Gå til innhold

Phineas sin dagbok :)


Phineas

Anbefalte innlegg

Ble bestemt i går, vi gifter oss 11.07.09. Altså rundt fem måneder til... Hjelp.. :sjokkert: Men det går greit, vi skal bare ha et enkelt bryllup. Vi gifter oss i kirka, klokka ett. Etter det tar vi med oss ungene og forloverene ut for å spise middag.

Og til kvelden blir det kaffe/kaker/hiva lag på et grendahus av noe slag :biggrin:

Må gjøre det såpass enkelt, for vi har ikke økonomi til noe annet. Og grunnen til at vi gifter oss, er jo for vår egen del. Så da får de som vil bli sure og fornærmet, bare bli det! Nemlig.

Kirka er i boks, og sitter og venter på tilbakemld på lokalet nå.

Mye å planlegge nå, men har en veeldig god venninne som skal hjelpe meg :)

Hun skal jo oxo være forlover, og kjolen hun skal ha, er denne

GLEDER MEG!! :bolledeig:

(To be continued :fnise:

Det er noen forandringer i antrekkene, så les lengre nedover tråden ;)

Endret av Phineas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og da var lokalet i boks!! :bolledeig: Helt utrolig at det var ledig, samt at vi fikk tid i kirka, når vi var så "sent" ute. Kjempefint lokale, med hvite vegger. Noe annet enn de vanlige grendehusene.

Da er det bare å ordne invitasjoner og sende ut! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forestående bryllup :)

Klærne du linket til var helt nydelige, så dere blir kjempe flotte på bryllupsdagen alle sammen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forestående bryllup :)

Klærne du linket til var helt nydelige, så dere blir kjempe flotte på bryllupsdagen alle sammen :jepp:

Tusen, tusen takk :happy: Er fornøyde med de selv oxo :)

Har hatt besøk av venninna mi ikveld, så nå har vi fått orden på det meste ;) Nå er det bare å vente på at invitasjonene skal komme i posten, så vi får sendt de ut. Og da er det bare å begynne å handle inn. Spennende dette :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, ånei, åneeeei... Jeg KLARER ikke bestemme meg for kjole!! :overrasket:

Det står mellom denne

og denne

... Kjole nr 1 er jo helt klart greiest til mitt bryllup, for bryllupet skal være enkelt og greit. Kun i kirka, ut på middag sammen med forlovere og foreldre, og så kaffe/kaker på kvelden på et lokale.. Så siden det blir litt mye farting frem og tilbake, så er det jo ikke så greit med en kjole med langt slep.. Så den enkleste kjolen der, er jo helt klart den beste. Jepp. Det bare MÅ bli den. :jepp:

Endret av Phineas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Det blir kjole nr 2... :fnise:

Har tenkt godt over det, og jeg har alltid sett for meg at jeg skulle gifte meg i en slik kjole, med svarte broderier.. Og jeg synes den kjolen der bare er SÅ fin! Så da blir det den. Nemlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge kjolene var nydelige, men må innrømme jeg likte kjole nummer 2 ekstra godt :) Du blir nok kjempe flott skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge kjolene var nydelige, men må innrømme jeg likte kjole nummer 2 ekstra godt :) Du blir nok kjempe flott skal du se :)

Hehe, takk ;) Jeg kommer til å gå for kjole nr 2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og sniker litt hos deg jeg! :ler:

Fy søren du har fått fikset mye på kort tid! :overrasket: Utrolig flink er du. :Nikke:

Det er så gøy å se bilder! :hoppe:

Begge kjolene var kjempefine, men jeg må også innrømme at kjole nr. 2 var supernyyyydelig! *drømme* Har du bestemt deg for blomster? *nysgjerrig*

Og :hoppe: mye for at du fikk lokalet og kirken på så kort varsel. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og sniker litt hos deg jeg! :ler:

Fy søren du har fått fikset mye på kort tid! :overrasket: Utrolig flink er du. :Nikke:

Det er så gøy å se bilder! :hoppe:

Begge kjolene var kjempefine, men jeg må også innrømme at kjole nr. 2 var supernyyyydelig! *drømme* Har du bestemt deg for blomster? *nysgjerrig*

Og :hoppe: mye for at du fikk lokalet og kirken på så kort varsel. :fnise:

Bare du å snike det. Morsomt å få tilbakemeldinger ;)

