Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny farge og bil og en fetter/kusine på vei...

Lykke til på føden, det blir jo spennende :) Og mer spennende skal det bli om litt..

:klemmer:

Takk :) Gikk veldig bra, så nå har jeg i allefall ønske om hvor jeg vil føde, så da får vi bare håpe det blir sånn ;)

:klemmer:

Høres ut som om du har det veldig koselig for tiden! Ny bil, frisyre, middag med svigers, ny liten i nabolaget, og bare noen dager igjen å vente! Kjenner jeg blir veldig glad av å lese her inne! :fnise:

Ja mye kost som skjer her om dagen, herlig :strix:

Så koselig med omvisning på føden! Kos deg :klemmer:

Veldig greit å vite hva man går til :Nikke: Her i byen er det tre ulike fødeenheter, så greit å se før man velger hvor man skal :)

:klemmer:

Kom på at jeg har lest et tips et sted om at man kan bruke litt tid før fødsel til å bake kaker som kan fryses ned! Sikkert kjekt å ha hvis man får besøk etter lillegutt har kommet, men ikke orker å lage noe der og da..! (Og tenk så overrasket besøket blir når de får "nystekte" muffins en uke etter du har født! :fnise: )

Ja hadde egentlig planer om akkurat det der, men ikke kommet igang med det ennå :sjenert: Er liksom noe som skjer hver dag, så har ikke hatt tid til det :sjenert:

Men sikkert ikke dumt å ha litt ekstra i skapet når det kommer besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en koselig dag i går :) Først omvisning på føden, så nå vet jeg i allefall hvor jeg vil, så da får vi håpe det blir sånn ;)

Etter besøket der ble det lunsj i byen sammen med kipa, koselig :strix:

På ettermiddagen ble det en laaang dupp og så en tur til svigers på kvelden. Svigermor er sikker på at lillegutt kommer før tiden, så hun har begynt å ligge på ank å vente på at hun hører bilen vår kjøre på natten :fnise: Hun kommer jo til å bli helt utslitt om han drøyer to uker over termin :fnise:

I dag er planen å få gjort litt her hjemme og så er det lunsj/middag i byen med noen venninner etterpå, koselig :)

Ellers mye kynnere og stikkinger i skjeden om dagen, så ikke alltid så lett å få gjort alt man ønsker.... men men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var omvisningen? Så det hyggelig ut, litt skremmende eller hur? Godt at du nå har fått gjort deg om tanker om hva du vil når den tid kommer...

Ha en fin dag! Ikke så viktig å få gjort alt du burde gjort, så lenge du har en god dag og formen ikke er så verst :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var omvisningen? Så det hyggelig ut, litt skremmende eller hur? Godt at du nå har fått gjort deg om tanker om hva du vil når den tid kommer...

Ha en fin dag! Ikke så viktig å få gjort alt du burde gjort, så lenge du har en god dag og formen ikke er så verst :klemmer:

Den avdelingen jeg vil på som kalles fødestuen virket veldig hyggelig :) Store senger, badekar, saccosekk, ball og mulighet for akupunktur og lystgass, virket ikke skremmende i det hele tatt faktisk :) Var en deilig ro der inne, så håper det holder seg sånn :)

Er ikke så viktig om man ikke får gjort alt man har planer om nei, men liker å ha litt planer for dagene, ellers blir jeg bare sittende med pc'en i fanget :fnise:

Godt å bevege seg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Veldig gøy med omvisning på fødeavdelinga, selv om det var litt uvirkelig også. Jeg har allerede vært innom to ganger der jeg skal føde. Tenk at om under fire uker så skal du gjøre din livs største jobb på et av de rommene! Håper det er god kapasitet sånn at du får et av de rommene du ønsker deg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. laging av mat og sånn i forveien: ingen av kakene jeg hadde bakt ble spist, men middagene jeg hadde laget kom godt med da jeg ble alene med A hele dagen. Det er så vanskelig å huske på å spise nok i løpet av dagen, særlig dersom lillegutten din blir lik A og ikke sover så mye om dagen. Da kom de porsjonene jeg hadde laget veldig godt med og det var bare å varme dem opp i mikroen. :nigo:

