Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag skal en jente ut.

Jeg føler på gikta at det er Noor som går i dag.

Andre med gikt her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var da merkelig så moralsk han ble på lynkort tid etter sine syrlige medbidrag.

Joda, han var plutselig kjempemoralsk så raskt etter pandora.

Men han viser hvertfall at han forstår at tiende samtykke (det å ikke gripe inn) er mobbing det også. (Selv om han ikke innrømmer at han har sagt noe galt selv, så tar han hvertfall på seg skyld.)

Skrevet

Jeg tror Karita går idag.

Tipper følgende par:

Mads/Lene

William/Noor

Petter/Therese

Kevin/Margrete

Andre/Camilla

Siden jeg tror Kavin sikrer Margrete, og da er det ingen som vil velge Karita over den de allerede er trygg på.

Og Petter for jo ikke velge, siden Therese er fredet.

Skrevet
Synd det med Nanna, synes at TV3 heller burde gitt de beskjed på annen måte. Lene er da bare en herlig jente som sikkert ville forstått om Triana fortalte henne om hvordan hun kunne fremstå på TV.

Det er jo den eneste måten å få de til å skjønne noe på. Brutale folk skjønner jo tydeligvis bare et klart og brutalt språk.

Skjønner ikke at du gidder å forsvare dette. Det sier ikke akkurat noe positivt om deg. Det kan godt hende Lene er hyggelig som venn, men du trenger ikke å forsvare slik oppførsel for det, og være like barnslig selv ved å komme med usaklig kritisering av M.

Skrevet

"Lene er da bare en herlig jente som sikkert ville forstått om Triana fortalte henne om hvordan hun kunne fremstå på TV."

Så du mener med andre ord at det er ok å mobbe folk og trakassere dem i dagevis så lenge det ikke kommer på TV, eller så lenge du ikke blir fremstilt som den mobberen du er?

Skrevet

Ble skikkelig skuffet over Noor jeg, hadde fått et mye bedre inntrykk av henne i det siste, men det hun lirte av seg på pandoras eske, go det hun sa til Camilla om Margrethe fikk meg til å få henne opp i halsen igjen.. Makan..

Heier på william og margrethe jeg.. William er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, men han har evnen til å sette seg inn i hvordan andre har det, og virker som han nesten er den eneste som skjønner alvoret i det her.. Fikk et helt annet inntrykk av han i denne episoden, virket sympatisk og grei, selv om han ikke hadde guts nok til å si i fra til lene da det foregikk.. Therese gav også et inmari bra inntrykk nå når hun kom inn igjen. Håper hun fortsetter i dette sporet, altså å høre på sine egne verdier og ikke bare følge de andre heksene.. Petter sank også veldig langt ned på listen min, fy søren!! Da er kevin veldig mye bedre, han forsto også alvoret her i alle fall til en hvis grad.

Håper tv3 lager en twist på denne parsermonien også, og at margrethe får bestemme hvem av jentene som ryker ut! :fnise:

Skrevet
Håper tv3 lager en twist på denne parsermonien også, og at margrethe får bestemme hvem av jentene som ryker ut! :fnise:

Å, jaaa!!!! La det skje!!!! :hoppe:

Skrevet (endret)

Kan godt forstå at du blir lei deg nattens rytter over at noen du kjenner driter seg så fullstendig ut. For du har sagt at du kjenner henne. Det er ikke en handling du har gjort, men Lene og det er hun som skal legge seg flat og be om unnskyldning.

Endret av Scorpina
Skrevet

Er det flere enn meg som føer at Andre er den nye Rune?

sånn i forhold til rare ting de lirer av seg?

Skrevet
Det er så få som forsvarer Lene, ja, det er så få at man må regne dem i miiiikrodesimaltall.

Var det det gikta sa? :ler::ler::ler::ler:

Skrevet
"Ser værre ut enn det er?" Hva vet du om hvordan Margrethe følte det? Det var jo hun som ble mobbet, ikke deg. Du satt bare hjemme i sofakroken og så på.

Det kom ut litt feil :fnise:

Litt mer forklarende versjon:

Vi ser nok mer av hvor ille det har vært fordi at vi ser hva alle sier, det gjør ikke de. De oppfatter ikke helheten av situasjonen og blir veldig fikserte på den ene tvisten Lene hadde med Margrethe og skjønner ikke helt at det er mye mer enn det som har foregått før de får sett selv fra utsiden hvordan det har vært.

Skrevet

Jeg følger IKKE med på denne serien!

Veninna til eldstetantebarnet mitt fortalte at hun hatet ei som het Lene!

Jeg trodde det var ei som hadde gjort henne vondt - dette fortalte jeg, da hun sa at: Neida, det er Lene fra "paradise hotel"!!!!

Snakk om å gå inn i denne serien a, men følelser og mere til....

