Gå til innhold

Phineas sin dagbok :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Innom og oppdaterer meg litt! :vinke:

Så gøy med sko, dress og kaketopp da! :hoppe:

Polaroidkamera er kjempegøy, men husk at filmen til kameraet er rådyr! Kjøp et par filmer på ebay mens du er i gang også, det er nok billigere der.

:klem:

Hyggelig! :enig: Artig at folk titter innom ;)

Ja, har sett etter filmer på ebay allerede.. ;) Jeg har visst blitt litt ebay-frelst... :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hentet dressen til Mannen idag, men han er ikke hjemme så han får prøvd den på... :kjefte:

Får vente noen timer da sjø... Den er hvertfall kjempefin! *krysser fingrene kjempehardt for at den passer*!

Har oxo bestemt meg for å bestille en ny dress til Minsten, i en str større.. Sånn bare for å være på den sikre siden. ;)

Skrevet
Har hentet dressen til Mannen idag, men han er ikke hjemme så han får prøvd den på... :kjefte:

Får vente noen timer da sjø... Den er hvertfall kjempefin! *krysser fingrene kjempehardt for at den passer*!

Har oxo bestemt meg for å bestille en ny dress til Minsten, i en str større.. Sånn bare for å være på den sikre siden. ;)

Æsj, den passa ikke helt... Var for kort i ermene... Og de jeg kjøpte den av, tar ikke imot retur.. Så da får jeg bestille en til, i en str større, så får jeg selge den andre på finn... Jaja.. :gjeiper:

Skrevet
Æsj, den passa ikke helt... Var for kort i ermene... Og de jeg kjøpte den av, tar ikke imot retur.. Så da får jeg bestille en til, i en str større, så får jeg selge den andre på finn... Jaja.. :gjeiper:

Sånn, bestilt ny dress både til Mannen og Minsten :)

Vi har også bestemt oss for at datteren min, som jeg har fra et tidligere forhold, skal bytte etternavn, så vi alle blir hetende det samme :) Mannen har jo tross alt vært der for henne i åtte av hennes ti år, hun kaller han pappa, og hun vil det selv. Den ekte faren hennes har hun ingen kontakt med, og har heller aldri hatt det.

Så da blir det sånn :)

Skrevet

Så koselig med felles etternavn da! :strix: Jeg regner med at hun alltid har hatt ditt? Da hadde det kanskje blitt litt merkelig at det kun var henne igjen som het det, mens resten av familien har navnet til mannen din.

Skrevet
Så koselig med felles etternavn da! :strix: Jeg regner med at hun alltid har hatt ditt? Da hadde det kanskje blitt litt merkelig at det kun var henne igjen som het det, mens resten av familien har navnet til mannen din.

Jaaa, men det er veldig uvant.. Tar nok noen år før vi har blitt vant til det... Hehe...

Hun har alltid hatt mitt ja, og ville blitt den eneste i familien med det etternavnet, etter jeg bytta.. Så tanken har vært der hele tiden, så når hun spurte selv, så var svaret enkelt :)

Skrevet

:bolledeig:

Kjolen til jenta er sendt! Åhhh, er sååå spent! :bond:

Skrevet

:sjokkert:

Og da var kjolen min sendt oxo... Hjeeelp... SIKKER på at den er dritt, crappy kvalitet og generelt STYGG! :grine:

*krysser fingrene*

Skrevet
:sjokkert:

Og da var kjolen min sendt oxo... Hjeeelp... SIKKER på at den er dritt, crappy kvalitet og generelt STYGG! :grine:

*krysser fingrene*

Så gøy med sendte klær! :hoppe:

Og den er sikkert kjempefin! :troest: Det er alltids ett eller annet man kan gjøre med den (her hjemme, hos en skredder) dersom den skulle være pyton. :Nikke:

Skrevet
Så gøy med sendte klær! :hoppe:

Og den er sikkert kjempefin! :troest: Det er alltids ett eller annet man kan gjøre med den (her hjemme, hos en skredder) dersom den skulle være pyton. :Nikke:

Morsomt med sendte klær ja, det dryge er ventetiden... hehe..

Ja, mamma er flink til å sy, så hun kan hjelpe meg dersom det er noe... Bare å krysse fingrene!

Skrevet

Ebay<---Genialt!

Jeg har kjøpt brudekjole, brudepikekjole, to dresser til Mannen (I to forskjellige str, bare for å være sikker), to dresser til Minsten (Også i samme str, av samme grunn), to par av samme sko, i forskjellig str, to nye par sko, i forskjellig str, et par sko til (hehe), to par sko til Minsten, to underskjørt, fire tiaraer (to par, jeg og Eldstefrøkna skal ha likens), to sett med smykker og øredobber, slips til Mannen, kaketopp (verdens fineste!), veske, servietter, gjestebok, strømpebånd, pynteduker, pyntesteiner og tre korsetter.

Summen er sånn ca 8430 kroner, totalt.

Herlighet! For den summen hadde man kanskje fått en brudekjole her i Norge!

