Gå til innhold

~~my world~~

mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Hei mjau-mjau :)

Synes du har funnet veldig fine gaver til nevøen og kusinen din jeg :jepp:

:hoppe: så moro at dere fikk shoppet litt til dere selv også, og :catmilk: satte vel også pris på noe ekstra :)

:ler: ser for meg rotet etter pus ja, han har nok vært ganske så opptatt en stund :ler:

:troest: den verkebyllen hørtes veldig vond ut, håper du nå ble kvitt den.

Hm..kanskje du er gravid mjau-mjau. Men det kan være som du skriver, at syklusen er litt ustabil etter at du sluttet med pillene.

Ha en flott sankthansfeiring, kos dere :hug:

Rot etter pusen ja!?!?!?! Det kan jeg skrive under på at det var :ler:

Men klarer jo ikke være sint på han så lenge da...

Tør ikke helt håpe på graviditet - skulle jo ha max flax om den satt på første forsøk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Mjau-Mjau

Alltid gøy å shoppe når man finner det man skal ha og liker det. Og når det på toppen av det hele selges for en slikk og ingenting er det jo bare toppers :hoppe:

Nå høres det ut som jeg har hatt eller har alt som andre forteller at de har, men det får bare stå til :ler:

Har hatt(delvis har) en hudsykdom med et vanskelig navn jeg aldri husker navnet på. Iallefall så er stikkordet verkebyller. Mine kom(kommer) mest på puppa og magen, og i trusestrikken. AU.

Har i mange år gått på 3 måneders antibiotikakur, så 6 uker av og på en igjen.

På en måte er jeg sjelglad at jeg kom tidlig i overgangsalderen(har ikke hat mensen på et år nå) og begynte å merke den allerede når jeg var 40. Hudlegen sa til meg at den sykdommen i veldig mange tilfeller forsvant helt eller delvis når mensen forsvant. Med meg har den forsvunnet delvis. :hoppe:Så nå slipper jeg faktisk piller.

Nå er det sikkert bare en vanlig verkebyll du hadde da, det er jo noe de fleste får av og til.

Men jeg har noen tips, så det er derfor jeg nevner det.

Spis mye rå gulerøtter. Spis lite lys sjokolade. Og får du en sånn byll igjen, så fyller du en bolle eller noe med varmt grønnsåpevann. Ta en klut og hold kluten med det varme grønnsåpevannet på byllen til den er kald. Gjenta dette flere ganger. Grønnsåpe kommbinert med varmt vann modner byllen og får den til å sprekke fort. På den måten slipper du iallefall den plagsomme verkingen i mange dager før det går hull på den.

Så kan du kjøpe noe plaster på apoteket som faktisk hinder at du får så mye arr etter den.

Kos deg med St. Hans fest i kveld :)

Ha en super dag Mjau-Mjau :klem:

Takk for tipset Ulva, det skal jeg huske på om det skulle komme en sånn til :jepp:

Føler med deg som hadde det titt og ofte... Ikke akkurat noe å stå etter for å si det sånn. Må på apoteket en tur etterpå å kjøpe litt mer kompress og tape...

Har en kompis også som visstnok har vært plaget med sånne byller på ryggen og tidligere gått på antibiotika-kurer så det er nok ingen unormal plage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjempehyggelig sankthansaften i går :jepp:

Masse god mat og bål ble det også ;)

Godt med en time ekstra på øyet i dag tidlig også (begynte en time senere).

Ellers er det ikke så mye og fortelle om. Har akkurat spist meg god og mett på spekemat :spise: Namnam :)

Det er skikkelig snadder når det er så varmt :jepp: Har 30 plussgrader og strålende :sol: her i dag - det liker vi :biggrin:

Mannen er på :ball: kamp så jeg bare koser meg hjemme med :catmilk:

Har fått unnagjort litt :husarbeid: og har nå inntatt sofaen. Vet jeg skulle ha vært ute i finværet men er så trøtt og sliten så sofaen fristet mer...

Dessuten skal jeg se :ball: kl 21:15 - håper på enda en seier :duskedame:

Ingen tegn til tante rød i dag heller... :klø:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

hei mjau-mjau :)

