Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #301 Skrevet 20. mars 2009 Priceless. Hun føler seg så viktig at hun ikke vil uttale seg uten å få betalt!? Lykke til. Det geniale er jo at dette er i strid med kontrakten hun har med TV3. Hva er det hun tror hun er ??? Det er visst lettere å få pult den dama der en å få intervjua henne… Uff det var litt stygt sagt. Er du blond og muskuløs nok så får du nok snakke med henne gratis!
missluna Skrevet 20. mars 2009 #302 Skrevet 20. mars 2009 Først og fremst; Hva er det Ida griner så masse for? Jeg synes egentlig programmet burde få mer fram grunnen for at hun er så lei seg om de skal vise at hun griner hele tiden. Jeg synes Nanna var veldig real i gårsdagens episode da hun tok initiativ til å snakke ordentlig med Ida. Og det der med at de andre gikk da Ida og Rune kom hver gang? Hun kunne ikke bade pga silikonpuppene, men hun kunne vel sittet på bassengkanten og prøvd å delta i samtalene vertfall? Det er greit nok at hun og Rune kanskje blir "utestengt" til tider, men det er da virkelig demmes egen feil? Kevin homo? Mulig mulig, men jeg synes da virkelig Petter virker en smule tvilsom heller jeg da. Han har en virkelig "skaphomse"-attitude hvor han skal snakke mest mulig om kukk og fitte for å "redde" seg selv. Blir bare kvalmende synes jeg å snakke sånn når man nærmer seg 30. Hun nye: Hvorfor får de ikke inn mer "Normale" folk der?? Hadde jeg vært der inne så hadde ikke en eneste av guttene appelert til meg heller pga at jeg ikke fixer "glætte" mannfolk som muligens hadde brukt mer tid fremfor speilet enn det jeg selv gjør. Hvor er mannemennene?? Og damene da.. De er jo forholdsvis greie de i brunettegjengen, men å få inn ei berte med silikon i både lepper og pupper og som ikke en gang ser særlig pen ut med det, hva er poenget med det?? Hva godt kan hun få til der inne? Har sett på det danske paradise og må si jeg liker det MYE bedre enn det norske.
missluna Skrevet 20. mars 2009 #303 Skrevet 20. mars 2009 Det geniale er jo at dette er i strid med kontrakten hun har med TV3. Hva er det hun tror hun er ??? Det er visst lettere å få pult den dama der en å få intervjua henne… Uff det var litt stygt sagt. Er du blond og muskuløs nok så får du nok snakke med henne gratis!
Gjest Bloodless Skrevet 20. mars 2009 #304 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Er jo INGEN interessante mannfolk der jo. Når må de se å få inn en som ikke er en jålete pusegutt. Endret 20. mars 2009 av Bloodless
Rafi Skrevet 20. mars 2009 #305 Skrevet 20. mars 2009 Fikk såvidt med meg at Ida overhørte masse drittslenging når hun sto på badet, så er ikke så rart hun er litt deppa. Men jeg har inntrykk av at hun og Rune har isolert seg ja, og vært lite omgjengelige med de andre. Synes Nanna har kommet seg litt. Er utrolig lite imponert over gutta, og hun indiske som kommer inn neste gang :/
Envy Skrevet 20. mars 2009 #306 Skrevet 20. mars 2009 Signerer de andre her som skryter av Nanna. Hun overrasket positivt i går.. frem til i går har jeg egentlig ikke tålt trynet på henne, men i går viste hun en mer sympatisk side som gjordfe henne litt mindre "ond".. må si jeg små lo litt under pandoras eske og hun fikk spørsmål om hun eide paradise hotel Er litt spent på neste uke, lurer på hvem som ryker når han nye gutten kan velge en jente, og partneren hennes må reise hjem! Har fått en stygg magefeeling på at det er Øystein som ryker.. vet egentlig ikke hvorfor, bare utifra ansiktene på Nanna og co etter at han nye gutten har fortalt hvem han velger.. hmm
Gjest Shayla Skrevet 20. mars 2009 #308 Skrevet 20. mars 2009 Signerer de andre her som skryter av Nanna. Hun overrasket positivt i går.. frem til i går har jeg egentlig ikke tålt trynet på henne, men i går viste hun en mer sympatisk side som gjordfe henne litt mindre "ond".. må si jeg små lo litt under pandoras eske og hun fikk spørsmål om hun eide paradise hotel Er litt spent på neste uke, lurer på hvem som ryker når han nye gutten kan velge en jente, og partneren hennes må reise hjem! Har fått en stygg magefeeling på at det er Øystein som ryker.. vet egentlig ikke hvorfor, bare utifra ansiktene på Nanna og co etter at han nye gutten har fortalt hvem han velger.. hmm Det er en jente som kommer inn men..
