Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Så heldig du er som snart skal få treffe lillegutt!! Synes ukene nå sngler seg avgårde for min del.. Men det kjennes på en måte ut som om jeg kjenner lillemakrell ganske godt allerede! Han er i alle fall et b-menneske som liker en sen fest med mye aktivitet...!

Kos deg i permisjon!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig med vasking av småklær og stulling i heimen :hjerte:

Sikkert veldig stas med besøk på sykehuset for den lille som var der :Nikke:

Kos deg med permisjon :strix: Gleder meg til det er min tur, jeg har mentalt sett sluttet på jobb alt :fnise: Permisjon og så aldri tilbake dit, både skummelt og veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også viktig å tenke på ja. Husker jeg var så klar for å møte Vesla da jeg kom til termindagen, også ventet hun faktisk i 10 dager til - det var nesten en nedtur. Så ikke prøv å bli skuffet om han lar vente på seg. :klemmer:

Ja man her jo ingen garanti for å ikke gå over tiden, så man får bare ta en dag av gangen :) Er ikke stresset på å få han ut ennå, men det kommer nok snart...

Så heldig du er som snart skal få treffe lillegutt!! Synes ukene nå sngler seg avgårde for min del.. Men det kjennes på en måte ut som om jeg kjenner lillemakrell ganske godt allerede! Han er i alle fall et b-menneske som liker en sen fest med mye aktivitet...!

Kos deg i permisjon!! :)

b mennesker liker vi :Nikke:

Lillegutt merkes knapt om natten her, så håper han holder det sånn når han kommer ut ;) Aktiv på kvelden da, men det skal vi nok klare :)

37 uker! :hoppe:

Å bade i så varmt vann er slitsomt det. Man blir dødstrøtt etterpå. :ler:

Ja jeg var helt gåen jeg....tenkte egentlig være med inn til iss, men orker rett og slett ikke tanken på annet enn å komme meg hjem i sofaen :fnise:

Koselig med vasking av småklær og stulling i heimen :hjerte:

Sikkert veldig stas med besøk på sykehuset for den lille som var der :Nikke:

Kos deg med permisjon :strix: Gleder meg til det er min tur, jeg har mentalt sett sluttet på jobb alt :fnise: Permisjon og så aldri tilbake dit, både skummelt og veldig godt :)

Veldig koselig med redebygging :hjerte:

Veldig godt med permisjon, savner ikke jobben ennå i allefall :fnise:

Skal du bytte jobb?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk koselig kaffebesøk av kipa i går formiddag :) Fikk malt over litt på vuggen, blir så fin :hjerte:

Resten av dagen i går var jeg bare veldig trøtt...men det er vel sånn det skal være fremover det nå ;)

I dag har jeg fått malt ferdig vuggen, så nå står den i stuen og skinner :) Gleder meg til å re den opp :)

Så har jeg vært en tur hos jordmor og der sto alt bra til med lillegutt og meg da.. :fnise:

Satt litt nåler for modning, så blir spennende å se om det har noen effekt ;)

Nå er det en liten dupp kjenner jeg :trøtt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fødte den dagen jeg fikk nåler (litt over to uker før termin ;)

Såpass ja! Blir spennende dette her da ;)

Håper ikke han har planer om å komme riktig ennå da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på modningsakupunktur tre ganger, likevel måtte jeg settes igang ti dager over termin, så det er nok veldig individuelt :)

Ja det er nok veldig individuelt det der :) Den modningsakupunkturen settes ikke for å få i gang fødselen for tidlig, men for å gjøre det lettere slik jeg har forstått det....spennende er det uansett :Nikke:

:Nikke:

Vi flytter et stykke etter lita kommer, orker ikke mer pendling ;)

God fredagkveld :klem:

Ikke dumt, blir spennende!

:klemmer:

God helg Lucky?! :klem:

God helg til deg også snuppa :klemmer:

Da er det helg :strix:

Stille og rolig kveld her i heimen i går og i dag har jeg rett og slett hatt null energi :sukk: Hadde planer om å få gjort masse i dag, men ikke orket noe nesten...

Håper morgendagen kommer med mer energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du må ligge til ladning? :jepp :

Ja er nok viktig å slappe av når kroppen sier jeg bør det, men det er ikke så lett....

Men er nok ikke dumt :fnise:

Håper du våkner opp med mer energi i morgen :)

Helt klart mer energi i dag enn å går :tommelsmil:

:hoppe : : hoppe: 37 veker! : hoppe: : hoppe:

Nå er han ikkje lenger prematur når han kjem! : rodmer:

Nei tenk det :rodmer: Nå kan han snart bare komme :)

37 uker!! :duskedame:

Fortsatt fin søndag!

Ja tenk 37 uker :sjokk: Det går fort!

Ha en fin søndag du også :klemmer:

Litt mer energi i dag enn i går, så det er deilig :)

Vi sov til elleve i dag, eller har jo vært våken x antall ganger da, men siste duppen var til elleve i allefall :fnise:

Deilig og sein frokost og bare avslapning :)

Så har jeg fått tatt soverommet skikkelig, luftet dyner og puter :) Så har jeg satt inn senga til lillegutt på vårt rom :hjerte: Passet veldig fint der inne :rodmer:

Kynnere og nedpress/stikkinger nå, så det er vel kroppens måte å si at jeg skal slappe av litt på tenker jeg.... :)

Ha en fin søndag jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lå til lading i går jeg også, men nå er alt oppbrukt på jobb :gjeiper: Skal ha meg en ny ladning nå!

Sikkert ikke dumt å ta det litt med ro og samle krefter til det som kommer når som helst nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...