Gjest TittTitt Skrevet 22. mars 2009 #321 Skrevet 22. mars 2009 Nei jeg kjenner ikke Noor. Sa jeg det? Da har jeg sagt feil. En venninne av med kjenner Noor. Har aldri møtt Noor jeg!
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #323 Skrevet 22. mars 2009 mulig venninnen din er ida da-som kjenner Noor..siden de er gode venner den dag i dag....
Gjest TittTitt Skrevet 22. mars 2009 #324 Skrevet 22. mars 2009 mulig venninnen din er ida da-som kjenner Noor..siden de er gode venner den dag i dag.... Ikke dum tanke Men no klarer ikke jeg holde meg lengre. Jeg bare tuller med dere Unnskyld
Gjest TittTitt Skrevet 22. mars 2009 #325 Skrevet 22. mars 2009 Men for å komme tilbake til tråden her, så har ikke jeg fått med meg noe med at det skal komme inn en ny gutt. Har bare fått med meg hun der silikonleppe damen. Og jeg er litt lei av all griningen av Ida. Men skjønner hun er lei seg, pga Nanna og de baknakker så jævlig. Syntes no Nanna er like mye falsk som Noor.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #326 Skrevet 22. mars 2009 Men no klarer ikke jeg holde meg lengre. Jeg bare tuller med dere Unnskyld Okei.... Får lite oppmerksomhet ellers da?
Gjest TittTitt Skrevet 22. mars 2009 #327 Skrevet 22. mars 2009 Okei.... Får lite oppmerksomhet ellers da? Ja
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #328 Skrevet 22. mars 2009 Ikke så veldig morsomt... Dessuten, er det vel ingen som vet hvem som vinner, ikke engang venner og familie (kanskje nærmeste familie da) til den personen som vinner! Slikt hadde jo spredt seg utrolig fort!
MissStiles Skrevet 22. mars 2009 #329 Skrevet 22. mars 2009 Men for å komme tilbake til tråden her, så har ikke jeg fått med meg noe med at det skal komme inn en ny gutt. Har bare fått med meg hun der silikonleppe damen. Og jeg er litt lei av all griningen av Ida. Men skjønner hun er lei seg, pga Nanna og de baknakker så jævlig. Syntes no Nanna er like mye falsk som Noor. Det ser ut som at det kommer inn en ny gutt neste uke og. Så nettopp en reklame for neste ukes episoder av PH.
Envy Skrevet 22. mars 2009 #330 Skrevet 22. mars 2009 Det er jo det jeg har sagt hele tiden, det kommer en gutt neste uke i tillegg til duckface! :gjeiper:
Essie_ Skrevet 22. mars 2009 #331 Skrevet 22. mars 2009 Jeg bare tuller med dere Må si jeg syns du har en smule spesiell humor.
Gjest TittTitt Skrevet 22. mars 2009 #332 Skrevet 22. mars 2009 duckface! :gjeiper: Jeg syntes paradise er kjedelig jeg, ihvertfall i forhold til danmark.. Norge er kjedelig Håper det blir mer action etterhvert
Gjest nn Skrevet 23. mars 2009 #333 Skrevet 23. mars 2009 Hø? Har Noor vært glamourmodell?! Når begynte Villmarkslivs Amfibiespesial med utbrettbar midtside? :klø: ho ho ho! Bra kommentar!!
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #334 Skrevet 23. mars 2009 Hver uke vil det vel komme inn en ny person? Annenhver uke en gutt og annenhver uke en jente.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #335 Skrevet 23. mars 2009 Hver uke vil det vel komme inn en ny person? Annenhver uke en gutt og annenhver uke en jente. Ja, men denne uka virker det som det kommer både en gutt og en jente.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #336 Skrevet 23. mars 2009 Ja, men denne uka virker det som det kommer både en gutt og en jente. Nei. Først kom jo hun duckface. Det kom jo ingen gutt samtidig. Men det kan jo hende at tv3 går litt utenom det med ny person hver uke og annenvher gutt/jente. De sendte jo inn to gutter samtidig førrige uke. Og begge gikk ut..... hehe....
missluna Skrevet 23. mars 2009 #337 Skrevet 23. mars 2009 Hver uke vil det vel komme inn en ny person? Annenhver uke en gutt og annenhver uke en jente. Det er nok lite system i hvor mange som kommer inn hver uke, etter hva man har sett på tidligere sesonger (danske og amerikanske). De får gjerne plutselig oppgave om å velge ut noen utenom parsermoniene ol. Det eneste som er fast er at det er annenhver parsermoni for guttene og jentene. Håper de får litt action der inne snart, sånn som de har hatt det på den danske ph. Der har de myyye mer temafester, oppgaver og spontane fredninger og utstemninger har jeg inntrykk av. det norske er foreløbig døllt i forhold.
MissStiles Skrevet 23. mars 2009 #338 Skrevet 23. mars 2009 Det er nok lite system i hvor mange som kommer inn hver uke, etter hva man har sett på tidligere sesonger (danske og amerikanske). De får gjerne plutselig oppgave om å velge ut noen utenom parsermoniene ol. Det eneste som er fast er at det er annenhver parsermoni for guttene og jentene. Håper de får litt action der inne snart, sånn som de har hatt det på den danske ph. Der har de myyye mer temafester, oppgaver og spontane fredninger og utstemninger har jeg inntrykk av. det norske er foreløbig døllt i forhold. Får håpe det blir bedre etter hvert! At det skjer mer, mener jeg..
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #339 Skrevet 23. mars 2009 Gaaah! Kan noen fortelle Petter at han er homo? Det virker nemlig som at han er den eneste som ikke vet det...
Gjest dalieo Skrevet 23. mars 2009 #340 Skrevet 23. mars 2009 Gaaah! Kan noen fortelle Petter at han er homo? Det virker nemlig som at han er den eneste som ikke vet det... Haha! Ja, han prøver så hardt å få inn kuse, pule, dås og alt sånn i hver setning. Og stakkars Rune.. han er så tøffel
Fremhevede innlegg