Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Da er lillegutt døpt og dagen gikk kjempefint! Han sov seg gjennom det meste i kirken og fikk seg en god lur her hjemme mens vi spiste :)

Etter det var det på med bunaden sin og full sjarmering av alle gjestene :hjerte: Fikk masse fine gaver og vi fikk tatt mange fine bilder av alle :)

Han var tydelig sliten når kvelden kom for han sovnet kl åtte i går kveld og våknet ikke før kl fire i natt for å spise :fnise:

Så i dag skal vi bare slappe av hjemme og jeg skal prøve å få ryddet ferdig her hjemme mens han sover :)

Tenk at lille gutten min er 2 måneder allerede! Tiden går virkelig fort :) Men er deilig å se at han utvikler seg og blir større også :Nikke: Smiler godt når han hører og ser meg, det varmer et mammahjerte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at alt gikk bra! Tenker han sjarmerte gjestene ja! :rodmer: Det er helt utrolig hvor fort tiden går - synes ikke det er lenge siden jeg så på tickeren din at du var 22 uker, og syntes det var en evighet til jeg var like langt på vei! Nå er lillegutten din 2 måneder og lillemakrellen min har bare 6 uker igjen til ankomst! Håper tiden roer seg litt ned etterhvert - ellers er jeg snart pensjonist! :fnise:

Ha en fin rydde-dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt gikk bra! Tenker han sjarmerte gjestene ja! :rodmer: Det er helt utrolig hvor fort tiden går - synes ikke det er lenge siden jeg så på tickeren din at du var 22 uker, og syntes det var en evighet til jeg var like langt på vei! Nå er lillegutten din 2 måneder og lillemakrellen min har bare 6 uker igjen til ankomst! Håper tiden roer seg litt ned etterhvert - ellers er jeg snart pensjonist! :fnise:

Ha en fin rydde-dag!

Ja tiden flyr! Synes ikke det er lenge siden jeg ble gravid, men er jo snart ett år siden :fnise: Synes det har gått veldig fort, men samtidig føles det helt naturlig å ha lillegutt her :hjerte:

Ikke lenge til vi er pensjonister nei :fnise:

Måtte bare le litt når jeg så på bilder i går kveld....la inn noen bilder svigermor hadde tatt med sitt kamera og der var det også noen bilder fra vi var på sykehuset... Synes jo at magen var så og si helt flat og følte meg skikkelig fresh! På bilde derimot... :fnise:

Et annet bilde var fra søndagen før lillegutt kom og jeg kan ikke huske at magen var sååå stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer (på etterskudd) med dåpsbarnet! :klemmer:

Så flott at dere hadde en så fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer (på etterskudd) med dåpsbarnet! :klemmer:

Så flott at dere hadde en så fin dag :)

Tusen takk :) Veldig deilig at dagen gikk så fint! Var nesten mer stresset nå enn når vi giftet oss :sjenert::fnise:

Så koselig å lese om dåpen :) svært eksemplarisk han sønnen deres tror jeg :)

Ja han er veldig snill tror jeg :) Litt utilpass noen kvelder nå, men sover godt på både natt og dag, så får liksom hentet meg inn til å takle det også ;)

Da sover lillegutt formiddagsluren sin :)

Fikk ikke gjort så mye som jeg hadde tenkt i går, da svigerinne kom på kaffe og ble i tre timer :sjenert: og kvelden er det vanskelig å få gjort så mye for da er lillegutt mye våken og krever mye oppmerksomhet... Men veldig koselig også da :) Gleder meg til han begynner å legge seg litt tidligere på kvelden, så det kan bli litt voksentid igjen...

Så i dag får jeg prøve å få gjort litt mer her hjemme....skal prøve å få skrevet ferdig takkekortene fra fødselgaver...har jo hatt de her leeenge, og mange har fått, men jeg får skrive ferdig de jeg må sende :)

Prøve å få redigert noen bilder fra dåpen også....ble veldig mange, så får gå gjennom å plukke ut de fineste, så kanskje det kommer noen nye bilder her i løpet av dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt en raskt glemmer hvor stor magen var både rett før og rett etter fødselen! Jeg kan ikke fatte hvor svær jeg var og kan ikke komme på at det var så tungt med den magen heller! :fnise:

Det er så koslig med takkekort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt. :) Gratulerer med vel gjennomført dåpsdag! Herlige tider. <3

Kjenner til ønsket/behovet for litt voksentid til kvelds ja, var deilig når guttene endelig begynte å ta kveld et par timer før oss. :Nikke: Det kommer nok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dåpen gikk så fint, og ikke minst at lillegutt var eksemplarisk :) Han høres helt nydelig ut!

Egentida på kvelden er deilig ja. Er nok ikke sååå lenge til den kommer ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det var veldig godt når de begynte å legge seg litt tidligere på kvelden ja, den voksentiden har iallefall jeg veldig behov for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksentid er også viktig, selv om det er veldig trivelig med småttiser! Skjønner ikke de som lar barna være oppe til man skal legge seg selv - når får man tid til å være voksen da?! :gjeiper:

Håper dere har en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt en raskt glemmer hvor stor magen var både rett før og rett etter fødselen! Jeg kan ikke fatte hvor svær jeg var og kan ikke komme på at det var så tungt med den magen heller! :fnise:

Det er så koslig med takkekort!

