Phineas Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 27. februar 2009 Årh, det er så herlig det! At folk er glade på deres vegne mener jeg. Det er alltid en liten tvil som sniker seg inn i slike ting, litt ''hvis om at''. Det hadde ikke vært å forakte å se bilde av invitasjoner. Her liker vi å se bilder av ALT! Hehe Her er invitasjonene vi brukte. Har ingen bilder av de ferdige, men det er de som er nederst til venstre Idag er jeg litt skuffet da.. Fikk mld fra et fornærmet familiemedlem, om hvorfor i alle verden vi ikke skal ha folk på middag. (Blir kun oss, ungene og forlovere). Skjønner at de synes det er kjedelig, men de VET jo at vi har dårlig råd, og bør da forstå det, istedet for å spy ut masse gruff til meg... Ei venninne sendte meg post på et nettsted, og var helt i hundre for at vi skulle gifte oss, helt til hun fikk vite at hun ikke var invitert. (Har ikke hatt noe særlig kontakt med henne de siste årene, og de vennene vi har som bor laaangt unna, har vi ikke invitert, fordi det blir så trasig med kun kaffe og greier). Da sendte hun bare "ok" som svar. Var lixom ikke så morsomt og koselig at vi skulle gifte oss likevel da.. Æsj... Jeg vet jeg sa at de som ville bli sure og fornærmet, bare fikk bli det, men det er litt kjipt likevel.. Jeg mener, vi GIFTER oss!! Kan de ikke bare være glade på våre vegne da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Bare for å holde litt styr på alt, DETTE er i boks; -Kirke -Lokale -Forlovere -Fotograf (Venninna mi skal ta bildene) -Bryllupskaken (Venninna mi skal bake ) -Underskjørt (ikke mottatt enda) -Veske (Ikke mottatt enda) -Servietter, hvite med svart tekst. "Phineas og Phineasmannen, 11 Juli 2009". (Ikke mottatt enda) -Strømpebånd (Ikke mottatt enda) Resten VET jeg hvordan jeg vil ha, men må vente til jeg får penger Endret 2. mars 2009 av Phineas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 4. mars 2009 Bare for å holde litt styr på alt, DETTE er i boks; -Kirke -Lokale -Forlovere -Fotograf (Venninna mi skal ta bildene) -Bryllupskaken (Venninna mi skal bake ) -Pappa har sagt ja til å følge meg opp kirkegulvet! -Underskjørt (ikke mottatt enda) -Veske (Ikke mottatt enda) -Servietter, hvite med svart tekst. "Phineas og Phineasmannen, 11 Juli 2009". (Ikke mottatt enda) -Strømpebånd (Ikke mottatt enda) Resten VET jeg hvordan jeg vil ha, men må vente til jeg får penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 6. mars 2009 Bare for å holde litt styr på alt, DETTE er i boks; -Kirke -Lokale -Forlovere -Fotograf (Venninna mi skal ta bildene) -Bryllupskaken (Venninna mi skal bake ) -Pappa har sagt ja til å følge meg opp kirkegulvet! -Underskjørt (ikke mottatt enda) -Veske (Ikke mottatt enda) -Servietter, hvite med svart tekst. "Phineas og Phineasmannen, 11 Juli 2009". (Ikke mottatt enda) -Strømpebånd (Ikke mottatt enda) Resten VET jeg hvordan jeg vil ha, men må vente til jeg får penger KJolen er bestilt og betalt! *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Da har jeg shoppa! =) Kjolen. Fargen på broderiene skal være svart =) Dressen til Mannen Dressen og skoene til Minsten. Kjolen til Eldstefrøkna. Detaljene skal være i svart. =) Skoene mine. (Er ikke sikker på om jeg kommer til å bruke de, for det var litt høy hæl på de.. Men fine var de uansett!! ) Strømpebånd;) Vesken min. (Trenger ei med litt god plass ) Har ikke regnet ut totalprisen enda, men tror jeg kommer på rundt fire tusen +/- Endret 12. mars 2009 av Phineas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2009 #26 Del Skrevet 9. mars 2009 Jøss, alt det til 4000 kr?? :dåne: Uansett, nyyydelig kjole! God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 9. mars 2009 #27 Del Skrevet 9. mars 2009 Heisann! Gratulerer med dato satt! Ser du har gjort noen røverkjøp på ebay, herlig da!! Har kjøpt sånne sko selv. Venter dem i posten denne uka,håper jeg greier å gå med dem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 9. mars 2009 Jøss, alt det til 4000 kr?? :dåne: Uansett, nyyydelig kjole! God mandag! Har handlet mer nu.. Skal legge ut bilder og totalsum etterpå. Veeeldig godt fornøyd jeg ja! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 9. mars 2009 Heisann! Gratulerer med dato satt! Ser du har gjort noen røverkjøp på ebay, herlig da!! Har kjøpt sånne sko selv. Venter dem i posten denne uka,håper jeg greier å gå med dem!!! Takk Ja, de skoene var nydelige!! Falt helt for de, så jeg SKAL gå med de har jeg bestemt meg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Da har jeg shoppa! =) Kjolen. Fargen på broderiene skal være svart =) Dressen til Mannen Dressen og skoene til Minsten. Kjolen til Eldstefrøkna. Detaljene skal være i svart. =) Skoene mine. (Er ikke sikker på om jeg kommer til å bruke de, for det var litt høy hæl på de.. Men fine var de uansett!! ) Hoftebånd Vesken min. (Trenger ei med litt god plass ) Har ikke regnet ut totalprisen enda, men tror jeg kommer på rundt fire tusen +/- Resten; Kaketopp. Nyyydelig! Duker til bordene. Skal ha hvite duker under da, disse blir liggende midt på bordet som pynt lixom... Vanskelig å forklare Smykke Nr 1 Smykke Nr 2 Tiara Nr 1 Tiara Nr 2 (Har ikke greid å bestemme meg enda for hvilke smykker og tiara jeg skal ha, så jeg kjøpte de begge.. hehe.. Kjøpte to av hver tiara, for datteren min skal ha likens ) Korsett. Steiner til bordpynt, i svart. Ja, og prisen på alt dette, kom på fantastiske 5900 kroner!! Endret 9. mars 2009 av Phineas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 9. mars 2009 Resten; Kaketopp. Nyyydelig! Duker til bordene. Skal ha hvite duker under da, disse blir liggende midt på bordet som pynt lixom... Vanskelig å forklare Smykke Nr 1 Smykke Nr 2 Tiara Nr 1 Tiara Nr 2 (Har ikke greid å bestemme meg enda for hvilke smykker og tiara jeg skal ha, så jeg kjøpte de begge.. hehe.. Kjøpte to av hver tiara, for datteren min skal ha likens ) Korsett. Steiner til bordpynt, i svart. Ja, og prisen på alt dette, kom på fantastiske 5900 kroner!! Nu måtte jeg bare krype til korset, og kjøpe disse skoene oxo.. de var jo sååå lekre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. mars 2009 #32 Del Skrevet 10. mars 2009 :dåne: skal si du har shoppa! Og så sinnsykt billig det ble da! Likte veldig godt både smykker, tiara og generell pynt, men skoene var bare nyyyydelige! :rødme: Jeg også vil ha! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 10. mars 2009 :dåne: skal si du har shoppa! Og så sinnsykt billig det ble da! Likte veldig godt både smykker, tiara og generell pynt, men skoene var bare nyyyydelige! :rødme: Jeg også vil ha! *misunnelig* Hehe, ja paypalkontoen min fikk kjørt seg ei stund der ja! Men dæsken så moro det var, når det var så billig!! Ikke sant de skoene var nydelige?? Jeg er helt forelska jeg! Og det beste er jo at jeg kan jo godt bruke de etter bryllupet oxo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 11. mars 2009 Weheeeee!!! Dressen til Mannen er sendt!! *kjempespent* Lurer på om den er like fin i virkeligheten, og om den passer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 14. mars 2009 Fikk brev fra folkeregisteret idag, om at de har endret etternavnet mitt, til mannen sitt.. Sendte jo med søknad om navneendring, sammen med de prøvingspapirene... Skrev i søknaden om navneendring at jeg ville det skulle gjelde fra 11.07, men de tenkte visst at det er godt alt som er unnagjort, og endret det med en gang.. Jaja, da slipper jeg nå å tenke på det hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 15. mars 2009 :klø: Hmm... Begynner å få nerver her jeg nå... For klærne som jeg har bestilt på ebay... Tenk om de bare er dritt da? Tenk om det er skikkelig crappy kvalitet? Tenk om de er superfine, men ikke passer? Tenk, tenk, tenk... *bekymrer meg skikkelig* Får håpe de dukker opp i posten snart, så jeg får sett, og forhåpentligvis roet meg ned litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 18. mars 2009 Åhhhh!! Idag kom dressen til Minsten! Og den var sååååå nydelig!! Ble helt forelska i den jeg!! Prøvde den på, og den passet akkurat. Får bare håpe han ikke vokser noe særlig frem til Juni da... Kaketoppen min kom oxo.. Fy søren, den er så fin!! Og dressen til Mannen har oxo kommet, men den må jeg betale toll på, så jeg må vente noen dager til jeg får penger før jeg henter den... Håper den er like fin og passer like godt som Minsten sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 18. mars 2009 Fikk oxo et par av skoene som jeg har bestilt, og de var bare NYDELIGE!! :rødme: De var litt små (men et gjør ingenting, for jeg bestilte oxo et par i en str større.. ), samt at det var veeeeldig høye hæler på de. (10 cm). Så jeg kommer ikke til å bruke de i bryllupet, men har nå hvertfall fått lagt til et nytt par sko i samlinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 18. mars 2009 Fikk en genial idè i går kveld etter jeg hade lagt meg... Har lest om noen som hadde et Polaroidkamera ved siden av gjesteboka (boka der gjestene kan skrive en hilsen), slik at gjestene fikk tatt et bilde av seg selv, limt det inn i boka, og skrevet en hilsen ved siden av. Tenkte at DET ville jeg ha! Så idag har jeg surfa ebay igjen, og fant et Polaroidkamera som jeg nu har bud inne på. Tenker det kan bli mange morsomme bilder i den boka der utover kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2009 #40 Del Skrevet 19. mars 2009 Innom og oppdaterer meg litt! Så gøy med sko, dress og kaketopp da! Polaroidkamera er kjempegøy, men husk at filmen til kameraet er rådyr! Kjøp et par filmer på ebay mens du er i gang også, det er nok billigere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå