Gjest Christabelle Skrevet 23. april 2009 #3681 Skrevet 23. april 2009 Nå skal du se at Margrethe og Lene kommer bedre overens etterhvert. De har skværet opp, Lene er bare bråttsint, aldri langsint. Lene er sympatisk av natur, dere så hvordan hun og Mads koset seg på date. Men noen ganger, på samme måte som om 2 personer er stengt inne i et romskip på vei til pluto, klikker man. Det kan skje den beste, og siden Lene angrer, så avslutter vi "Lene-diskusjonen". Lene har fått nok tyn, hun er ganske langt nede. Tenk bare å gi henne fingeren på gata, fy faen for noen uoppdragne mennesker. What goes around comes around.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3682 Skrevet 23. april 2009 What goes around comes around. Så man skal synke ned til Lene's level og kjøre "what goes around comes around" mot henne? Latterlig. Jeg liker Lene jeg !
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3683 Skrevet 23. april 2009 Nå skal du se at Margrethe og Lene kommer bedre overens etterhvert. De har skværet opp, Lene er bare bråttsint, aldri langsint. Lene er sympatisk av natur, dere så hvordan hun og Mads koset seg på date. Men noen ganger, på samme måte som om 2 personer er stengt inne i et romskip på vei til pluto, klikker man. Det kan skje den beste, og siden Lene angrer, så avslutter vi "Lene-diskusjonen". Lene har fått nok tyn, hun er ganske langt nede. Tenk bare å gi henne fingeren på gata, fy faen for noen uoppdragne mennesker. Er helt enig i at Lene har fått uforholdsmessig mye tyn. Jeg hadde og gjort mye for å få sparket ut Margrethe, men kanskje ikke slengt dritten i ansiktet hennes. Men TV3 overreagerte, de er uforutsigelige. Lene er helt klart den mest oppegående deltakeren, hun gjorde det ekstremt bra på skolen og skal studere psykologi eller medisin til våren i Sverige.
angeleyes Skrevet 23. april 2009 #3684 Skrevet 23. april 2009 Nå skal du se at Margrethe og Lene kommer bedre overens etterhvert. De har skværet opp, Lene er bare bråttsint, aldri langsint. Lene er sympatisk av natur, dere så hvordan hun og Mads koset seg på date. Men noen ganger, på samme måte som om 2 personer er stengt inne i et romskip på vei til pluto, klikker man. Det kan skje den beste, og siden Lene angrer, så avslutter vi "Lene-diskusjonen". Lene har fått nok tyn, hun er ganske langt nede. Tenk bare å gi henne fingeren på gata, fy faen for noen uoppdragne mennesker. Hvem er det som ikke hadde koset seg på en slik date med noen man har følelser for da?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3685 Skrevet 23. april 2009 Det kom ut litt feil Litt mer forklarende versjon: Vi ser nok mer av hvor ille det har vært fordi at vi ser hva alle sier, det gjør ikke de. De oppfatter ikke helheten av situasjonen og blir veldig fikserte på den ene tvisten Lene hadde med Margrethe og skjønner ikke helt at det er mye mer enn det som har foregått før de får sett selv fra utsiden hvordan det har vært. Det gjelder kanskje noen av guttene,men blandt jentene er det jo den samme gjengen av personer som stort sett ikke har gjort noe annet enn å baksnakke og slenge dritt da...De er voksne, og har selvfølglig vært klar over hva de har holdt på med hele tiden. Å ikke like et menneske er helt greit. Men hver enkelt person har da et valg om man vil komme med kommentarer på dette nivået: "pedohore"," du er et dårlig menneske" og "håper du blir pult i ræva til du dør av indre blødninger"..... En ting er ihvertfall sikkert: begrepet "drittsekk-tv" og "søppel-tv" er ført til nye høyder etter dette.
