Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nanna var Sinnsykt sutrete i dag! send henne hjem!

Er synd på henne, utrolig usikker, selvopptatt og vist dårlig selvtillit helt siden hun kom inn, og tenker bare spill hele tiden. Hun må bli utrolig sliten ganske fort ... Take a chill-pill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så har ikke Nanna det bra på hotellet, og tror nok hun hadde fått det bedre selv, om hun hadde sluppet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som at Øystein hadde lyst å kysse Iris i dag <3 Men hun vridde seg vekk hele tiden. Sikkert redd for å bli såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman
Synes det er kjedelig at tv3 avslører så mye selv, for jeg vet iaf èn som ryker denne uken :sur:

jeg vil vite. Kan du sende meg pm? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg måtte le da Petter sa at det ikke ville bli noe knulling så sant det ikke dukket opp ei som var noe ala' Celina Middelfart :fnise:

God selvtillitt han der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaargh, nå har jeg blitt helt hekta! :sur:

Hvem tror dere går ut neste gang da? Jeg tror enten Nanna eller Noor. Har en følelse av at Kevin kommer til å velge hun nye, i hvert fall hvis de kommer godt overens etter denne uka. Han trenger en "fast partner". Han har vært utsatt før og vet han ikke kan stole på Nanna (som ville valgt Øystein fremfor han). Øystein velger nok Noor neste gang, ut av lojalitet. Men hvis jentene mikser og trikser og Iris går til Øystein, mens Nanna går til Petter, da tror jeg nok at Øystein velger Iris fremfor Noor.

De som når lengst tror jeg blir Mats og Lene, som sikkert kommer til å holde sammen helt til slutt (om det ikke kommer noen med immunitet og splitter dem da) og Ida og Rune (dersom ikke Ida faller pladask for en eller annen nykommer, Rune kommer aldri til å forlate Ida) og kanskje Kevin og hun nye. Iris kommer nok også til å nå langt. Hun legger jo inn gode kort både her og der. Jeg har en snikende følelse av at Petter kommer til å forlate Iris dersom det kommer inn noen skikkelig lekre babes. Så det er nok smart av henne å skaffe seg noen beundrere, hehe. Lene virker skikkelig søt og grei, men det er jo ikke så rart at disse sidene kommer frem når hun har mulighet til å være såpass avslappa og trygg som hun er. Men all kred til henne for det altså! Og hun nye hadde vært skikkelig pen hvis det ikke var for at hun hadde forstørra leppene altfor mye. Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fargeklatt

Er dødsfacinert av hele konseptet, og både jeg og mannen følge storøyd med hver kveld!!

Er xtra facinert av rune-som er prikk lik min eksmann både av utseende, hjernekapasitet ( ikke store kapasiteten ) og den ultraharry talemåten om alt som har med sex å gjøre.

For hver episode, blir jeg bare mer og mer påminnet om hvorfor han er en Eks, og ikke fremdeles deler nøkler med meg - og jeg takker min skaper som sendte meg min elskede mann som er det stikk motsatte av en slik manne-karikatur!

PH er vårens store slager her i huset - Ungkaren er overhodet ikke interessant lenger: heller disse merkelig,facinerende skapningene på luksushotell enn overkåte 20-og 40-åringer som sikler over ett manneobjekt, uten at det virker som om de helt skjønner hvorfor selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanikke
Er dødsfacinert av hele konseptet, og både jeg og mannen følge storøyd med hver kveld!!

Er xtra facinert av rune-som er prikk lik min eksmann både av utseende, hjernekapasitet ( ikke store kapasiteten ) og den ultraharry talemåten om alt som har med sex å gjøre.

For hver episode, blir jeg bare mer og mer påminnet om hvorfor han er en Eks, og ikke fremdeles deler nøkler med meg - og jeg takker min skaper som sendte meg min elskede mann som er det stikk motsatte av en slik manne-karikatur!

PH er vårens store slager her i huset - Ungkaren er overhodet ikke interessant lenger: heller disse merkelig,facinerende skapningene på luksushotell enn overkåte 20-og 40-åringer som sikler over ett manneobjekt, uten at det virker som om de helt skjønner hvorfor selv??

Hvor gammel er du og mannen din? Jeg bare lurer... Jeg er 28 og ser på. Min mann er 36 og han synes dette er søppeltv av værste slag. Vi krangler nesten om det at jeg ser på. Så nå ser jeg på nett-tv. Så slipper jeg å bli plaget av min mann som mener det er lavmål at jeg ser på.... Han mener jeg er fjortis i hue som ser på dette. Heldig du som har en mann du kan dele moroa med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du og mannen din? Jeg bare lurer... Jeg er 28 og ser på. Min mann er 36 og han synes dette er søppeltv av værste slag. Vi krangler nesten om det at jeg ser på. Så nå ser jeg på nett-tv. Så slipper jeg å bli plaget av min mann som mener det er lavmål at jeg ser på.... Han mener jeg er fjortis i hue som ser på dette. Heldig du som har en mann du kan dele moroa med.

Selvsagt er Paradise Hotel søppeltv. Det er jo derfor det er så gøy å se på! :fnise:

Forventer han at du skal like alt han ser på? Fotball? Steven Seagal filmer? Arnold filmer? (dette er jo for min del da...kan hende du liker alt dette, men du ser jo poenget mitt da... :sjenert: )

Se på hva du vil du, ikke bry deg om hva han sier. Smaken er som baken og vi underholdes av de merkeligste ting. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Ja det tenkte jeg også, hun MÅ være eldre en 24!Kvakk kvakk

Hun er rundt 30 og har definitivt ikke sett slik ut hele livet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ja, hvorfor skulle hun ikke lyve påalderen, hun juger jo om at hun ikke har opperert noen ting!!! Tar hun oss for å være dumme eller???! blir nesten litt provosert jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...