Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2009 #21 Skrevet 12. februar 2009 Dette må jeg se på og. En jeg har gått på skole med skal visst være med.
Pinkie Skrevet 22. februar 2009 #25 Skrevet 22. februar 2009 Jeg kjenner også ei som er med!:D Ingen bombe at det var henne for å si det sånn. hehe...
blåmeisa Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #26 Skrevet 25. februar 2009 Mads som er med i ph, likner da veldig på Mads som var med i charterfeber. En av gutta som bodde der nede (i et "grisehus" forøvrig) og jobbet som bartender
Stinis Skrevet 27. februar 2009 #28 Skrevet 27. februar 2009 Førse episode er mandag 9.mars ja. 21.30 tror jeg. Blir spennende å se hvordan det blir i forhold til den danske. Ser ut som deltagerne ikke har tenkte å "skjule" så mye hvertfall... Mh6MRFGQGzA Flere videoer på youtube.com/tv3norge
suzie Skrevet 27. februar 2009 #29 Skrevet 27. februar 2009 (endret) følger med på danske PH - det er et sinnsykt konsept, men man blir helt avhengig av å se det... Har ingen problemer med dansk språk. Det er fullstendig uforutsigbart, og det er til stadighet forskjellige tvister og fredninger, som gjør det utrolig vanskelig å legge planer... Fantastisk artig da! Gleder meg til den norske versjonen kommer. Håper den også kommer på nett etterhvert, slik at det er mulig å få med seg alle episodene... Endret 27. februar 2009 av suzie
blåmeisa Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #30 Skrevet 9. mars 2009 I dag må vi benke oss foran tv'en 21.30, jenter
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #32 Skrevet 9. mars 2009 Jeg skal garantert ikke kaste bort tiden min på dette programmet!
LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 #34 Skrevet 9. mars 2009 Jeg skal garantert ikke kaste bort tiden min på dette programmet! men å kaste bort tiden din på å skrive i denne tråden som handler om programmet, det gidder du?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #35 Skrevet 9. mars 2009 men å kaste bort tiden din på å skrive i denne tråden som handler om programmet, det gidder du? JA, er det noe galt i det?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #36 Skrevet 9. mars 2009 men å kaste bort tiden din på å skrive i denne tråden som handler om programmet, det gidder du? For det er ingen forskjell på å bruke ca ett minutt på å ytre sin mening i en tråd om et tv-program enn å sitte mange timer i sofaen hver uke for å få med seg programmet? Kanskje greit å takle at folk ikke liker samme tv-program som deg selv når du er på et diskusjonsforum.
LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 #37 Skrevet 9. mars 2009 For det er ingen forskjell på å bruke ca ett minutt på å ytre sin mening i en tråd om et tv-program enn å sitte mange timer i sofaen hver uke for å få med seg programmet? Kanskje greit å takle at folk ikke liker samme tv-program som deg selv når du er på et diskusjonsforum. hårsår?
blåmeisa Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #38 Skrevet 9. mars 2009 akkurat slik det skal være: Intriger i paradise og intriger tråden om paradise og det tom før det har begynt
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #39 Skrevet 9. mars 2009 hårsår? Neida, bare skikkelig lei av spydige svar som kommer helt ut av det blå uten at innlegget det er rettet mot er noe annet enn saklig. akkurat slik det skal være: Intriger i paradise og intriger tråden om paradise og det tom før det har begynt Sant nok!
LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 #40 Skrevet 9. mars 2009 jesus.. slapp av gjest. det var en spøk det er jo faktisk litt morsomt da, at en person som proklamerer at den overhode ikke skal kaste bort tid på å se på dette programmet, i det hele tatt gidder å kommentere i en tråd om serien. charterfeber er f.eks en serie jeg ikke gidder å se på, og jeg gidder heller ikke lese eller skrive i tråder om den.. men altså, det var bare en spøk. ha ha.
Fremhevede innlegg