Gå til innhold

Å smitte barna sine med vannkopper med vilje?


Gjest Gjest_trude_*

Anbefalte innlegg

Vannkopper er det like greit å få unna å fremst de ikke går på kortison som f.eks. astmaspray. Kortison gjør at du blir hardere angrepet. Mitt barn ble dårlig i 3 uker og vi var hos fastlege, legevakt og barnelege. Veldig mange blemmer som det gikk brennkopper i samt blemmer på innsiden av halsen som gjorde at astmaen ble værre. Et helvete, men kanskje like greit å slippe det som voksen?

Kanskje like greit å slippe det som barn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vannkopper er det like greit å få unna å fremst de ikke går på kortison som f.eks. astmaspray. Kortison gjør at du blir hardere angrepet. Mitt barn ble dårlig i 3 uker og vi var hos fastlege, legevakt og barnelege. Veldig mange blemmer som det gikk brennkopper i samt blemmer på innsiden av halsen som gjorde at astmaen ble værre. Et helvete, men kanskje like greit å slippe det som voksen?

Mitt astmabarn var fit for fight med vannkopper. Eneste som indikerte på at han var syk var de få store koppene hist og her.

Det andre barnet uten astma ble skikkelig syk. Hele kroppen dekket av vannkopper og helt apatisk. Ble lagt inn fordi han var så syk.

Det er veldig individuelt hvor syke barna blir.

Jeg ble smittet med vilje som liten og hadde nok gjort det med mine barn. Nå fikk vi allikevel smitten uten å være klar over det siden minstemann var først ute med å få det i bhg og eldstemann bare noen dager etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...