Og at jeg har fått fikset så mye på så kort tid, skal nok venninna mi ha mye av æren for. ;) Hun giftet seg i fjor, og har det enda friskt i minne hva som må ordnes. Hadde nok ikke kommet så langt om det ikke hadde vært for henne. :klemmer:

Har ikke bestemt meg for blomster enda nei, men har litt lyst på en enkel fredslilje, med noe svart dillidall nedover stilken.. Vi får se. ;)

Hehe, ja det var bra gjort! Nesten litt sjokkert jeg, over at det ikke var opptatt.. :sjokkert: Så den er jeg fornøyd med! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOHO! Morsomt!! Jeg har et bud inne på brudekjolen min nå, og hvis jeg får den til maksbudet mitt, så blir jeg å betale 20 kroner for den!! :skratte: (Må betale 700 kroner i porto, men det er greit. En plass må de jo tjene inn de oxo. ;) Og uansett blir det billigere enn jeg hadde trodd! )

Venninna mi betalte latterlige 41.50 for forloverkjolen sin. Fantastisk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til; holder på å dø av trøtthet snart... :frown: Får jo fadermeg ikke sove når jeg legger meg om kveldene. Hjernen min går på høygir! Prøver å slå den av, og tenke på noe annet (eller ikke tenke på noe i hele tatt), men det hjelper jo ikke.

Skal det fortsette slik frem til jeg gifter meg, så kommer jeg til å slite litt.. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Brudekjole til 20 kr er jo ingenting. Ikke 720 kr heller for den saks skyld. :fnise: Håper du får den til maksbudet ditt. :Nikke:

:ler: Det er ikke alltid like lett å plutselig skulle koble ut hjernen fra bryllup, blomster, kjoler, sko osv. osv. Bryllupsdrømmer kommer du nok til å ha mange av. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Brudekjole til 20 kr er jo ingenting. Ikke 720 kr heller for den saks skyld. :fnise: Håper du får den til maksbudet ditt. :Nikke:

:ler: Det er ikke alltid like lett å plutselig skulle koble ut hjernen fra bryllup, blomster, kjoler, sko osv. osv. Bryllupsdrømmer kommer du nok til å ha mange av. :fnise:

Hehe, ja. Det er jo fantastisk billig. ;) Har bud inne på ei veske oxo, og hvis jeg får den, så betaler jeg 50 spenn for den, MED porto :skratte: Utrolig ;)

Hehe, jeg kommer seriøst til å slite hvis det fortsetter sånn fremover... Kommer til å gå opp kirkegangen som et levende lik... Hehehe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANTASTISK! Jeg vant kjolen på ebay.uk.com, og prisen ble hele 9 kroner og femti øre! :skratte: (Porto på 764 kroner da, men herlighet!) Nå er det bare å vente til den kommer, og se om kvaliteten er bra.. Må si jeg er spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og jeg venter og jeg venter og jeg venter... Bestilte invitasjonene tirsdag forrige uke, så de kommer vel i posten snart håper jeg... Gleder meg sånn til å sende de ut, vi har holdt det hemmelig frem til nå. Ingen av familie og venner som vet noe, bortsett fra de som skal være forlovere da..

Skal bli så morsomt å se reaksjonene til folk... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy! :hoppe: Håper det bare er positive reaksjoner da! :fnise:

ENDELIG er det ute i "the open"! :hoppe: Har vært så tøft å holde kjeft om det... Hehe. Ville jo helst rope det ut med en gang, men fant ut at det morsomste ble å ikke si noe, til folk fikk invitasjonene.. Og vi overrasket ganske bra... ;)

For å få med litt bakgrunn her da;

Vi har vært sammen i snart sju år. Vært en del turbulens, frem og tilbake, men vi har alltid funnet tilbake til hverandre igjen. Og det siste året.. Gud, jeg har aldri hatt det så godt før. :hjerter: Vi har forandret oss begge to, og vokst på disse årene. Vi har det så bra sammen nu, som vi aldri har hatt det. Og da fant vi ut, at hvis vi hadde klart oss gjennom så mye som vi har vært gjennom, da var det like greit å gå til alters! :fnise:

Folk ble sjokkerte, overrasket, men viktigst; udelt positive. Og det gjør så godt, og gjør at jeg kan glede meg ENDA mer i tiden fremover :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, det er så herlig det! At folk er glade på deres vegne mener jeg. :Nikke: Det er alltid en liten tvil som sniker seg inn i slike ting, litt ''hvis om at''.

Det hadde ikke vært å forakte å se bilde av invitasjoner. :sjenert: Her liker vi å se bilder av ALT! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...