Skrevet

Var så sinna under pandoras i går! :frustrert:

Er det mulig å bli så jævli egoistisk og DUM som lene??????!!!! Hun burde da skjønne at HUN burde dratt hjem,ikke sitte å samtykke da nanna meldte seg! :sinna: for et grusomt menneske! behandle andre sånn som hun gjør, og sånn hun satt og smilte da de andre sa stygge ting til/om M,ble kvalm!

Spennende å se hva som skjer i parsermonien i kveld..kevin har noe lureri på gang hørtes det ut som. begynt å like han litt jeg.

Håper camilla,therese og M får ut de gamle jentene og de blir igjen!

Skrevet
I dag skal en jente ut.

Jeg føler på gikta at det er Noor som går i dag.

Andre med gikt her inne?

Giiiiikta sier................................. Lene (håpefull, men tvilsom)

Skrevet
JEG DIGGER ANDRES GULLKORN!! :ler::ler::ler:

Samme her :ler: Morsomt å se på

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Jeg fatter ikke at noen i hele verden tar Lene i forsvar, hun er jo dirkete ondskapsfull. Har aldri sett noen dømme en annen person så nord og ned jeg over så lite, Margrete har ikke akkurat gjort henne noe vondt. Hvordan er det mulig å hate en person som du egentlig ikke kjenner for noe så simpelt, kalle henne hore og div andre stygge ting uten egentlig å ha noen grunn. Og kalle henne pedo-hore er jo også litt av en ting å si når du selv ligger å kliner med en yngre gutt, pedo er man hvis personen er under den seksuelle lavalder noe ikke Alex er. Lene er vel sjalu på Margrete, fikser vel ikke at noen andre får oppmerksomhet fra gutta. Lurer på hvordan hun hadde oppført seg mot Magrete hvis hun hadde vært der fra begynnelsen hun også, da hadde hun vel vært grei nok fordi hun var en av de "gamle"

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Jeg HÅPER, HÅPER, HÅPER at Lene ryker ut i dag, og jeg håper de begynner å oppføre seg mot Margrete nå. Stakkars jente, har ikke gjort noe galt men blir behandla som om hun er en heks. Og den patetiske unnskyldningen fra Lene hadde jeg aldri godtatt, liksom greit å komme å si beklager etter å ha mobbet henne på det groveste. Men hun angrer jo ikke, da er den unnskyldningen 0 verdt! De eneste som fortjener å vinne er Margrete, Kevin og William, de andre kan bare ryke og reise!! Petter er en pingle som bare følger vinden, Noor er falskheten selv, Karita er en taper, Andre er tilbakestående virker det som, Mads liker Lene og det sier vel sitt. De to andre har jeg ikke fått noe inntrykk av så de vet jeg ikke om fortjener å vinne.

GO WILLIAM og KEVIN sier nå jeg, de eneste med litt baller av gutta!

Skrevet

Nå skal du se at Margrethe og Lene kommer bedre overens etterhvert. De har skværet opp, Lene er bare bråttsint, aldri langsint.

Lene er sympatisk av natur, dere så hvordan hun og Mads koset seg på date. Men noen ganger, på samme måte som om 2 personer er stengt inne i et romskip på vei til pluto, klikker man. Det kan skje den beste, og siden Lene angrer, så avslutter vi "Lene-diskusjonen".

Lene har fått nok tyn, hun er ganske langt nede. Tenk bare å gi henne fingeren på gata, fy faen for noen uoppdragne mennesker.

Skrevet (endret)
Var så sinna under pandoras i går! :frustrert:

Er det mulig å bli så jævli egoistisk og DUM som lene??????!!!! Hun burde da skjønne at HUN burde dratt hjem,ikke sitte å samtykke da nanna meldte seg! :sinna: for et grusomt menneske! behandle andre sånn som hun gjør, og sånn hun satt og smilte da de andre sa stygge ting til/om M,ble kvalm!

Spennende å se hva som skjer i parsermonien i kveld..kevin har noe lureri på gang hørtes det ut som. begynt å like han litt jeg.

Håper camilla,therese og M får ut de gamle jentene og de blir igjen!

Jeg synes det så ut som Nanna regnet med at Lene skulle protestere når hun meldte seg frivillig til å dra. Det gjorde hun ikke med særlig stor innlevelse. Høres ut som Lene sa det fordi hun "måtte" og ikke fordi hun faktisk mente at hun burde dra.

Håper Kevin sier at Margrethe kan stå trygt bak ham i kveld. Jeg synes hun skal få en tid der inne som hun føler er bra slik at hun ikke bare har dårlige minner fra PH.

Jeg synes vi har sett lite til Andre siden han kom inn. Håper de viser litt mer av ham fremover så seerne kan se hva slags person han er. I tillegg håper jeg han forklarer Margrethe mer hva han egentlig mente å svare på spørsmålet om hvorfor han ikke forsvarte henne. Jeg tror det han sa kom litt feil ut.

Endret av Scorpina
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...