Gå til innhold

Phineas sin dagbok :)

Phineas

Anbefalte innlegg

Det hørtes ut som om dere hadde en fantastisk dag! :hjerte: Sånn bortsett fra musikken da, men det trenger vi ikke å dvele mere over. ;)

Kjempefine bilder av dere! :strix:

Ja, det var en super dag! Musikken prøver jeg å skyve lengst baki hodet, men det er litt kjipt når alt skulle være "perfekt". Uansett, når det var kun det som gikk galt, så skal jeg ikke klage! ;)

Takk! :) Kjempefine bilder av dere oxo! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var en super dag! Musikken prøver jeg å skyve lengst baki hodet, men det er litt kjipt når alt skulle være "perfekt". Uansett, når det var kun det som gikk galt, så skal jeg ikke klage! ;)

Takk! :) Kjempefine bilder av dere oxo! :jepp:

Det er alltid noe som irriterer en i etterkant da. Jeg klarer ikke å slutte å irritere meg over at vi ikke fant ut hvordan kjolen min skulle festes for å få den pen bak (slepet). :klaske: Tror jeg skal krype tilbake til Overfladisk By, jeg. :sjenert: Men det viktigste er jo tross alt at han sa ja, da. :fnise:

Har du fått kommet deg inn på fb-gruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott dag!! :nigo::strix:

Bare synd med musikken ja.... men sånt kan man ikke la seg irritere over... i vårt bryllup var det bryllupskaka som var feil, men det skulle jeg ikke la ødelegge... spist ble den jo for det :) Vel.... ikke av oss da... vi tålte den jo ikke, men det var mye annet godt :)

Hehe.. gjorde det samme som deg... av med korsettet og kjolen... ut med magen... og så sa jeg... ja nå er det ingen vei tilbake :lol: du får ta meg som jeg er.

Hvor finner jeg bilder? ;)

:klem:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noe som irriterer en i etterkant da. Jeg klarer ikke å slutte å irritere meg over at vi ikke fant ut hvordan kjolen min skulle festes for å få den pen bak (slepet). :klaske: Tror jeg skal krype tilbake til Overfladisk By, jeg. :sjenert: Men det viktigste er jo tross alt at han sa ja, da. :fnise:

Har du fått kommet deg inn på fb-gruppen?

Hehe, ja kjenner til den.. Meeen, enig med deg, det viktigste er jo at han sa ja.. ;)

Kom meg inn ja, holder på å laste inn bilder der nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en flott dag!! :nigo::strix:

Bare synd med musikken ja.... men sånt kan man ikke la seg irritere over... i vårt bryllup var det bryllupskaka som var feil, men det skulle jeg ikke la ødelegge... spist ble den jo for det :) Vel.... ikke av oss da... vi tålte den jo ikke, men det var mye annet godt :)

Hehe.. gjorde det samme som deg... av med korsettet og kjolen... ut med magen... og så sa jeg... ja nå er det ingen vei tilbake :lol: du får ta meg som jeg er.

Hvor finner jeg bilder? ;)

:klem:

Jaaa, den var helt fantastisk! :strix:

Musikken var bæsj, men slik er det nå bare.. Bryllupskaka var heller ikke flott, men slik går det når man må bruke reservebakere... (Hun som skulle lage kaka, ble syk og innlagt på sykehus ei uke før bryllupet). Meeen, vi hadde en fantastisk dag fordi! :nigo:

Bilder finner du her

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så råflotte dere var!!!! :hoppe:

Skal ærlig innrømme at jeg aldri har vært begeistret for sånne liljer eller hva det nå heter, men vettu, når det var så enkelt så passet det utrolig bra!!!! :nigo:

Jeg sier det igjen, den kjolen din var bare rå flott!!! Elsker spesielt detaljene bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så råflotte dere var!!!! :hoppe:

Skal ærlig innrømme at jeg aldri har vært begeistret for sånne liljer eller hva det nå heter, men vettu, når det var så enkelt så passet det utrolig bra!!!! :nigo:

Jeg sier det igjen, den kjolen din var bare rå flott!!! Elsker spesielt detaljene bak :)

Tuuusen takk! :rødme:

Hadde bestemt meg for leeeenge siden, at jeg ville ha slike når jeg giftet meg, og sa fra til blomsterdama at det skulle være helt enkelt. Blomsterdama har jeg kjent i mange år, så hun visste at jeg ikke er sånn dolli-doll-dame, men liker det helt enkelt :)

Elsket kjolen min jeg oxo ;) Bare så synd den brukes kun èn dag... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...