Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Lucky?: Har "mitt" lag spilt mot "ditt" lag? :lur: Jaja, grattis med seieren i så fall, det var så fortjent, så fortjent. Vi kommer sterkere tilbake! :lur::duskedame:

Ja våre lag møttes i går ;) Enig at seieren var fortjent :fnise:

Ha en super dag, håper du hører noe fra sykehuset i dag da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cuba: :skratte:;)

Lucky?: Så moro! Huff, det var en skikkelig dårlig kamp av mitt lag. Neste gang, da skal vi ta dere! :lur:

Takk for det, en super dag ønskes deg også. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Så moro! Huff, det var en skikkelig dårlig kamp av mitt lag. Neste gang, da skal vi ta dere! :lur:

Takk for det, en super dag ønskes deg også. :klemmer:

Neste gang ja...hmmm får vel se på det :lur: Så da vet du jo hvor jeg er fra også da :fnise:

Håper du har hatt en fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Kjekt å vite hvor du bor, må jo si jeg blir litt nysgjerrig på dere jeg ”kjenner” her, så nå har jeg fått tilfredsstilt nysgjerrigheten min litt. :fnise: Ja, vi får se neste gang.. etter hva mitt lag presterte på søndag, ser det jo ikke så veldig lovende ut, men jeg får satse på at de bare hadde en dårlig dag. ;)

Ikke hørt noe fra sykehuset enda.. Er vel litt tidlig, men jeg blir utålmodig. Skulle helst ha gjort det i går, eller aller helst for over 3,5 måneder siden.. :sur:

Formen er ikke noe god om dagen. Ubeskrivelig trøtt og i dag var jeg så kvalm på morgenen at jeg følte meg helt grønn i trynet. Jeg har fått det for meg at jeg er mer ”gravid” etter eggløsning eller den tiden jeg skulle hatt eggløsning. Aner jo ikke om jeg har det en gang, men siden jeg har hatt brun utfold på dag 28, så må jeg jo ha en slags syklus. Jeg tror at kroppen blir litt forvirret etter eggløsning, da det allerede ligger noe i livmora. Sånn var jeg forrige periode også, men da trodde jeg jo virkelig at jeg var gravid, selv om jeg syns det var merkelig å få symptomer så tidlig. Skjønner jo godt at jeg trodde det, for det er veldig tydelige gravidsymptomer jeg har og den kvalmen er grusom, men heldigvis har det hjulpet bare jeg har stått opp og fått i meg noe tørt knekkebrød.

Det føles som om livet mitt er på vent om dagen, så jeg gleder meg til å komme videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Kjekt å vite hvor du bor, må jo si jeg blir litt nysgjerrig på dere jeg ”kjenner” her, så nå har jeg fått tilfredsstilt nysgjerrigheten min litt. :fnise: Ja, vi får se neste gang.. etter hva mitt lag presterte på søndag, ser det jo ikke så veldig lovende ut, men jeg får satse på at de bare hadde en dårlig dag. ;)

Ikke hørt noe fra sykehuset enda.. Er vel litt tidlig, men jeg blir utålmodig. Skulle helst ha gjort det i går, eller aller helst for over 3,5 måneder siden.. :sur:

Formen er ikke noe god om dagen. Ubeskrivelig trøtt og i dag var jeg så kvalm på morgenen at jeg følte meg helt grønn i trynet. Jeg har fått det for meg at jeg er mer ”gravid” etter eggløsning eller den tiden jeg skulle hatt eggløsning. Aner jo ikke om jeg har det en gang, men siden jeg har hatt brun utfold på dag 28, så må jeg jo ha en slags syklus. Jeg tror at kroppen blir litt forvirret etter eggløsning, da det allerede ligger noe i livmora. Sånn var jeg forrige periode også, men da trodde jeg jo virkelig at jeg var gravid, selv om jeg syns det var merkelig å få symptomer så tidlig. Skjønner jo godt at jeg trodde det, for det er veldig tydelige gravidsymptomer jeg har og den kvalmen er grusom, men heldigvis har det hjulpet bare jeg har stått opp og fått i meg noe tørt knekkebrød.

Det føles som om livet mitt er på vent om dagen, så jeg gleder meg til å komme videre. :)

Kjekt å få lokalisert litt hvor de her inne bor ja ;) Blir jo "kjent" med mange her inne :) Var i oslo i januar å traff noen av jentene her inne, det var moro ;)

uff...slitsomt med kvalmen og dårlig form :( Får håpe du får utskraping snart, så kroppen din kommer seg i gjenge igjen :klemmer:

Skjønner godt at du føler livet står på vent :(

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt det er kjedelig å være på vent. Håper virkelig du får utskrapning snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:smilyblomst: Tusen takk Lucky?, Gossip girl, Golden Girl og Klematis. :klemmer:

Fortsatt i ventemodus... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lucky? og Cuba. Gode :klemmer: til dere!

Ikke hørt noe fra sykehuset enda. :sukk: Tror jeg skal ringe dit i morgen og høre hvordan det ligger an. Jeg vil ha det gjort før påske, så jeg kan bruke påsken til å lade batteriene og bli meg selv igjen. Dessuten kan det vel ikke være helt bra å gå sånn i så lang tid heller? Disse restene har jo ligget der i nærmere 4 måneder nå.

