Gå til innhold

Phineas sin dagbok :)


Phineas

Anbefalte innlegg

:skya::strix::nigo::bolledeig:

Brudekjolen min OG brudepikekjolen kom idag, og de var nyyyydelige begge to! Satt som noen skudd, og er bare kjempefine!

Ble så lettet og glad :biggrin:

Hvis jeg skulle ha noe å klage på, så må det være at kjolen min ikke er sånn glinsende silke, men matt silke... Det var litt kjipt da.. Men helt greit, den er hvit der den skal være hvit, og svart der den skal være svart.

*storfornøyd*

Hehe, har gått frem og tilbake med meg selv nå, for å finne ut om jeg er virkelig så fornøyd som jeg tror jeg er... Saken er at siden kjolen er matt, og ikke i glinse-stoff, så passer den ikke så bra til kjolen til Jenta... MEN, jeg plasserte den ved siden av dressen til Mannen, og de passa jo kjempebra sammen! Og da jeg holdt begge kjolene oppe slik at de fikk sol på seg, så vistes det ikke så godt..

Så nu tror jeg at jeg er kjempefornøyd igjen... Hehe...

Kunne lagt ved bilde, men hvordan i huleste får jeg til det da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, har gått frem og tilbake med meg selv nå, for å finne ut om jeg er virkelig så fornøyd som jeg tror jeg er... Saken er at siden kjolen er matt, og ikke i glinse-stoff, så passer den ikke så bra til kjolen til Jenta... MEN, jeg plasserte den ved siden av dressen til Mannen, og de passa jo kjempebra sammen! Og da jeg holdt begge kjolene oppe slik at de fikk sol på seg, så vistes det ikke så godt..

Så nu tror jeg at jeg er kjempefornøyd igjen... Hehe...

Kunne lagt ved bilde, men hvordan i huleste får jeg til det da??

Albumet mitt.

På det første bildet er kjolen min til venstre, kjolen til Frøkna til høyre.

På det andre bildet er kjolen til Frøkna til venstre, min i midten, og dressen til Mannen helt til høyre...

På det siste bildet er dressen til Mannen og kjolen min..

Noen med synspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for kjole som passer! :hoppe:

Jeg er enig i at kjolen passet best til dressen til mannen og er det ikke det som teller? :fnise: Jeg synes ikke det gjør noe at din og Frøkna sin kjole ikke er helt like så lenge du og mannen passer sammen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for kjole som passer! :hoppe:

Jeg er enig i at kjolen passet best til dressen til mannen og er det ikke det som teller? :fnise: Jeg synes ikke det gjør noe at din og Frøkna sin kjole ikke er helt like så lenge du og mannen passer sammen. :Nikke:

Jo, det er nok det som teller ;) Kjolen til Frøkna passer kjempefint med dressen til Gutten, så det blir jo temmelig stilig oxo ;) Så jeg er kjempefornøyd jeg!

Tok med kjolen inn til mamma idag, hun skal "redigere" den litt, slik at den blir helt perfekt. Hun var helt imponert over at jeg kun betalte 9,50 for en sååå fin kjole, og til og med i ekte silke! :sjokkert: (Hun testet den... Hehe.. ;) )

Fantastisk, er råfornøyd selv oxo :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oj!!! :hoppe:

Her skal jeg si det gikk unna... og alt skal planlegges på 5 mnd..... skal si du er effektiv :nigo:

Ikke lest her før, så da her jeg gjort min plikt å tatt turen innom. Ikke lenge til det bare er 2 mnd igjen.... tiden flyr.

Kjempe nydelig kjole du hadde funnet deg, var litt lik min, bare jeg har rød/rosa broderi på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj!!! :hoppe:

Her skal jeg si det gikk unna... og alt skal planlegges på 5 mnd..... skal si du er effektiv :nigo:

Ikke lest her før, så da her jeg gjort min plikt å tatt turen innom. Ikke lenge til det bare er 2 mnd igjen.... tiden flyr.