Fantastisk godt å spare penger, når man ikke har så mange å bruke :)

:shoppe::kaklehone::hoppe:

Skrevet

I :hjerte: ebay! :fnise: Det er jo helt fantastisk hva du har fått til den summen. :overrasket: Bare litt mer enn hva kjolen min kostet det jo. Og det er sikkert kjempefint alt sammen og sitter som støpt på alle sammen! *her tenker vi positive tanker* :ler:

Skrevet
I :hjerte: ebay! :fnise: Det er jo helt fantastisk hva du har fått til den summen. :overrasket: Bare litt mer enn hva kjolen min kostet det jo. Og det er sikkert kjempefint alt sammen og sitter som støpt på alle sammen! *her tenker vi positive tanker* :ler:

:fnise: Ja, vi sier det! Alt passer perfekt, og er kjempefint!! :biggrin:

Kommer vel til å oppdatere når jeg har fått kjolene hvertfall ;)

Skrevet

Ahhh, fy søren er det muuuulig?!?! :sinna:

Mannen sendte mld til broren sin igår, for å høre om de (han og samboeren) kom i bryllupet. Vi regnet jo nesten med det da, siden det er broren lixom, men måtte jo høre likevel. Men neida, han var ikke SIKKER! For han holdt på med huskjøp, så han hadde så masse å GJØRE!! :sjokk: :sjokk: :sjokk: :sjokk:

Hallo.... Vi gifter oss om tre måneder, det verste maset må vel ha gitt seg til da?! Og uansett, har han mye å gjøre, så greier han vel å ta seg fri EN dag! Det er jo BROREN hans som skal GIFTE SEG for svarten!! :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Kjenner jeg blir litt provosert og forbanna rett og slett... Kan ikke forestille meg hvor skuffet Mannen må være... :frown:

Skrevet

Blir helt satt ut når jeg leser det siste innlegget ditt.. Skjønner heller ikke hvorfor han kan si at han ikke er sikker på om han kommer pga huskjøp o.l. Det er jo tre måneder til - så de burde kunne ha seg en fridag hvor de kan tilbringe med famile og venner for å feire dere!

Skjønner godt at mannen din kan være skuffet over dette, men det er vel vanskelig for han å innrømme det..

Må forresten bare si at jeg blir helt imponert over hvor mye du har fått kjøpt fra ebay, og til en så pass lav pris (hadde vært mye dyrere om alt skulle blitt kjøpt her i Norge)

Skrevet
Blir helt satt ut når jeg leser det siste innlegget ditt.. Skjønner heller ikke hvorfor han kan si at han ikke er sikker på om han kommer pga huskjøp o.l. Det er jo tre måneder til - så de burde kunne ha seg en fridag hvor de kan tilbringe med famile og venner for å feire dere!

Skjønner godt at mannen din kan være skuffet over dette, men det er vel vanskelig for han å innrømme det..

Må forresten bare si at jeg blir helt imponert over hvor mye du har fått kjøpt fra ebay, og til en så pass lav pris (hadde vært mye dyrere om alt skulle blitt kjøpt her i Norge)

Nei, jeg skjønner ikke jeg heller, men har funnet ut at jeg skal legge meg helt ut av det... det der får seile sin egen sjø. Kommer han ikke, så kommer han ikke. :klø:

Ja, er storfornøyd selv:) Godt å spare såpass med penger;)

Har bestemt oss for å ha levende musikk i bryllupet oxo nu... Hehe.. Planer blir forandret underveis ;) Så da må vi prøve å finne noen.... Får håpe vi klarer det! :)

Skrevet

Bare for å holde litt styr på alt, DETTE er i boks;

-Kirke

-Lokale

-Forlovere

-Fotograf (Venninna mi skal ta bildene)

-Bryllupskaken (Venninna mi skal bake

-Pappa har sagt ja til å følge meg opp kirkegulvet! :duskedame:

-Musikere som skal spille på kvelden

-Har ordnet med time til frisør for meg, Jenta og forloveren min

-Blomster er i boks, helt enkelt, lange hvite Calla. :)

-Underskjørt

-Veske

-Servietter, hvite med svart tekst. "Phineas og Phineasmannen, 11 Juli 2009".

-Strømpebånd

-Dress til Mannen

-Dress til Minsten

-Sko til meg

-Kaketopp

-Gjestebok

-Duker

-Bordpynt

-Polaroidkamera

Skrevet

:dåne: Det må være den dårligste unnskyldningen jeg noen gang har hørt. :riste:

:hoppe: for alt som er klart.

Skrevet

:skya::strix::nigo::bolledeig:

Brudekjolen min OG brudepikekjolen kom idag, og de var nyyyydelige begge to! Satt som noen skudd, og er bare kjempefine!

Ble så lettet og glad :biggrin:

Hvis jeg skulle ha noe å klage på, så må det være at kjolen min ikke er sånn glinsende silke, men matt silke... Det var litt kjipt da.. Men helt greit, den er hvit der den skal være hvit, og svart der den skal være svart.

*storfornøyd*

Skrevet

Bare for å holde litt styr på alt, DETTE er i boks;

-Kirke

-Lokale

-Forlovere

-Fotograf (Venninna mi skal ta bildene)

-Bryllupskaken (Venninna mi skal bake

-Pappa har sagt ja til å følge meg opp kirkegulvet! :duskedame:

-Musikere som skal spille på kvelden

-Har ordnet med time til frisør for meg, Jenta og forloveren min

-Blomster er i boks, helt enkelt, lange hvite Calla. :)

-Underskjørt

-Veske

-Servietter, hvite med svart tekst. "Phineas og Phineasmannen, 11 Juli 2009".

-Strømpebånd

-Dress til Mannen

-Dress til Minsten

-Sko til meg

-Kaketopp

-Gjestebok

-Duker

-Bordpynt

-Polaroidkamera

-Brudekjole

-Brudepikekjole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...