Gå til innhold

Baby nr 2


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Patti Labella
Jeg har en baby på snart 3 mnd. Ønsker ikke å bli gravid nå med det samme, men vet jo at jeg vil ha 1-2 barn til.

Når fikk dere nr 2, og hvordan var d å få et barn til? Når jeg ser d for meg, ett barn til liksom, så syns jeg d virker veldig slitsomt til tider jeg.. hmm.

Ikke tenk så mye på det nå, hvis du blir sliten av det. Jeg husker at alle spurte meg når nr. 2 kom rett etter babyen vår var født. Syntes det var kjempeslitsomt. I ettertid har jeg lest mye om dette og snakket med fastlegen min, både hun og psykologer sier at den perfekte aldersforskjellen er 2, 9 mnd. Da har barnet utviklet seg selv i den grad at hun/han er trygg. Men det er jo selvsagt mange meninger om akkurat dette. Det viktigste er jo hvordan barnet blitt møtt av far og mor. Selv har vi en aldersforskjell mellom 2, 9 mnd.

Endret av Patti Labella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, d går så bra så! Du går tydeligvis med de samme tankene og spørsmålene som meg ;) Jeg har en baby på 3 mnd nå, og misunner faktisk de som er gravide nå..d var jo så koselig! Og jeg koser meg masse som mamma, selv om d er ufattelig krevende til tider. Men jeg har fått blod på tann, haha..

Ja akkuat samme her... usj, så fort man glemmer... Men det tar nok noen år tipper jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...