Ja godt man glemmer fort :) Eneste jeg synes var tungt med magen, var om natten når jeg skulle snu meg... :fnise: Ellers husker jeg det bare som kos :)

Veldig koselig å sende ut takkekort, hyggelig at så mange tenker på lillegutt :)

Innom og oppdaterer meg litt. :) Gratulerer med vel gjennomført dåpsdag! Herlige tider. <3

Kjenner til ønsket/behovet for litt voksentid til kvelds ja, var deilig når guttene endelig begynte å ta kveld et par timer før oss. :Nikke: Det kommer nok. ;)

Takk, Så koselig :)

Kan tenke meg det var deilig når de begynte å legge seg i normal tid, gleder meg til det :Nikke:

Så bra at dåpen gikk så fint, og ikke minst at lillegutt var eksemplarisk :) Han høres helt nydelig ut!

Egentida på kvelden er deilig ja. Er nok ikke sååå lenge til den kommer ;)

:klemmer:

Veldig deilig at dåpen gikk så fint :Nikke: Synes jo lillegutt er helt herlig, men det synes vel alle mammaer :sjenert:

Håper ikke det er så lenge til den tiden kommer, virker ikke sånn i allefall :)

Herlig at dåpen gikk så bra :)

Ja veldig deilig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker det var veldig godt når de begynte å legge seg litt tidligere på kvelden ja, den voksentiden har iallefall jeg veldig behov for :)

Ja jeg også kjenner jeg :) Veldig koselig den kosen på kvelden også, men den kan vi jo fortsette med bare litt tidligere på kvelden ;)

Voksentid er også viktig, selv om det er veldig trivelig med småttiser! Skjønner ikke de som lar barna være oppe til man skal legge seg selv - når får man tid til å være voksen da?! :gjeiper:

Håper dere har en fin dag! :)

Ja det er veldig viktig! Skjønner heller ikke de som har ungene oppe så lenge, kan jo ikke være sunt...

Ha en fin dag du også!

Dagene flyr igjen... fikk ikke gjort så mye på tirsdag som jeg hadde planer om heller :fnise: Fikk plutselig besøk av en venninne og sønnen hennes på formiddagen og på ettermiddagen kom to andre venninner.. Koselig :Nikke:

Onsdag var vi på babysvømming igjen og lillegutt koser seg veldig :strix: Så var vi en tur i byen å byttet en dåpsgave og så på lagersalg av barneklær :) Kjenner jeg har vanskelig for å begrense meg når det kommer til klær til lillegutt :sjenert: Får håpe han får en lillebror en gang, så vi får brukt klærne en gang til i allefall :fnise:

I går var vi en tur i byen å satt inn pengene han fikk til dåpen og litt småshopping :) Var også innom babyshop og kjøpte en reisetrille. Ble denne: http://www.quinny.com/ot-en/products/strollers/zapp-xtra Den gir full liggestilling og bilstolen passer på, så tenkte den var sjekk å ha når man bare skal innom byen en liten tur og i båten til sommeren :)

I dag har mannen bilen, så da skal vi bare kose oss hjemme :) Skal på jentekveld i kveld da, så da skal lillegutt være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt står bra til med dere :klemmer:

Lurer på å gå til innkjøp av den trillen selv :jepp: Hvordan er den, er du fornøyd med den? OG hvordan er høyden på den? Synes den virker veldig lav på enkelte bilder jeg ser av den, og da blir den gjerne upraktisk for mannens del.. Men jeg kunne så veldig tenkt meg den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fancy trille! :jepp:

Håper du har en fin jentekveld :happy:

Ja synes den var fin :Nikke:

Alltid koselig med jentekveld, og lillegutt oppførte seg eksemplarisk ;)

Håper alt står bra til med dere :klemmer:

Lurer på å gå til innkjøp av den trillen selv :jepp: Hvordan er den, er du fornøyd med den? OG hvordan er høyden på den? Synes den virker veldig lav på enkelte bilder jeg ser av den, og da blir den gjerne upraktisk for mannens del.. Men jeg kunne så veldig tenkt meg den :sjenert:

Alt bra her :)

Trillen er ikke så veldig høy, men passer meg som er ca 1,66 cm i allefall :) Mannen har ikke prøvd den ennå, men er nok litt lav for menn, men veldig god å trille :Nikke:

Hmm, den trillen må jeg sjekke ut :jepp:

Ja veldig kjekt med en sånn liten trille :Nikke: Vi har jo simo duo vognen og den er jo stor å ta med seg inn og ut av bilen hvis man bare skal gjøre små ærend :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flink til å oppdatere her inne om dagen og ikke flink til å oppdatere meg hos dere... men sånn blir det innimellom :sukk:

Dagene bare raser i vei og vi bare nyter dagene med lillegutt :hjerte:

Hadde en koselig 17.mai og lillegutt sjarmerte i bunaden sin ;) Mannen var tydelig stolt og det er herlig å se :)

Lillegutt vokser og er veldig med når vi snakker til han om dagen. Babler i vei og har mye på hjertet :fnise: Har funnet gode rutiner og føler at vi kjenner han bedre og bedre nå og klarer å tolke hans signaler :) Har begynt å legge seg før oss på kvelden og sovner i sengen sin uten at vi må bysse på han. Veldig deilig med litt alenetid på kvelden :)

Han sover godt på natten og våkner en gang i løpet av natten. I dag våknet han ikke før kl 6 for å få mer mat og sovnet igjen etter det :) Har om dagen sov han hele natten og våknet ikke før halv åtte, deilig :)

Når han er våken er han stort sett veldig blid og vil opp å følge med på det som skjer :) Jeg har sluttet å drikke melk og det har forandret han veldig. Bæsjer hver dag og alt av magetrøbbel er borte :tommelsmil:

Nå nyter vi bare det deilige sommerværet og lillegutt ligger i tynn sommerdrakt og spreller :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...