Gå til innhold

Celica skal bli mamma til en liten jente :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste av oss sitter i alle fall og følger med og håper det går bra, Celica. Vær du sikker! :)

Så koselig :) Går bare rundt å venter jeg nå. Men jo mer man tenker på det, jo lenger tid tar det virker det som. Skulle ønske jeg bare kunne "glemme" det litt, men det er jo helt umulig ;)

Menssmerter var i alle fall sånn min fødsel begynte sist :jepp:

Er nok i alle fall modning på gang, om ikke annet.

Ja, nå har vi vært ute å kjørt på humpete vei. Og etter at jeg kom inn å satt meg ned har jeg hatt sterke menssmerter i korsryggen og framme. Håper det er noe som tar seg opp, eller iallefall at noe modnes litt ;)

Annonse

Nå skulle bebis vært ute, får håpe det skjer noe med deg snart! :D

Gleder meg til å se det skjer noe :D

Ja, det hadde vært greit å fått til termin. Men så er det jo veldig få som får da også. Får bare håpe på at det skjer noe i natt da. Har virkelig ikke lyst å gå så lenge på overtid. Skal ikke ut i permisjon heller, og ferien min er ferdig 17. juli- så det hadde vært glimrende om hun kom snart :)

Har enda ikke skjedd noe her. Rekner ikke med at det skjer noe enda heller, helt sikkert ikke før i slutten av uka- om ikke lenger :P Jeg skal til jordmor i morgen tidlig da, men er sikker på at det ikke er noe modning enda. Best å innstille seg på det, så slipper jeg å bli skuffet. :)

Men dagene går ufattelig seint synes jeg. Synes det gikk litt seint de siste dagene før termin også- men å gå på overtid er jo MYE verre.. Huff, får krysse fingrene for at hun bestemmer seg for å komme ut snart da!

:duskedame: Heie ut bebis! :duskedame:

:duskedame: Kom igjen Sunniva :duskedame:

Hehe, hadde det bare vært så lett! Nå har jeg vært ute å gått litt tur også. Får prøve med noe :sengekos: i kveld.. I morgen skal jeg vaske hele huset til foreldrene mine- kanskje det også kan hjelpe litt på?! ;):fnise:

Du må ikke slite deg ut når du skal vaske da ;) Jeg skal rundvaske i dag jeg og; og skal selvfølgelig krysse fingre og tær for at babyen kommer snart! :jepp:

Nå er jeg akkurat ferdig med å vaske huset. Nå gjenstår bare leiligheten så er alt rent og klart :)

Annonse

Oversikt fra kontrollen idag:

08.07.09, 40-ukerskontroll hos jordmor:

Vekt: 79 kg

BT: 115/80

Symfyse fundusmål: 36 cm

Leie: HF (hode festet)

Notater fra jordmor: Mindre liv, skjededel 1 cm.

Jordmor var ganske sikker på at jeg kom til å føde i løpet av helga- så får håpe det stemmer iallefall. Hun mente alt var klart- det var bare å gå og vente på rier nå. Jeg har lenge sagt hun kommer den 9. juli, så blir spennende å se om det skjer noe i uka :)

Hvis det skulle ha seg sånn at jeg går over helga også, så blir jeg sendt til overtidsvurdering på sykehuset. Men jordmor mente jeg ikke ville bli satt igang før 20. juli da. Og det er jo kjeeempe lenge til. Pluss at jeg begynner på jobb igjen 22. juli..hmm, må gjerne ta meg lenger fri jeg da :fnise: Håper på det beste- at hun kommer av seg selv!

Nå er jeg akkurat ferdig med å lage middag: kyllingform, pastasalat og potetbåter i ovnen. Har også skrelt jordbær til dessert. Det skal bli godt!!

Har igjen å støvsuge og vaske leiligheten her nå + å tørke støv. Såå kan jeg legge meg ned på sofaen å slappe av for kvelden ;)

Nå er jeg akkurat ferdig med å lage middag: kyllingform, pastasalat og potetbåter i ovnen. Har også skrelt jordbær til dessert. Det skal bli godt!!

Har igjen å støvsuge og vaske leiligheten her nå + å tørke støv. Såå kan jeg legge meg ned på sofaen å slappe av for kvelden ;)

wow, du er flink! Høygravid og driver å vasker og styrer. Skikkelig husmor! :jepp: Men det er bare positivt ment ;)

wow, du er flink! Høygravid og driver å vasker og styrer. Skikkelig husmor! :jepp: Men det er bare positivt ment ;)

Det er jo bare noe man somregel må gjøre, så sant den bedre halvdel ikke gjør det da. Men jeg er litt "perfeksjonist", og vil helst gjøre det på min måte- så han slipper ikke akkurat til når det kommer til vaskinga :ler: Men jeg må vel gjerne begynne å lære meg å legge litt av ansvaret over på han også, iallefall nå når det kommer en liten baby i hus. Heldigvis er han villig til å være med å hjelpe når det gjelder husarbeid. Verste er jo hvis man har en mann/type som ikke gidder å gjøre en dritt! :nei:

Annonse
Det er jo bare noe man somregel må gjøre, så sant den bedre halvdel ikke gjør det da. Men jeg er litt "perfeksjonist", og vil helst gjøre det på min måte- så han slipper ikke akkurat til når det kommer til vaskinga :ler: Men jeg må vel gjerne begynne å lære meg å legge litt av ansvaret over på han også, iallefall nå når det kommer en liten baby i hus. Heldigvis er han villig til å være med å hjelpe når det gjelder husarbeid. Verste er jo hvis man har en mann/type som ikke gidder å gjøre en dritt! :nei:

Er sånn som pleier og rydde og vaske selv, orker ikke ha masse dritt rundt meg. Og jeg er også sånn som må gjøre det på min måte :fnise:

Men ja, han må gjøre en del snart han også, dere begge kommer til å ha nok å gjøre med bebisen, men du må amme så du har jo litt mer ansvar ;p

Ikke sant, det er det verste! Jeg er glad for at kjæresten min gidder å gjøre ting, og at han er så snill og gjør noe om jeg sier i fra :ler:

Hvordan går det i magen din da, noe aktivitet? :D

Er sånn som pleier og rydde og vaske selv, orker ikke ha masse dritt rundt meg. Og jeg er også sånn som må gjøre det på min måte :fnise:

Men ja, han må gjøre en del snart han også, dere begge kommer til å ha nok å gjøre med bebisen, men du må amme så du har jo litt mer ansvar ;p

Ikke sant, det er det verste! Jeg er glad for at kjæresten min gidder å gjøre ting, og at han er så snill og gjør noe om jeg sier i fra :ler:

Hvordan går det i magen din da, noe aktivitet? :D

Hehe, godt det ikke bare er meg altså. ;)

Det er mye mindre liv i magen, men det er nok fordi det er så trangt. Men hun sparker litt om kveldene når jeg ligger i senga og skal legge meg :)

Hehe, godt det ikke bare er meg altså. ;)

Det er mye mindre liv i magen, men det er nok fordi det er så trangt. Men hun sparker litt om kveldene når jeg ligger i senga og skal legge meg :)

aw :') du får nyte den siste tiden, plutselig er hun ute :D

og da må du gi oss en rapport :happy:

aw :') du får nyte den siste tiden, plutselig er hun ute :D

og da må du gi oss en rapport :happy:

Ja, skal prøve på det. Er ikke så lett å gå rundt å nyte tiden heller når en bare går å venter på at noe skal skje. Selvsagt skal dere få rapport :) Skal ha med meg pcen på sykehuset- det er jo trådløst nett på pasienthotellet! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...