Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Dette må jeg se på og. En jeg har gått på skole med skal visst være med.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det begynner 9 mars!!!!!!!!

Skrevet

Jeg kjenner også ei som er med!:D Ingen bombe at det var henne for å si det sånn. hehe...

Skrevet

Mads som er med i ph, likner da veldig på Mads som var med i charterfeber. En av gutta som bodde der nede (i et "grisehus" forøvrig) og jobbet som bartender

Skrevet

Førse episode er mandag 9.mars ja. 21.30 tror jeg. Blir spennende å se hvordan det blir i forhold til den danske. Ser ut som deltagerne ikke har tenkte å "skjule" så mye hvertfall... :)

Mh6MRFGQGzA

Flere videoer på youtube.com/tv3norge

Skrevet (endret)

følger med på danske PH - det er et sinnsykt konsept, men man blir helt avhengig av å se det... Har ingen problemer med dansk språk. Det er fullstendig uforutsigbart, og det er til stadighet forskjellige tvister og fredninger, som gjør det utrolig vanskelig å legge planer... Fantastisk artig da! Gleder meg til den norske versjonen kommer. Håper den også kommer på nett etterhvert, slik at det er mulig å få med seg alle episodene...

Endret av suzie
  • 2 uker senere...
Skrevet

I dag må vi benke oss foran tv'en 21.30, jenter :popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal garantert ikke kaste bort tiden min på dette programmet!

Skrevet
Jeg skal garantert ikke kaste bort tiden min på dette programmet!

men å kaste bort tiden din på å skrive i denne tråden som handler om programmet, det gidder du?

:popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet
men å kaste bort tiden din på å skrive i denne tråden som handler om programmet, det gidder du?

JA, er det noe galt i det?

Gjest Gjest
Skrevet

For det er ingen forskjell på å bruke ca ett minutt på å ytre sin mening i en tråd om et tv-program enn å sitte mange timer i sofaen hver uke for å få med seg programmet?

Kanskje greit å takle at folk ikke liker samme tv-program som deg selv når du er på et diskusjonsforum. ;)

Skrevet
For det er ingen forskjell på å bruke ca ett minutt på å ytre sin mening i en tråd om et tv-program enn å sitte mange timer i sofaen hver uke for å få med seg programmet?

Kanskje greit å takle at folk ikke liker samme tv-program som deg selv når du er på et diskusjonsforum. ;)

hårsår? :haar:

Skrevet

akkurat slik det skal være: Intriger i paradise og intriger tråden om paradise og det tom før det har begynt :lur:

Gjest Gjest
Skrevet
hårsår? :haar:

Neida, bare skikkelig lei av spydige svar som kommer helt ut av det blå uten at innlegget det er rettet mot er noe annet enn saklig.

akkurat slik det skal være: Intriger i paradise og intriger tråden om paradise og det tom før det har begynt :lur:

Sant nok! ;)

Skrevet

jesus.. slapp av gjest. det var en spøk ;)

det er jo faktisk litt morsomt da, at en person som proklamerer at den overhode ikke skal kaste bort tid på å se på dette programmet, i det hele tatt gidder å kommentere i en tråd om serien.

charterfeber er f.eks en serie jeg ikke gidder å se på, og jeg gidder heller ikke lese eller skrive i tråder om den..

men altså, det var bare en spøk. ha ha.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...