Dagen i dag har vært grei. Ikke helt topp fordi jeg er så trøtt, så det er en kamp å komme seg gjennom dagen. Blir ikke noe bedre når jeg vet hvorfor jeg er så trøtt.. Sånn bortsett fra formen, så har dagen vært fin. :)

Tenkte i dag at det hadde vært utrolig deilig å reise en langhelg et eller annet sted en gang i vår når alt dette er over. Dette halve året har vært en stor påkjenning, kan ikke huske å ha hatt det så tungt noen gang. Vært så sliten og trøtt, helt uten livsgnist og uten å skjønne hvorfor (nå skjønner jeg det jo), så hadde vært veldig deilig å komme seg bort litt og oppleve noe hyggelig sammen med kjæresten. Føler at jeg trenger det sårt. Luftet det for kjæresten nå, og han har også lyst til det. Jeg tenker København, London eller Paris. Jeg har aldri vært i København før, men har hatt veldig lyst til å reise dit. Kjæresten har ikke vært i London, så det kunne jo vært hyggelig å oppleve London sammen før vi får barn. Paris er den fineste byen jeg har vært i, blir helt varm inni meg når jeg tenker på Paris-turen vi hadde for noen år siden, så det hadde vært veldig hyggelig med en tur dit igjen.

En tur, som forhåpentligvis, er starten på bedre tider. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke dumt ut med en tur på dere nei! Det hadde dere fortjent :)

Har vært i Paris og København - fine byer begge to, men Paris er jo fantastisk da! Mest romantisk også ;)

London har jeg aldri vært i, så må få tatt en tur dit en gang også :jepp:

Skjønner veldig godt at det ikke er noe særlig å gå som du gjør i lengre tid altså! Fytte katta! Håper virkelig du får gjort det innen påske, så dere kan ta fatt på lysere dager så fort som bare det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres veldig koselig ut med en langhelg da :) Har ikke vært i london jeg, men Paris er jo helt fantastisk ;) København er jo heller ikke noen dum by ;)

Virkelig fortjent med et avbrekk for deg nå ja :klemmer:

Du får ringe sykehuset i morgen, kan jo ikke la deg gå slik lenger nå :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig deilig med en sånn tur, og vi kommer nok til å gjøre det, må bare finne ut når og hvor. Når jeg først har fått de tankene i hodet, er det så fristende, så må nok gjøre alvor ut av de planene.

Har vært to ganger i London, men det er mange år siden. Likte meg veldig godt der og har alltid hatt lyst til at kjæresten også skal få oppleve London, så det er så absolutt en mulighet. Paris er jo helt fantastisk, så frister veldig det også, ikke minst pga romantikken. :rødme: Det finnes vel mange andre alternativer også, så vi kan jo se litt på det. Halve moroa er jo nesten planleggingen og drømmingen på forhånd, da varer liksom turopplevelsen lenge, så vi får nok begynne å undersøke og dagdrømme litt. :nigo: Skal bli godt å tenke på og se fram til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt til sykehuset. De hadde fått brevet, men hadde ikke satt opp noen tid til meg enda. Jeg spurte om det tok lang tid, men dama sa at nei.. det skulle det ikke gjøre og at jeg ville få brev i posten. Prøvde å si at jeg hadde gått sånn så lenge og at jeg gjerne ville bli ferdig med det, men hun sa bare at jeg skulle få beskjed, men at jeg kunne ringe igjen dersom jeg ikke hørte noe i løpet av neste uke. Nå her jeg i all fall "mast" litt, så kanskje det kan få litt fortgang i sakene.

Får bare smøre meg med tålmodighet og vente videre. Jeg har jo gått sånn så lenge, så en uke eller to fra eller til, spiller jo ikke så stor rolle. Etter å ha lest hva som har skjedd med dreia igjen, får man litt annet perspektiv på ting, så jeg har egentlig ikke så stor grunn til å klage.

Stakkars dreia og dreiamannen. Livet er urettferdig noen ganger. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at det skal ta sånn tid å få time på sykehuset da :( Vil jo tro at det er litt hastesak da :sjenert: Kan jo ikke være bra å gå sånn så lenge....

Ja uff....dreia og dreiamannen har det ikke godt i dag :( Føler virkelig med dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Hp du får tatt restene før påske. Godt med påskeferie og så en helgetur for å kickstarte våren og bedre dager!!! :strix;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Ja, veldig kjedelig.. Jeg trodde jeg skulle få tatt det denne uka her, gynekologen sa det, men når det ikke ble sånn, så får jeg krysse fingrene for at det blir til uka. Skulle jo tro det haster litt.. Sliter i alle fall på å gå sånn og vente.. :trist:

Golden Girl: Det skal bli veldig godt! Hurra for påskeferie, våren og bedre tider! :strix: Bare jeg kan få fjernet disse restene nå, så skal alt bli så bra så.

Føler at jeg klager veldig om dagen, men jeg må allikevel få lov til å klage litt over været i dag. Er det mulig?? :kjefte: Det skal være vår nå, ikke vinter!! :regler:

Ellers har jeg blitt litt forkjølet, ikke noe alvorlig, men sikkert alvorlig nok til at de kunne funnet på å sende meg hjem fra sykehuset dersom jeg skulle hatt utskrapning i dag, så det var kanskje en mening med at det ikke skulle bli i slutten av denne uka. Begynte på onsdag, men da var det mer bare vondt i halsen og jeg tenkte at det skal jeg fint kunne skjule for sykehuset, men nå er jeg veldig snørrete og hoster mye, så da hadde det nok ikke vært så lett å skjule likevel.

Det er i alle fall deilig at det er fredag i dag! Snart helg og bare 1 uke igjen til påskeferie! Hurra! :strix:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom å oppdaterer meg litt jeg - kjedelig at du må til ny utskrapning da, men bra at du fant ut av det.

Håper du får time fort så du blir ferdig med det.

Ha en god helg da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...