Gå til innhold

Phineas sin dagbok :)


Phineas

Anbefalte innlegg

Innom å leser litt her, lenge siden jeg har tatt en tur innom. Hørtes ut som du hadde en knall dag på utdrikningslaget :)

Lurer på hvordan min blir :lur:

Har selv en følelse at min dag er den 6 juni...hmmm.....

Godt han kompisen din kunne hjelpe deg hjem... er leit å ha grøfte fyll... snakker av erfaring.. og til mitt forsvar... russetiden 2000 ;) hehe

:vinke:

Hyggelig :)

Ja, jeg kommer til å leve leeenge på den dagen der! :nigo:

Spennende med utdrikningslag da, uansett om man vet om datoen eller ikke. Håper dagen din blir knall oxo! :skya:

Hehe, grøftefylla er ikke alltid like heldig... Skal sies at jeg våknet i ti tida dagen etter, heeelt alene hjemme, og med fylleangst til tusen... Krøka meg sammen i fosterstilling i senga, lå der en time for å prøve å få kontroll på hjertet... :sjokkbla:

Sinnsykt plaget med fylleangst jeg da, uansett om jeg har drukket ei øl, eller ti.. Så det var godt når Mannen kom hjem den dagen ja! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, det er bare litt over en måned igjen til vi skal gifte oss!!! :sjokkert:

Sitter og ser over salmer, inngangs- og utgangsmarsjer, og nå slår det meg. Vi skal gifte oss! SNART! :bryllup:

Juhuuuu!! :D

*kjempespent og litt nervøs og glede seg masse-masse*

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen ja....... fikk akkurat vite i dag at sanger/salmer/inn og ut marsj var i boks hos presten/organisten.... så nå må vi bare skrive kirkeprogrammet og få kopiert opp det.

Kjenner jeg er litt sånn små stresset om dagen..... fått utbrudd på armer og ben på grunn av stresset. Har eksem... holder det i sjakk.... men med stress nytter det lite..... flott og se ut som et åpent sår i en brudekjole da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen ja....... fikk akkurat vite i dag at sanger/salmer/inn og ut marsj var i boks hos presten/organisten.... så nå må vi bare skrive kirkeprogrammet og få kopiert opp det.

Kjenner jeg er litt sånn små stresset om dagen..... fått utbrudd på armer og ben på grunn av stresset. Har eksem... holder det i sjakk.... men med stress nytter det lite..... flott og se ut som et åpent sår i en brudekjole da :(

Huff, eksem og greier du da.. Ja, det er vel ikke noe morsomt.. :tristbla: Du får prøve å stresse ned og slappe av.. (Jada, vet.. Enklere sagt enn gjort.. ) Noe du kan smøre deg med som hjelper, evt? Får virkelig håpe det forsvinner til den store dagen da. :)

Vi fant ut at vi skulle la presten/organisten få bestemme salmer. Er ikke sååå inne på salmeverdenen egentlig.. :fnise:

Inngangsmarsj blir den tradisjonelle Mendehlssons. Utgangsmarsj tror jeg faktisk blir den bryllupsmarsjen fra Øre, eller hva den nå heter..

Kirkeprogram skal vi ikke ha... Uvanlig? Jaja, vi fant ut at vi skulle spare miljøet, og ikke trykke opp unødvendig masse trykksaker som havnet i søpla etterpå uansett ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal heller ikke ha kirkeprogram. Bare sånn for å skryte på meg litt. :fnise:

Dere gifter dere snart! :hoppe::bolledeig::strix::skya::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal heller ikke ha kirkeprogram. Bare sånn for å skryte på meg litt. :fnise:

Dere gifter dere snart! :hoppe::bolledeig::strix::skya::danser:

Jeeei, da er vi ikke alene! :fnise:

Jaaa! :rødme:

Men først er det DIN tur Belle!! JEEEEI!! :kaklehone::hoppe::danser::tommelsmil::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksem og greier ja... dårlige gener kalles det vel :lol: nei da... er vant med det... med passet dårlig nå.

Spare miljøet ja, akkurat der har ikke jeg tenkt så langt... programmet er snart ferdig planlagt og trykt og ikke jeg som har tatt meg av det.

God helg forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksem og greier ja... dårlige gener kalles det vel :lol: nei da... er vant med det... med passet dårlig nå.

Spare miljøet ja, akkurat der har ikke jeg tenkt så langt... programmet er snart ferdig planlagt og trykt og ikke jeg som har tatt meg av det.

God helg forresten :D

Jeg bare tulla ;) Var ikke derfor vi ikke ville ha kirkeprogram altså, vi er ikke såå engasjert i miljøet.. :fnise: Vi fant ut at vi orka bare ikke å styre med det ;)

God helg til deg oxo! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kan ikke skryte på meg å være opptatt av miljøet jeg heller. :ler: Vi gidda rett og slett ikke å stresse med det. :sjenert:

Begynner du å kjenne stresset nå da, når det snart bare er en måned igjen? :danser::skya: Bare vent til tickeren begynner å telle dager i stedet for måneder. Så nettopp på tickeren min at det bare er 19 dager igjen. :overrasket::haar::bond::hakeslepp:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kan ikke skryte på meg å være opptatt av miljøet jeg heller. :ler: Vi gidda rett og slett ikke å stresse med det. :sjenert:

Begynner du å kjenne stresset nå da, når det snart bare er en måned igjen? :danser::skya: Bare vent til tickeren begynner å telle dager i stedet for måneder. Så nettopp på tickeren min at det bare er 19 dager igjen. :overrasket::haar::bond::hakeslepp:

Hehe, nei ikke så veldig stresset, men kjenner det litt i magen ja... ;) Men må bare prøve å roe meg ned litt, for det som står igjen er det som må handles inn til slutt..