Kjempe nydelig kjole du hadde funnet deg, var litt lik min, bare jeg har rød/rosa broderi på :)

Hei! Hyggelig med nytt besøk :goodbye:

Tiden flyr ja, begynner å bli spent nå... ;) Er ikke så mye og oppdaterer denne dagboken for tiden, for det står ganske så stille i handlingen.. :fnise: Må vente til det nærmer seg enda mer, for å handle inn siste rest. Men er godt å være kommet så langt da :)

Takk! Er storfornøyd med kjolen selv! Og godt er det! :)

Endret av Phineas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt action må man ha... :gjeiper:

Saken;

Hadde hatt smerter i brystet siden ett-tida idag, som kom og gikk. Da jeg kom tilbake på jobb i tretida (Jada, dobbeltvakt og greier) så ble det verre. Og da jeg og hjemmehjelpa møttes, så ble det enda verre igjen. Begynte å slå seg utover venstrearma da, ble helt nummen og kjente jeg ble iskald inni hånda lixom.. Satt rolig ei stund, så roet det seg.

Så gikk vi opp i andreetasjen, og da ble det skikkelig ille. Fikk skikkelig press over brystet, og ble tungpustet.. Så da ringte hun jeg var sammen med til legevakta. Legevakta sendte en ambulanse. Følte meg skikkelig glup, hjemmesykepleien på jobb, blir hentet i ambulanse.. Juhuuu.. =P

Ble lagt på båre, fikk klistret på meg EKG, blodtrykksmåler, fikk Nitro og AST. Hehe..

Kom på sykehuset, ble undersøkt av legen. Han var 80% sikker på at det ikke var hjertet, men for å virkelig utelukke det, så ville han legge meg inn. *neeeei*

Men jeg måtte bare gi meg. Kom sykepleier og tok blodprøver og satte inn veneflon. Så ble det venting, venting og mer venting.

Legen kom, sa at alt egentlig så bra ut, så jeg kunne bli utskrevet, hvis jeg dro hjem og tok det med ro. (Da sier vi ikke høyt at det første jeg gjorde da jeg kom ut, var å ringe på jobb for å høre om jeg skulle komme og ta over igjen.. =P )

Nå er jeg hvertfall hjemme igjen, skal sitte i sofaen og sløve resten av helga nå tenker jeg.. =)

Var litt skummelt mens det stod på da, skal innrømme det... Så var greit at det _ikke_ var hjertet. Litt for tidlig det tror jeg...

*sukk* Nok action for en dag det vel? Vært litt dumt å gått hen og krepert, sånn knappe to måneder før bryllupet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes skremmende ut :hakeslepp: Godt det gikk over da.

Ja, det var nesten litt skremmende.. Fikk det igjen i går kveld da, men det var ikke så ille som på fredag.. Heldigvis. Har fri frem til fredag nå da, så nå skal jeg bare bruke dagene til å slappe av på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar: Huff, det hørtes virkelig skummelt ut! :redd: Men det var nå bra at det gikk godt, da! :Nikke:

Håper du klarer å slappe litt av denne uken. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:haar: Huff, det hørtes virkelig skummelt ut! :redd: Men det var nå bra at det gikk godt, da! :Nikke:

Håper du klarer å slappe litt av denne uken. :klem:

Takk :)

Tror jeg fikk meg en støkk, for fikk det tilbake igjen i går kveld. Er livredd for at det skal være tette blodårer eller noe, selv om det er sikkert ikke det da... :fnise:

Så jeg snakka med Mannen igår, om at nå, NÅ er det slutt! Ikke noe mer godis på hverdagene, (vi er noen skikkelige godtegriser begge to... :wink: ), og jeg skal begynne å røre litt mer på meg! Haha lixom... :blush: (Men jeg begynte på den der 8 Min Abs igjen i går kveld da, sånn for å stramme opp magen litt ;) Og jeg VET at den funker, så får vi se hvor lenge jeg holder på med det.. Jeg har litt dårlig selvdisiplin... :icon_lol: )

Så nå sitter jeg og moter meg opp til å ta på meg klær, og å gå ut en tur... Litt rask gange hjelper vel på det oxo? :nigo:

Ha en flott tirsdag alle sammen! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Våknet i går, ti over halv åtte, med DE klinkisene! Lys våken, null sjans for å få sovet mere. Hadde en sterk mistanke om at jeg skulle drikkes ut ;) Og joda, i nitida kom Linn, forloveren min, med en slik russe-ropert, som det er sirene på. Stilte seg utenfor døra, og slo den på. Dermed var startskuddet igang... ;)

Ble hentet klokka ti (tror jeg) med Harley. Ble en kjøretur rundt om i byen, før han kjørte meg til Seivika. Der stod Linn og ventet med den fine pynta bilen. =)

Så ble det å kjøre litt rundt, før jeg fikk bind for øynene, og plassert foran rattet. Skulle få prøve å kjøre i blinde.. Hjelp.. Skuldrene helt opp til hårrota, dæsken det var ekkelt! Men det gikk fint, jeg kjørte ikke på noe ;)

Så kjørte vi og hentet en annen venninne, før jeg igjen fikk bind foran øynene, og øreklokker over ørene. Kjørte litt rundt omkring, før vi stoppet. Ble ført inn en plass, kom en mann og tok på meg en vest, før jeg fikk ta av bindet. Det første jeg så, var et meeeeegahelikopter... "Hæreguud, skal ikke ut og fly helikopter vel?!?!"

