Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg kom inn på sykehuset med 8 cm åpning og hadde hatt rier i 20 minutter med siste. Med første hadde jeg 4 cm åpning og ingen rier da jeg skulle bli satt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ting ikke skjer så hadde jeg tatt en tur til gamlebyen til ho jordmora som setter akupunktur ;)

Ja ho er fin ho, men min jordmor er også akupunktør :)

Spennende det var her inne nå da :) Håper du får en fin helg :)

Takk for det :klemmer: God helg til deg også :)

Så spennende, kan jo faktisk skje noe i helgen allerede. Tror jeg må slenge inn en tippedato til jeg. :fnise: Om det skulle skje noe før den 11. mars så tipper jeg det vil bli søndag 5.mars. :lur:

:fnise: Skal skrive deg inn jeg :)

Jeg hadde hatt rier i 12 timer jeg når jeg hadde 3cm åpning :fnise:

Oi....såpass ja ;) Kan jo ta en evighet for meg også da, den videre åpningen vet jeg jo ingenting om :vetikke:

Og jeg hadde hatt rier i ca 15 timer når jeg hadde 3 cm åpning. :)

Håper resten av åpningen her i gården går like godt som det har gjort til nå....men må nok belage meg på mer smerte jeg også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja? Hvordan går det her?

:popcorn:

Hvem sladrer?

Fortsat stille og rolig her....natten har også vært ganske fin, så føler meg litt uthvilt :)

Ja hvem sladrer :vetikke: Kom plutselig på det når jeg la meg i går jeg også... :fnise:

Og jeg kom inn på sykehuset med 8 cm åpning og hadde hatt rier i 20 minutter med siste. Med første hadde jeg 4 cm åpning og ingen rier da jeg skulle bli satt i gang.

Ja ingen fødsler er like, så blir spennende å se hvor lang tid ting tar :) Mamma hadde veldig fine fødsler med både bror og meg, så håper jeg ligner på henne :Nikke:

:popcorn:

;)

Oi, oi - her er det bare å henge med! :popcorn:

Ja jeg kan jo ikke love noe action, men håper jo ;)

Spennende dager her :)

Veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer mamma og pappa en tur for å hjelpe meg å vaske litt gulver og vinduer... Har rett og slett kapitulert når det kommer til gulvvasken, får bare kynnere og blir helt utslitt, så da er det fint med snille foreldre :hjerte:

Sovet godt i natt, så det er deilig :) Våkner jo å må på do noen ganger og at magen er stein hard noen ganger, men sånn er det jo bare :)

Ha en fin lørdag jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin lørdag du også! :klemmer:

Godt du får hjelp til husvasken. :)

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin lørdag du også! :klemmer:

Godt du får hjelp til husvasken. :)

Veldig godt med hjelp til husvasken ja :Nikke:

Jeg kan sladre om du vil?

Det hadde vært supert! Kan du ikke sende meg nr ditt på pm eller facebook da?

:klemmer:

Da har mamma og pappa dratt :) Vasket vinduer og hele 1.etg, pappa har vasket i kjelleren og ryddet litt her og der, deilig :strix:

Så nå er det total avslapning for meg hvis jeg skal klare å holde ut i kveld kjenner jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her ja! Jeg tror han blir et søndagsbarn, og kommer imorgen formiddag jeg :happy:

Masse lykke til uansett når han kommer!! :hoppe::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde Ingen rier/smerter frem til 4-5 cm.

Etter det var det ikke fullt så smertefritt ;)

Men det kan jo være du er heldigere - og uansett var det fullt overkommelig, selv uten noen smertelindring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Ingen rier/smerter frem til 4-5 cm.

Etter det var det ikke fullt så smertefritt ;)

Men det kan jo være du er heldigere - og uansett var det fullt overkommelig, selv uten noen smertelindring :)

Jeg er regelrett imponert over det!

Jeg hadde "dødd" om jeg ikke fikk epiduralen... :sjenert:

Det skal sies at intensjonen min var å ikke bruke noe, bare vann eller akupunktur, men, haha! Jeg tok grådig imot epiduralen, og takker høyere makter for dens eksistens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fødsel med alt av smertestillende inkl epidural og en uten noe, og synes den uten noe var den beste :fnise:

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å slippe å tenke på husvask da! Snille foreldre! :)

Ja veldig deilig med litt hjelp :Nikke: Mamma og pappa er rett og slett verdens beste :hjerte:

Spennende her ja! Jeg tror han blir et søndagsbarn, og kommer imorgen formiddag jeg :happy:

Masse lykke til uansett når han kommer!! :hoppe::klemmer:

Oi....ja da begynner han å få dårlig tid, for her er det stille :sukk: Men hadde jo ikke gjort noe for min del om han kom i dag :fnise:

Jeg hadde Ingen rier/smerter frem til 4-5 cm.

Etter det var det ikke fullt så smertefritt ;)

Men det kan jo være du er heldigere - og uansett var det fullt overkommelig, selv uten noen smertelindring :)

Ja blir spennende å se hvordan ting utvikler seg :)

Planen min er å føde på fødestuen her i byen og der er det kun lystgass og akupunktur, så går for det og får heller flyttes på om det er uutholdelig ;)

Jeg er regelrett imponert over det!

Jeg hadde "dødd" om jeg ikke fikk epiduralen... :sjenert:

Det skal sies at intensjonen min var å ikke bruke noe, bare vann eller akupunktur, men, haha! Jeg tok grådig imot epiduralen, og takker høyere makter for dens eksistens....

Det var såpass ja! Det er det som er planen min også, men der jeg har lyst å føde har de ikke epidural, så da må jeg evt flyttes på om jeg insisterer på å få det :) Vi får se ;) Takk for at du vil være min sladris :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag og nydelig vær :sol:

Sovet ikke noe særlig godt i natt, fant meg ikke noen god stilling og ble lurt av klokka på soverommet som gikk noen timer for seint :sjenert:

Men nå er jeg våken, spist frokost og fått oppdatert meg litt :) Lillegutt gjør seg så lang han klarer kjennes det ut som, så her ligger han over ribbein og presser nedover :fnise:

Planen i dag er å komme meg ut å gå en tur i det fine været :) Klarer ikke gå fort for enten kommer det kynnere eller veldig nedpress....men hadde vært godt med en liten tur i allefall, så får tusle i mitt tempo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fødsler er vel like, jeg ble satt igang og hadde en litt tøff fødsel ifølge jm. Kroppen lager jo sitt eget smertestillende middel under fødsel, så vil tro de fleste egentlig ikke har behov for noe ekstra? :vetikke:

Det går så bra så :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fødsler er vel like, jeg ble satt igang og hadde en litt tøff fødsel ifølge jm. Kroppen lager jo sitt eget smertestillende middel under fødsel, så vil tro de fleste egentlig ikke har behov for noe ekstra? :vetikke:

Det går så bra så :klemmer:

Er nok ingen fødsler som er like og man vet jo ikke hvilken smerte man går til....vet jo at det gjør VONDT bare ;)

Vi får ta det som det kommer, blir nok bra uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...