Gjest Vaarsang Skrevet 23. april 2009 #3686 Skrevet 23. april 2009 Er helt enig i at Lene har fått uforholdsmessig mye tyn. Jeg hadde og gjort mye for å få sparket ut Margrethe, men kanskje ikke slengt dritten i ansiktet hennes. Men TV3 overreagerte, de er uforutsigelige. Lene er helt klart den mest oppegående deltakeren, hun gjorde det ekstremt bra på skolen og skal studere psykologi eller medisin til våren i Sverige. Da gjorde hun det godt, er bare blåbær å komme inn her i Oslo i forhold til Sverige
Megana Skrevet 23. april 2009 #3687 Skrevet 23. april 2009 Nå skal du se at Margrethe og Lene kommer bedre overens etterhvert. De har skværet opp, Lene er bare bråttsint, aldri langsint. Lene er sympatisk av natur, dere så hvordan hun og Mads koset seg på date. Men noen ganger, på samme måte som om 2 personer er stengt inne i et romskip på vei til pluto, klikker man. Det kan skje den beste, og siden Lene angrer, så avslutter vi "Lene-diskusjonen". Lene har fått nok tyn, hun er ganske langt nede. Tenk bare å gi henne fingeren på gata, fy faen for noen uoppdragne mennesker. Blablablablabla hvis du ikke takler å lese hvordan folk reagerer på deg Lene, hold deg unna forum som gjelder PH. Jeg tviler ikke på at det er noe som ikke er helt "riktig" hos deg, men du kan ikke forvente at noen utover vennene dine støtter deg etter å ha sett oppførselen din på TV. Sorry mac, du får 0 sympati fra meg, at du er langt nede kan du ærlig talt takke deg selv for, det er sannsynligvis ingenting imot hvordan Margrethe har hatt det der inne!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3688 Skrevet 23. april 2009 Nå skal du se at Margrethe og Lene kommer bedre overens etterhvert. De har skværet opp, Lene er bare bråttsint, aldri langsint. Lene er sympatisk av natur, dere så hvordan hun og Mads koset seg på date. Men noen ganger, på samme måte som om 2 personer er stengt inne i et romskip på vei til pluto, klikker man. Det kan skje den beste, og siden Lene angrer, så avslutter vi "Lene-diskusjonen". Lene har fått nok tyn, hun er ganske langt nede. Tenk bare å gi henne fingeren på gata, fy faen for noen uoppdragne mennesker. og det er opp til deg liksom?
waco Skrevet 23. april 2009 #3689 Skrevet 23. april 2009 Nei, vettu hva. Det er ikke såesielt realt at gutta sitter seg imellom og snakker om at de ikke synes noe om mobbingen, og at de ikke har noe imot offeret. Hva hjelper det da? Det stopper da ikke mobbingen. Så lenge de ikke tør å si det høyt nok til at jentene også hører har det omtrent null verdi. Det værste jeg vet er veike mannfolk, og det er nettopp det de fleste gutta er i denne situasjonen. De vet det som skjer rundt dem er galt, men de tør ikke gjøre noe med det. Kevin og William har gjort noen litt halvhjertede forsøk, mens Petter og Andre bare sitter på sidelinjen og er veike, veike, veike! Alle har et ansvar når mobbing foregår. Oppdager man mobbing så har man som voksen et ansvar for å sette en stopper for det. Guttene er her nesten like ille som jentene fordi de ikke tør å gripe inn. De kan ikke engang skylde på at de har latt seg rive med og ikke helt så hva som skjedde, for de har jeg helt tydelig innrømmet at de ser hva som foregår og at de ikke liker det, men at de ikke tør å si ifra for da blir de upopulær. Hei, er det noen som er offere her så er det klart guttene. De er uskyldige og likte ikke mobbingen, allikevel så blir de ansvarliggjort bare fordi at det jentene som mobber!!!??? Åssen går det an? Hvor mye ansvar skal gutter egentlig ha? Hvorfor er det sånn at hver gang jenter mobber andre jenter så er plutselig guttenes ansvar? At da er det med en gang noe guttene har skyld i?? Guttene er fine og reale mannfolk. De er som gutter flest, - vil helst ikke involvere seg i kvinnenes sedvanlige bitching og hat mot hverandre, - selv om de forsøker å godt de kan gjøre å holde seg utenfor diskusjonen, - så plutselig skal det bli sett på som om guttene er ansvarlig!!!???? Fytterakkern, lurer på hvordan kvinnesinnet reflekterer over sine egne handlinger, - altså at når jenter flest er fittekjerringer så er det noe guttene har skylden for. Ikke rart det aldri kan være likestilling dersom det er sånn at jentene alltid mener at det er guttenes skyld at kvinner flest er fittekjerringer. Vi ser det på paradise hotel, og vi ser det i samfunnet ellers, - jentene er fittetryner og guttene får ansvaret. Åssen er det jenter egentlig klarer å se seg selv i speilet?