:ler: kan nok tenke meg hvordan det så ut etter pusen ja, han har hatt det travelt og sikekrt fryktelig gøy alene hjemme :ler:

så deilig med så masse salg! skulle ønske det var skikkelig salg her i byen også, eller på en måte ikke for da hadde jo ikke jeg hatt så mye jobb å gå til akkurat :fnise: men hørtes skikkelig deilig ut å finne masse fitn på skikkelig salg! og pus ble nok kjempe fornøyd med nye ting :)

uff, den verkebyllen hørtes ikke god ut nei, godt det har gått hull på den og den er tom (?), den gror nok fint igjen :)

jeg kjøpte en sånn billig pakke med to tester den første mnd. etter pilleslutten min, brukte som sagt den ene. vurderte om jeg skulle kjøpe eller ikke men fant ut at det var jo greit å bare finne det ut, også alltid kjekt å han en liggene i skuffen til senere anledninger, kommer jo til å få bruk for den en eller gang ;)

men må inrømme at det høres litt ut som kroppen din er som min var etter slutten. for dette er datoe(e) du skulle hatt mensen hvis du hadde gått på pillen enda? for jeg fikk jo som sagt ikke mensen mnd. nr.2 etter pillelsutt, første mnd. kom den da den skulle hvis jeg hadde gått på pillen, men mnd. etter kom den mye senere, da jeg pleide å få den før jeg begynte på pillen. og det er da den kom denne mnd. også faktisk.. ikke meningen å ødelegge ønske om bebis nå altså..hehe.. :)

her har det også vært strålende :sol: og kjempe varmt i hele dag! men har heller ikke fått vært så veldig mye ute i den :( men satser på at det blir :sol: resten av sommeren nå! :jepp:

ha en fin kveld videre mjau-mjau!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har rett ang mensen Cupcakes...

No hurt feelings ang bebis - vi haster ikke med det enda ;)

Det er nå jeg skulle hatt mensen om jeg fortsatt hadde gått på pillene, så regner med det bare er kroppen som er litt forvirret. Men tror jeg skal kjøpe en test nå til helgen dersom det ikke skjer noe - greit å være på den sikre siden :jepp: Og også vite om jeg kan ta meg noen øl og litt vin i helgen :)

:hoppe::danse:

RBK ER UBESEIRET VED HALVSPILT SESONG

:danse::hoppe:

I dag er planen rundvask av leiligheten, middag og :sove:

Er så fryktelig trøtt for tida... Gleder meg over at det er fredag i morgen og

at jeg kan sove leeeeenge på lørdag! :enig:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å si at jeg ikke har glemt noen, det blir bare forferdelig lite PC-tid i disse soldager. Ser at babylagingen går sin gang, jeg håper vi snart sitter med struttemager begge to!

Når skal du ha ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å si at jeg ikke har glemt noen, det blir bare forferdelig lite PC-tid i disse soldager. Ser at babylagingen går sin gang, jeg håper vi snart sitter med struttemager begge to!

Når skal du ha ferie?

:hallo:

Skjønner godt det med lite PC-tid... Blir i grunn det her og :jepp:

Jobber med saken ja :lur::ler:

Mensen har fortsatt ikke kommet, men har helt glemt å kjøpe test. Mannen er fast bestemt på at dersom den ikke har kommet innen onsdag MÅ vi kjøpe en test - så da blir det vel til det...

Tør liksom ikke helt håpe på at det har klaffet på første forsøk...

Jeg skal jobbe 2 uker til også har jeg ferie!! :bolledeig:

Gleder meg!

Når skal du ha ferie?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det noen dager siden sist...

Forrige uke avsluttet litt dramatisk - på torsdag ettermiddag brant det på jobben.

Vi er vant til at brannalarmen går i tide og utide her så vi tenkte ikke noe særlig over det når den gikk, men fikk oss litt av en overraskelse når vi kom ut og så at røyk og flammer stod ut fra taket! :hakeslepp:

Heldigvis fikk brannmennene slukket raskt og ingen ble skadd, men vi slapp ikke inn igjen på torsdag ettermiddag...

I og med at vi har kontorer i første etasje så ble vi ikke berørt og kunne gå på jobb igjen på fredag - men brannen ødela air condition anlegget så nå sitter vi her og renner bort.... HELT FOR J**LIG!

I helgen har vi bare kost oss, mannen hadde laget reke og krepsehalesalat til middag på fredag og vi bare koste oss :)

Lørdag sov jeg leeeeenge og etterpå dro vi med en kompis og spilte minigolf. Utrolig moro var det og spesielt i det fine været :sol:

Lørdagskvelden grilla vi og koste oss - flotte sommerdager :jepp:

I går var jeg på :ball: kamp! Det var skikkelig moro! Og ikke minst spennende!

Og troillan vant til slutt :bolledeig:

Fantastisk stemning på nok en flott sommerkveld, selv om det til tider var litt vel varmt....

Men neida, jeg skal ikke klage. Vi skal nyte sommeren, men det hadde nok gjort seg med en liten tordenskur bare sånn for å rense luften... :jepp:

Mensen har jeg ikke sett noe til enda... Og test glemte jeg å kjøpe så fortsatt usikker... Dersom ikke jeg har fått den til onsdag så blir det testing - det har mannen bestemt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: mjau-mjau

Skummelt med brann på jobben da, godt at brannmennene fikk slukket raskt.

