjest Complex

Anbefalte innlegg

Han overnattet hos meg i natt fordi jeg ikke hadde lyst til å sove aleine, til tross for at det betyr at han må stå opp en time tidligere for å gå på jobb. Jeg blir så glad av slike ting :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg og barna har hatt omgangsyken etter hverandre siden mandag og i går var det min tur....

mannen min reiste hjem fra jobb tidlig og laget middag til seg og barna som var blitt friske igjen :)

I dag er jeg fortsatt uvel, så mannen min har plassert meg på sofaen og tatt med barna ut for ake.. deilig å være litt alene når man ikke er helt i form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå. Vi hadde fest i går, og jeg er ikke i form i dag. Nå lager han frokost med egg og bacon. Så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem etter nattevakt klokka halv åtte i dag morges hadde han alt vært ute og måka så jeg kom meg inn i innkjørselen :rødme:

-Og i stad så hadde han kjøpt en ny 8GB USB-stick til meg, for han hadde oppdaga at den jeg hadde var på usle 128MB. Den nye hadde til og med "jente-mønster" på seg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Når jeg kom hjem fra butikk tur med 2 av ungene hadde HAN vasket gulvene:-) DET gleder et konehjerte hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For under en time siden! :)

Først ga han meg beskjed om at hvis jeg ville ta sol idag, skulle han kjøre meg og betale... :) Deilig med litt varme og farge i kinna! Hjalp litt på skuffelsen over at det snør.. IGJEN...

Han tok med seg handlelista og handlet mens jeg tok sol, og kom tilbake med blomster, sjokolade, og flaxlodd! :) Snille mannen min! :)

Ellers gjør han egentlig koselige, snille ting for meg nesten hver dag! :) Enten det er å hente ved, fyre opp før han drar på jobb, pakke dyna ekstra godt rundt meg, eller smøre lunsjen på kvelden... Er det rart jeg elsker han!? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

I går når jeg kom til kjæresten hadde han kjøpt en rød rose til meg :rødme: Og grunnen var at han jobbet 12 timer i går og skal jobbe 12 timer i dag også, så han mente jeg fortjente den siden det ikke ble noe kjærestekos i helgen! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mona_*

Akkurat nå, han rensa skia mine så de er klare til å gå på igjen, neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han lagde frokost til meg på sengen forrige lørdag. rose,favoritt jucien min,lys,nybake rundstykker<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...