Neida, da så jeg det stod lina opp en rekke med "lekefly" bortover. Skjønte jo fort at vi var på flyplassen, og at vi skulle ut og fly småfly! Fantastisk! Fy søren, det var så bra!! Meeegafornøyd! (Og satt nesten på gråten oppi flyet, for jeg tenkte på Linn, som trosset sin enorme flyskrekk og ble med!)

Etter det, så kjørte vi til Piren, der resten av gjengen ventet på oss ombord på MS Hagbart Waage. :biggrin:

Da var det båttur på menyen, med reker og loff, drikking, og litt fisking.

Hadde nydelig vær, og alt var bare helt fantastisk! =D

Etterpå fikk jeg dra hjem og dusje, før det ble grillfest i hjemme hos Linn og mannen.

Havna ut på byen etterhvert, og da det stengte ble jeg fulgt hjem av en kompis, siden jeg hadde sånn ca tre tusen i promille. Tror jeg hadde ligget i ei grøft dagen etter, hadde det ikke vært for han.. ;)

Alt i alt, dagen kan summeres opp med ett ord; FANTASTISK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så utrolig gøy med utdrikningslag! Det hørtes ut som en fantastisk dag, selv om du hadde 3000 i promille. :fnise:

Hvordan går det med planleggingen for tiden?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille Eden

Hei! innom å leser litt i dagboka di jeg! :)

Så gøy med utdrikkingslag da, det hørtes ut som en super dag! Det må ha vært så gøy å fly i småfly! :Nikke:

Hvor er det dere skal ha festen deres (eller middagen mener jeg) skal dere ut på resturant eller blir det hjemme? :)

Hvor gamle er dere?

:fnise: Skulle tro det var et 2.gradsforhør.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så utrolig gøy med utdrikningslag! Det hørtes ut som en fantastisk dag, selv om du hadde 3000 i promille. :fnise:

Hvordan går det med planleggingen for tiden?

:klem:

Ja, fy søren. Det var en helt suuuuper dag! :danser: Og jeg er superfornøyd! Hadde ikke forventet halvparten av det som skjedde! :) (Heller ikke at jeg fikk 3000 i promille... :ler: ) Og jeg hadde fylleangst helt til idag! Begynner å bli for gammel for rølpefylla kjenner jeg.. ;)

Planleggingen er lagt på is, det som er igjen er det som vi må ta sånn ca rett før. Så egentlig føler jeg at det står litt stille, og begynner å bli litt stressa pga det... Hehe. Men jeg vet jo at det ikke er noe mer jeg kan få gjort før det nærmer seg enda mer.. ;)

:klemmer: til deg :)

Endret av Phineas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! innom å leser litt i dagboka di jeg! :)

Så gøy med utdrikkingslag da, det hørtes ut som en super dag! Det må ha vært så gøy å fly i småfly! :Nikke:

Hvor er det dere skal ha festen deres (eller middagen mener jeg) skal dere ut på resturant eller blir det hjemme? :)

Hvor gamle er dere?

:fnise: Skulle tro det var et 2.gradsforhør.. :ler:

:velkommen: Alltid hygelig med nye tittere ;)

Ja fy søren, å fly i småfly var en oplevelse for livet! Helt sinnsykt!! :bolledeig:

Middagen kommer vi til å ta på restaurant. Orker ikke å dra hjem for å lage middag jeg nei ;) Og pittelitt fint må det jo være ;)

Vi er 30 og 28. (Eller, snart 31, og snart 29. Jeg har bursdag i helga... Ett år igjen til 30-årene... :bond::fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å leser litt her, lenge siden jeg har tatt en tur innom. Hørtes ut som du hadde en knall dag på utdrikningslaget :)

Lurer på hvordan min blir :lur:

Har selv en følelse at min dag er den 6 juni...hmmm.....

Godt han kompisen din kunne hjelpe deg hjem... er leit å ha grøfte fyll... snakker av erfaring.. og til mitt forsvar... russetiden 2000 ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...