Ingen aircondition i denne varmen høres helt for j.......ut :kose:

Så det var stor stemning på :ball: kampen i går ja, RBK fansen vistes godt på tribunene. Og jammen vant de i går også :bolledeig:

Spennende å høre om tante rød kommer heller ikke........venter spent :)

Ha en flott dag mjau-mjau :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau-Mjau

Huff så skummelt med brann på jobben. Bra at det ble slukket fort, og at ingen ble skadet.

Og dette begynner å bli en vane: Gratulerer med RBK :duskedame:

Krysser fingre for at det er en liten baby på gang :)

Ha en fortsatt nydelig sommerdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

uff og huff med brann på jobben da! men godt at ingen kom til skade da! brann er vel en av de tingene jeg er mest redd for at skal skje :overrasket:

håper de får ordnet annlegget snart da, ikke godt å ikke ha det i den deilige varmen det er nå om dagen nei :sol:

ha en fortsat fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fungerer A/C igjen!! :bolledeig:

Fortsatt noget varmt her, men det kommer seg forhåpentligvis utover dagen, tar jo litt tid før det "kicker" inn skikkelig :jepp:

Blir smågal av at det er så varmt om natten jeg, på vårt soverom var det 27 grader i natt... Vanskelig å sove da...

Har fått tak i noe solfilm nå så får prøve det på vinduene og se om det hjelper.

Det er absolutt deilig med sol og sommer, men om natten kunne det godt vært litt kjøligere...

Teller dager til ferie jeg nå, 8 og en halv arbeidsdag i igjen :hoppe:

Da går jeg ut i 3 uker ferie - det skal bli deilig! :biggrin:

Venter fortsatt på gardinene mine da... Tror jeg må ringe og etterlyse de om de ikke dukker opp snart...

Har endelig fått meg til å kontakte advokat angående odelsretten da så nå venter jeg i spenning på hva utfallet vil bli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Så bra at anlegget virker igjen :hoppe: Blir nesten ikke til å holde ut uten køling nå som det er så varmt.

Ha en fin dag Mjau- Mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på!! :vinke:

I morgen blir det en test da eller?? :lur: For det er fortsatt ikke noe tegn til TR eller??

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så bra at anlegget virker igjen :hoppe: Blir nesten ikke til å holde ut uten køling nå som det er så varmt.

Ha en fin dag Mjau- Mjau :klem:

Gleden over A/C varte ikke så lenge... :tristbla:

Den kapitulerte før den hadde rukket å kjøle ned lokalet... Så vi sitter her fortsatt i varmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på!! :vinke:

I morgen blir det en test da eller?? :lur: For det er fortsatt ikke noe tegn til TR eller??

:hallo: og :velkommen:

Ikke noen "prøvedagbok" dette her, men foreløpig klarer jeg og tenke på andre ting også :fnise:

Men skal prøve å få laget enn liten prøvedagbok også :jepp:

Nei, ingen tegn til TR enda. Og test det fikk jeg ikke kjøpt i går så får ta meg en tur innom apoteket på vei hjem i dag og teste i morgen tidlig :biggrin:

Blir veldig spennende! :hoppe:

Har tatt et par graviditetstester tidligere - men da med håp om å ikke være gravid, så denne gangen blir det jo med ønske om et annet resultat :lur:

Stikk gjerne innom igjen cypress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOT HOT HOT !!!

Kan noen sende meg en tordenskur som får renset luften litt?

jeg lider av insomnia pga nattevarmen... Om dagen er det HELT GREIT at det er varmt, men nattesøvnen lider...

Så jeg føler meg mer sliten for tiden enn jeg har gjort på leeeenge....

I natt måtte jeg bare legge meg på sofaen for luften føltes bedre på stua, men ikke kald nok...

I dag håper jeg på en tidlig kveld.

Middag i dag blir pastasalat med kalkun :spise:

Og is til dessert :hoppe: Isbilen kom i går og da kjøpte vi is til den store gullmedaljen - namnam ;)

Må huske å gå innom apoteket på vei hjem også, for tante rød har fortsatt ikke kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende :sol: og varmt i dag også!

Ikke noe tegn til torden enda...

Planen for i dag er:

1. jobb

2. middag - grilla pølser i lompe/brød med potetsalt og sprøstekt løk

3. Installere solfilm på soveromsvinduet (har en snill kompis som kommer og hjelper :) )

4. sove :sove:

Fikk ny Novemberbarn bok i går også, så nå har jeg både den og bok nr 2 av Morshjerte liggende å vente på meg - gleder meg :hoppe:

Har forresten laget en egen prøverdagbok for de som er interessert i den prossessen :)

Linken ligger i signaturen min. Men kan jo fortelle at testen i dag var negativ...

I morgen er det fredag!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...