waco Skrevet 19. februar 2009 #101 Del Skrevet 19. februar 2009 Er du seriøs...? Fordi man har tatovering i korsryggen er man billig? Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. Vi kan vel si at sånne jenter er litt mer impulsive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #102 Del Skrevet 19. februar 2009 Vi kan vel si at sånne jenter er litt mer impulsive? Hvorfor vil du si det? :klø: Er det mer impulsivt å ta tatovering i korsryggen enn andre steder? Er det mer impulsivt når en jente tar tatovering enn når en gutt tar det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. februar 2009 #103 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er jo bare impulse mennesker som tar tatovering, skjønner ikke at det går an å være uenig i noe så åpentlyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. februar 2009 #104 Del Skrevet 19. februar 2009 Og det å nekte for at en kvinne tar tatovering for å bli lagt merke til blir for dumt. Ansvarskfraskrivelsen deres er stor og til å ta på, men noen ganger er det greit å si ifra..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 19. februar 2009 #105 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er for det meste impulsive mennesker som tar ryggtatoveringer, spesielt når det er snakk om en tribal. Man finner som oftest meningsfulle tatoveringer andre steder på kroppen, mens "ass antlers" som oftest bare er noe dilldall, ihvertfall tribals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 19. februar 2009 #106 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Det er jo bare impulse mennesker som tar tatovering, skjønner ikke at det går an å være uenig i noe så åpentlyst? Hvis dine "impulser" gjerne planlegges i flere år, så kan jeg gå med på at tatoveringer gjerne er impulshandlinger. (Selvsagt er det også mange som tar tatovering på impuls, men argumentet ditt går i dass, waco, når du påstår at å tatovere seg generelt er en impulshandling.) Endret 19. februar 2009 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 19. februar 2009 #107 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er for det meste impulsive mennesker som tar ryggtatoveringer, spesielt når det er snakk om en tribal. Man finner som oftest meningsfulle tatoveringer andre steder på kroppen, mens "ass antlers" som oftest bare er noe dilldall, ihvertfall tribals. Der er jeg til dels enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #108 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er jo bare impulse mennesker som tar tatovering, skjønner ikke at det går an å være uenig i noe så åpentlyst? Det er jeg uenig i, jo Jeg kjenner mange med tatoveringer, INGEN av dem er utpreget impulsive. Ei heller tok de tatoveringene på impuls. Tvert imot. Kan du vise til noen som helst undersøkelse som viser at mennesker med tatoveringer er mer impulsive enn andre mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #109 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er for det meste impulsive mennesker som tar ryggtatoveringer, spesielt når det er snakk om en tribal. Man finner som oftest meningsfulle tatoveringer andre steder på kroppen, mens "ass antlers" som oftest bare er noe dilldall, ihvertfall tribals. Og hvor har du dette fra? Det er helt fascinerende hvor mange snodige forestillinger og fordommer enkelte mennesker har i hodene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 19. februar 2009 #110 Del Skrevet 19. februar 2009 Og hvor har du dette fra? Det er helt fascinerende hvor mange snodige forestillinger og fordommer enkelte mennesker har i hodene sine. Hvor har man ting fra? Man plukker det opp gjennom livet. Jeg har til gode å se det motsatte, at noen kan vise til en trampstamp som de er 100% fornøyd med, som de planla å ta lenge før de tok den og som faktisk betyr noe og ikke bare er rumpepynt. Jeg tror du vil finne det enda mer fascinerende hvor mange som faktisk deler dette synet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 19. februar 2009 #111 Del Skrevet 19. februar 2009 Og hvor har du dette fra? Det er helt fascinerende hvor mange snodige forestillinger og fordommer enkelte mennesker har i hodene sine. Du kan ikke nekte for at mange (nei, ikke alle, nei, men mange) ser en tatovering og synes det er sååå kult, og så noen dager senere stikker innom den lokale sjappa der de velger ut noe typisk tribal eller en liten flash for så å få den tatovert. Jeg kjenner flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 19. februar 2009 #112 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg kjenner to typer jenter med trampstamps - tøser og jenter som angrer på tatoveringen. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #113 Del Skrevet 19. februar 2009 Og det å nekte for at en kvinne tar tatovering for å bli lagt merke til blir for dumt. Ansvarskfraskrivelsen deres er stor og til å ta på, men noen ganger er det greit å si ifra..! Ja, det er jo helt riktig at kvinner tar tattis fordi hun vil bli lagt merke til. Sminke setter vi også på oss fordi vi vil bli knullet eller lagt merke til. Menn bruker også ikke sminke for å bli lagt merke til. Alle menn som ikke bruker sminke vil bli lagt merke til og bli knullet. Menn som har tattis gjør det for å være maskulin og skjule femininitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. februar 2009 #114 Del Skrevet 19. februar 2009 Sorry FW, men hvor gammel er du? 21??? Jeg kjenner flere voksne mennesker med tatoveringer, som har fått disse i voksen alder, også på korsryggen, ikke en av dem er tramps... Når du finner sannhetsgehalt i filmer som WeddingCrashers, så mister du litt troverdighet syns jeg... Mulig fjortiser som frekventerer din seng, og dine miljøer tatoverer seg på korsryggen for å få kuk, eller vasker av seg sminka morgenen etter sex, fordi du ikke syns de er pene nok til å pule hvis ikke. Men i voksenverden, hvor flere av oss andre bor, så forholder ting seg noe annerledes. Dette kun til orientering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #115 Del Skrevet 19. februar 2009 Sorry FW, men hvor gammel er du? 21??? Jeg kjenner flere voksne mennesker med tatoveringer, som har fått disse i voksen alder, også på korsryggen, ikke en av dem er tramps... Når du finner sannhetsgehalt i filmer som WeddingCrashers, så mister du litt troverdighet syns jeg... Mulig fjortiser som frekventerer din seng, og dine miljøer tatoverer seg på korsryggen for å få kuk, eller vasker av seg sminka morgenen etter sex, fordi du ikke syns de er pene nok til å pule hvis ikke. Men i voksenverden, hvor flere av oss andre bor, så forholder ting seg noe annerledes. Dette kun til orientering. Eller i den verden/miljøet krever at man har pittelitt mer innviklet tankegang og innsikt enn å følge lovene til weddingcrashers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #116 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvor har man ting fra? Man plukker det opp gjennom livet. Jeg har til gode å se det motsatte, at noen kan vise til en trampstamp som de er 100% fornøyd med, som de planla å ta lenge før de tok den og som faktisk betyr noe og ikke bare er rumpepynt. Jeg tror du vil finne det enda mer fascinerende hvor mange som faktisk deler dette synet. Jeg kjenner flere med tatovering i korsryggen. Ingen av dem har uttrykt anger over dette. Ei heller har det vært gjort på impuls. Flere av dem har tegnet tatoveringen selv. Vi er kanskje litt eldre enn deg? Mine venner er i slutten av tyveåra/begynnelsen av 30. Du kjenner kanskje mange småtøser. Det gir deg dog ikke grunnlag for å komme med slike påstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 19. februar 2009 #117 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Altså, jeg må få peke til et eksempel i populærkultur hvor denne stereotypen om ryggtatoveringer nevnes uten at man skal påstå at det er der jeg hentet det fra. Søk på "tramp stamp" på Google, les på urban dictionary, se referansene i How I Met Your Mother, Wedding Crashers, Saturday Night Live, osv. Jeg sier ikke at alle som går med politiuniform er politi, og på samme måte er ikke alle som har en tøsete trampstamp tøs selv. Men det er jo interessant å tenke på at voksne mennesker tar slike tatoveringer, og at det ikke bare er fulle jenter i syden. Husk at vi nå snakker om tribal/delfin/andre dumme motiver på ryggen, så det er meningsløst å trekke frem andre typer tatoveringer - det er ikke det jeg snakker om. Jeg kjenner også mange som har masse tatoveringer som er gjennomtenkte og regner dem ikke med her, men et kjapt Google-søk viser at det er en viss sannhet til det jeg skriver: http://images.google.no/images?q=tramp%20s...l=en&tab=wi Endret 19. februar 2009 av firewater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. februar 2009 #118 Del Skrevet 19. februar 2009 Du er litt sød... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. februar 2009 #119 Del Skrevet 19. februar 2009 firewater du må da vel skjønne at for disse kvinnene her så er det overhodet ingen sammenheng mellom det å ha en tattis over rumpa som man viser til alle og enhver og det å ha et oppmerksomhetsbehov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. februar 2009 #120 Del Skrevet 19. februar 2009 For det første, så handler denne tråden om at kvinner ikke er pene uten sminke, i følge deg og FW iallefall... Når det gjelder tatoveringer så sier det seg vel selv at kvinner som viser halve rumpa i utgangspunktet, ikke nødvendigvis har nok gafler til en piknikk... Det har kommet endel tilleggsopplysninger siden FW uttalte noe sånn som at alle kvinner med tattis på korsryggen er tramps... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå