Rosa76 Skrevet 3. januar 2010 #1681 Del Skrevet 3. januar 2010 Godt nyttår Happy Feet Mange fine nyttårsforsetter du har! Er så rart å tenke på at i løpet av 2010 så har vi baby, dette blir et bra og spennende år Godt å høre at formen din har blitt så bra og at du har kommet igang med treningen. Jeg håper jeg kan følge etter deg, men formen er bedre hos meg også så det ser lyst ut. Lykke til på jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 4. januar 2010 #1682 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Enn at du er 15 og ei halv uke på vei allerede! Ordinær UL nærmer seg med stormskritt og dere vil finne ut om dere venter en prins eller prinsesse (hvis dere ønsker det). :rødme: (Jeg tipper forresten på jente, pga kvalmen ) Bevegelse i magen er nok det beste i hele svangerskapet, spør du meg! En helt fantastisk følelse som jeg ikke har blitt lei av. Her romsteres det i skrivende stund. Håper du får kjenne mere snart! Endret 4. januar 2010 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. januar 2010 #1683 Del Skrevet 5. januar 2010 Så flink du er med treninga, og masse fine nyttårsfortsetter. Du klarer nok å holde de. Jeg skulle gjerne også ha gått turer de dagene jeg ikke trener. Det er så tiltak syns jeg :gjeiper: Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. januar 2010 #1684 Del Skrevet 5. januar 2010 Vi får skjerpe oss med opprydningen ja Ingen fler gjenstander skal settes på midlertidige plasser! Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1685 Del Skrevet 5. januar 2010 Godt nyttår Happy Feet Mange fine nyttårsforsetter du har! Er så rart å tenke på at i løpet av 2010 så har vi baby, dette blir et bra og spennende år Godt å høre at formen din har blitt så bra og at du har kommet igang med treningen. Jeg håper jeg kan følge etter deg, men formen er bedre hos meg også så det ser lyst ut. Lykke til på jobb i morgen Takk for det og godt nytt år til deg også, Rosa. Dette blir et spennende år ja og veldig rart å tenke på at det skal komme en baby i løpet av noen måneder. Veldig godt å ha kommet i gang med treninga igjen, men merker at formen ikke er sååå god når jeg har begynt å jobbe igjen, så skal bli spennende å se om jeg orker å karre meg på trening noen dager i uka. Tror helgedagene skal gå greit, det kjennes verre ut med en ettermiddag etter jobb, for jeg er rimelig gåen etter en arbeidsdag... Håper kroppen bare er litt seig etter 2 ukers ferie og snart våkner til live igjen. Krysser fingrene for at du også blir i såpass form at du kan komme deg på trening igjen. Enn at du er 15 og ei halv uke på vei allerede! Ordinær UL nærmer seg med stormskritt og dere vil finne ut om dere venter en prins eller prinsesse (hvis dere ønsker det). :rødme: (Jeg tipper forresten på jente, pga kvalmen ) Bevegelse i magen er nok det beste i hele svangerskapet, spør du meg! En helt fantastisk følelse som jeg ikke har blitt lei av. Her romsteres det i skrivende stund. Håper du får kjenne mere snart! Ja, tenk! Snart 16 uker og da er det faktisk 4 uker allerede siden jeg jublet for de magiske 12 ukene. Disse siste 4 ukene har i alle fall gått fort! 3 uker til UL i dag! Klart vi vil vite kjønnet, jeg er så nysgjerrig at jeg ikke hadde klart å la være uansett. Moro at du tipper, du er førstemann til det. Skal lage ei tippeliste, jeg. Jeg vingler litt mellom det ene og det andre, så får se hva jeg lander på til slutt. Må være herlig å kjenne ordentlige bevegelser. Jeg har kjent en rar liten følelse noen ganger i magen nå, men det er så vagt og innen jeg tenker over det, så er det liksom over, så jeg får liksom ikke vurdert ordentlig hva det kan være. Men tror det må være den lille, for det er liksom ikke sånt jeg har kjent i magen