Gjest Catwoman Skrevet 20. mars 2009 #309 Skrevet 20. mars 2009 Er litt spent på neste uke, lurer på hvem som ryker når han nye gutten kan velge en jente, og partneren hennes må reise hjem! Har fått en stygg magefeeling på at det er Øystein som ryker.. vet egentlig ikke hvorfor, bare utifra ansiktene på Nanna og co etter at han nye gutten har fortalt hvem han velger.. Hvor har du sett dette klippet hen? Link?
Gjest TittTitt Skrevet 20. mars 2009 #310 Skrevet 20. mars 2009 Jeg og syntes det er Petter som virker skaphomse. Han er skikkelig femi Og FY faaaen så hun nye ser ut. Hahahaha, er helt jææævli stygt med slike lepper. Om my gad. Men hun er sikkert snill da, men skjønner ikke hvordan folk kan syntes det er pent å se slik ut...? :klø:
Jens Skrevet 20. mars 2009 #311 Skrevet 20. mars 2009 Er ganske talentløst å legge inn silikon i brystene rett før man drar til Paradise hotel...
Gjest Squill Skrevet 20. mars 2009 #312 Skrevet 20. mars 2009 Er ganske talentløst å legge inn silikon i brystene rett før man drar til Paradise hotel... Hehe, nå hadde hun ikke lagt inn silikonen rett før, men hun hadde tatt et nytt inngrep for å "rette opp" puppene som hadde falt litt ned.
Ole27 Skrevet 20. mars 2009 #313 Skrevet 20. mars 2009 Signerer de andre her som skryter av Nanna. Hun overrasket positivt i går.. frem til i går har jeg egentlig ikke tålt trynet på henne, men i går viste hun en mer sympatisk side som gjordfe henne litt mindre "ond".. må si jeg små lo litt under pandoras eske og hun fikk spørsmål om hun eide paradise hotel Hmm jeg tror at Nanna er den som spiller mest av alle der inne, tror ikke hun gjør eller sier noe uten å tenke på at hun er på tv - taktisk dame det der. Og jeg tror ikke man kommer langt med å være sympatisk ovenfor Ida ... shady dame det
LadyB Skrevet 21. mars 2009 #314 Skrevet 21. mars 2009 På reklamene på tv3 så viser de at det kommer en gutt i neste uke... men jeg har jo også sett at frøken duckface skal inn neste gang, så...
Gjest TittTitt Skrevet 22. mars 2009 #315 Skrevet 22. mars 2009 Jeg vet hvem som vinner. Sånn er det å kjenne vedkommende
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #316 Skrevet 22. mars 2009 kan du skrive hvem det er og svartlegge det???
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 22. mars 2009 #317 Skrevet 22. mars 2009 Ikke gjør det. For da begynner folk å diskutere det, og det er lett å skjønne hvem som vinner. Jeg vil IKKE vite!
fuerza Skrevet 22. mars 2009 #318 Skrevet 22. mars 2009 kan du skrive hvem det er og svartlegge det??? Lag heller en ny spoiler-tråd. Jeg vil heller ikke vite.
missluna Skrevet 22. mars 2009 #319 Skrevet 22. mars 2009 Jeg vet hvem som vinner. Sånn er det å kjenne vedkommende hm... ettersom du tidligere i denne tråden har sagt hvem du kjenner av de som har vært der inne, så håper jeg virkelig du kjenner flere av dem, for ellers må jeg si det er jævlig bedritent av deg å spoile vinneren på denne måten.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #320 Skrevet 22. mars 2009 kan du skrive hvem det er og svartlegge det??? Jeg vil også vite! Er bare til å lage en spoiler så blir det ingen sure miner.
Fremhevede innlegg