Men kan tenke meg du begynner å kjenne det litt ja... :fnise: Ohoooo, spennende fremover nå ja!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært hjemme hos mamma og sydd litt på brudekjolen. Redigert den litt, og sydd på ei hempe på slepet. Og om jeg får si det selv; FY SØREN SÅ FIIIIIIIN DEN ER!!! :rødme: Hadde nesten glemt at den var så fin... :fnise:

En måned igjen i morra!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

:strix: :strix:

:strix: 1 måned igjen! :strix:

:strix: :strix:

:strix:

Så herlig at kjolen bare blir finere og finere. Det gjør nemlig min også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

:strix: :strix:

:strix: 1 måned igjen! :strix:

:strix: :strix:

:strix:

Så herlig at kjolen bare blir finere og finere. Det gjør nemlig min også. :fnise:

Kræpp... Bare en måned igjen joooo!! :strix::bond::bolledeig::hakeslepp::danse:

Litt sånn blanda følelser her, mellom stress og glede.. Høhø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kræpp... Bare en måned igjen joooo!! :strix::bond::bolledeig::hakeslepp::danse:

Litt sånn blanda følelser her, mellom stress og glede.. Høhø..

Kjenner den følelsen... en uke igjen her... og jeg tror jeg har en hvilepuls på 150 her... blir mer og mer stressa når jeg leser og skriver i bøkene til folk her inne.. hehe... merkelig rart...

Har ANGST for å stå foran kirkedøra og vente på å gå inn... steike altså... :sjokk::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner den følelsen... en uke igjen her... og jeg tror jeg har en hvilepuls på 150 her... blir mer og mer stressa når jeg leser og skriver i bøkene til folk her inne.. hehe... merkelig rart...

Har ANGST for å stå foran kirkedøra og vente på å gå inn... steike altså... :sjokk::lol:

Nå nærmer det seg for deg, Devilina!! :bolledeig::bryllup: Skjønner godt du begynner å bli stresset, jeg kjenner på det selv oxo.. Hehe.. Rart det der.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg for deg, Devilina!! :bolledeig::bryllup: Skjønner godt du begynner å bli stresset, jeg kjenner på det selv oxo.. Hehe.. Rart det der.. ;)

Tror det går opp for oss (deg inkludert :bolledeig: ) at det ikke er lenge igjen når tickeren begynner å telle uker og dager i stedet for måneder. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det går opp for oss (deg inkludert :bolledeig: ) at det ikke er lenge igjen når tickeren begynner å telle uker og dager i stedet for måneder. :fnise:

Hehe, ja spørs... ;) Når den teller måneder, så har man lixom så gooood tid.. Men så begynner den på uker og dager.. Og da er det jo jaggu ikke lenge til!! Ikke EN måned igjen engang!! :bond::sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja spørs... ;) Når den teller måneder, så har man lixom så gooood tid.. Men så begynner den på uker og dager.. Og da er det jo jaggu ikke lenge til!! Ikke EN måned igjen engang!! :bond::sjokkbla:

:fnise: Jeg fikk helt panikk i går da en på jobben spurte når bryllupet var, jeg svarte at det er ikke nå til helgen, men helgen etter det. ''Så altså neste helg, da.'' :bond: Akkurat der og da gikk det opp for meg at dagen vår snart er her. :overrasket::haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg fikk helt panikk i går da en på jobben spurte når bryllupet var, jeg svarte at det er ikke nå til helgen, men helgen etter det. ''Så altså neste helg, da.'' :bond: Akkurat der og da gikk det opp for meg at dagen vår snart er her. :overrasket::haar:

:fnise: Rart det der.. ;) Er spennende tider da, og dagene kommer til å flyyyyy...

Vi har vært ute og handlet idag vi! Kjøpte giftering til Mannen, og leverte inn min til litt pussing og ny gravering. Jeg er så fornøyd med forlovelsesringen min, at jeg vil ha den. Fortalte dama bak kassa hva som skulle stå, så begynte hun å le.. Hehehe. I hans skal det stå "Fru Hønki sin" og i min skal det stå "Hønki sin". (+ dato da). Hønki er nemlig kallenavnet jeg har på Mannen ;)

Handlet oxo inn lys, lysfat, sand og duker. Ble hvite papirduker da, kanskje litt simpelt, men det er billig... Og så skal jeg ha sånn svart "nettingduk" over, som ei stripe.. Altså... Midt på bordet. Skjønner? ;) Så det er ikke så grusomt mye av papirduken som kommer til å vises uansett.

Så nå begynner jeg å bli litt mindre stresset... Eneste stressmomentet nå, er at jeg finner farsken ikke sko til Minsten.. De er jo utsolgt over hele byen... :kjefte: Spørs om jeg må en tur over til nabobyen... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for ny ring til mannen og mye bryllupsinnkjøp. Det er så gøy å få slike ting gjort. :Nikke:

:fnise: Det er jo slike ting man skal ha inni ringen, noe som betyr noe for dere begge. ''Din xxx'' synes jeg blir veldig kjedelig, spesielt for oss som har en dialekt som overhodet ikke passer inn med ''din xxx''. Ingen sier det her liksom.

Håper du finner sko til minsten, om enn ikke i din by så forhåpentligvis i nabobyen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...