tidligere. Tror jeg... jeg har jo ikke akkurat gått og kjent etter liv i magen min før. Kan tenke meg den romsteringen er koselig, ja. :rødme: Gleder meg til det romsteres ordenlig i min mage også! Så flink du er med treninga, og masse fine nyttårsfortsetter. Du klarer nok å holde de. Jeg skulle gjerne også ha gått turer de dagene jeg ikke trener. Det er så tiltak syns jeg :gjeiper: Ha en fin kveld Ja, jeg har følt meg litt flink når jeg har vært på trening og det kjennes veldig deilig ut å ha kommet i gang etter flere måneder på sofaen. Får håpe jeg klarer å holde nyttårsforsettene mine ja. Foreløpig ser det bra ut, men har ikke klart å gå den der turen enda da, for trøtt etter jobb.. Men tror jeg skrev prøve å gå tur, så da er det liksom ikke påkrevet å gjøre det hver dag. :gjeiper: Selv om jeg skulle ønske jeg fikk til det. Nå er det jo så kaldt også, så bare tanken på en gåtur får meg til å fryse. Ha en fin kveld du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1686 Del Skrevet 5. januar 2010 Vi får skjerpe oss med opprydningen ja Ingen fler gjenstander skal settes på midlertidige plasser! Håper du har hatt en fin dag Ja, nå er det full skjerpings! Jeg har faktisk tenk på deg (og nyttårsforsettet mitt) når jeg har vært i ferd med å slenge fra meg noe, men tatt meg i det og lagt det på riktig plass med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1687 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Åh, det er hardt å begynne å jobbe igjen! :dåne: Dagen i dag har heldigvis vært litt bedre enn i går, men det er stoooor forskjell på formen i ferien og nå. I ferien sov jeg jo 12 timer hver natt omtrent, gjorde nesten ingen ting og hvilte litt på sofaen etter f.eks en liten tur i butikken, så egentlig ikke noe rart om jeg følte så veldig at energien hadde kommet tilbake da. Nå derimot, nå har energien tatt seg juleferie, for jeg er helt gåen! Og kvalmen er tilbake, men stort sett bare på morgenen. Denne gravide kroppen her fungerer tydeligvis best med masse hvile og søvn. Dessverre lar ikke det seg helt kombinere med hverdagen, men jeg kommer meg heldigvis gjennom dagen på jobb, så får det bare stå til at jeg dessverre ikke orker noe mer når jeg kommer hjem. Som nevnt er det en veldig travel periode for meg på jobb, så jeg må bare bite tennene sammen. Men forhåpentligvis er kroppen bare litt rusten etter mange late dager i jula og kommer seg når den blir litt mer vant til hverdagen igjen. Kan jo starte nedtellingen allerede - bare 3 dager igjen til helg! Ei uke går jo egentlig ganske fort. Ellers, som nevnt over her - jeg har flere ganger kjent noe rart i magen, men det er så vagt og er så raskt over, så jeg kan liksom ikke være helt sikker på hva det er jeg kjenner. Men har en følelse av at det kan være den lille, selv om jeg ikke helt tør å tro det før jeg kjenner det sterkere. Gleder meg til den dagen kommer og håper det ikke er lenge til. Magen har forandret seg veldig den siste uka, syns jeg. Jeg har enda ikke klart å kjenne livmora mi jeg da :gjeiper: , men det er kanskje det at den har flyttet seg høyere opp, for nå er det flatere lenger ned og mer mage høyere opp. Eller mage og mage - jeg ser feitere ut høyere opp, men det begynner faktisk å ligne mer og mer en gravidmage enn litt for mye juleribbe og det er jo litt koselig. Og så kjenner jeg magen mer når jeg skal bøye meg. Magen vil liksom ikke bøye seg som vanlig, men den blir litt mer en stappet potetsekk, føler jeg. Det butter liksom litt i mot. Stappet potetsekk-følelsen har dukket opp de siste dagene. Er nok mange spennende forandringer jeg har i vente i tiden framover nå. Nok mageprat for i dag. Endret 5. januar 2010 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. januar 