Gjest j23 Skrevet 23. april 2009 #3690 Skrevet 23. april 2009 Hei, er det noen som er offere her så er det klart guttene. De er uskyldige og likte ikke mobbingen, allikevel så blir de ansvarliggjort bare fordi at det jentene som mobber!!!??? Åssen går det an? Hvor mye ansvar skal gutter egentlig ha? Hvorfor er det sånn at hver gang jenter mobber andre jenter så er plutselig guttenes ansvar? At da er det med en gang noe guttene har skyld i?? Guttene er fine og reale mannfolk. De er som gutter flest, - vil helst ikke involvere seg i kvinnenes sedvanlige bitching og hat mot hverandre, - selv om de forsøker å godt de kan gjøre å holde seg utenfor diskusjonen, - så plutselig skal det bli sett på som om guttene er ansvarlig!!!???? Fytterakkern, lurer på hvordan kvinnesinnet reflekterer over sine egne handlinger, - altså at når jenter flest er fittekjerringer så er det noe guttene har skylden for. Ikke rart det aldri kan være likestilling dersom det er sånn at jentene alltid mener at det er guttenes skyld at kvinner flest er fittekjerringer. Vi ser det på paradise hotel, og vi ser det i samfunnet ellers, - jentene er fittetryner og guttene får ansvaret. Åssen er det jenter egentlig klarer å se seg selv i speilet? Helt enig med deg her. Men ikke tro alle er sånn. Personlig blir jeg pinlig berørt av enkelte utsagn her. Vi er hele mennesker og må ta konsekvensene for det vi gjør. Vi er ikke barn.
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 23. april 2009 #3691 Skrevet 23. april 2009 Fy flate d e så bra me en nordlending på paradise:D e nu godt d e nån som tenk dær inne:P
Gjest Christabelle Skrevet 23. april 2009 #3692 Skrevet 23. april 2009 Det blir spennende å se hva som skjer i kveld!
Silmarill Skrevet 23. april 2009 #3693 Skrevet 23. april 2009 Ikke fordi at jeg har fulgt med på dette programmet, men etter at veninna til eldste tantebarnet mitt fortalte meg hvorfor hun hatet et menneske fra en realityserie så gikk jeg inn for å se! Denne Lene som skjelte ut ei jente i denne programserien er rett og slett usmakelig! De fleste oppegående mennesker gjør ikke slikt uansett om dem liker et menneske eller ikke! Det er flott å si fra til dem det gjelder, men utrolig feigt og idioti å gjøre dette i plenum! Dama mangler noen små grå spør du meg........
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 23. april 2009 #3694 Skrevet 23. april 2009 Kjære dere uvvitende tv-seende sofaslitere! Har dere noen gang vært et interessant objekt for noe media? Neppe.. Hun fortjener ros for at hun i det hele tatt gidder å bidra til den hjernedøde underholdningen dere bruker fritiden til, og smile pent når dritingse besserwissere kjøper deilig kebab av Tromsøs vakreste, smarteste og absolutt beste kebabselger!
