Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Gratulerer snuppa :strix:

Klarte ikke vente de fem minuttene det tar å gå hjem fra trening, mÅtte sjekke på mobilen og nå går jeg her og tuter av glede :grine:

Endelig :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig sladris her..

Men tøtta har krevd sitt... :sukk:

Gratulerer så mye til hele familien :strix:

Godt jobbet Lucky, tenk nå er prinsen her :strix:

Lucky er i in form, og gutten var født i badekaret :hjerte:

:grine::strix::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forståelig nok får jeg som svar fra Lucky : "Helt herlig :)"

Åh! :strix:

Det er en fin tid disse første timene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jammen kom han på bursdagen til KI, loffen :gjeiper: Du kan tro han er fornøyd ! :gjeiper:

Å, ja det stemmer! Så morsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med Verdens Vakraste. Endelig er han her, etter den lange ventetida. :hoppendeglad: Dette unner eg deg så veldig. Håper den første tida med han blir fin og at de kosar dykk saman som ein ny, liten familie. :hjerte:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer veldig Lucky! ;) Svært rørende å tenke på at dere har gutten hos dere nå. Dere var det første jeg tenke på da jeg våknet i morgen ;)

Lykke til i barseltida! ;) Nå er du mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er han her! :hjerte: Jeg er så utrolig glad på dine vegne og jeg har grått et par gledes tårer!

Nå skal du endelig få oppleve verdens største forelskelse! :rodmer:

Gratulerer igjen, Lucky! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var nesten på gråten i dag tidlig då eg tenkte på deg og lillegutt og alt som ventar deg i tida framover. :grine:

:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer x 1000!! :klemmer::smilyblomst::danser::hoppendeglad::hoppe::duskedame::strix:

Håper dere storkoser dere med lille vidunderet, tenk at nå er han sin egen lille verdensborger! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kjapp tur innom for å takke for alle gratulasjoner :strix:

Fødselen gikk fort, men veldig fint! Dere har jo fått litt oppdatering :)

Vannet gikk i allefall hos jordmoren når jeg var der til kontroll, kunne jo ikke gått noe tryggere sted ;) Så sendte hun oss til sykehuset for kontroll, men siden riene ikke hadde startet, ble vi sendt hjem igjen....

Når vi kom hjem startet riene nesten med en gang og de ble veldig intense, så da var det bare å kjøre tilbake til sykehuset og var på sykehuset igjen kl 16. Ble liggende en stund til ctg...ikke behagelig å ligge på ryggen når man har rier :sinna:

Fikk klyx, siden jeg ville i badekaret... når kl var 17 sjekket hun åpningen første gang, da var det 5 cm... heldigvis var det en ledig fødestue så vi fikk gå dit med en gang.

Lystgass, prekestol og akupunktur var supert til smertelindring før jeg gikk opp i karet :) Klokka kvart på sju var det full åpning og bare å trykke på og lillegutt så dagens lys i badekaret kl 19.36 :hjerte:

3880 gram og 52 cm lang, helt perfekt!

Hittil har han bare vært snill, sover for det meste og spiser litt innimellom :) Ikke noe skrik utenom når leger og andre på sykehuset har tatt i han :fnise:

Verdens fineste lille mirakel rett og slett :hjerte:

Nå skal vi i vei til sykehuset for følingprøve, så blir spennende å se om vi klarer å rekke vår første avtale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig, jeg har tenkt så mye på dere og håpet at dere har hatt fine og harmoniske første dager sammen :klemmer:

Litt rørt her også ja :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...