Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Negar vant. Hun drar på date med alle gutta De får da vite at en ny gutt kommer inn, og at en av guttene må dra med en gang. Blir sikkert den gutten som han nye velger dama til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Skravlebassjenta
Skrevet

Hun utenlandske med leppene..

For et herlig program, jeg får god selvtillit av å se på de middels pene, helt vanlige jentene der.

Og guttene virker veldig voksne.

Og ikke minst, showet gir meg en genuin følelse av at det er håp for verden.

......

Skrevet
Oj oj, hva skjer nå tro?

Ja DET lurer jeg også på... En gutt som må ut imorgen da..

Skrevet
Hva skjedde de siste ti minuttene..? Jeg så ikke!

Hvem ble frøken paradise? Jeg så på fruene istedet :)

Negar ble drømmekvinnen (urk), hun ble freda til neste parsermoni og skal på date med alle guttene i mårra, det ble nesten humpings på rune og ida. hun skreva over han i bar overkropp og de tafsa litt og gned seg litt mot hverandre.. ehh.. tja, det var vel det meste..

På klippet for hva som skjer i mårra kommer det en ny gutt inn mens negar og de nåværende guttene er på date. Partneren til den dama som den nye gutten velger, må forlate hotellet.

Skrevet

Da vi fikk en sniktitt av hva som skjer i morgen så fikk jeg følelse av at Lene blir ny romkamerat til han nye jeg?!

Syns ikke det gjør noe om Lene og Mads splittes, ganske kjedelig TV at de er som et ektepar og har vært det fra dag 1..

Skrevet
Da vi fikk en sniktitt av hva som skjer i morgen så fikk jeg følelse av at Lene blir ny romkamerat til han nye jeg?!

Syns ikke det gjør noe om Lene og Mads splittes, ganske kjedelig TV at de er som et ektepar og har vært det fra dag 1..

Jeg håååper det er iris og petter som spittes. ER så lei av den fyren. :S

Gjest Gjest
Skrevet

Synes Negar virker gøy jeg :) enkelte uttalelser er direkte morsomme, håper Mads ryker i morgen-Petter next .. ingen av dem er sterke personligheter for å si det slik.

Av guttene synes jeg Kevin og Øyvind/stein ett eller annet virker mest ok..og Rune er litt søt da "blinke";)

Skrevet

rune er virkelig dum som et brød :ler: det er morsomt.

håper ida og rune splittes.. hadde vært gøy å se de med noen andre!

Skrevet
Synes Negar virker gøy jeg :) enkelte uttalelser er direkte morsomme, håper Mads ryker i morgen-Petter next .. ingen av dem er sterke personligheter for å si det slik.

Av guttene synes jeg Kevin og Øyvind/stein ett eller annet virker mest ok..og Rune er litt søt da "blinke";)

Jeg synes Kevin virker helt merkelig bare... :S

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes Kevin virker helt merkelig bare... :S

Jo, Kevin og Negar er lik underholdning in Paradice;)

Skrevet

Tror kanskje han nye velger Noor jeg. Så Øystein må reise. Virker som det var Nanna som reagerte mest..

Gjest Gjest
Skrevet

Eg trur at det blir Lene som ryker, det virket som hun reagerte mest, men samtidig reagerte Nanna så mye, og hun er ikke såå glad i mats heller at hun skulle reagere sånn da. Lene e en av de eg liker best der inne, men hun har vært litt uheldig med sminken da...:(

Uansett syns Kevin rett og slett har vært frekk mot Nanna flere ganger. Syns ikke noe om sånn oppførsel. Og så er han falsk siden han hadde lovet¨å være sammens med Nanna og no ombestemmer han seg.

Ho Negar skjønte ikke spillet i det hele.

Skrevet
Eg trur at det blir Lene som ryker, det virket som hun reagerte mest, men samtidig reagerte Nanna så mye, og hun er ikke såå glad i mats heller at hun skulle reagere sånn da.

Jeg tror de bare har triksa litt med klippingen jeg, for meg så den reaksjonen veldig ut som om de fikk beskjeden om at en av guttene skulle ut, ikke hvilken jente han hadde valgt. Ellers kan jeg ikke skjønne at de ble så sjokkerte.

Gjest Gjest
Skrevet

Noe som får meg til å tro at Negar faktisk er den smarteste av dem alle;)..

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Hvis dere ser på teaser`en om hva som skjer i uke 3, får vi vite at mens negar er på date med gutta, kommer en ny gutt inn på hotellet, og den gutten som er i par med den jenta han velger ryker. Litt senere i teaser`en ser du at på parsermonien sitter ikke mats der lengre. Ergo, mats ryker ut i morgen.

Skrevet
Hvis dere ser på teaser`en om hva som skjer i uke 3, får vi vite at mens negar er på date med gutta, kommer en ny gutt inn på hotellet, og den gutten som er i par med den jenta han velger ryker. Litt senere i teaser`en ser du at på parsermonien sitter ikke mats der lengre. Ergo, mats ryker ut i morgen.

Det har du søren meg rett i!!! Håper han nye er mer spennende enn de guttene som har vært der så langt....

Følger med på danske paradise samtidig, og guttene der er MYE kjekkere!

Bortsett fra Rune da - han er helt fantastisk langt ute, jeg ler meg skakk, han sier så mye rart...

Gjest Gjest
Skrevet

Det er bra for serien at Mats ryker ut! Liker ikke Lene i det hele tatt hun virker jo helt dopa....sikkert mye pga sminka.

Skrevet

Nå lot jeg være å se etter hvem av guttene som var der under parsermionien for at jeg ikke skulle spoile noe for meg selv, så gjør du det istede. thanx.. :roll::forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Ut med Kevin...han er kjedelig og falsk

håper han nye velger Nanna og hun endelig kan få seg en fast partner, så kan noen andre få kjenne presset av å være på solo.....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...