Så bra at besøket på sykehuset ble bra. Nå er det ikke lenge igjen altså. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. laging av mat og sånn i forveien: ingen av kakene jeg hadde bakt ble spist, men middagene jeg hadde laget kom godt med da jeg ble alene med A hele dagen. Det er så vanskelig å huske på å spise nok i løpet av dagen, særlig dersom lillegutten din blir lik A og ikke sover så mye om dagen. Da kom de porsjonene jeg hadde laget veldig godt med og det var bare å varme dem opp i mikroen. :nigo:

Ja, det var lurt - det skal jeg også gjøre når den tid kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha fått en omvisning på føden, jeg har forsåvidt hatt det men det var i forbindelse med jobb for fem år siden :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøy med omvisning på fødeavdelinga, selv om det var litt uvirkelig også. Jeg har allerede vært innom to ganger der jeg skal føde. Tenk at om under fire uker så skal du gjøre din livs største jobb på et av de rommene! Håper det er god kapasitet sånn at du får et av de rommene du ønsker deg! :Nikke:

Ja tenk det :hjerte: Veldig merkelig å tenke på! Men det blir nok bra :) Jeg får komme dit jeg vil, så lenge alt går som det skal, lillegutt fortsetter å ha hode ned og ikke bæsjer i fostervannet ;) Så da får vi håper alt går som det skal :)

Ang. laging av mat og sånn i forveien: ingen av kakene jeg hadde bakt ble spist, men middagene jeg hadde laget kom godt med da jeg ble alene med A hele dagen. Det er så vanskelig å huske på å spise nok i løpet av dagen, særlig dersom lillegutten din blir lik A og ikke sover så mye om dagen. Da kom de porsjonene jeg hadde laget veldig godt med og det var bare å varme dem opp i mikroen. :nigo:

Så bra at besøket på sykehuset ble bra. Nå er det ikke lenge igjen altså. :hoppendeglad:

Er nok ikke dumt med litt ferdig mat heller nei :) Har kjøpt inn litt mat, så vi har i fryseren, men ikke lagd ferdig noe.... Men nå er jeg heldig som har både mannens besteforeldre og svigerforeldrene mine som nærmeste naboer, så kan tigge meg litt mat der :fnise:

Ja, det var lurt - det skal jeg også gjøre når den tid kommer! :)

:tommelsmil:

Kjekt å ha fått en omvisning på føden, jeg har forsåvidt hatt det men det var i forbindelse med jobb for fem år siden :gjeiper:

Veldig greit å se hvor man skal :) Vet jo ikke hvordan min tilstand er neste gang jeg er der nede :fnise:

Har du bestemt deg hvordan fødsel du vil ha da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er virkelig babyen på tickeren min fin :hjerte:

Føler meg ikke veldig hormonell om dagen, men når jeg begynner å stortute når Daniel forteller om den lille prinsessen som er født, så er det vel kanskje noen hormoner alikevel :fnise:

I dag skal jeg til jordmor, så får vi se hva hun sier i dag :)

Så en tur innom byen for å finne noen amme singletter, hørt at det er lurt å ha med på sykehuset :) Bør vel snart begynne å pakke den sykehusbagen også :sjenert:

Ellers ingen store planer i dag, deilig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ikke veldig hormonell om dagen, men når jeg begynner å stortute når Daniel forteller om den lille prinsessen som er født, så er det vel kanskje noen hormoner alikevel :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fint hos jordmor i går og alt så fint ut :) Eneste var sf målet som plutselig hadde økt litt mye....Hun ble ikke så stresset av det, men skal sjekke det igjen til uken :) Ellers var hode nå festet, så han er klar :)

Vanskelig å finne gode stillinger om natten nå :sukk: I natt har jeg sovet skikkelig dårlig, avbrutt med mange do turer...endte med at jeg ble liggende fra halv fire å bare prøve å sovne. Sovner rundt halv seks og ble vekket igjen av vekkerklokka til mannen som ringte kvart på seks :sur: Han var så trøtt i dag og ble liggende til halv sju å slumre....DA KLIKKET DET FOR MEG!! Fikk et par timer med søvn etter han stod opp da ;)

Skal hente mamma og pappa på flyplassen i dag, blir koselig å se de igjen nå :) Og de er selvfølgelig veldig glad for at de rekker hjem til lillegutt kommer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Snoozefunksjonen burde vært forbudt! :rope: Gleder meg til lillemann kommer for blir det slutt på det! :lur:

Kanskje han strakk ut bena da JM målte SF? :fnise:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slumreknappen er jo nødvendig, då... Hos oss er det mannen som held på å bli gal av slumringa mi... :sjenert:

Dårlig med søvn her også i natt. Eg synst me har all grunn til å synst litt synd i oss sjølve. ;)

Godt at foreldra dine kom heim i tide. Koselig å få kjempestolte besteforeldre på besøk når det er overstått, vil eg tru. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Brukte snoozeknappen før jeg også, helt til jeg skjønte hvor mye trøttere jeg ble av det. Dessuten er jo lyden av vekkerklokka den verste lyden av alle, som jeg helst vil høre så sjelden som mulig! For min del betyr mer vekkerklokke = dårligere humør. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med Alabama her :Nikke: Skrur gjerne av vekkerklokken og ligger et kvarter lengre bare med smådupping. Føler meg med en gang mye trøttere om jeg skal stå opp til alarmlyden. Rare greier :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli spennende her!!! :duskedame: Bra foreldrene dine rakk tilbake fra ferie i god tid!

Ja han kan jo egentlig komme når som helst :strix: Mamma er veldig glad for å være hjemme igjen ;)

Snoozefunksjonen burde vært forbudt! :rope: Gleder meg til lillemann kommer for blir det slutt på det! :lur:

Kanskje han strakk ut bena da JM målte SF? :fnise:

JA i allefall mannens snooze...den ringer annenhvert minutt! Min ringer hvert 10. minutt :)

Ja kan være han gjorde noe sånt når hun målte...skal tilbake på onsdag, så da får vi se hvordan det ser ut da :)

Slumreknappen er jo nødvendig, då... Hos oss er det mannen som held på å bli gal av slumringa mi... :sjenert:

Dårlig med søvn her også i natt. Eg synst me har all grunn til å synst litt synd i oss sjølve. ;)

Godt at foreldra dine kom heim i tide. Koselig å få kjempestolte besteforeldre på besøk når det er overstått, vil eg tru. :hjerte:

Pleier å slumre jeg også, men ikke så tidlig på morgenen...:fnise: Min klokke ringer hvet 10.minutt, mannens annenhvert...det er det som er slitsomt... Sikkert noe med at jeg ikke sover så godt om dagen også da :sjenert:

De er nok mer enn klare for å komme på sykehuset å besøke lillegutt ja ;)

Brukte snoozeknappen før jeg også, helt til jeg skjønte hvor mye trøttere jeg ble av det. Dessuten er jo lyden av vekkerklokka den verste lyden av alle, som jeg helst vil høre så sjelden som mulig! For min del betyr mer vekkerklokke = dårligere humør. :ler:

Kan godt slumre litt innimellom, men ikke med så korte intervaller som mannens klokke har....annenhvert minutt! Det er slitsomt....

Men det beste er helt klart å våkne uten vekkeklokken :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Alabama her :Nikke: Skrur gjerne av vekkerklokken og ligger et kvarter lengre bare med smådupping. Føler meg med en gang mye trøttere om jeg skal stå opp til alarmlyden. Rare greier :sjenert:

Mye bedre uten den vekkerklokken, leeenge til jeg skal ha på den tidlig her i huset...så får vi se hvor tidlig lillegutt "ringer" hver morgen :fnise:

Spennende dager i heimen din :)

JA! Spennende og merkelige dager...går liksom å tolker alt som skjer :fnise:

Dagene flyr og snart er denne helgen over også!

Mamma og pappa var veldig glad for å være hjemme igjen, så mamma sa til lillegutt at nå kan han komme :fnise:

Hadde tanteungen på overnatting her fra fredag til lørdag, koselig :) og i går var jeg en liten tur på kafe med mamma :)

Merker at jeg ikke orker så mye om dagen, så må liksom porsjonere ut kreftene :fnise:

Fortsatt en del kynnere og stikkinger. De stikkingene har kommet mest når jeg har vært i farta, men i går kveld holdt de på mens jeg satt rolig også....og kom flere tak nederst i magen, så tydelig at noe er på gang, men det kan jo ta laaang tid også ;)

I dag er planen å få ryddet og ordnet her hjemme, vasket litt klær og div....så er det bursdag til broren min i ettermiddag :)

Nydelig vårvær her i dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...