Lotus Skrevet 23. april 2009 #3695 Skrevet 23. april 2009 Unnskyld meg, men nå begynner denne diskusjonen å gå litt vel langt. Det er greit at det er grusomt å mobbe folk, og det er fullstendig uhørt å oppføre seg som folka på Paradise Hotel har gjort, men nå er ikke dere som sitter her noe bedre enn Lene, Nanna og hvem som helst andre som mobber. Det går ikke an å fordømme slik oppførsel, for så og bli like ille selv. Skjerp dere.
Silmarill Skrevet 23. april 2009 #3696 Skrevet 23. april 2009 Kjære dere uvvitende tv-seende sofaslitere! Har dere noen gang vært et interessant objekt for noe media? Neppe.. Hun fortjener ros for at hun i det hele tatt gidder å bidra til den hjernedøde underholdningen dere bruker fritiden til, og smile pent når dritingse besserwissere kjøper deilig kebab av Tromsøs vakreste, smarteste og absolutt beste kebabselger! Du! Det er greit det du skriver, men selv mener jeg at man ikke skal bruke tv til underholdning av å drite ut andre! Underholdning er bra det, men skal ikke gå på bekostning av andre i en negativ retning! Hadde du likt å blitt underholdning på en negativ måte? Bruk huet ditt og koble inn hjernecellene dine å prøv å ta dem i bruk! DET ÅVÆRE EKLE MED ANDRE ER INGEN BRA UNDERHOLDNING....
Gjest blåmeis Skrevet 23. april 2009 #3697 Skrevet 23. april 2009 Jeg har også reagert på at Lene i det ene øyeblikket sier at hun står for alt hun sa der inne, og i neste sier at hun angrer. Kan det være at hun bruker begrepet "å stå inne for" litt feil? At hun egentlig mener at hun tar ansvar for det..? Jeg får litt følelsen av det når jeg leser intervjuene med henne.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3698 Skrevet 23. april 2009 Liker ikke hva Lene har gjort, men synes egentlig ganske synd på hu. Det er ingen ting hun får gjort nå annet enn å si unskyld. Hun kan ikke spole tiden tilbake og forandre det som har skjedd. Utrolig synd at mennesker ikke klarer å skjønne det, nå kan hun vel ikke selge kebab trygt til fulle mennesker på natten lenger. Dette kan ikke være lett for henne... Og ja jeg vet, var ikke lett for M heller. Men det å bli "hatet" av tilfeldige folk på gaten for å ha driti seg ut på tv må være 1000 ganger værre...
Silmarill Skrevet 23. april 2009 #3699 Skrevet 23. april 2009 Kjære dere uvvitende tv-seende sofaslitere! Har dere noen gang vært et interessant objekt for noe media? Neppe.. Hun fortjener ros for at hun i det hele tatt gidder å bidra til den hjernedøde underholdningen dere bruker fritiden til, og smile pent når dritingse besserwissere kjøper deilig kebab av Tromsøs vakreste, smarteste og absolutt beste kebabselger! At hun selger kebab er jo veldig bra det! At hun gidder å underholde i en hjernedød underholdning er jo veldig bra da det virker som hun har mye å bidra med i forhold til det mener jeg....hjernedød underholdning!
missluna Skrevet 23. april 2009 #3700 Skrevet 23. april 2009 ohh... Jeg glerder meg til i kveld jeg. Håper håper håper Therese har guts nok til å sende Lene hjem (dersom hun får velge til slutt). Selv om hun har unnskyldt seg til M der inne (etter å ha sagt bare kort tid tidligere at hun ikke angrer på noe av det hun sa), så blir jeg helt dårlig av det mennesket og jeg klarer virkelig ikke se for meg at PH kan bli "normalt" igjen med henne der inne. det blir spennende vertfall
Fremhevede innlegg