2010 #1688 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, nå er det full skjerpings! Jeg har faktisk tenk på deg (og nyttårsforsettet mitt) når jeg har vært i ferd med å slenge fra meg noe, men tatt meg i det og lagt det på riktig plass med en gang. Har faktisk tenkt på deg når jeg har gjort det samme Moro at det begynner å komme litt mage da Du får legge ut magebilder snart da! Deilig å kjenne tegn fra den lille også tenker jeg, har mye å glede deg til fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. januar 2010 #1689 Del Skrevet 6. januar 2010 Så koselig med gravidmage :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1690 Del Skrevet 9. januar 2010 Har faktisk tenkt på deg når jeg har gjort det samme Moro at det begynner å komme litt mage da Du får legge ut magebilder snart da! Deilig å kjenne tegn fra den lille også tenker jeg, har mye å glede deg til fremover Hehe, så bra! Da hjelper vi jo faktisk hverandre! Koselig med litt mage, ja. Tenkte ta magebilde i helga. Har hatt planer om å ta siden uke 12, men det har jeg ikke fått somlet meg til... Men nå har den blitt så stor at nå må jeg se å få gjort det. Så koselig med gravidmage :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1691 Del Skrevet 9. januar 2010 Deilig med helg! Har hatt en veldig lat morgen. Sov til litt over 10, koste meg i senga med kjære fram til litt over 11, og så sto vi opp og spiste sen frokost fram til litt over 12. Deilig og lat start på dagen! Kjenner meg sliten etter første arbeidsuke på jobb etter ferien. Har så mye å gjøre, men jeg har egentlig fått unna mye, så føler jeg har kontroll selv om det blir mye stress neste uke også. Har med meg jobb hjem i helga også. Har jobbet litt i dag, men kjenner meg så lat, så får satse på litt mer overskudd i morgen. Jeg var og trente i går kveld og er veldig fornøyd med at jeg orket det etter en arbeidsdag. Jeg er veldig sliten og trøtt etter jobb, så er veldig stolt over at jeg orket det. Kjente at jeg var mye mer seig i kroppen enn det jeg var når jeg trent i jula, men jeg fikk da gjennomført en god treningsøkt. Blir trening i morgen også. Da har jeg i alle fall fått trent to ganger denne uka, så nyttårsforsettet mitt er holdt selv om jeg gjerne skulle fått meg tre turer på Sats. Turene jeg hadde planer om å gå, de har bokstavelig talt blitt lagt på is. Fy, så kaldt det er! Ikke snakk om at jeg skal ut å gå i denne kulda her. Har heller ikke sist noe søtt. Før i dag, men nå er det jo helg, så det er lov! Kjenner at det er veldig lurt å ha en sånn regel om å ikke spise noe søtt, for da er det uaktuelt og jeg trenger ikke engang vurdere om jeg skal ta meg en kakebit eller hva det måtte være. Vi har fortsatt en del julekaker igjen etter jula og hadde jeg ikke hatt denne regelen, hadde jeg nok spist litt hver dag etter jobb, for lysten har så absolutt vært der. Men det har gått helt fint å avstå fra det. Men i dag, da ble det en liten kakebit. Det er jo lørdag! Har også vært og shoppet litt i dag. Ja, jeg skulle jo være flink å ikke shoppe så mye, men når buksene ikke passer lenger, da må det jo være lov. Hadde tenkt til å kjøpe en ny gravid olabukse, men fant også to andre på tilbude på H&M som passet kjempefint, så da måtte jeg bare slå til. En for kr 100,- og en for 200,-. Skikkelig kupp! Og så ble det en til full pris + et jeansskjørt, så nå kan magen bare vokse - jeg har flere bukser og til og med et skjørt som passer! Kjøpte også et par gravidtopper, noen t-skjorter for gravide og nye truser. Kjennes godt ut å ha litt nye gravidklær, for det blir mindre og mindre klær i skapet som passer, særlig bukser. Snart bare to uker til UL. Jeg gleder meg! Kommer nok til å være litt nervøs etter hvert som