Gå til innhold

Phineas sin dagbok :)


Phineas

Anbefalte innlegg

:hoppe: for ny ring til mannen og mye bryllupsinnkjøp. Det er så gøy å få slike ting gjort. :Nikke:

:fnise: Det er jo slike ting man skal ha inni ringen, noe som betyr noe for dere begge. ''Din xxx'' synes jeg blir veldig kjedelig, spesielt for oss som har en dialekt som overhodet ikke passer inn med ''din xxx''. Ingen sier det her liksom.

Håper du finner sko til minsten, om enn ikke i din by så forhåpentligvis i nabobyen! :jepp:

Utrolig godt å få slike ting unnagjort, da slipper jeg å tenke på DET hvertfall... :jepp:

Hehe, ja det slo oss her en kveld, etter å ha grublet i evigheter, med forslag som "The End", "Game over Dude" og "The point of no return"... :skratte: Hvorfor ikke bare ha "Hønki sin" og "Fru Hønki sin". Enkelt og greit, og litt småmorsomt for oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte: Det hadde vært noe det! *hihi*

Rett etter at vi hadde forlovet oss kjøpte min kjære en t-skjorte hvor det var bilde av en mann, en dame i brudekjole og en baby der det sto: Game over dude! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Det hadde vært noe det! *hihi*

Rett etter at vi hadde forlovet oss kjøpte min kjære en t-skjorte hvor det var bilde av en mann, en dame i brudekjole og en baby der det sto: Game over dude! :fnise:

Haha, samme t-skjorten som eldstebroren min fikk i bryllupet sitt! Genial skjorte, jeg lo så jeg grein! (Nesten hvertfall...) :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig godt å få slike ting unnagjort, da slipper jeg å tenke på DET hvertfall... :jepp:

Hehe, ja det slo oss her en kveld, etter å ha grublet i evigheter, med forslag som "The End", "Game over Dude" og "The point of no return"... :skratte: Hvorfor ikke bare ha "Hønki sin" og "Fru Hønki sin". Enkelt og greit, og litt småmorsomt for oss ;)

:ler: :ler: så genialt!!! At ikke jeg tenkte på det... for det er jo i grunn kjedelig med din xxx osv i ringen.. men men... gjort er gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: :ler: så genialt!!! At ikke jeg tenkte på det... for det er jo i grunn kjedelig med din xxx osv i ringen.. men men... gjort er gjort ;)

:fnise:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Nå nærmer det seg foooort for deg Devilina!! :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøvetime hos frisør på fredag. Morsomt :)

Finner ikke sko til hverken meg eller Minsten... Dèt er litt verre...

Ooooohhhh, det nærmer seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, action... :tristbla:

Hun som er forloveren min ble innlagt på sykehus idag, med mistanke om blindtarmbetennelse. Det var ikke det, fant de ut da de opererte, men en byll på eggstokken. Så nå ligger hun neddopa til de grader, med dren... Stakkars lille snuppa mi... :tristbla:

Snakket med henne isted, og hun bekymret seg så fælt for om hun kom til å bli i form igjen, slik at hun kunne bli med i bryllupet, og hjelpe meg med bryllupskaken. Jeg sa at hun bare skulle tenke på å bli frisk, og den kaken skulle jeg ordne selv! (Ikke at jeg har den minste snøring på hvordan i helsike jeg skal få til det, men jeg får vel finne på noe lurt)...

*krysser fingre og tær for at hun blir frisk igjen til neste helg*!! Kan jo ikke gifte meg uten henne... (Joda, kan jo det, men det blir jo veldig dumt om hun ikke kan bli med da...)

Ellers så er sko til både meg og Minsten i boks, heldigvis. Og jeg og datteren min var hos frisøren på prøvetime idag, og vi kommer til å bli så fiiiiine! ;)

Spurte henne hva det ble kostende, å ordne håret på meg, frøkna mi og forloveren. Hun stenger jo hele sjappa så vi kan ordne oss der, og vi skal møte opp i halv ti tida om morran. Så da har vi ca tre timer på oss.

Siden vi er firmenninger (noe jeg ikke var klar over.. hehe), så fikk jeg en fantastisk pris, på 1500 kroner. Det er jo INGENTING!! :hoppe::hakeslepp:

Nei, nå skal jeg finne senga. Opp tidlig i morra, for folket kommer for å hente Mannen, han skal drikkes ut i morra... Spent ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeeeei...

Var på besøk hos forloveren min på sykehuset igår, hun var absolutt IKKE i form... Neddopa på morfin med veldige smerter.. Så igår så jeg veldig mørkt på alt, kunne ikke se for meg at jeg skulle gifte meg uten henne. Var innom tanken på å utsette bryllupet faktisk.. :sukk:

Og idag, da jeg fikk beskjed fra mannen hennes om at hun ikke ville ha besøk idag, så ble jeg hvertfall redd.. Tenkte at hun hadde blitt verre... Stakkars, stakkars pia mi... :(

Men så fikk jeg mld fra henne i åttetida ikveld, om jeg ikke kunne komme på besøk. Jeg dro med en gang. Hun var heldigvis pittelittegranne bedre :) Legene hadde sagt at det gikk fremover, men det gikk sakte. Så nå har jeg et lite håp om at hun kan bli med likevel, om enn i rullestol. :)

*krysser fingre og tær kjempehardt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Idag har vært en skikkelig drittdag, dritthumør og drittPMS... :frustrert:

Har ordnet med noen andre som skal ta bilder, noen andre til å lage bryllupskaken, og noen andre til å hente og levere blomster rundt omkring. (Siden dette skulle egentlig forloveren min og mannen hennes hjelpe meg med). Så da er det heldigvis i boks. Blir jo ikke slik jeg tenkte meg da, men bare det blir så...

Var på sykehuset for å besøke henne ikveld, og hun er heldigvis mye bedre. Så hun blir nok med på lørdag, om enn noe redusert, og kanskje ikke hele dagen. Men bare hun blir med i kirka, så skal jeg være strålende fornøyd! :nigo:

Det verste er at alt er så uvisst. "Kan hun bli med? Blir hun bra nok til det? Hva kan hun gjøre, og hva kan hun ikke gjøre? Blir hun med hele dagen? Kan hun bli med til frisøren?"

Jeg er nemlig en slik person som skal ordne alt, helst IGÅR, og som holder på å bli gal av å gå slik og ikke vite 10000% sikkert... :scorpis:

Meeen, jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og se hva som skjer... *sukk*

Det viktigste uansett er jo at hun blir frisk!! :skya:

Ohhhhh, FIRE DAGER IGJEN BARE!! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært enda, så spennende å lese om hvor mye du har gjort på kort tid. Og ikke minst, alt du har handlet for en billig penge. :)

Også er det ikke mange dagene igjen heller! :Nikke:

Krysser fingre for at venninnen din kommer seg på beina kjapt og kan være med deler av dagen iallefall.

Masse lykke til! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært enda, så spennende å lese om hvor mye du har gjort på kort tid. Og ikke minst, alt du har handlet for en billig penge. :)

Også er det ikke mange dagene igjen heller! :Nikke:

Krysser fingre for at venninnen din kommer seg på beina kjapt og kan være med deler av dagen iallefall.

Masse lykke til! :5:

:goodbye: Koselig med besøk! :)

Nei, nå går dagene fort.. Kjenner jeg har problemer med å sovne om kveldene, hjernen surrer og går på høygir.. Hehe.. Og i morra skal vi inn til kirka og snakke med presten.. :sjenert:

*krysser oxo fingre*

Takk takk! :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i kirka idag, og gått gjennom vielsen. Pappa som skal følge meg opp var oxo med, så fikk vi gjennomgått det meste ;) Øvde oss på å gå opp gulvet, ungene skulle gå før oss. (Jente på ti, og gutt på 4,5) Og som forventet så begynte Gutten å tulle.. Så han nektet rett å slett å bli med opp han! Hehe.. Jaja, det får gå som det går, det er jo unger det er snakk om her.. Nekter han å gå opp på lørdag oxo, så får han bare nekte, så kommer han vel tuslende etter tilslutt.. ;)

Frøkna synes det var kjempestas da, og det blir vel enda morsommere på lørdag, når det er masse folk der for å se på.. Litt glad i oppmerksomhet sjø ;)

Gikk gjennom selve ekteskapsinngåelsen ja, og jeg ble nesten litt rørt bare av det jeg... Hehe... ;) Lurer på hvordan det skal gå på selve dagen... :trist:

Fikk litt panikk idag da, da vi fant ut at sju kaker på 60 stk blir for lite, hvertfall når vi ikke har middag først... Så da hiva jeg meg rundt og ordnet to kaker til, kanskje tre, samt hjemmelaget karamellpudding, sjokolademousse, sjokoladepudding og fruktcocktail. Det bør vel holde vel?

Nå er det bare tre dager igjeeeeeeen!! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei! :vinke:

Nå har jeg lest igjennom hele dagboka di, og er glad for at jeg fant den idag for da kan jeg si;

Imorgen skal du gifte deg! :hoppe::danser:

Lykke til, kos dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: :strix: nå er dagen her!!!!!!!!! :strix: :strix:

håper dagen blir alt du drømte om og litt til.

Til lykke med dagen og framtiden!!!! :hoppe:

:hug:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! :)

Vi hadde en helt fantastisk dag, kunne ikke blitt bedre! (Mer sammendrag kommer senere)

Bilder kan dere se på bloggen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fine dere alle var!! Nydelig kjole og kjempefin bukett! :sjenert:

Har sett på calla liljer selv , men aldri vurdert en slik "design"...veldig fin! Tror jeg skal se litt nærmere på en slik! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine dere alle var!! Nydelig kjole og kjempefin bukett! :sjenert:

Har sett på calla liljer selv , men aldri vurdert en slik "design"...veldig fin! Tror jeg skal se litt nærmere på en slik! :jepp:

Takk :) Ja, de callaliljene var nydelige. Enkelt og fint ;)

Her kommer et lite sammendrag;

Fredagen var det kun stres, mas og kav med å få i orden alt til dagen etter. Kjørte Mannen og Minsten til mamman min, for de skulle ligge der om natta. Pyntet lokalet, handlet inn siste rest. Spiste frokost halv tolv på kvelden... Hehe..

Da jeg kom hjem den kvelden, DA kom nervene... :haar: Ikke for at jeg skulle gifte meg, men jeg var LIVREDD for at kjolen skulle revne... Hehe. Da jeg var innom mamma onsdagen, så merket vi nemlig at den var litt løs i ene sømmen bakpå ryggen. Vi sydde den ekstra godt fast da, og mamma sa at hvis den revnet nå, så skulle hun gå på hendene opp kirkegulvet. :ler: Men uansett ble jeg nervøs..

Fikk da sove tilslutt, nærmere halv to.

Så kom morgenen, startet med at jeg nesten forsov meg... :sjenert: Hadde det ikke vært for at Eldstefrøkna hadde på alarmen, så hadde jeg sovet videre jeg.. :overrasket:

Dusjet og ordnet oss, hentet forloveren min, og dro til frisøren. Der ble vi ordnet og fikset og stylet etter alle kunstens regler, og litt før ett kom pappa og hentet oss. Da var jeg så nervøs at jeg holdt på å kaste opp.. :/

Satt stiv som en stokk i bilen, for å ikke sprenge ut kjolen... Hehe..

Kom frem til kirka, stilte oss opp, og gikk inn da de begynte å spille.. Fant plassene våre, ble gifte, og satte oss sammen etter selve ekteskapsinngåelsen. Da begynte organisten å spille "You raise me up", sammen med en på kornett/klarinett/noe sånt. Vi satt bare og smilte og så på hverandre, og musikken var så nydelig, at Mannen begynte å grine.. :rødme: Og da han begynte, begynte jeg oxo.. :grine: Så vi satt da der og småsnufsa. ;)

Ble ferdige, gikk ut, og stilte oss opp ved utgangen slik at folket fikk gratulert oss. DA begynte jeg å grine... Hehe.. Spørs om det var alle nervene som kom ut da.

Det var vel egentlig det som var verdt å fortelle.. Hehe.. Vi tok med forlovere og unger ut og spiste middag etterpå, koste oss skikkelig. Dro til lokalet, og ble ønsket velkommen av gjestene ;) Ble masse kaker, og folk holdt taler. Sånn standard bryllup ;) Var veldig koselig og veldig fint :)

I halv ellevetiden kom de som skulle spille. De skulle starte med Shania Twain sin "You`re still the one", som vi skulle danse til. (Vi hadde ikke hørt de spille før, men hadde fått mange anbefalinger om å bruke disse folkene). De skulle vi IKKE ha hørt på... De kunne ikke synge, ikke spille, og ikke kunne de engelsk heller... De ødela helt sangen vår... :( Mange som klagde på musikken, og det skjønner jeg jo... Ble til at folk satt mest ute... Utrolig flaut egentlig, måtte beklage til de som spilte... Uansett, skal IKKE leie inn de flere ganger hvertfall!

Avsluttet festen i totida. Vi hadde fått hotellovernatting i gave hos forloveren min, og vi dro dit. Da var det rett av med kjolen, det traaaaange korsettet og bh`en. Slengte med ned i en stol, og pustet med magen igjen. ;) Sa til mannen; "Nå er vi gifte, så nå gjør det ingenting om du ser meg sånn" ;) Tok en dusj, og rett i seng. Trøtte og slitne, men utrolig fornøyde med hele dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere hadde en flott dag, bortsett fra det med musikken da. Kjedelig når sånt skjer, det er jo liksom musikken som holder festen igang.

Masse lykke til som ektepar! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som om dere hadde en fantastisk dag! :hjerte: Sånn bortsett fra musikken da, men det trenger vi ikke å dvele mere over. ;)

Kjempefine bilder av dere! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...