Gå til innhold

Låter som får deg til å gråte, bli glad osv


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Candyfloss

Nå har vi snakket om bra låter og dårlige låter.

Hva slags låter vekker følelsene i dere?

Lei meg: Ronan Keating - If tomorrow never comes (eksen min sang den for meg), Ronan Keating - We've got tonight

Glad: Christina Aguilera - Fighter, Metallica - Frantic, Evanescence - Bring me to life.. Bare for å nevne noen :blunke:

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir skikkelig glad når jeg hører Living la vida loca, med Ricky Martin. Hvis jeg hører den i bilen blir jeg litt trafikkfarlig, for jeg får så lyst til å gjøre sånn: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss
Jeg blir skikkelig glad når jeg hører Living la vida loca' date=' med Ricky Martin. Hvis jeg hører den i bilen blir jeg litt trafikkfarlig, for jeg får så lyst til å gjøre sånn: :hoppe:[/quote']

Hehe. Når jeg hører Sean Paul - Get busy skjer det samme med meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Jeg blir kjempelei megnår jeg hører "Bright Eyes". Husker ikke hvem som synger. Men den er ikke helt ny for å si det sånn. Å det var Art Garfunkel gitt...

"Shakles" blir jeg sånn av :D !!

Husker ikke hva de heller heter. Men var det ikke et jentenavn to ganger etter hver andre???? Mariamaria feks???

Marymary heter de faktisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Er jeg "moody" så setter jeg på skikkelig god swing (altså croonertype). Det er ingenting som får meg i bedre humør enn Have you met Miss Jones, Mack the Knife, Kick in the head, etc. Liker både originalene (Mr. Sinatra, Mr. Davis Jr., Mr. Martin , Mr. Cole og også Mr. Porter) og nyere varianter som av Mr. Williams (such a sweetiepie...). :briller::ler:

Men derimot styrer jeg langt unna Rod Stewart sine tolkninger :oops:

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers.. Alphaville med forever young kan få meg til å gråte.

Har med minner å gjøre.

Bette midler med "from a distance" er og en trist sang for meg.

Liker å høre på sanger med litt fart, så kommer jeg i humør :D

hermes houseband med "country roads" f.eks :D

auria puzzi, "jou le taxi", blir jeg og happy av :D

og sånne norske/svenske. Hva skal jeg si."dårlige" poplåter.. som med infinity.. med "happy" bla.. Kan ikke unngå å smile da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Kunne nevnt mye, men begrenser meg til to på hver.

:(

Jesus to a Child med George Michael

I Grieve med Peter Gabriel

:P

Mundian tu bach ke med Panjabi Mc

On the ground med Eskobar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg pleier og gråte av sanger, men skulle jeg det måtte det vært av "En sal på hospitalet" eller "tullingen" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Sang som gjør meg glad (og får meg til å få lyst til å hoppe opp & ned): "Kom igjen Lena" m Håkan Hellstrøm. :D :hoppe:

Trist sang: "Erindring" tekst av Tove Ditlefesen, sunget av Kari Bremnes.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Liker all slags musikk, men en vise som får meg til å finne fram tørkerullen er: Jakob Sandes: "Vesle Daniel skal ut i verda"............puh, den er nitrist!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meste av Sigur Rós gjør meg trist eller melankolsk. Perfect med Alanis Morissette gjør meg trist, samme med tonight tonight med smashing, hallelujah med jeff buckley, sommernatt ved fjorden av Ketil Bjørnstad og fields of gold med Eva Cassidy.

Piazzollas musikk gjør meg glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romantisk på en litt vemodig måte: "Säg det igjen" med Lisa Nilsson.

"Kyrie" og "Broken wings" med Mr. Mister blir jeg helt å-så-bra-åttitallet-var-gira av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:cry:

"Eg ser" - Bjørn Eidsvåg, kjempefin sang som samtidig er trist

:ler:

J-LO's raske latino-sanger, Robbie Williams's framføring av klassiske Frank Sinatra-låter, å mange mange fler :briller:

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

:grine:

Sing me a song med Return, den er jo sååå trist *sukk*

ellers er det mange sanger som får meg i godt humør. Oa hela natten, Sommartider f.eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet ned Robbie konserten hvor han blant annet synger my way. Når jeg ser det får jeg klump i halsen. :cry:

Ellers blir jeg glad når jeg hører kom igjen Lena (naturlige årsaker :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Eg ser med Bjørn Eidsvåg. Den er forferdelig trist! Og så en julesang som jeg ikke kan tåle - den som slutter med at "det ble jul allikevel". Om den fattige kona og mannen som sitter langt inni skogen og venter på sønnen. Da griner jeg som bare det!

.. og så tåler jeg ikke å synge salmen "Alltid freidig". Når det kommer til "dø om så det gjelder", knekker jeg alltid helt sammen.... Dårlig gjort å velge den i bryllup, synes jeg!!

Men den verste (dette er nesten litt flaut, altså...) er Ronan Keatings "If tomorrow never comes". Den er egentlig ikke noe fin, men jeg griner alltid av den... Og ringer til sambo og hulker fram "sant at du ikke skal dø".... :cry: :cry:

Men sanger som gjør meg i godt humør, ja!! Kom igjen Lena funker alltid. Og Girls just wanna have fun med Cyndi Lauper. Ellers digger jeg alt som er sånn happygolucky-pop; Aqua, Britney osv. Det er den beste medisinen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...