Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre.. Er min gay-radar helt på jordet, eller er det en mulighet for at Kevin er homofil? Den tanken har slått meg siden første episode, men et av "kriteriene" for å være deltager i PH er kanskje å være hetero? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Han så unektelig veldig homo ut på mr paradise men jeg tror bare han er veldig usikker og utilpass foran kameraene enda.

Gjest Catwoman
Skrevet

Trodde folk var smarte nok til ikke å kommentere spoileren min uten spoilertags.... håper ikke jeg ødelagte for noen. :(

Ville gjerne hatt Odd-Ivar der jeg. Likte han. Men jeg liker Øystein og. Skulle helst hatt ut Mats, men det går jo ikke.

Liker også Lene. Hun virker sympatisk og snill, og ikke så dømmende.

Litt av noen lepper på hun nye... hun er sikkert en søt jente uten de leppene. Men jeg tror ikke hun vil bli værende der inne.

Skrevet
Ville gjerne hatt Odd-Ivar der jeg. Likte han. Men jeg liker Øystein og.

Enig! Jeg skulle også gjerne hatt han der. Men jentene hadde nok blitt sure på Noor om hun hadde valgt Odd Ivar og ikke Øystein.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg sitterer fra media "Dette er det verste jeg har opplevd, sa Noor da hun hadde bestemt seg for at det skulle bli Øystein som skulle fortsette oppholdet på skandalehotellet. " dette sier jo bare så mye om hva noor har opplev i livet, eller rettere sagt IKKE opplevd!!! sikkert ikke rart hun har blitt som hu er...

Skrevet

Jeg har en liten mistanke om at hun nye deltageren er en mann...eller, transgender er det vel mer korrekt å si... :sjenert: Noen som er enig eller?

Skrevet

^

Tror ikke Noor seriøst mente at det var det verste hun hadde opplevd.

Hun har visstnok vært gjennom en del tøffe ting har jeg lest.. Så det var nok heller en typisk lite gjennomtenkt setning.

Synd at Odd-Ivar måtte ut, hadde vært mer spennende om Øystein røk ut. Helst skulle jeg sett at Kevin dro, han virker utrolig kjedelig.

Håper ikke det blir slik at de kaster ut alle nykommerne. Da blir det ikke særlig spennende å følge med! Men har ikke så stor tro på at den nye deltageren klarer å finne sin plass i gjengen heller..

Skrevet
Enig! Jeg skulle også gjerne hatt han der. Men jentene hadde nok blitt sure på Noor om hun hadde valgt Odd Ivar og ikke Øystein.

Ja men hvorfor skulle hun egentlig bry seg om det? Noor tilhører jo det andre laget med Rune, Ida, Vegard og Odd-Ivar.

Har Noor blitt lei de eller? Har hun skjønt at hun kan få mer ut av å bli venner med de andre? Prøver hun å være litt smart.... Ehhh, klarer ikke helt å tro det.

Synd at Odd-Ivar måtte ut, hadde vært mer spennende om Øystein røk ut. Helst skulle jeg sett at Kevin dro, han virker utrolig kjedelig.

Håper ikke det blir slik at de kaster ut alle nykommerne. Da blir det ikke særlig spennende å følge med! Men har ikke så stor tro på at den nye deltageren klarer å finne sin plass i gjengen heller..

Jaja... At Noor ikke valgt Odd-Ivar beviser jo bare at hun ikke er til å stole på. Nytter ikke å inngå noen allianser med henne, for hun holder ikke det hun lover uansett.

Her synes hun at Vegard er så schjekk, og har stjerner i øya når hun er på date med Øystein også lover hun samtidig Odd-Ivar at hun skalvelge ham. Kjære Noor, du kan ikke lure alle og du kan ikke love alle noe.

Nå var hun jo bare genialt dum mot det "laget" hun liksom tilhørte. Ved sitt valg sørget hun for at to av gutta på eget lag gikk ut. Nå hjalp hun faktisk det schjipe og falske laget til manipulerende Nanna (som Noor selv sier at de er). Smart jente gitt. Rett og slett.

Og hun nye: Det er jo en Duckface jo!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har en liten mistanke om at hun nye deltageren er en mann...eller, transgender er det vel mer korrekt å si... :sjenert: Noen som er enig eller?

Hun er faktisk vår mest kjente skuespiller.

Gjest Gjest
Skrevet

Ellers har jo Noor skutt seg selv i ryggen. Hun sitter ikke akkurat trygt lenger med det valget hun tok. Jeg fatter ikke at det er mulig å være så blåst.

Skrevet

Å, okei. :flau: Beklager.

Skrevet
Ellers har jo Noor skutt seg selv i ryggen. Hun sitter ikke akkurat trygt lenger med det valget hun tok. Jeg fatter ikke at det er mulig å være så blåst.

Var ikke Øystein inne og lovte at han skulle velge henne neste gang, om hun valgte han nå?

I så fall sitter hun jo trygt en uke, for han lover ikke ting han ikke holder.

Skrevet

Hun nye dama får lov å velge seg en partner ser det ut til... det kan jo bli interessant!

Jeg synes Ida burde være den neste til å gå ut... hun bare griner og har det jævlig likevel ser det ut til.

Skrevet

Er hun? Det er vel ikke riktig.

Hun har vært med i Bollywood filmer. Men hun er ikke vår mest kjente skuespiller.

Gjest Prikk
Skrevet
Er hun? Det er vel ikke riktig.

Hun har vært med i Bollywood filmer. Men hun er ikke vår mest kjente skuespiller.

Men hvis gjesten som sa at hun var stor skuespiller er fra India så stemmer det kanskje.

Men utenom Bollywood-miljøet i Norge er hun vel ikke spesielt stor?

Det finnes større stjerner enn henne i Bollywood også så jeg skjønner ikke helt koblingen her til at hun er stor skuespiller...

Hun har forøvrig missa litt når hun har fått fiksa leppene sine. Ser ut som en gakkgakk jo!!!

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Hvis hun er så kjent skuespiller - hvorfor er hun med på PH???

Syns jeg ser Ane Dahl Torp der???

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet
Hun nye dama får lov å velge seg en partner ser det ut til... det kan jo bli interessant!

Jeg synes Ida burde være den neste til å gå ut... hun bare griner og har det jævlig likevel ser det ut til.

Jeg synes det var en ærlig sak jeg at Mats sa at han ikke likte bleka hår og silicon pupper. At hun gråter for at hun overhørte det. Jaja.... Det er nå ingen somn har tvunget henne til å bleke håret og sette inn silicon da. Du får stå for det du har kjøpt og betalt og ikke grine for at andre ikke liker det.

Og Ida er jo den som virkelig snakker stygt om de andre "kjærringene" (som hun kaller dem) så hun får tåle å få litt kritikk tilbake.

Skrevet

:fnise: jeg tengte akkurat det samme når jeg så henne.

Skrevet
Ida vil ikke uttale seg med mindre hun får betalt.

- Hvis det gjelder intervju, så vil jeg ha en kompensasjon, skriver Ida i en tekstmelding til VG Nett.

- VG Nett betaler ikke for intervjuer.

- Ok, men da er det ingen vits i å ringe meg. Beklager, svarer Ida på SMS.

:overrasket::fnise:

Hentet herfra: VG

Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket::fnise:

Hentet herfra: VG

:hoho: Priceless. Hun føler seg så viktig at hun ikke vil uttale seg uten å få betalt!? Lykke til.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...