Gå til innhold

Når gjorde sist kjæresten noe hyggelig for deg?


Gjest Complex

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe han gjorde, egentlig, men han ringte meg bare for å si at han gleder seg kjempemasse til helgen, at han gikk rundt og smilte pga. det. Vi skal ha kvalitetstid sammen. Da ble jeg ganske varm innvendig, jeg har savnet litt bekreftelse i det siste, men han er generelt veldig flink til å ta vare på meg, bare så det er sagt. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går før han gikk og la seg, skrev han dette til meg: "I dag var du så pen og smilet ditt var helt magiskt."

Det er sånne små ting som gjør hverdagen lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Da jeg kom hjem fra jobb til tom leilighet lå det en lapp fra samboeren min der det stod "Jeg er så utrolig forelska i deg jenta mi" :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en liten stund siden lå jeg på sykehus, og han var der med meg hele tiden, sov til og med oppi sengen min :rødme: var så utroligt fint å ha noen der, selv om jeg sov nesten hele døgnet...

Ellers så er han veldig oppmerksom og passer på meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady
Da jeg kom hjem fra jobb til tom leilighet lå det en lapp fra samboeren min der det stod "Jeg er så utrolig forelska i deg jenta mi" :rødme:

Åååh!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg satt godt tilbakelent i fanget hans mens vi så på film og hele tiden mens den varte, så koste han med håret mitt. Han begynte å småle og smile etterpå, for jeg så visst ut som huldra på håret. Jeg brukte lang tid på å børste ut floker, men det var verdt det. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg fikk melding når han var ute på pub en liten tur. Der stod det: Alt jeg klarer å tenke på er deg" - Da ble jeg varm innvending. Han pleide å sende meg slike melinger tidligere, men nå i det siste, så har det ikke vært så mye av det. Han er riktignok kjempeflink til å vise at han er glad i meg ellers. Senest i går sa han til meg at han er så forelsket i meg. Det er deilig. Vi har vært sammen i tre år. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle på nattevakt i dag, og han hadde kjøpt cherrytomater og sjokoladekjeks til meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger hjemme og er syk idag. Og når han kom hjem hadde han kjøpt masse godt til meg,bl.a. sitronbrus som jeg er nødt til å ha når jeg er syk,sjokolade osv :rødme:

Han er hærlig! Lager middag til meg hver dag,passer på at jeg ikke fryser,han ordner rett og slett det meste for at jeg skal ha det bra til enhver tid :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Var på jobbintervju på mandag, og fikk jobben :) Da jeg kom hjem til han på kvelden møtte han meg med et glass vin og biffmiddag med fløtegratinerte poteter. Utrolig koselig gjort :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bestandig_søt

Sambo er bestandig flink til å sette pris på meg, og det er herlig, en dag jeg stidde opp tidligere enn han hang det en lappe på badet om hvor glad har er i meg :rødme: Tirsdag kom han også hjem med roser bare fordi :rødme: Jeg er så glad i sambo og synes slike småting som at han rydder opp etter middag å lager en kopp kaffe til meg er det søteste, men en blomsterkvast eller lappe i ny og ne er ikke å forakte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest farge

Etter mye tenking kom jeg ikke på en dritt.. hmm... Nope! Nada.

Fikk en liten oppmerksomhet på valentines, det var koselig. Men det var nok mer plikt enn for å gjøre noe hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest i går kveld, jeg hadde sen vakt og han skulle ut med kamerater.

Kom hjem til druer og sjokolade på bordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjest_*

Han hjelper meg mye med fag på skolen som jeg ikke er så god i, fordi han ikke vil at jeg skal bli lei meg(for å gjøre det dårlig), og for at jeg skal få muligheten til å gjøre det jeg vil i livet. Og i går masserte han meg i en halvtime, han spurte til og med om jeg ville han skulle massere mer. Han er så søt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår :D

Vi har hatt det litt slitsomt i forholdet i det siste, så han tok meg med på badeland :D Vi blir begge i kjempe godt humør. Han syntes jeg er kjempepen med vått hår og kropp og i bikini, og jeg det samme om han i badeshorts. :) Satt i boblebad, og han tulla med meg, og heiv meg rundt i vannet. Også sklei vi i vannsklier sammen og hadde det kjempehyggelig. Etter det hadde vi "date" hjemme hos meg med mc-er`n mat :P Var hyggelig selv om det ikke var den beste maten :)

Idag skal vi dra og bowle og spille billijard med bestekompissen hans :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg syntes alle burde lese denne tråden for å se hvordan et godt forhold skal være. Alle fortjener slike ting som dette i ny og ne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg syntes alle burde lese denne tråden for å se hvordan et godt forhold skal være. Alle fortjener slike ting som dette i ny og ne

Bortsett fra single da, vi burde holde oss unna denne tråden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...