det nærmer seg også, men foreløpig er det bare glede. Lurer så på om det er gutt eller jente? Jeg har hatt veldig følelse av gutt, mest fordi det omtrent bare er jenter i min familie og på min kjæres side har brødre og søster fått jenter først, så da tenker jeg at det sikkert blir gutt på oss. Men i det siste har det sneket seg fram en veldig jentefølelse, så jeg er litt usikker på hva jeg skal tippe. Hmmm... :klø: Tror jeg går for min første følelse - gutt, selv om jeg har litt jentefølelse nå. Missiw har allerede tippet, så da ser det foreløpig sånn ut: Missiw - Happy Feet - Flere som har lyst til å tippe? Jeg tar meg stadig i å tenke hvor takknemlig jeg er for at jeg har en liten en i magen. Skjønner at det så absolutt ikke er noen selvfølge. Jeg trodde jeg skulle slite mye med å bli gravid etter alt som har vært, men så var jeg så utrolig heldig at det kaffet omtrent med en gang. Det er jeg så takknemlig for, jeg er utrolig heldig! Jeg håper så inderlig at det snart blir blir turen til dere som har prøvet lenge nå... Jeg tenker mye på dere og det får meg til å innse hvor heldig jeg er. Men snart kommer dere etter og det gleder jeg meg så utrolig til! Ha en flott lørdagskveld der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1692 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, og så må jeg jo juble litt for 16 uker! 16 + 2 i dag. Den siste måneden siden 12 uker har gått utrolig fort! Synes nesten akkurat at jeg jublet for 12 uker, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. januar 2010 #1693 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. januar 2010 #1694 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg tipper Ja, det er merkelig at tiden brått går så mye fortere etter uke 12 Ønsker deg en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1695 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei jenter, så moro at dere vil tippe. Da ser lista sånn ut: Missiw - Happy Feet - Devilina - Cuba - **** Og du Cuba, du er fortsatt hjemme, ser jeg. Ønsker deg også en fin helg. Håper tiden snart er inne, må være slitsomt å gå sånn og vente! Krysser fingrene for at det skjer noe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1696 Del Skrevet 9. januar 2010 Litt shopping på lørdagskvelden: mama-mio-tummy-rub-stretch-mark-butter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. januar 2010 #1697 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg vil være med på å tippe, og går for 16 + 2 allerede Det er så gøy å lese her inne. Det er ingen selvfølge å bli gravid nei, men du fortjener det virkelig etter alt du har gått gjennom Du er flink med treninga di. Gåturer for tida er absolutt lov å hoppe over i denne kulda Ha ei fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. januar 2010 #1698 Del Skrevet 9. januar 2010 for litt shopping på en lørdagkveld. Over 16 uker alt :rødme: , jeg tror du får ei lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 9. januar 2010 #1699 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg tipper Du er så flink som trener Happy Feet Jeg håper å komme i gang snart jeg også, men har ikke hatt overskudd denne uken. Har som deg vært sliten etter å startet på fullt igjen etter julen, men regner med det bedrer seg. Nyter helgen veldig akkurat nå Jeg har også veldig følelse av takknemlighet for det kjære livet i magen :rødme: Jeg går bare å smiler om dagen og er visst full av "happy-hormoner", noe mannen er veldig fornøyd med :gjeiper: Ha en fortsatt fin helg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. januar 2010 #1700 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg tror det er en Endret 10. januar 2010 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå