^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2009 #161 Skrevet 5. mai 2009 :duskedame: :duskedame: Det hjalp for Baillie...
Ananan Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #162 Skrevet 5. mai 2009 Innom å på deg Krysser alt jeg har for at det er din tur nå Noen symptomer begynt å melde seg eller? :duskedame: :duskedame: Det hjalp for Baillie... All mottas med takk, håper det hjelper for meg også Symptomer prøver jeg å ikke tenke på igrunn, jeg har nok ganger blitt lurt der... Det er vel uansett litt tidlig enda...
LilleEkorn Skrevet 5. mai 2009 #163 Skrevet 5. mai 2009 Krysser fingre og tær for deg vennen ..tiden fra EL til IKM er helt grusomt lang.... Skulle ønske lutealfasene bare skulle være 3 dager, og at man da startet en ny suklus hvis det ikke klaffet den gangen... Da skulle jeg klart å være litt mer tålmodig... jeg har IKM på fredag...tilogmed det er altfor lenge til
Happy Feet Skrevet 5. mai 2009 #164 Skrevet 5. mai 2009 :duskedame: :duskedame: Innom og heier litt jeg også. Krysser alt jeg har for at det er din tur nå!
Ananan Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #165 Skrevet 5. mai 2009 Krysser fingre og tær for deg vennen ..tiden fra EL til IKM er helt grusomt lang.... Skulle ønske lutealfasene bare skulle være 3 dager, og at man da startet en ny suklus hvis det ikke klaffet den gangen... Da skulle jeg klart å være litt mer tålmodig... jeg har IKM på fredag...tilogmed det er altfor lenge til :duskedame: :duskedame: Innom og heier litt jeg også. Krysser alt jeg har for at det er din tur nå! Tusen takk - dere er så søte :rødme:
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2009 #166 Skrevet 6. mai 2009 *innom og heier litt ekstra* :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Puh, nå MÅ det hjelpe!
Ananan Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #167 Skrevet 6. mai 2009 *innom og heier litt ekstra* :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Puh, nå MÅ det hjelpe! Du må jo være utslitt snart men ja nå MÅ det hjelpe, kan ikke skjønne noe annet
Ananan Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #170 Skrevet 7. mai 2009 Hiver meg på heiekorpset Heier litt i dag også! Tusen takk - dere er så snille :rødme: Tiden går så sakte Denne mnd har jeg ingen tester liggende, så da har jeg bestemt meg for å vente til dagen etter ikm. Om ikke tanta kommer da selvfølgelig.... Har vært litt småkvalm i går og i dag morges, ikke det at det trenger å bety noenting, jeg har blitt kraftig lurt av denne kroppen her før jeg... Prøver å ikke ha noen forhåpninger, men klarer liksom ikke helt å la vær Men fremdeles noen dager til jeg får vite noenting, så da er det ikke noe annet å gjøre enn å fortsette å vente
Miss I.W. Skrevet 7. mai 2009 #171 Skrevet 7. mai 2009 (endret) Tiden fram mot IKM går bare sååå seint! Jeg synes det hadde vært så kjekt å kunne teste midt i mellom EL og IKM, så vet du hvordan det ligger an FØR alle symptomene kommer! Denne symptomjakten, håpet og spenningen før kunne jeg ha vært for uten! Heier på at kvalmen er av den gode typen som er velkommen! Endret 7. mai 2009 av Missiw
Ananan Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #174 Skrevet 8. mai 2009 I natt drømte jeg at jeg fikk negativ grav.test. Også begynte jeg å blø i noen syke mengder, uten at jeg hadde hverken bind eller tamponger. Jeg var et eller annet sted som jeg ikke hadde mulighet til å få tak i noe... Det var kjempefælt Tror kanskje jeg tenker litt mye på denne prøvingen ja :gjeiper: Men det var bare en drøm, og jeg har aldri opplevd å være sanndrømt tidligere så... Krysser fingrene for at det klaffer denne gang. Også er det FREDAG !! Skal bli sååå godt med helg nå, har vært en laang uke. Så god helg folkens
Gossip girl Skrevet 8. mai 2009 #175 Skrevet 8. mai 2009 *legger igjen et spor* Jeg drømmer om flått for tiden, tror det er etter de pratet om det på tv
Pasjonsblomst Skrevet 9. mai 2009 #176 Skrevet 9. mai 2009 heier for deg nå frem mot IKM.. har du handlet test, eller ser du an behovet? Håper du har ei kjempehyggelig helg også!
drømmer Skrevet 10. mai 2009 #177 Skrevet 10. mai 2009 Innom og heier litt jeg også :duskedame: :duskedame: :duskedame: Nå må det vel bli positiv test tenker jeg
Ananan Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #178 Skrevet 10. mai 2009 heier for deg nå frem mot IKM.. har du handlet test, eller ser du an behovet? Håper du har ei kjempehyggelig helg også! Har ikke handlet test nei, ser det an litt. Jeg har brukt nok penger på de testene etterhvert, så ser først om tanta dukker opp... Innom og heier litt jeg også :duskedame: :duskedame: :duskedame: Nå må det vel bli positiv test tenker jeg Håper du har rett drømmer synes det er på tide nå! Og så flink som dere har vært å heie på meg denne mnd så burde det gå min vei
Ananan Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #179 Skrevet 10. mai 2009 Ser at tickeren min er en dag på forskudd, jeg har altså ikke ikm før i morgen... Ingen symptomer, på hverken det ene eller det andre i grunn
Lucky? Skrevet 10. mai 2009 #180 Skrevet 10. mai 2009 Spennende!! Håper tanta holder seg langt borte fra deg nå Ha en super søndag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå