Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende!

Trodde jeg hadde tippet, men har visst ikke det!

Slenger på tips i siste liten - 11. mars tipper jeg, til tross for gode forhold hos jordmor i dag ;)

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Lucky!!! Følger mye med her inne selv om jeg ikke er så ivrig til å skrive for tida... :sjenert :

Jeg har egentlig tenkt på 1.mars for deg, men det er jo plutselig i morgen, så jeg utsetter en dag og tipper 2.mars :fnise :

Er nok uansett lurt å pakke bagen ja ;) Jeg har hørt om flere hvor jordmødrene er sikre på at de kommer til å føde før tida, og så har de gått ei stund over i stedet, så det er jo greit å ikke ta helt av ja :Nikke : Kjedelig å få for store forhåpninger, men jeg krysser fingrene for at du slipper å vente for lenge uansett :)

Koselig at du følger med honning :klemmer: Ikke alltid jeg er like flink til å skrive jeg heller...

Nei de jordmødrene kan nok ikke alltid vite og det er nok forskjell fra kropp til kropp hvor lang tid ting tar, så er jo ikke annet å gjøre enn å vente å se :) Spennende er det i allefall!

Spennende å se om du kommer på timen til fredagen eller ikke da ;)

Ja det blir det :) Skal på avslutning på jobben på fredag, har veldig lyst til det da, men vil jo også hilse på lillegutt :fnise:

Har ei venninne som gikk med litt åpning i to uker ;) Men håper jordmora di har rett for ellers blir det en lang ventetid. Tipper fødselen starter søndag og at han ikke kommer før natt til tirsdag ;)

Ja har jo hørt om flere som har gjort det, så blir ikke overrasket om det skjer meg også :) Men hun synes det kjentes veldig modent ut også, så vi får se :)

Du unner meg en så lang fødsel ja, takk :gjeiper:

Så spennende det er her nå da! :popcorn :

Ja ikke sant ;)

Så spennende!

Trodde jeg hadde tippet, men har visst ikke det!

Slenger på tips i siste liten - 11. mars tipper jeg, til tross for gode forhold hos jordmor i dag ;)

:duskedame :

Det er notert :)

Blir spennende å se om jordmoren har rett eller om jeg må vente flere uker :sjenert: Er jo ikke så lenge til 11.mars heller, så det skal jeg nok klare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

:klemmer:

Jeg tipper 7 mars.

Notert ;)

Nå er mars her - den månaden du blir mamma. Tenk det! :rodmer:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ja tenk det! Helt sprøtt å tenke på :)

Tipper lørdag 10. mars

Du vil jeg skal gå enda en uke ja,...takk :gjeiper:

Ikke mye action her ennå, men nedpress, kynnere og murringer er det nok av :)

Vært en tur i harryland i dag å fått handlet litt mat og drikke, så har vi skapene fyllt opp litt :)

I morgen er planen å besøke jobben for litt avslutning for meg...og så jordmor etter det. Jordmoren min mente jo at jeg kom til å føde før i morgen, så det gjenstår jo å se...har ikke helt troen akkurat nå da men....

Har fått pakket sykehusbagen i allefall da, så den er så og si klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg mat i sykehusbagen! Da jeg fødte kom jenta rett før midnatt, da hadde jeg ikke spist siden dagen før. Ble flytta til annet rom sånn i tre-firetiden på natta og da ba jeg om noe mat. Nei, det hadde de ikke før til frokost klokka åtte. Og da fikk jeg et tørt rundstykke med svett gulost, satt inn til meg mens jeg sov så det var ordentlig kjipt da jeg våknet.

Gikk mye sjokolade og kjeks for å si det sånn. Sykehuset her er elendig på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde matpakke med, men det siste jeg tenkte på var mat... :sjenert:

Men ja, det er greit å ha med seg noe spisende. :jepp:

Tror jeg spiste en skive på morgenen før vi dro i 5-6-tiden, og tror ikke jeg spiste noe særlig før dagen etterpå.

Spennende tider!! :strix:

Snart er du mamma!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

:strix:

Ta med deg mat i sykehusbagen! Da jeg fødte kom jenta rett før midnatt, da hadde jeg ikke spist siden dagen før. Ble flytta til annet rom sånn i tre-firetiden på natta og da ba jeg om noe mat. Nei, det hadde de ikke før til frokost klokka åtte. Og da fikk jeg et tørt rundstykke med svett gulost, satt inn til meg mens jeg sov så det var ordentlig kjipt da jeg våknet.

Gikk mye sjokolade og kjeks for å si det sånn. Sykehuset her er elendig på mat.

Såpass ja, er nok kanskjelurt å ha med seg noe da... Sjokolade og kjeks smaker jo alltid godt da :fnise:

:popcorn:

:klemmer:

:klemmer:

:popcorn::)

:klemmer:

Hlres ut som om det er lurt med matpakke ja! :Nikke: Spennende å se om jordmor har rett!!

Ja er nok ikke dumt å ha med seg noe ;) Ser ikke ut som om hun har helt rett... jeg er snart klar for avreise til jobben jeg... :sjenert:

Jeg hadde matpakke med, men det siste jeg tenkte på var mat... :sjenert:

Men ja, det er greit å ha med seg noe spisende. :jepp:

Tror jeg spiste en skive på morgenen før vi dro i 5-6-tiden, og tror ikke jeg spiste noe særlig før dagen etterpå.

Spennende tider!! :strix:

Snart er du mamma!!!! :klemmer:

Får slenge oppi et par sjokolader eller noe i allefall hvis jeg rekker ;) Er jo kiosk på sykehuset og døgnåpen bensinstasjon rett ved siden av, så skal nok være muligheter for å få seg noe :)

Rett og slett helt uvirkelig at jeg snart er mamma :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe action i natt heller,så ser nok ut som om jeg rekker en tur på jobben :) Har baka en haug med cupcakes på morgenen, så nå skal jeg bare pynte dem og ta meg en dusj før jeg drar på jobben :)

Kan ikke bevege meg veldig fort før det stikker til og magen blir steinhard, så det er noe som skjer, men rier er det nok ikke.

Så da blir det en tur til jordmor i dag også, så får vi se hva ho sier i dag :)

Ha en deilig vårdag for dere som har fint vær slik som her :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skriver under på at det er lurt med medbragt mat. :jepp: Jeg tror aldri jeg har vært så sulten som de første døgna etter fødsel!

Var heldige og fødte rett før lunsj, så fikk nystekte pannekaker, saft og flagg rett etter fødselen. Men derifra og ut var det stusselige greier. Tørt brød med ost ELLER skinke. Og kokt torsk til middag. Ikke akkurat favoritter noen av dem. Og så turte jeg ikke mase om at de skulle hente mat til meg når det var lagt opp til at vi måtte hente selv. Men kom meg jo ikke opp av senga... Takke meg til alle müslibarene og sjokoladene jeg hadde i bagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri vært så sulten som de første døgna etter fødselen, men jeg kunne også gå og forsyne meg av mat døgnet rundt om jeg ville, og ikke verst mat heller. Så det er tydeligvis forskjell fra sykehus til sykehus. Kiosken på sykehuset stenger tidlig på kvelden her også ja!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på at det er lurt med medbragt mat. :jepp: Jeg tror aldri jeg har vært så sulten som de første døgna etter fødsel!

Var heldige og fødte rett før lunsj, så fikk nystekte pannekaker, saft og flagg rett etter fødselen. Men derifra og ut var det stusselige greier. Tørt brød med ost ELLER skinke. Og kokt torsk til middag. Ikke akkurat favoritter noen av dem. Og så turte jeg ikke mase om at de skulle hente mat til meg når det var lagt opp til at vi måtte hente selv. Men kom meg jo ikke opp av senga... Takke meg til alle müslibarene og sjokoladene jeg hadde i bagen ;)

Godt å vite :) Da skal jeg nok slenge oppi div snacks i bagen så jeg har noe å tygge på :Nikke:

Kiosken på sykehuset stenger tiiiidlig på kvelden!

Hmmm.....da får jeg slenge oppi litt snacks i bagen da, så holder det vel litt ;)

Jeg har heller aldri vært så sulten som de første døgna etter fødselen, men jeg kunne også gå og forsyne meg av mat døgnet rundt om jeg ville, og ikke verst mat heller. Så det er tydeligvis forskjell fra sykehus til sykehus. Kiosken på sykehuset stenger tidlig på kvelden her også ja!

:klemmer:

Vet ikke hvordan det er på sykehuset her egentlig, mulig det kommer ann på hvilken avd du føder på også :vetikke: Får pakke ned noe energi i allefall, så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...